Antikristus-Obama.

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
Laitan linkin Youtube-videoon, joka kertoo faktoista koskien Obaman taustaa.

Videolla näytetään mm. Obaman äidin passin uusintahakemus vuodelta 1968, jossa Obaman oikea sukunimi ( Soebarkah) näkyy, YLIVIIVATTUNA.

Videon kerrotaa Obaman isän nimen taustaa, mitä se tarkoittaa. Ja, mitä tuo nimi tarkoittaa ja kuinka se näkyy eri yhteyksissä.

"Hienoin" kohta videolla, 6.37->, on Obaman isän varhaisaikuuden kuva, ja sen vertaaminen Obaman kasvoihin.

Valitettavasti videolle ei ole tekstitystä englanniksi mikä helpottaisi ymmärtämistä, itse joudun ajoittain pysäyttämään ja katsomaan kohdan uudelleen, mutta video on ehdottomasti katsomisen arvoinen.

Tämä video olisi hyvä saada esitettynä esim. TV7-llä tai AlfaTV:llä, suomeksi tekstitettynä.

Jos jollakin palstalaisella on sujuva englanninkielen taito, voistitko harkita että toisit joitakin videon kohtia käännettynä tälle foorumille ?

https://www.youtube.com/watch?v=EFCQvvX ... dex=2&t=0s
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ootko sä AO koskaan miettiny tarkemmin sanan antikristus merkitystä ja sen ilmentymistä lopuajoille? Siis sanasta sanaan miettimällä lukenut koko kontekstissa niitä raamatunpaikkoja, joissa tämä sana sanotaan.
1. Joh. 2:18-23 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme. Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto. En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta. Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
1. Joh. 4:1-5 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa. Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa. He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
2. Joh. 1:1-11 Vanhin valitulle rouvalle ja hänen lapsillensa, joita minä totuudessa rakastan-enkä ainoastaan minä, vaan myös kaikki, jotka ovat tulleet totuuden tuntemaan- totuuden tähden, joka meissä pysyy ja on oleva meidän kanssamme iankaikkisesti. Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa. Minua on suuresti ilahuttanut, että olen lastesi joukossa havainnut olevan niitä, jotka totuudessa vaeltavat sen käskyn mukaan, jonka me olemme saaneet Isältä. Ja nyt, rouva, minulla on sinulle pyyntö, ei niinkuin kirjoittaisin sinulle uuden käskyn, vaan minä kirjoitan sen, joka meillä alusta asti on ollut: että meidän tulee rakastaa toinen toistamme. Ja tämä on rakkaus, että me vaellamme hänen käskyjensä mukaan. Tämä on käsky, että teidän, niinkuin olette alusta kuulleet, tulee siinä vaeltaa. Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus. Ottakaa vaari itsestänne, ettette menetä sitä, minkä me olemme työllämme aikaansaaneet, vaan että saatte täyden palkan. Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika. Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi; sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.
Tässä on siis kaikki asiasisällössä, ilman erillistettyjä ja dramatisoituja, muualta liitettyjä raamatunpaikkoja. Kannattaa luke nimenomaan sanasta sanaa ja luoda käsitys, mitä Paavali sanoi ja kenelle ja missä yhteydessä.

Sitten täytyy muistaa eräs TÄRKEÄ SEIKKA: Paavali itse käytti lopunajan viimeisen pahuuden ilmentymän ilmestymisestä nimeä "laittomuuden ihminen" ja hän tiesi mitä sillä tarkoitti, eikä tässä yhteydessä käyttänytkään sanaa antikristus:
2. Tessalonikalaiskirje 2:1-12 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet, ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
Älkää antako minkään hämätä teitä ja miettikää inhimillisesti näitä asioita, mitä Paavali tarkoittaa. Jos minä tiedän mikä on antikrstuksen ja laittomuuden ihmisen ero, niin tietenkin käyttäisin termejä erikseen omisssa yhteyksissä mutta jos näillä ei olisi eroa, vaan olisivat yksi ja sama asia, niin miksi käyttäisin ensin sanaa antikristus ja sitten laittomuuden ihminen? Siinä ei ole järkeä eikä logiikkaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aluksi Paavali jo toteaa, että nyt on viimeinen aika, joka alkoi Golgatalta. Samaan hengevetoon Paavali totaa että olette kuulleet antikristuksen tulevan ja jälleen samaan hengenvetoon toteaa että niitä on jo tullut ja niitä on monta. Elikkä ei ole enää kyse minkään ilmestymisestä, koska antikristuksia oli jo Paavalin aikana monta.
Johannekselle kirjoitetun 2. luvun lopulla hän toteaa, että antikristus on sellainen joka kieltää isän ja pojan. On siis selvää, ettei yksikään kristittynä itseään pitävä voi olla antikristus. Huom, siis antikristus kieltää Jumalan olevan ihmiselle isä ja Jeesuksen olevan Jumalan poika. Nämä kumpikin menevät ulos kaikesta minkä olemme kristillisyydeksi tunnustaneet.

