Lopunajat mediassa

Keskustele eskatologisista asioista
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Missä on papit, jotka totuudessa tekevät työtä JUMALAN kunniaksi, oikeasti?
Sydän itkee ...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Marin tuoma aihe on puhuttanut seurakuntaa jo pitkään. Suoraan sanottuna kun kirkko lähti mukaan homoparien siunaamisiin ja sitten avioliiton halvennukseen "ensitreffit alttarilla" ohjelmaan, niin kyllä tässä tulee mieleen heti että mitä seuraavaksi?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa Mari minunkin puolestani ja Herran Rauhaa ja Siunausta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
näkymätön ninni

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Olet lämpimästi tervetullut Mari! :)

Meidän Herramme Jeesus Kristus meitä kaikkia siunatkoon täällä!
Mari

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Mari »

Kiitos vielä teille kaikille muillekin ihanille Herran ihmisille, kun sain niin kovin lämpimän vastaanoton tänne palstalle. :D
sisar

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja sisar »

https://yle.fi/uutiset/3-9850564

Pohjois-Korean mukaan Yhdysvallat on julistanut sodan.

"Yhdysvallat on julistanut sodan Pohjois-Korealle, ulkoministeri Ri Yong-ho sanoi toimittajille New Yorkissa...

...Pohjois-korea pitää Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin viimeaikaisia lausuntoja sodanjulistuksena. Ri painotti, että maailman on muistettava, kuka sodan julisti.
Koska maa on sodassa, Pohjois-Korealla on oikeus vastatoimiin, Ri sanoi... "

Joko nyt alkaa tapahtua. Johan tässä on sapeleita kalisteltu puolin ja toisin. Ja juuri viime viikolla "juhlittiin" rauhanpäivää....

MARANATA!

Ps. Tervetuloa Marille minunkin puolestani!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

sisar kirjoitti:https://yle.fi/uutiset/3-9850564

Pohjois-Korean mukaan Yhdysvallat on julistanut sodan...........
On kyllä hurjaa sananvaihtoa Korean ja Usa:n välillä, nyt voi tapahtua mitä vaan!!!

--
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Onko nämä ne idästä nousevat pilvet joista puhutaan juuru ylösoton hetkellä? Hädän hetki on tulossa!
Mari

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Mari »

Mummoni, nyt jo iäkäs kristitty ihana ihminen, sanoi kerran (silloin ei vielä ollut TV7:aa) että televisiosta ei tule mitään katsottavaa. Jo pelkät mainokset sisältävät kaikkea kamalaa.

Tässäpä silmiini osui taas yksi mainos, joka pärähti ruutuun:
https://www.youtube.com/watch?v=MWJSA8EXb-U

Arla mainostaa jogurttia tai jotain "erilaisella perheellä"

:roll:
olli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja olli »

^ Mari, olet aivan oikeassa. Kiertoteitse meille markkinoidaan arvoja, asenteita, mielipiteitä, kaikkea sitä mille on myös oikea totuus.

Ihminen ei voi vieläkään vaikuttaa siihen, mikä on luomisen järjestys. Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi, ja asetti avioliiton, sekä totesi ettei kolmisäikeinen lanka hevillä katkea.

Sitten tuli joku, joka halusi korvata kaiken... jollakin muulla.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Luonnollista... :o
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Äitini mailas:
Tulee kova talvi, kylmempi sataan vuoteen, sanovat sää-asiantuntijat.
Eikös näin ole ennustettu juuri ennen ylösottoa viimeisenä talvena. Se tarkoittaisi että laskemme Omerin vielä kerran ja laulujen laulu 2:10-13 ja 3. Mooses 23:15-17 toteutuu ensi keväänä kovan ja pitkän talven päätteeksi. Surullista jos joudumme vielä jaksamaan talven läpi ja varsinkin sellaisen talven.
Mari

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Mari »

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset ... ekijoilta/

"Joensuun päiväkodit ovat saaneet tänä syksynä jyrkän ohjeistuksen varhaiskasvatuksen johdolta. Ohjeistus kieltää jatkossa seurakunnan työntekijöiden tekemät päiväkotivierailut, sekä päiväkodin lasten osallistumisen seurakuntien järjestämiin joulu- ja pääsiäiskirkkohetkiin päivähoitoaikana."

"....samaan aikaan monissa paikoissa suhtaudutaan positiivisesti siihen, että lasten kanssa toteutetaan buddhalaisuudesta kumpuavia asioita, kuten joogaa ja mietiskelyä vuorikristalleja katsellen."

