Lopunajat mediassa 3

Keskustele eskatologisista asioista
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Ella »

1 Kor:3 16-17 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan henki asuu teissä.
17. Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan
temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuossa tänään kun Jari Aarnio sai viimeinkin rankan tuomion, niin muistelin aikaa, kun olin portsarina Helsingissä ja tietenkin kuulin vähän kaikenlaista ja osa piti suodattaa mutta osa jäi kaikumaan päähän omituisena mahdollisena totena. Eräs oli kun yks arvostettu vanhempi ex. konna oli mulla vakioasiakas, eikä se koskaan puhunut mistään vanhoista, joka olisi satuttanut jotakuta konnaa, vaan hän puhui hyvin varoen niistä, vaikka kaikki tiesi hänen olleen useammankin liivijengin suosiossa ollut kovanaama. Hän oli vaan menny naimisiin ja halus lopettaa. Hän oli sen verran luotettava, että jengi päästi hänestä ns. irti. Ei varmaan kokonaan, muttei häirinnyt tyypin arkielämää. Antti oli kaverin nimi.
No se oli juuri niitä aikoja kun United Brotherhood perustettiin, niin sain häneltä aina vinkkejä, mitä tulee tapahtumaan. Hän ennusti mm. 100% oikein että Cannonball hajoaa jne. ja syntyy uus kerho, veri vaihtuu ja sillee. No sitten minua pisti korvaan yks ylimielinen asia, joka selvästi liittyi tähän Jari Aarnioon. Se oli sellainen, että hän sanoi että vaikka poliisilla olis minkälaiset vehkeet tahansa, niin konnat ovat aina askeleen edellä ja ne ei tiedä miksi konnat tietää kaiken etukäteen, eikä heille jää koskaan kuin hylsyt käteen. He tietää koska tulee ratsia ja minne jne.
Mä tietenkin kelasin, että miksi näin... yhtälössä ei jääny ku yks ainoa vaihtoehto. Poliisin päässä on konnilla oma myyrä. Konnat eivät koskaan ikinä ole viisaita. Se ei johdu konnista, että poliisi on aina askelen edellä, vaan siksi että joku kertoo sisäkautta. No se selvis sitte.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kattokaas tätä kuvaa: Mulle tuli heti mieleen vitsaus, jossa helle iskee ja ihmiset vaan pilkkaavat Jumalaa, mutta samalla myös sanat "...mutta Jumalan heki lepäsi pohjoisten maiden yllä". Tänään on suuri Pride viikko ja Jumala ei todellakaan hyvällä katso.
eurohelle.jpg
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sitten uusi mielenkiintoinen artikkeli: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006156607.html
Elikkä jos tässä jutussa asia päättyy sikiön oikeuksien kannalta sen tappoon, niin se on ennakkotapaus ja pian kaikki huomaa, että abrottilääkärit ja äidit voivat joutua syytteisiin murhasta. Tämän kaltaista uutista mä olen odotellu ja nyt se on tullu. Nimittäin abortin kautta maailma ei tule näkemään syntymätöntä lasta arvokkaana ihmissieluna. On se kohtu melkoinen este ja muuri nähdä vauva ihmisenä ja jonain "toukkana".
Jos tää menee läpi niin, että osapuolia tullaan syyttämään henkirikoksesta, niin se avaa aikamoiset portit aborttilakien perusteellisesta rempasta.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Luin Päivittäistä seurantaa osion.. kiitos Jarmo, kun taas jaoit hyviä ajatuksia ajankohtaisista uutisista. Kyllä nämä maailman ja suomen uutiset saa uskovan tuntemaan yksinäisyyttä :roll: Onneksi on Pelastusanoma keitaana erämaassa! :)
Onko sinulla tuota Oulun profetiaa jossain kokonaisuudessaan? en muista kuulleeni. Olisi ollut mukava lukea sekin ihan kokonaisuudessaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Pigeon. Oulun profetia ei ole pitkä mutta se osui oikeaan aikaan ja suoraan aikansa johtoon. Lue tästä:
https://www.ouka.fi/oulu/pohjoista-kirj ... n-profetia
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos linkistä! :)
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006165300.html
Kaliforniaa ravistellut maanjäristys nostatti pelon jättijäristyksestä – ”the big one” voisi aiheuttaa tsunameja ja tuhoa suurkaupungeissa
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Ella »

Milloin maanjäristys Suomessa? Kouvola ja Kuusamo jossa on ollut useita maanjäristyksiä.
Helsingin seudulla useita "mikro" järistyksiä päivässä. Geologian instituutin sivuilla
tietoa niistä.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tässä me ollan jännän äärellä koko porukka. Mietitään esim. tätäkin tulevaa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f42 ... 15c4bbdecf
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.mtvuutiset.fi/aihe/kotimaa/67248
Benjamin, 25, koki kauhunhetkiä golfkentällä Kirkkonummella – salama teki oudon ristin selkään, lääkärikin ihmetteli – ”Kaikki sairaalassa halusivat nähdä sen”
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ben ... en/7475052
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Jo toisena vuonna peräkkäin Saharan dyynit saa lumipeitteen!
Isaiah’s Prophecy Appears in Sahara as Snow Falls in World’s Hottest Desert [WATCH]

https://www.breakingisraelnews.com/1010 ... s8uhRD_qG8

Erämaa ja hietikko iloitsee,
aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin lilja.

(Siirsin tämän päivityksen oikeamman otsikoinnin alle... ;)
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9fba ... 4283c3a223
Tiesitkö, miksi Suomi juhlaliputtaa tänään? Jos suunnitelmat olisivat toteutuneet, 17. heinäkuuta olisi ”toinen itsenäisyyspäivä” ja ympäri maata juhlittaisiin
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuli noista Venäjällä sattuneista räjähdysonnettomuuksista ja kohonneista säteilypitoisuuksista mieleen, että ne voisivat olla myös ydinkokeita, vaikka pienimuotoisia. Tätä ei mun mielestä ainakaan suoraan ole sanottu missään. Joka tapauksessa liittyvät varmasti kuun alussa rauenneeseen INF-sopimukseen, jonka mun mielestä USA ja Venäjä retoriikasta huolimatta aika yksimielisesti romuttivat päästäkseen kehittelemään aseitaan.

Tule Herra pian, että ihmisten mielettömyys loppuisi ja tämä synkkenevä maailma pelastuisi!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

vainot nostavat päätään?

Kirjoitus seurakuntalainen.fi ssä
https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/ ... qTsR98mFOM

Myös kannattaa katsoa yle areenalta dokumenttiarkistosta, jos pystyy..
-Hedi Friedin huoli!
Juutalaisvainoista selviytynyt 92- vuotias, romaniassa syntynyt, ruotsissa asuva..kertoo, miten kaikki alkoi, mitä hän näkee nyt!
Suosittelen,jos et vielä ole nähnyt!
Minun piti katsoa se vielä uudestaan( vihulainen taisi olla toista mieltä. TV n kautta en enää pääse koko yle areenaan!?! Niin jumiin meni. Pelkkää mustaa. Pimeyttä. Liekö senkin tarkoitus viestiä asian tolaa tänä päivänä :(

Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä.

Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne. Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden, siksi etteivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.


Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia.
Maaret

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuo on kyllä kumma lause "rakastakaa vihollisianne". Tulisiko meidän todella rakastaa pedofiileja , lasten raiskaajia, murhaajia....?
Sittenhän vihervasemmisto ja anarkistit ovat vanhurskaita kun haluavat tänne lisää noita vihollisia.?

Minun mielestäni ei voi rakastaa molempia. Jos edessäsi olisi raiskattu lapsia ja rakastaisit sen raiskaajaa lapsen nähden niin olisit lapsen silmissä hirviö. Ehkä siksi monet lähetystyöntekijät ovat menettäneet lapsensa koska lapset huomasivat vanhemipiensa rakastavan enemmän niitä kaukana asuvia kuin heitä?
Tuula1

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen. näin sanotaan.en hyväksy lapsen raiskaajia, enkä maanpettureita. Katson aina siten, kuinka minun esi-isät katsoivat maanpuolustustaan. he sotivat suomen itsenäisyyden meille jälkeläisille ja olen sitämieltä, että puolustautua saa pahaa vastaan, mutta olen huomannut, että suomalaisilla on asenne vamma nykyään ainakin maanpuolustuksen suhteen. monet ovat aseesta kieltäytyjiä ja sitten on nämä globalistit, jotka halaavat loputtomasti islamisteja ja päästetään siis paha maahan, joka ei olisi ollut mahdollista menneinä aikoina, koska ihmiset tunsivat Raamatun. tunsin monta veteraania (jotka olivat rintamalla)ja aina loisti heistä päällimmäisenä kiitollisuus, hyvyys ja nöyryys niin puheissa, kuin teoissa. nyt kun enää en voi heidän mielipiteitään kysyä, niin olen alkanut sitä peilaamaan itselleni, mitä he olisivat olleet mieltä asioista. mä jatkan vielä tätä. kuulun hoitajiin, jotka on saanut hoitaa laitoksessa niin rintamalla olleita, kuin heidän jälkeläisiä, niitä, jotka ovat meidän isiä ja äitejä ja osaan verrata näitä kahta sukupolvea keskenään hyvin. tuossa aiemmin sanoin, että rintamalla olleet ovat hyvin kiitollisia, nöyriä kun taas tämä sodan jälkeen syntynyt sukupiolvi on pahankurista, kiittämättömiä,arvostelevia johtuen siitä, kun ovat rakentaneet hyvinvointi suomea. olenkin sanonut, että olen hypännyt kokonaisen sukupolven yli mitä tulee kun yritän malleerata niiden ihmisten tieto-taitoa itseeni. en tiedä teenkö oikein, mutta teenpä kuitenkin niin. ja vielä sanon sen, että suomen oikeuslaitos on mennyt alas. suomen perustuslaista on poistettu monta pykälää tai tahallisesti niitä vääristellään kun oikeuslaitos antaa suomessa tuomioita. sen näkee, kun islamisteja lapsenraiskaajia tuomitaan suomessa. nehän eivät saa minkäänlaisia tuomioita tekemistään kauheuksista, kun tuomareina on Jumalattomia. tuokin kansanedustajien käsi Raamatulla on pelkkä vitsi nykyään. Jumala poistetaan heti, kun käsi saadaan nostettua siitä Raamatulta poissa. lupaus unohtuu samantien. jos jotain hyvää tekisivät niin ensinnäkin perustuslaki tulisi palauttaa sille lähtöasetelmalle, jossa se oli kun Kekkonen kuoli.
Maaret

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Niinpä Tuula1. Oli minustakin helppo rakastaa kaukaisia lähi-idässä mutta kun tulivat tekemään pahaa meidän lapsille niin eipä niin helppoa olekaan sanella aamenta asioihin.
Toiseksi emme ehkä ymmärrä mitä eroa on pahan hyväksymisellä ja vihollisen rakastamisella. Siis käytännössä mitä Jeesus tarkoitti?
Mutta se on vain hyväksyttävä ettei nykyajan ihmisillä ole tietoa , on vain teorioita .

Jos tuo käsky pitäisi ottaa ikuisesti käytäntöön niin ei mitään sodomaa olisi koskaan pitänyt tuhota tai niiniveä.
Tuula1

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

miettikääpä esimerkiksi tätä, kun Jeesus tiesi näiden rahan ahneiden ja fariseusten majailevan Isänsä temppelissä. Eihän Jeesus hyväksynyt heitä vaan meni ja huusi kovalla äänellä sekä kaatoi näiden kauppiaiden pöydät ja rahat. se oli Jumalan puolesta kiivailemista ja omansa puolustamista. olen sitä mieltä, että Raamattu ei kiellä puolustautumasta pahaa vastaan, kun sen tekee rukouksella. on tietenkin eriasia alkaa sotimaan ja hyökätä ensimmäisenä jotakin kohden. sellainen ei ole Jumalasta. mutta täytyy kyllä myöntää, että kun olemme viimeinen sukupolvi, niin asiat ovat aivan erimallilla, kuin ennenvanhaan. minunkin elämä on ollut kaikkea muutakuin helppoa ja siksi mielipiteeni voi tuntua kamalan kylmiltä. olen kasvanut pienviljelijä perheessä tyttöjen keskellä jossa isä olisi toivonut olevan pojan ja arvatkaapa kuka se poika meillä sitten oli? no minä tietty ja siksi en ole kavahtanut mitää miesten töitä. (tosin ikä jo ottaa vastaan)olen joutunut kaikenlaista tekemään elämäni aikana.niin tuosta pahan hyväksymisestä ja vihollisen rakastamisesta sen vielä sanon, että se on yksi ja sama asia lauseena, mutta sillä erotuksella, että jos olet kotimaassa, niin voit puolustautua pahaa vastaan, kun taas jos menet ulkomaille, niin otat tietoisen riskin, kun menet vieraaseen kulttuuriin. siellä sinun on vain hyväksyttävä läsnäoleva vihollinen. kai nyt esim. entiset papit vaikkapa päivö parviainen tai joku muu vanha pastori kävi armeijan( tosin en ole ottanut selvää kävikö armeijan ja oliko rintamalla)ja puolusti suomea ja kun meni kiinaan ollessaan kiinan lähetti tiesi ottaessan viran vastaan, että mitä siellä voi tulla vastaan. siis hyväksyi vihollisen leirin.ja mitä tulee mainilan laukauksiin ja toisenmaailman sotaan, niin se oli täysin perusteltua suomen kansalta puolustautua neuvostoliittoa vastaan.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Lopunajat mediassa 3

Viesti Kirjoittaja Ella »

Siksipä tulee Rukoilla lähetystyön tekijöiden puolesta. Kun ovat toisessa kulttuurissa.
Varsinkin muslimi maissa Afrikassa, yrittävät saada heidät lähtemään maasta. Ystäväni kertoi että oli viidakkoveitsi kurkulla.
Ja muut loitsut ja talismanit. No niitä on myös täällä kotomaassakin. Kun Raamatun ei lueta. Ja pimeys vaan lisääntyy...
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin