Aurinko polttaa kolmanneksen

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Aurinko polttaa kolmanneksen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tänään sain jotenkin hätkähtdyttävän uutisen eräältä viljelijältä. Hän sanoi että koko Suomen viljasadosta on aurinko paahtanut kolmanneksen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Aurinko polttaa kolmanneksen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tänään tuli tietoa Hollannista, jossa oli satanut jo lähes leiviskän kokoisia rakeita.
raekuuro.jpg
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Aurinko polttaa kolmanneksen

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Lehti:
Kauhuskenaario julki: Maapallosta on tulossa pannuhuone – ja kohta ei ole enää paluuta
https://www.is.fi/tiede/art-2000005783593.html
Maailma muuttuu Nooan aikojen kaltaiseksi, ennen vedenpaisumusta. (Sak. 14.) Aurinkoa ei näy, ei kuuta, eikä tähtiä. Vedet ovat palanneet taivaankanteen ja maa on imenyt osan vesistä itseensä. Valtameriä ei enää ole. Maapallo on tasalämpöinen joka paikasta, eikä sada koskaan, vaan kaste kastelee kasvit alta käsin. Auringon gammasäteily ei enää vaikuta ihmisiin ja iihmisten elinikä pitenee, joskis Pyhät elävät Taivasruumiissa, eikä heitä enää koskaan synnin vaikutus kuluta.
sisar

Re: Aurinko polttaa kolmanneksen

Viesti Kirjoittaja sisar »

Ilmestyskirjasta:

6:5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
6:6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

Tähän liittyen:
https://yle.fi/uutiset/3-10341982

"Ohran hinta nousee rajusti Euroopassa"
"Viininviljelijöille kuuma kesä on ollut hyvä asia. Saksalaisten viininviljelijöiden mukaan sato on kaksi viikkoa etuajassa." "...ranskan viinisato on tänä vuonna keskimääräistä suurempi, ja että laadun puolesta 2018 pitäisi olla hyvä vuosikerta."
Vastaa Viestiin