:cry:
Juhani

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Rukoilkaamme seurakunnan ja eksyneiden ihmisten puolesta. Herra, avaa heidän silmänsä ja korvansa kuulemaan sinua!

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. Ilm.14:12.

Ilm. 3:8-12.
8 Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.
9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Mari kirjoitti:https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset ... ekijoilta/

"Joensuun päiväkodit ovat saaneet tänä syksynä jyrkän ohjeistuksen varhaiskasvatuksen johdolta. Ohjeistus kieltää jatkossa seurakunnan työntekijöiden tekemät päiväkotivierailut, sekä päiväkodin lasten osallistumisen seurakuntien järjestämiin joulu- ja pääsiäiskirkkohetkiin päivähoitoaikana."

"....samaan aikaan monissa paikoissa suhtaudutaan positiivisesti siihen, että lasten kanssa toteutetaan buddhalaisuudesta kumpuavia asioita, kuten joogaa ja mietiskelyä vuorikristalleja katsellen."

:cry:
Tämä on kuin painajaisunta, lapsilta kielletään terve opetus ja Jeesuksen tunteminen

--
sisar

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja sisar »

Anteeksi Olli, kun vain linkitän tämän uutisen .... ei juuri tee mieli kommentoida.
Jo pelkkä uutisen otsikko: "Isä on ensi kertaa raskaana Suomessa", on jo niin "irvokas".

https://www.aamulehti.fi/viihde/isa-on- ... 200444320/

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005399640.html

Muualla maailmassa tätä on vissiin tapahtunut jo kauemminkin....

HERRA ARMAHDA! Eikö tämä jo riitä?

-sisar
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No tätä mä oon päivitelly koko päivän, niin et kaikki muut ympärillä on jo ihan kyllästyny mun kritiikkiin. OIKEA MIES ei voi olla raskaana! Naisen tunnusmerkit ovat oikeita munasoluja tuottavat munasarjat, kuukautiset ja kohtu. Miehen tunnusmerkit ovat siittiöitä tuottavat kivekset, siemenjohdin joka toimii ja tuottaa munasolun hedelmöittymiseen mahdollisen ihmisalkusolun, siittiön. Ei pitäisi olla vaikeeta!!!!

Mutta maailmassa riehuva saatana tahtoo turmella ja häpäistä kaiken Jumalan säänön ja luoman, tekemällä ihmisestä itsekeskeisen jopa omalle ruumilleen, jolloin tämä alkaa naisenakin väittämään olevansa mies ja kaikki tämän hyväksyy mieheksi. Se pistää Jumalan vihan syttymään ja se aika tulee kun....
Jesaja 5
13 Sentähden minun kansani siirretään maastansa äkkiarvaamatta, sen ylhäiset kärsivät nälkää, ja sen remuava joukko nääntyy janoon.
14 Sentähden tuonela levittää kitansa ammolleen, avaa suunsa suunnattomaksi; ja sinne menee sen loisto, sen remuava ja pauhaava joukko, kaikki sen ilonpitäjät.
Galattalaiskirje 5
16 Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
17 Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
18 Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23 Sellaista vastaan ei ole laki.
olli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja olli »

Mielestäni tässä vain tulee uudestaan esille se, miten voimaton ihminen on luojan järjestystä vastaan. Tällekin naiselle annettiin XX-kromosomit, mikä määrittelee hänet biologisesti naiseksi. Ja nainen hän on.

Se on ihan yksi ja sama, kuvitteleeko raskaana oleva nainen olevansa joulupukki, jumala, mänty, maahinen, mies, kirahvi tai ihan mikä hyvänsä.

Valitettavasti kun ihmisen sukupuoli nyt vaan on se, jonka edustajaksi syntyy, aivan kuten ihmisen tai eläimen laji on se, jonka edustajaksi syntyy. Sukupuolen ja lajin määräävät kromosomit, eikä ihmisen oma tahto.
sisar

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja sisar »

Tervetuloa pedon merkki:


https://yle.fi/uutiset/3-9872727
Mari

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Mari »

Mulla kävi sama mielessä, kun näin tuon uutisen.
Varmaan ne jotenkin sitä ujuttaa mukaan, että saa sitten "valita" että ottaako suoraan sirun käteen tai jotain?

Sillä miten henkilötunnukset voisi käydä vähiin? Eikö numeroita riitä aina vaan?

Kyllä tuli huono tunne tuosta. :cry:

Kiitos sisar kun laitoit tänne linkin.
Vastaa Viestiin