PELON GOLJATIN VOITTAMINEN

Keskustele eskatologisista asioista
Ariel7

PELON GOLJATIN VOITTAMINEN

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

PELON GOLJAT JA SEN VOITTAMINEN

Pelko on suuri vihollinen, mutta on voitettavissa. Kun ääni kuuluu "pelkää... "pelkää virusta, kuolemaa", niin toimi heti ja estä sen ajatus ja tuhoava, lamaannuttava voima. Vangitse se Jumalan sanaan kiinnittymällä. Kiinnitä Sanan lupauksiin ajatuksesi. Muista Goljatin kukistuminen pikkuruisen Daavidin lingosta. Daavid oli päättänyt, ettei pelkää ja että Voittaa Goljatin.

DAAVID OLI PELOTON PAIMEN

1 Samuelin 17

Mutta Daavid sanoi Saulille: "Palvelijasi on ollut kaitsemassa isänsä lampaita. Jos leijona tai karhu tuli ja vei lampaan laumasta,
17:35 niin minä hyökkäsin sen jälkeen, löin sen maahan ja tempasin saaliin sen suusta; ja jos se karkasi minua vastaan, niin minä tartuin sen partaan, löin sen maahan ja tapoin sen.

1.Samuelin kirja:
17:4 Niin filistealaisten joukoista tuli kaksintaistelija nimeltä Goljat, kotoisin Gatista. Hän oli kuuden kyynärän ja vaaksan pituinen.
17:23 Kun hän puhutteli heitä, niin katso, kaksintaistelija, Goljat niminen filistealainen, kotoisin Gatista, tuli filistealaisten taisteluriveistä ja puhui niinkuin ennenkin; ja Daavid kuuli sen. Jatkuu...
17:49 Ja Daavid pisti kätensä reppuunsa ja otti sieltä kiven, linkosi ja satutti filistealaista otsaan, niin että kivi upposi hänen otsaansa, ja hän kaatui maahan kasvoillensa...

17:50 Niin sai Daavid voiton filistealaisesta lingolla ja kivellä ja löi filistealaisen kuoliaaksi, eikä Daavidilla ollut miekkaa kädessään.
17:51 Sitten Daavid juoksi ja asettui filistealaisen ääreen, tarttui hänen miekkaansa, veti sen tupesta ja tappoi hänet ja löi sillä häneltä pään poikki. Kun filistealaiset näkivät, että heidän sankarinsa oli kuollut, pakenivat he.

VANGITSE

Vangitse siis ajatuksesi kuuliaisiksi Sanalle Pelon ajatusten vyöryessä ärjyen kohti. Vangitseminen on väkivaltainen pakottaminen. Tulee taistella pelkoa vastaan ja estää sen vaikutus. Älä anna yhtään siimaa. Vanki ei pääse kahlehdittuna etenemään ja turvautuminen Jeesukseen antaa Rauhan. Jeesus antoi esimerkin ja nukkui veneen perällä myrskyssä opetuslasten pelätessä hukkumista ja kuolemista. Jeesus on Rauha itse. Julista voittoa Jeesuksessa, joka voitti kuoleman Golgatan ristillä.
Rauha on mahdollinen SISIMMÄSSÄ, vaikka ympärillä kuohuisi.
Tämän olen koetellut ja se TOIMII

TÄMÄ EI TARKOITA SILTI VASTUUTTOMUUTTA.
TARTU Raamatun lupauksiin ja etsi, mitä Jeesus opetti
Uusi testamentti.
Siunaten Ariel7
Viimeksi muokannut Ariel7, 24 Maalis 2020, 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: PELON GOLJATIN VOITTAMINEN

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Ja kiitos veliseni.
Pelko on vihulaisen ase ..sille ei siis valtaa jos olemme Kristuksessa. 👑🔥❤ .. ja olemmehan me ! 👑
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: PELON GOLJATIN VOITTAMINEN

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kyllä olemme! Aamen! ❤️
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: PELON GOLJATIN VOITTAMINEN

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Aamen. Kiitos Ariel7
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin