seitsemän pasunaa

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minä luen joulupöydässä Evankeliumeista Jeesuksen syntymästä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

mautsa kirjoitti: 06 Joulu 2019, 04:28 tarkennan vaikka en opettaja ole:
antikristuksen jälkeen on 30-vrk vihan aika. tämä aika on JUMALAN vihaa, ei sitä antikristuksen vihaa mikä on ennen tätä(1260-pv). sen jälkeen tulee 45-vrk ylimenojakso. Häävieraat on niitä jotka jää tuhatvuotiseen valtakuntaan asumaan tämän ylimenokauden jälkeen.

ja yrittäkää taas kaivaa se seitsemän vuotta raamatusta esiin?. raamatun paikkoja???
Sä lasket mautsa, että 1260+30 =1290 ja +45=1335 vai oonko ymmärtäny väärin? (Daniel 12:10-12 suhteessa Ilm 13:5, josta syystä saat tuon luvun 30)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä oon myös monesti etsinyt syytä yleiseen käsitykseen 7-vuotisesta vaivanajasta. Mä oon ottanu todella opikseni Jaakobin kirjan 1:22 luvun jakeet, jossa nimenomaan käsketään itse tutkia, eikä vain kuunnella mitä joku on sanonut ja tulkinnut. Varsinkin kun tulkitsija on ollut joku kuuluisa pappi tms. jonka sanat otetaan melkeen Jumalan sanana. Meidän pitää itse tutkia ja siksi kunnioitan valtavasti niitä, jotka tosiaan niin tekevät.
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumalalla on meille kaikille oma tärkeä tehtävä ja paikka, jota uskossamme toteutamme. Jotkut ovat tutkijoita ja jotkut niin kuin minä, joka lapsenuskossani kuljen eteenpäin, levittäen Jumalan Rakkautta eteenpäin, yksinkertaisella uskollani, joka perustuu Jumalan Sanan Totuuteen. Mutta mitä teemmekään, emme koskaan saa verrata itseämme toisiin, sillä meidän uskontie on juuri se itselle tarkoitettu ja suunniteltu tie. Ja näin olemme Jumalan silmien edessä kaikki yhtä tärkeitä siinä omalla paikallamme.
Siunaa Rakas Jumala meitä. Vuodata armolahjojasi tänne keskuuteemme ja anna rauhasi, ilosi ja rakkautesi asua täällä kanssamme ja myös siellä missä kuljemme ja siinä työssä mitä teemme. Sen kaiken teemme Sinulle.
Amen.♥️👑
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

mautsa kirjoitti: 29 Joulu 2019, 00:37 joo. Se toimii taas.
Hyvä!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Mautsa, siunattua Joulunaikaa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

