JEESUS PUHUU JA TESTAA USKOSI

Keskustele eskatologisista asioista
Ariel7

JEESUS PUHUU JA TESTAA USKOSI

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

JEESUS PUHUU JA TESTAA USKOSI

Viime aikoina olen kuullut Jeesuksen puhuvan minulle. Hän testasi minua. Kuulin sittenkin Hänen äänensä ja tein ja puhuin. Näin kuinka usko tuotti hedelmää. Syntyi Elämää. Tänään olen huomannut myös, että Jeesus on puhunut muille omilleen samoja asioita kuin minulle. Samoja Raamatunkohtia, joita sain. Henki joka on meissä on Pyhä ja on kaikissa Jeesukseen uskovissa sama, tuoden samaa sanomaa jaettavaksi.
Jeesus puhui Paimen Daavidista ja Goljatista. Hän puhui myrskystä veneessä.
MIKSIKÖ. Hän haluaa tuoda esiin sen seikan, että Hän on ITSE RAUHA ja antaa Rauhansa ken tahtoo sen. Samoin Hän kertoo olevansa Voitto kaikkeen, Tie yli kaaoksen. Tie yli kadotustuomion iankaikkiseen Elämään. Nuori paimen Daavid tuhosi valtavan Goljatin ja Jeesus tainnutti myrskyn. Jeesus herättää Elämää. Ilman Häntä olemme hengellisesti kuolleita ja emme kykene kuulemaan ja ymmärtämään häntä.

1 Pietarin 1

1:2 ja jotka Isän Jumalan edeltätietämisen mukaan ovat Hengen pyhittämisen kautta valitut Jeesuksen Kristuksen kuuliaisuuteen ja hänen verellänsä vihmottaviksi. Lisääntyköön teille armo ja rauha.
1:3 Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta,
1:4 turmeltumattomaan ja saastumattomaan ja katoamattomaan perintöön, joka taivaissa on säilytettynä teitä varten,
1:5 jotka Jumalan voimasta USKON KAUTTA VARJELLUTTE PELASTUKSEEN, joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aikana.
1:6 Sentähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa,
1:7 että teidän uskonne KESTÄVÄISYYS KOETUKSISSA havaittaisiin paljoa kallisarvoisemmaksi kuin katoava kulta, joka kuitenkin tulessa KOETELLAAN , ja koituisi KIITOKSEKSI , YLISTYKSEKSI ja KUNNIAKSI Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä.

Jaak. 1:2 Veljeni, pitäkää pelkkänä ilona, kun joudutte moninaisiin kiusauksiin

Tämä Jaakobin kohta on äärimmäisen tärkeää. Meidän tulee ymmärtää, että ilman testejä, emme pääse eteenpäin ja siten evankeliumin jatkuvuus tulee turvattua. Tämä oli Jaakobin kirjeen ajatus, koska evankeliumin aika oli alussa. Me emme olisi muutoin saaneet sitä. Voimme olla kiitolliset näistä uskollisista. Samoin meidän on tehtävä päätös. Haluanko vahvistua testien kautta. Tulemme näkemään suuria Jumalan ihmeitä, jos uskallamme kohdata jo Voittajina tulevat haasteet, iloiten kiitoksessa kaikesta vastarinnasta, Viedessämme päättäväisesti tietoa Elävästä Jumalasta ihmiselle.

Ota paikkasi ja osoita luottamuksesi Jeesukseen NYT.
HÄN ON TODELLINEN
USKO SANA JA TOTEUTA KÄSKY
ONKO SINULLA LUOTTAMUS VAI EI!

USKO EI OLE TURHA!

VOIMA ON HERRAN, ei sinun

1 Piet 1

"Tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne,
VAAN KRISTUKSEN KALLIILLA VERELLÄ , niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan."
Sinua Siunaten Ariel7
Maaret

Re: JEESUS PUHUU JA TESTAA USKOSI

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tällä hetkellä koen että taistelu on siinä ettei usko pahojen asioiden ennustelijoita. Tilastotieteilijät julkaisee ahkeraan erilaisia ennusteita kuolleiden määrästä sun muusta. Tarkoituksena noituuksillaan levittää pelkoa ja heidän tahtoonsa alistumista.
Mutta kun luotamme Jumalaan ja Hänen armoonsa niin saa maamme vielä hämmästyä miten selvisimme eikä noitien ennustelut toteutuneet!
Sinettisormus

Re: JEESUS PUHUU JA TESTAA USKOSI

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Maaret! Amen.
Vastaa Viestiin