Huuhaata...jälleen kerran

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Huuhaata...jälleen kerran

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

"Kannattaa" taas poiketa Pihon sivuilla, niin taas voi todeta että kaikki tarinat menee näköjään siellä läpi. Nyt kuulemma saadaan vielä Virokin Suomen osaksi..... :shock: :shock:

Tuomaksen 10.5.2019 näky.....http://www.jouko-piho.fi/211357871

Ja, sitten Piho "vahvistaa" että tarina on tosi ja varmasti tapahtuu. :roll:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Huuhaata...jälleen kerran

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, siis mä oon jo kauan sitten pistäny tän Pihon universalismiset ajatukset yhdeksi menestysteologian haaraksi. Valitettavasti!
Ensinnäkin, hän kertoo Jumalan sanoneen hänelle, että "you are leader of Finland" tai jotain sinne päin. Noh, Joosef sai aikoinaan samanlaisia viestejä Jumalalta. En kuitenkaan Jeesuksen ristinkuoleman jälkeen ole kenekään kuullut saaneen ja nousseen tällaisiin asemiin, koska Jeesus nöyrtyi kaikkien edessä ja kaikki kunnia kuuluu enää hänelle. Sitä paitsi, Suomi häipyy olemasta, kuten kaikki muutkin maat. Jeesuksen tullessa maan päälle, jää enää Jerusalem ja suuri Jeesuksen hallinnoima yhtenäinen maailma. Mitä me teemme millään suursuomella, tai jollain johtajilla. Meillä on enää yksi ainoa johtaja, joka aloitti toimintansa hetki Golgatan ristiltä.
Maaret

Re: Huuhaata...jälleen kerran

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Niinpä.
Luin saman jutun. Luulen että jotkut voi saada "näkyjä", mielikuvia Suomen tilanteesta ja sitten luulee että se on profetia.
Esim minä kun kirjoittelin tuolla jossain ja mietiskelin tätäkin siinä samassa niin tuli "näky"/mielleyhtymä että Suomineito on jo nyt polvillaan pesemässä muiden valtioiden lattioita. Kun kutsuu tänne kaikki muiden maiden rikolliset täysihoitoon niin se on ikäänkuin heidän lattioidensa pesemistä. Suomi ei kykene edes sanomaan "en ota teidän rikollisianne täysihoitoon". Niin suuri orja on Suomen valtio.

Toiseksi en usko että Jumala ilmoittaisi jotain tuhannen vuoden taakse liittyvää kuten tuo "Islannnin irtoaminen". Raamattu ennenminkin sanoo että "jos silloin joku profetoi jotain niin hänen vanhempansa itse lävistävät hänet Jumalan pilkan tähden". Siis tuo tuhannenvuoden valtakunnassa.
Jos ei tuhatvuotisessa valtakunnassa saa profetoida niin vielä vähemmän nyt sen ajan jälkeisiä juttuja.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Huuhaata...jälleen kerran

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aivan juuri näin Maaret!

Tuo loppu mistä juuri puhut, tuhatvuotiskaudella profetoiminen lakkaa, tieto ja kielillä puhuminen lakkaa, koska niitä ei enää tarvita. Meillä on Jeesus ja yksi puheenparsi enää koko sille Jeesuksen valtakaudelle. Mitä ihmettä me teemme muulla, koska meillä on Jeesus?

Mitä taas tulee tuhatvuotiskauden jälkeisiin aikoihin, niin siitä ei tiedä kuin isä, vaikka poika onkin yhtä isän kanssa. En tiedä tarkkaan mitä tämä täysin tarkoittaa, koska Jeesus = Jumala, vai muuttuuko Jumalan olemus jossain kohtaa jotenkin toiseksi. Noh, sen tietäminen ei ole meidän käsissämme, eikä se minua edes mietitytä, koska fokus on siinä että minun Jumalani on Jeesus Kristus, jolle on annettu kaikki valta niin maan päällä, kuin taivaissa. Miksi ihmeessä minä muuta tarvitsisin?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Huuhaata...jälleen kerran

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Maaret ja Jarmo. Niinpä, Herra on kaikki mitä tarvitsemme ja jos miettii vertausta siitä, että mies ja nainen tulevat aviossa yhdeksi lihaksi, niin ehkä voi ajatella, että Sulhanen (Jeesus) ja Morsian (uskovaiset) tulevat yhdeksi Hengeksi. Mutta ovat omia persooniaan kuitenkin. Olemme iankaikkisesti yhdessä Herran kanssa, mutta jos ateistit uskovat, ettei kuoleman jälkeen ole mitään, niin ehkä heidän pahin pelkonsa toteutuu ja he jäävät iankaikkisesti "ei minnekään". Pelottava ajatus, jos ei ole Herra sydämessä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Huuhaata...jälleen kerran

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tulipa muuten mieleen että eräs "idänmies" juuri kävi täällä.
Ja vielä innokkaammin Suomi oli nuolemassa Iranin lattioita.
Vastaa Viestiin