mautsa kirjoitti: 29 Joulu 2019, 10:13 Jos joku kuvittelee ilmestyskirjan olevan kronologinen. Erehtyy!, ja erehtyy pahasti.
Olen mautsa täsmälleen samaa mieltä!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Huomautan tässä eräästä asiasta, joka on mieltäni jo vuosia kaivellut. Itselleni olen asian tehnyt selväksi, saatuani pelastussanoman kesällä 2006, nimittäin sanaparit "täysi luku" ja "sisälle tullut". Tämä lukee tosin Room 11 luvussa mutta on myös kronologisesti tismalleen oikeassa paikassa, kuudennen sinetin ja seitsemännen sinetin välissä.
Joh.ilm. 7:13-14 Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Täysi luku on sisälle tullut!
Saarnaaja 1:15 Väärä ei voi suoristua, eikä vajaata voi täydeksi laskea.
Job 21:21 Sillä mitä hän välittää perheestänsä, jälkeensä jäävistä, kun hänen kuukausiensa luku on täysi!
Room 11:25-26 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
Kuinka paljon sinä ja minä välitämmekään sukulaisistamme ja olemme huolissamme heidän pelastumisestaan. Samalla kun Jumala nimenomaan haluaa pelastaa kaikki perheittäin ja suvuttain. Kuinka paljon me rukouksissamme toivommekaan heidän kääntyvän Jeesuksen puoleen ja sanassa luvataan, että mitä ikinä pyydätte, sen te saatte. Jumala ei syö sanojaan, vaan siksi pelastussanoman tempauksia on kaksi ja pelastuneita riittää vielä Jeesuksen näkyvään paluuseen häistään.
Luuka 12:35-36 Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle.
Sadonkorjuuta Jumala opetti Moosekselle: Ensin tuodaan Herralle uutisvilja, sitten korjataan pääsato mutta on jätettävä pellon reunoille viljaa kulkumiehelle, joka on Jeesus kun hän palaa kaikkine Pyhinensä. Pyhittyneet olemme me, kahdessa tempauksessa ylös nousseet pyhät, eikä kukaan muu. Tule Herra Jeesus!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuli mieleen, että Vanhassa Testamentissa Herra puhuttelee paljon kansoja, niin kuin Tukholman profetiassakin. Siitä voi myös johtua tuo ilmaisu "Herra, Herra".
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Just sitä tarkoitinkin että Vanhassa Testamentissa profetoitiin tuomiota Israelille ja Tukholman profetiassa taas Suomelle, että siksi Herra käyttää erilaista, vahvempaa kieltä kuin yksilölle puhuessaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uusiluomus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Mautsa elä kuuntele vihollisen valheita, Jeesus rakastaa sinua
Uusiluomus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Oikeassa olet ,meillä ei ole voimaa mutta ilomme on Herrassa ja hän on meidän väkevyytemme ja voimamme
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Uusiluomus ja meillä on rakkaus ja kunnioitus toisiamme kohtaan, kuin myös sinua kohtaan, mautsa.
Usko ei ole järjen ja tiedon asia vaan ojentautumista näkymätöntä kohti.
Uusiluomus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Varmasti on siitä ei ole epäilystäkään ja hyvä kun muistutat meitä tutkimaan itseämme ja koettelemaan olemmeko uskossa, on myös kirjoitettu että lopunaikana monet luopuvat uskostaan, siunausta sinulle mautsa ja toivottavasti palaat takaisin Golgatan verilähteelle sillä armon alttari on vielä auki
Viimeksi muokannut Uusiluomus, 04 Tammi 2020, 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1.Korinttolaiskirje:
13:1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
13:2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
Uusiluomus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Aamen sinetti! Tässä nyt koetellaan mautsaa , tänään on tuntunut itselläkin valtava henkivaltojen painostus, onneksi meille on annettu Raamattu ja tiedämme että se sana on muuttumaton ja katoamaton niinkuin on Herramme Jeesus Kristus!
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Vaikka tuntuu välillä ettei kukaan rakasta ja kaikki on hyljänneet, on yksi joka rakastaa täydemmin kuin kukaan, Hän ei hylkää ja Hänen armostaan olemme syntyneet tähän maailmaan. Hän halusi rakkaudessaan meidän syntyvän. Sillä siihen on meille jokaiselle henkilökohtainen tarkoitus ja suunnitelma. Ja tuo suunnitelma tulee ajallaan täyttymään meissä. Jos niin ei olisi, emme olisi edes syntynyt tänne.
Pojan poikani tänään juuri kysyi tätä, että minun piti kertoa kolme syytä miksi täytyy elää. Se syy alkaa juuri Jumalan rakkaudesta meille, kaikille erikseen .. siksi emme saa koskaan verrata itseämme toisiin, sillä tehtävämme on moninaiset.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Nimimerkille "mautsa" on annettu varoitus.

"Saatananpalvojat" lähtevät tältä foorumilta nopeasti. Tästä aiheesta ei kannata edes laskea leikkiä !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No .. oho! Enpä huomannut tuota ylempää tekstiä tuosta saatananpalvonnasta!
Se ei tule olemaan suotavaa täällä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sun kannattaa mautsa luopua alkoholista. Saatana pääsee sinuun vaikuttaa sitä kautta.
Vastaa Viestiin