seitsemän pasunaa

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Palstalta erottaminen on Jarmon käsissä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mautsa on selvin päin ihan hyvä kristitty. Ei me sua pois ajeta mutta 7pv bannit saat, jottet häpäise ittees enempää.
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sain äsken kuin tiedon sanat. Näin kuinka saatana oli ottanut otteen mautsasta, orjuuttanut hänet. Näin kuinka se iljetys käytti mautsan käsiä kirjoittamiseen, suuta puhumiseen. Itse mautsa, oli aivan pienenä ja avuttomana, eikä hänellä ollut voimia taistella tuota saatanaa vastaan.
Sitten sain nuo sanat jotka Jeesus sanoi Pietarille:

Matteuksen evankeliumi:
4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman.'"
12:26 Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten."

Rukoilin Jeesuksen Kristuksen nimessä, että saatanan on irroitettava otteensa mautsasta. Nuo sanat joita saimme lukea, ei ollut mautsan vaan saatanan. Tämän kun sain, minun tuli aivan kummallinen olo, se voima ei ollut minusta, se oli Kristuksen voimaa, jossa sain rukoilla mautsan vapautumisen puolesta.

MENE POIS SAATANA MAUTSAN ELÄMÄSTÄ! SILLÄ JUMALAA PITÄÄ SINUNKIN KUMARTAMAN JA PALVELEMAN! JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ!!

AAAMEN!!!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Sinetti kun rukoilit. Sinulla on lähimmäisenrakkautta. Itselläni se on välillä "hakusessa".....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minua muistutettiin, minkälaisen taistelun kävimme katso7 veljestämme, jota siunatumpaa saa tänäpäivänä hakea. Tuo voima nosti minut rukous taistoon, sillä mautsa on veljemme, Saatana kuvittelee että joku kun sanoo olevansa sen oma, niin se on niin ja amen. MUTTA; EI OLE !!!! NIIN MONI SAATANANPALVOJA ON LÖYTÄNYT JA VAPAUTUNUT KRISTUKSESSA!!!
AMEN!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti: 04 Tammi 2020, 18:32
MENE POIS SAATANA MAUTSAN ELÄMÄSTÄ! SILLÄ JUMALAA PITÄÄ SINUNKIN KUMARTAMAN JA PALVELEMAN! JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ!!

AAAMEN!!!
AMEN! Juuri niin veljet ja sisaret... me pidetään mautsasta kiinni ja rukoillaan Pyhän Hengen voimaa, joka vapauttaa mautsan.
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyhä Henki vaikuttaa koko ajan .. kummallinen, voimallinen olo joka ei ole minusta, vaan Kristuksesta! Kiitos Jeesus Kristus! Jumalani!!!
Pi_O

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Hieno kirjoitus sisar Sinettisormus! Amen!

Näissä vihulaisen hyökkäyksissä tulee aina muistaa, että vihulainen ei ole oikeastaan kiinnostunut ihmisestä. Vihulainen vain haluaa iskeä Jumalan silmäterää eli Jumalan lapsia ja koko luomakuntaa vastaan, koska ei voi hyökätä suoraan Jumalaa vastaan.

Johannes 15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Pi_O! Amen!!!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herrassa on kovempi voima, kuin siinä Mautsa, joka sua yrittää viedä! Lausu Isä meidän rukous ja vaikka siihen perään Herran Siunaus, niin alkaa tapahtua

https://www.youtube.com/watch?v=XWRFM0hf_wE
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Ella »

2:Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
3:Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä
siunauksella Kristuksessa
4:niin kuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa.
5:edeltäpäin määräten meidät lapseuteen , hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan.

Efesol:1
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesuksen Kristuksen veren suojaa teille kaikille!
Eilinen tiedonsanat/ näky, oli todella voimakas. Saatana oli siinä valtavan kokoinen joka oli imennyt mautsan aivan pieneksi. Mautsa oli kuin pieni hiiri tuon vihollisen sivulla, miltei sen alle jääneenä.
Tuo voima mikä minuun Kristuksessa tuli oli myös valtava ja se ohjasi minut rukoukseen. Pyhä Henki oli ylläni niin vahvasti että aivan huimasi ja otsallani tunsi paineesta aiheutuvaa kipua. Tämän olen kokenut ennenkin.
Nyt aamulla kun tuota näkyä ajattelin alkoi heti tuo voima nousta ylleni, eli rukoukset jatkuu mautsan puolesta. Jumala ei halua päästää irti omastaan. Mautsa, sinusta käydään henkimaailmassa taistelua. Saatana joutuu kumartamaan ja palvelemaan Jumalaa ja tietää ettei sillä ole mitään valtaa Jumalan edessä.
Tunnen tuon voiman tässä kirjoittaessa ja se on hyvin vakaa ja tasapainoinen. Vahva rauha on myös siinä.
Jumala olkoon sinulle armollinen Ja Hän On !!!
Inkku

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Inkku »

mautsa kirjoitti: 04 Tammi 2020, 18:00 Nimimerkille "mautsa" on annettu varoitus.

"Saatananpalvojat" lähtevät tältä foorumilta nopeasti. Tästä aiheesta ei kannata edes laskea leikkiä !
Anna palaa,l olen valintani TEHNYT.
Vaikka oletkin valintasi tehnyt, niin olet vielä armonajassa voit kääntyä Jumalan puoleen. Tästä keskustelusta en tiennyt mutta yöllä sanoin unessa vastaan väittäjälle/pilkkaajalle Jeesus rakastaa sinua. Ja sama koskee sinua mautsa. Vieläkin Jeesus tahtoisi sinua auttaa ja vapauttaa saatanan siteistä vapaaksi joilla saatana on sitonut sinut tahtoansa tekemään.

Jes 42:22 Mutta tämä on raastettu ja ryöstetty kansa kaikki nuoret miehet ovat sidotut ja vankihuoneisiin kätketyt; he ovat joutuneet saaliiksi, eikä ole auttajaa, ryöstetyiksi, eikä ole, kuka sanoisi: "Anna takaisin!"
23 Kuka teistä ottaa tämän korviinsa, tarkkaa ja kuulee vastaisen varalta?
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Inkku!
Kiitos että toit tämän. Viestisi kertoo sinun olevan veljemme/ siskomme, meillä on sama, Kristuksen Henki!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rukouksessa mukana Mautsan puolesta
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mautsa on tänään pahoitellut mailin kautta minulle ja sanoi, ettei hänen kirjoituksillaan ollut katetta päihtymyksen vuoksi. Hän pyysi poistamaan ko. viestit.
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Tiesin näin käyvän ...

"Ja kun te seisotte ja rukoilette, niin antakaa anteeksi, jos kenellä teistä on jotakin toistansa vastaan, että myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaisi teille anteeksi teidän rikkomuksenne.

Mutta jos te ette anna anteeksi, niin ei Isännekään, joka on taivaissa, anna anteeksi teidän rikkomuksianne."
Mark. 11:25,26 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

“Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmeitä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.” (Ilm.12:7-9).
Tuula1

Re: seitsemän pasunaa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

täällä taustalla hiljaa rukoilen palstan ja mautsan puolesta
Vastaa Viestiin