Neljännessä luvussa Paavali toistaa jälleen, että antikristuksia on jo ilmestynyt ja niitä on monta. Mutta tässä Paavali lisää vielä tarkennuksen, että antikristus on henkiolento, joita ei ole vain yksi, vaan niitä on paljon ja ne ovat olleet aina. Kyse ei siis ole enää minkään ilmestymisestä!

Paavali lähetti Johannekselle toisen kirjeen, jossa hän puhuu seurakunnan vanhimmalle, rouvalle, eikä siis Johannekselle. Tuossa hän rohkaisee seurakunnan vanhinta ja kertoo kuinka maailmassa on eksytystä ja villitsijöitä. Hän myös pyytää käskyn muodossa rakkaudellisuuteen ja jälleen kerran Paavali mainitsee antikristuksen villitsijöiden yhteydessä, elikkä viittaa henkivaltoihin jotka eksyttäjä-ihmisissä vaikuttaa.

Tessalonikkalaiskirje on selvästi eri sävelessä, nimittäin siinä Paavali puhuu jo selkeästi Jeesuksen paluun päivistä. Siinä yhteydessä hän ei enä puhu antikristuksesta, vaan fokusoi aivan selvästi laittomuuden ihmisen omaksi persoonakseen, joka on Danielin kautta jo ennustettu ja hän osaa sen siihen kyllä yhdistää selvästi. Samoin Johannes ilmestyksessään viittaa samoihin asioihin peto termillään.

Jos mennään vielä siihen Johannekseen, jolle Paavali lähetti nämä kaikki kirjeet antikristuksesta, niin olisi merkillistä, jos ei Johannes ilmestyksessään olisi käyttänyt termiä antikristus, jos hän olisi Paavalin sanat yhdistänyt niihin. Mutta kun hän ei yhdistänyt, vaan kirjoitti KAHDESTA PEDOSTA, ensimmäinen peto, josta tehtäsiin kuva ja toisesta pedosta, joka tekisi ne ihmeet, joilla iohmiset kuvaa kumartaisivat. Kaiken lisäksi lopussa puhutaan pedosta ja väärästä profeetasta, jotka heitetään elävältä tuliseen järveen. Ei antikristuksista!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jarmo, en jaksa kinata kanssasi. Laitoin linkin videoon, josta jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä Obamasta, ja hänen oikeasta sukunimestään, kuin myös Obaman presidentinvaalikampanjan aikaisen mainoksen logosta, mitä se logo tarkoittaa, ja kuinka sekin tuleeesiin historiassa...jne.

Monet uskovat kristityt, etenkin Yhdysvalloissa, ovat saaneet monia, monia, Jumalan antamia unia, näkyjä, ilmestyksiä nimenomaan Barack Hussein Obamasta, ja kuka/mikä hän on...peto/antikristus/laittomuuden ihminen.

Myös minä olen saanut yhden unen vuosia sitten Obamasta.

Jeesus puhui Luuk.10:18 ; "Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman".

Barack=salama Obama ( a-bama/ o-bama , lausuttuna hebreassa = korkeus )

--->Hebreaksi tuo Jeesuksen puheen voisi kirjoittaa myös näin ; " MINÄ näin saatanan lankeavan kuin Barack Obama "

Olen tuonut vain pienen osan profetia-palstalle niistä Jumalan uskoville antamista viesteistä koskien Obamaa, joihin olen netissä törmännyt. Kukin saa itse arvioida mitä pitää totena, Jumalan antamana ilmoituksena.

En halua tuoda palstalle mitään huu-haata, vaan olen tuonut niitä asioita joita itse pidän totena, ja joihin luotan ja uskon.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ei täs kinata tarvi, varsinkin jos kyse on jostain saatanan ominaisuudesta. Turhempaa kinaa saa hakea siis...
Perusteluni oli termistä antikristus, jolla käistetään pikkusen liian fokusoidusti "vastakristusta" vaikka todellisen laittomuuden ihmisen tulevat teot eivät tue termin kuvausta oikeestaan millään tavalla ja kaiken lisäksi kun niitä petoja on kaksi, niin se vetää loputkin vastakristus verrokit veks.

Relaks! Kyllä maailmassa pahuutta riittää ilman näitä pahuuden titteleitäkin.

Sana ja termi antikristus on vaan niin mystinen ja houkutteleva sana, että se vie huomion oikeista asioista mitkä tarkoituksen ympärille on asetettu.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä ajattelen, että oli ”laittomuuden ihminen” kuka hyvänsä, niin pitäisi silti ennemmin vahdata Herramme tuloa, ei hänen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyllä Eero, amen! Laittomuuden ihminen kieltää Jeesuksen Jumalan poikana ja kieltää myös Isän ihmisen isänä ja luojana. Tää on tärkee huomata!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuli vastaan blogi, jossa on paljon unia ja näkyjä Obamasta, muun muassa että joku olisi nimennyt hänet antikristukseksi jo 90-luvulla. Siellä puhutaan myös monista historian antikristuksista, mutta että Obama olisi se varsinainen. Vaikuttaa ihan raittiilta tämä blogi muutenkin, paljon asiaa erilaisista aiheista pitkältä ajalta:

https://signs-ofthe-times.blogspot.com/ ... hrist.html
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

minäkin olen jostakin lukenut, että tämä tutankhamon oli prinssi ja tämä obama olisi uudelleen syntynyt tuo tutankhamon.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Eero »

En ole varma oliko tuolla blogissa, mutta jossain oon nähnyt videon, jossa tuo Obama näkee patsaan Tutankhamonista ja toteaa, että tuohan olen minä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Jeesus varoitti siitä, ettei pidä lähteä kaikkeen "Kristus on juuri täällä meillä tänään"- meininkiin mukaan. Hän viisaasti vaikeni siitä, ettei myöskään pidä jahdata liikaa näitä ak- ehdokkaita. Niistä kun ei loppua näytä tulevan. Tähänkin sopii lause meidän puheistamme: Olkoon ne on on tai ei ei, kaikki muu on pahasta. Sydämen kyllyydestä suu puhu, eikö vain? Mieluiten puhun Jumalan ihmeteoista, kuin etsiskelen mahdollisia ak:a.
Sinettisormus

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Angelicgus (On myös sanansaattaja) :roll: ! Amen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon myös aivan samaa mieltä Angelicuksen kanssa, katse Jeesukseen, tehköön vihulainen mitä tekee.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Eero »

No joo, oon myös samaa mieltä tämän kanssa :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Uskon Jeesukseen, Amen.
Tuula1

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Ei Jeesukseen uskovan tule luottaa keneenkään presidentin touhuihin. Nytkin tuo trump touhuaa tuolla lähi idässä sen rauhan teon kans ja eikös se antikristus juuri sitä tee.katoin erään ex satanistin todistuksen uskoon tulosta ja hän kertoi siitä että kaikkialla jenkeissä on satanisteja.joka yhteiskunta luokissa.jopa poliitikoissa ja poliiseissa. Eli esim nämä kaksi presidentti ehdokasta jenkeis ei omaa puhtaita jauhoja pusseissaan. Biden on täys lusmu ja hyväksyy abortit sunmuut tilpehöörit ja trumpillakin on välillä ihmejuttuja.joten pää kylmänä näis asiois ja mieli Jeesuksen Ristille
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Antikristus-Obama.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Totta, ja sehän se on että tämä ei näy päällepäin välttämättä mitenkään.

No nyt on Trumpilla ja hänen vaimoillaan todettu koronavirustartunta, saa nähdä mitä tästä seuraa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin