Lopunajat mediassa

Keskustele eskatologisista asioista
tuula

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja tuula »

nykyään ei enää löydä sellaisia pitemmän ajan profetioita mistään. tarkoitan niin kuin ennenvanhaan, että joku uskova sai profetia, joka toteutui vasta vuosikymmenien päästä. tästäkin jo tietää, että Jeesuksen tulo on ovella.kyllä haluan kiittää Herraa uskoon tulostani vielä tänäänkin vaikka olen saanut jo muutaman vuoden Herran kanssa taivaltaa. (vuodesta 2007). muistuipa mieleeni ennen uskoon tuloa juttu matkoilta. vuosi taisi olla 2000 luvun alkua. olin käymässä portugalissa eräällä kesälomalla. muistan kun helsinki-vantaan lentokentällä selvityksessä seurasin sitä porukkaa, joka odotteli koneeseen pääsyä. tuohon samaiseen koneeseen nousi eräs porukka, johonka kiinnitin huomioni. 2 naista, murrosikäinen tytär ja mies.. matkan aikana juteltiin kaikenlaista ja päästiimpä samaan hotelliinkin perillä. eihän siinä mitään, mutta lähtöpäivän aamuna kun sitten olimme loman päätteeksi taas odottelemassa linja-autoa, joka veisi meidät sieltä hotellilta lentokentälle huomasin nuo 2 naista sekä tyttären pihamaalla seisomassa. miestä en nähnyt, joten ajattelin kysäistä heiltä, mihinkä jättivät miehen, joka heillä oli mukana. toinen naisista katsoi minua ja kysyi hämmästyksissä, että "mistä miehestä puhun?" ja että ei heillä mitään miestä ollut mukana.olin aivan sanaton, koska minulle hän oli todellisuutta. seisoin jopa tuon miehen kanssa samassa hississä ja nyökkäsin hänelle päivääkin. tosin en kuullut hänen puhuvan mitään koko reissun aikana minulle eikä muillekkaan. mitä siis näin? jälkeenpäin olen miettinyt, että taisin nähdä enkelin, jolla ihmisen ulkomuoto.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tulivuori Hekla uhkaa purkautua rajusti Islannissa: http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/arti ... sa/5956768

... ja kiitos tuula, tuosta ihanasta kertomuksestasi, uskon tuon miehen olleen enkeli, ehkä oli suojelemassa teitä joltakin.... :roll:
tuula

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja tuula »

kyllä nyt kaikenlaista tapahtuu ympärillä. niin sinetti. sitten kun tulin uskoon, niin olen kokenut kaikenlaista Herran armosta. ei kaikkea edes uskalla kertoa julki. noh. tämän nyt kuitenkin ajattelin täällä kertoa vielä, koska uskoavia enin osa. tästä on nyt n. puoli vuotta aikaa, kun se tapahtui. mieheni lähti töihin yöksi ja jäin yksin kämpille.katselin tv:tä sohvalla pitkällään ja siinä ei ollut ääntä, koska ohjelma joka tuli oli tekstitetty, joten en nähnyt aihetta laittaa ääntä. mieheni lähti ja siitä muutamia minuutteja eteenpäin kuulin kuin tiu-ut olisi soinut tässä huoneessa. ne olivat kuin puhetta noilta tiu-uilta. niissä oli selvä rytmi, eikä vain pelkkä tiun ääni. niitä oli kahta erilaista tiu-un ääntä. hieman matalampi ja korkeampi ja aivan kuin ne olisivat puhuneet lauseita. hullulta kuulostaa, mutta niin ajattelen. Raamatussa puhutaan enkelien kielestä tuossa rakkauden ylistyksen yhteydessä. ..ja vaikka puhuisin enkelien kieltä jne... taisin kuulla sellaista.
Samuli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

10 miljoonan tiehanke Ivalosta Nellimoon. Herätti mielenkiinnon, kun nyt monesta asiasta leikataan, mutta sitten yhtäkkiä tämmöiseen löytyy pelimerkit...Katselin kartasta, että toisella puolella rajaa ei näyttäisi menevän tietä.
"Parinsadan asukkaan saamelaiskylä saa kymmenen miljoonan pikitien" Vanha soratie päällystetään.
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1466132792732
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Heinäluoman isä kysyi: sotaanko tässä valmistellaan? http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... an/5956934
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna näin näyn, joka näytettiin hyvin läheltä, mutta kuva oli himmeä; edessäni aukaistiin jokin kaapin ovi. Se oli komero jonka kahdella alahyllyllä oli jotain kannellisia vuokia. Ymmärsin että tämä oli varmaankin ruokakaappi. Äsken tuossa yrittäessäni availla tätä näkyä, vastaani tuli tuolta Jarmon päivittäistä sivustolta sopiva teksti, selittämään tuota kuvaa ja aiheena tämä sopii tähän ketjuun, edellä olevien keskusteluiden vuoksi. Minä kävin Jarmo vähän lainailemassa tuot tekstiäsi:
"28.5.2016

Mitä tapahtuu sen jälkeen kun morsian katoaa?

Kerron tässä jotain, mitä tulee käytännössä tapahtumaan kun morsian katoaa ja peilaan sitä ymmärtämäni Raamatun ilmoituksen kautta arkielämään.

Jeesushan sanoi pari tärkeää huomiota kun häneltä kyseltiin mikä on se merkki siitä kun hän palaa, johon Jeesus vastasi ettei meille anneta merkkiä, vaan Joonaan merkki. Tätä on tietenkin paljon pohdittu, mikä on Joonaan merkki.
No sitten Jeesus sanoi myös muuta, eli taivaan merkit te kyllä tunnette, kun taivas ruskottaa, tulee pouta jne. mutta aikaa te ette tule ymmärtämään.
Kolmas ja tärkein asia minkä Jeesus sanoi tulemuksestaan on että valvokaa, sillä minä tulen kuin varas yöllä.
No tästähän voi selkeästi päätellä että mitään merkkiä ei tule ja mitään ei tapahdu, yhtäkkiä vain morsian katoaa. POKS!

Tänä aamuna mietin tätä samaa asiaa ja sen yhteyttä lähipäiviin tuon asian jälkeen, mitä sen järkytyksen jälkeen tapahtuu ja miksi. Sain sanat heti että ihmisen on saatava aikaa päivitellä ja miettiä tapahtumia.

Minä olen puhunut koetuksen hetkestä joka on käyvä yli koko maan piirin. Se on kuudes sinetti ja sen ajankohtaa ei tietenkään kukaan tiedä, sen suhteessa morsiamen ylösottoon mutta Israelin rauhaan taas on hienoinen vinkki seitsemännessä sinetissä. Siinä käy ilmi maininta "puoli hetkeä" morsiamen ylösotosta, muttei mainita Israelin rauhaan.
Pääsin lopulta sellaiseen johtopäätökseen että Sinetit 1-4 avattiin heti kun Jeesus astui Taivaaseen. Sitten ylösottohan on viides sinetti, jossa marttyyrit saivat selvästi pitkät valkeat vaipat, elikkä taivasruumis. Ei sielu tarvitse vaippaa ilman ruumista, joten vaippa kuvaa tässä ruumista.
Toisin sanoen sinetit 5-7 avataan myös peräjälkeen heti kun ylösotto on tapahtunut.
Hevoset kuvastavat sineteissä 1-4 pitkälle matkalle lähtemistä ja sinetit 5-7 ovat kuin ihan eri ajankohdassa ja kuuluvat siten yhteen.
Sinetti 5 ylösotto, sinetti 6 koetuksen hetki ja sinetti 7 puoli hetkeä jolloin enkelit menevät maan neljälle kulmalle ja aletaan merkitä häävieraat.
Jos sineteille annetaan joku kohdistus, niin viides kohdistuu morsiamen ylösottoon, kuudes ahdistuksen aikojen alkuun ja seitsemäs herätykseen. Tähän kätkeytyy myös lopunajan evankeliumi, aivan kuten sineteissä 1-4 kätkeytyy oma sanomansa. (linkki)

Tässä puolen vuoden aikana ehtii siis tapahtua yhtä jos toista. Morsiamen ylösoton päivä ja pari seuraavaa päivää menee varmasti taukoamattomien uutislähetysten päivinä, joina vietetään unettomia öitä. Kaikki miettii mitä tämä merkitsee ja mitä on tapahtunut. He eivät saata nukkua, koska moni miettii miksi minä, joka olin uskova, en päässyt. Eikä siellä nuku ateistitkaan, jotka miettivät että olenko ollut väärässä koko ajan.
Tähän Jumala tarvitsee aikaa!

Raamatussa on paljon tähän vertaavia tarinoita, joissa ilmenee että Jumala järjestää ihmisille aikaa pureskella tapahtumien kulkua hyvinkin pitkään.
Veikkaan että menee ainakin sen 40 päivää ennen kuin mitään erityistä tapahtuu. Mutta kuitenkin sinä aikana monissa maissa otetaan pedon merkki käyttöön ja kun pöly hiukan laskeutuu, niin sitten kuin kirkkaalta taivaalta alkaa tapahtua ja paljon ja nopeasti. Yhtäkkiä täyttyy Wilkersonin talousprofetia sekä Venäjän Suomeen tulemiset jne.
On olemassa sääntö nimeltä 9 ateriaa anarkiaan. Elikkä kun valtion rahavarat loppuvat ja virkamies jää saamaan palkkojaan, eikä sitä saa muutkaan, niin ensin syödään kaikki mikä on varastossa, hamstrataan mitä voidaan jne. kunnes kaikki on käytetty ja kulutettu. Siihen menee aikaa varmaan 2-3 viikkoa maksimissaan, koska ei ihmisillä ole yleensä pakastimessa monen viikon ruokia, vaan siellä on yleensä vain pelkät pakasteruuat, jotka kestää pari päivää syödä.
Sitten ruokakaapissa on puuroja ja riisejä jne. joita keitellään pikkuhiljaa.
Kaikki kuitenkin loppuu aikanaan ja mitä sitten? Jääkaapissa ei ole enää edes sähköä, saati mitä syödä. Sähköä jaetaan talouksiin vain 1-2 h/ päivä tiettyyn kellonaikaan. Tästä tilanteesta menee 9 ateriaa, joka on vain pari kolme päivää, anarkistiseen "otan minkä saan" tilanteeseen.
Entiset poliisit, joilla on aseet kotonaan, ovat keskenään kavereita ja näin muodostavat tiiviin ryhmän, saattavat valita kahden asian väliltä, eli he joko alkavat ryöstää tai suojella. Heistä tulee hyvin keskeinen osa yhteiskuntaa.
Samoin jo olemassa olevat rikollisryhmät, alkavat ilman muuta ryöstellä ja vallata alueita, jos ei ole enää hallintoa.
Armeija pysyy kasassa niin kauan kun sillä on tarjota sotilaille suojaa ja ravintoa. Siinä osa-alueella varmasti säilyy kuri ja järjestys pisimpään mutta ne ovat sidottuina täysin venäjää vastaan, eivätkä suojele kansaa toisiltaan.
Syntyy valtavasti kommuuneja, joissa on puolustus-strategiat ja omat turvallisuus-systeemistä.
Myös etniset haarat ottavat oman osansa tässä paketissa ja heistä tulee varmasti kaupunkien vaarallisimmat asukit.
Mutta olennaista on se että kaupat joissa oli ennen raha vaihtovälineenä, saavat nyt erilaisia vastineita ja kaupankäynti muuttuu varmaan monella tapaa. Heillä täytyy olla vahva turvallisuusmekanismi, esimerkiksi ex. poliisiosasto voisi heitä suojata ja he saisivat syödäkseen mielin määrin.
Tosin ruoka on varmaan pääosin keskusvarastolta otettua säilykekamaa ja kuivaruokaa.
Maatilat pärjäävät varmasti pisimpään, niin kauan kunnes joku heidätkin ryöstää ja tappaa karjaeläimet syödäkseen niitä.

Tällaisen elämän keskellä alkaa herätysliikehdintä, joka saa sellaiset mittasuhteet ettei koskaan maan päällä ole sellaista nähty. Tämä eheyttää monet ja tuo synnintuntoon, pois rikosten poluilta ja tapahtuu ruokaihmeitä ym. joka heitä vahvistaa.
Se tarkoittaa vain sitä että seurakunnan merkitseminen on alkanut ja kun viimein Israel tekee rauhan, tuon puolen vuoden jälkeen, niin siinä täyttyy ajan merkki ja 1290 päivän laskenta voi alkaa, jota seuraa toinen ylösotto. ""
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

5. Kun Jeesus nosti silmänsä ja näki paljon kansaa tulevan tykönsä, sanoi hän Filippukselle: "Mistä ostamme leipää näiden syödä?"
6. Mutta sen hän sanoi koetellakseen häntä, sillä itse hän tiesi, mitä aikoi tehdä.
7. Filippus vastasi hänelle: "Eivät kahdensadan denarin leivät heille riittäisi, niin että kukin saisi edes vähän".
8. Niin toinen hänen opetuslapsistansa, Andreas, Simon Pietarin veli, sanoi hänelle:
9. "Täällä on poikanen, jolla on viisi ohraleipää ja kaksi kalaa, mutta mitä ne ovat näin monelle?"
10. Jeesus sanoi: "Asettakaa kansa aterioimaan". Ja siinä paikassa oli paljon ruohoa. Niin miehet, luvultaan noin viisituhatta, laskeutuivat maahan.
11. Ja Jeesus otti leivät ja kiitti ja jakeli istuville; samoin kaloistakin, niin paljon kuin he tahtoivat.
12. Mutta kun he olivat ravitut, sanoi hän opetuslapsillensa: "Kootkaa tähteeksi jääneet palaset, ettei mitään joutuisi hukkaan".
13. Niin he kokosivat ne ja täyttivät kaksitoista vakkaa palasilla, mitkä olivat viidestä ohraleivästä jääneet tähteeksi niiltä, jotka olivat aterioineet.
14. Kun nyt ihmiset näkivät sen tunnusteon, jonka Jeesus oli tehnyt, sanoivat he: "Tämä on totisesti se profeetta, joka oli maailmaan tuleva".
15. Kun nyt Jeesus huomasi, että he aikoivat tulla ja väkisin ottaa hänet, tehdäkseen hänet kuninkaaksi, väistyi hän taas pois vuorelle, hän yksinänsä.
16. Mutta kun ilta tuli, menivät hänen opetuslapsensa alas järven rantaan,
17. astuivat venheeseen ja lähtivät menemään järven toiselle puolelle, Kapernaumiin. Ja oli jo tullut pimeä, eikä Jeesus ollut vielä saapunut heidän luokseen;
18. ja järvi aaltoili ankarasti kovan tuulen puhaltaessa.
19. Kun he olivat soutaneet noin viisikolmatta tai kolmekymmentä vakomittaa, näkivät he Jeesuksen kävelevän järven päällä ja tulevan lähelle venhettä; ja he peljästyivät.
20. Mutta hän sanoi heille: "Minä se olen; älkää peljätkö".
21. Niin he tahtoivat ottaa hänet venheeseen, ja kohta venhe saapui sen maan rantaan, jonne he olivat matkalla.
22. Seuraavana päivänä kansa yhä vielä oli järven toisella puolella, sillä he olivat nähneet, ettei siellä ollut muuta venhettä kuin se yksi ja ettei Jeesus mennyt opetuslastensa kanssa venheeseen, vaan että hänen opetuslapsensa lähtivät yksinään pois.
23. Kuitenkin oli muita venheitä tullut Tiberiaasta lähelle sitä paikkaa, jossa he olivat syöneet leipää, sittenkuin Herra oli lausunut kiitoksen.
24. Kun siis kansa näki, ettei Jeesus ollut siellä eivätkä hänen opetuslapsensa, astuivat hekin venheisiin ja menivät Kapernaumiin ja etsivät Jeesusta.
25. Ja kun he löysivät hänet järven toiselta puolelta, sanoivat he hänelle: "Rabbi, milloin tulit tänne?"
26. Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ette te minua sentähden etsi, että olette nähneet tunnustekoja, vaan sentähden, että saitte syödä niitä leipiä ja tulitte ravituiksi.
27. Älkää hankkiko sitä ruokaa, joka katoaa, vaan sitä ruokaa, joka pysyy hamaan iankaikkiseen elämään ja jonka Ihmisen Poika on teille antava; sillä häneen on Isä, Jumala itse, sinettinsä painanut."
28. Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"
29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
30. He sanoivat hänelle: "Minkä tunnusteon sinä sitten teet, että me näkisimme sen ja uskoisimme sinua? Minkä teon sinä teet?
31. Meidän isämme söivät mannaa erämaassa, niinkuin kirjoitettu on: 'Hän antoi leipää taivaasta heille syötäväksi'."
32. Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei Mooses antanut teille sitä leipää taivaasta, vaan minun Isäni antaa teille taivaasta totisen leivän.
33. Sillä Jumalan leipä on se, joka tulee alas taivaasta ja antaa maailmalle elämän."
34. Niin he sanoivat hänelle: "Herra, anna meille aina sitä leipää".
35. Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.
Joh.6.
Samuli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Päivät kuin Nooan aikana...muista Lootin vaimoa!

Kaksi suurta (yli mijoonan ihmisen) pride kokoontumista samaan aikaan New yorkissa ja Lontoossa + muita pienempiä ympäri mailmaa.
Samaan aikaa Nooan Arkkia mainostetaan viereisessä korttelissa New Yorkissa
https://arkencounter.com/blog/2016/01/1 ... es-square/

Obaman kansallinen monumentti LGBT:lle, videossa soi irvokkaasti taustalla kumbaya my Lord (Tule Herrani)
https://www.whitehouse.gov/blog/2016/06 ... l-monument
Kumbayah my Lord musiikkivideo
https://www.youtube.com/watch?v=1jjcxFGEysE

ja myös Hillary osoittaa julksesti tukensa pride yhteisölle.
http://www.nytimes.com/2016/06/27/us/po ... .html?_r=0

Hes.
16:49 Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.
16:50 He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia minun edessäni, ja minä, kun sen näin, toimitin heidät pois.
Samuli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

psalmi 31
31:24 Rakastakaa Herraa, kaikki hänen hurskaansa. Herra varjelee uskolliset, mutta ylpeileväisille hän kostaa monin kerroin.
31:25 Olkaa lujat, ja olkoon teidän sydämenne rohkea, te kaikki, jotka Herraa odotatte.
Samuli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Näyttää tosiaan siltä että iso pyörä on pyörähtänyt.

Alla oleva julkistettiin/vuodettiin tietenkin vasta brexit äänestyksen jälkeen. (brexit = bridal exit) ;)
"Suunnitelma vuoti julkisuuteen – EU-maista yksi supervaltio, mailta oikeudet pois!
Daily Express kirjoittaa tänään, että Ranskan ja Saksan ulkoministerit esittelevät suunnitelman, joka hävittää kansallisvaltiot ja sulauttaa EU-maat yhdeksi supervaltioksi." (mv-lehti)
http://www.express.co.uk/news/politics/ ... ate-Brexit
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Supertietokone ennustaa milloin kolmas maailmansota alkaa: http://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikk ... an/5963404 :P
Vieras

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Samuli kirjoitti:Näyttää tosiaan siltä että iso pyörä on pyörähtänyt.

Alla oleva julkistettiin/vuodettiin tietenkin vasta brexit äänestyksen jälkeen. (brexit = bridal exit) ;)
"Suunnitelma vuoti julkisuuteen – EU-maista yksi supervaltio, mailta oikeudet pois!
Daily Express kirjoittaa tänään, että Ranskan ja Saksan ulkoministerit esittelevät suunnitelman, joka hävittää kansallisvaltiot ja sulauttaa EU-maat yhdeksi supervaltioksi." (mv-lehti)
http://www.express.co.uk/news/politics/ ... ate-Brexit
Harri Veijoselta mielenkiintoinen kirjoitus...

ISO BRITANNIAN ERO EU:STA VOI VAIKUTTAA LOPUN PROFETIAN SELITYKSEEN

Selitykseni mukaan Daniel 2 kuvapatsashistorian 10 varvasta tarkoittaa EU:ta.

Juhani Kuosmanen ja muut vanhat miehet tv7:llä olivat sitä mieltä, että ennen ylösottoa EU hajoaa ja muodostuu kymmenen valtion liitto.

Jos näin on, ylösotto tulisi vasta noin 10 vuoden kuluttua sekä "niiden kuningasten päivinä" (Dan 2:44) että joka tapauksessa Jerusalemista sovittaessa.

Vielä ei voida sanoa hajoaako EU.

Itsestäni tuntuu epätodennäköiseltä, että vielä pitäisi odottaa valerauhaa ylösottoineen 10 vuotta.

Eikä se olekaan mahdollista, jos Gorba tulee valtaan niin kertomani loppuhuipennus alkaa.

Harri Veijonen
Vieras

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vieras kirjoitti:
Samuli kirjoitti:Näyttää tosiaan siltä että iso pyörä on pyörähtänyt.

Alla oleva julkistettiin/vuodettiin tietenkin vasta brexit äänestyksen jälkeen. (brexit = bridal exit) ;)
"Suunnitelma vuoti julkisuuteen – EU-maista yksi supervaltio, mailta oikeudet pois!
Daily Express kirjoittaa tänään, että Ranskan ja Saksan ulkoministerit esittelevät suunnitelman, joka hävittää kansallisvaltiot ja sulauttaa EU-maat yhdeksi supervaltioksi." (mv-lehti)
http://www.express.co.uk/news/politics/ ... ate-Brexit
Harri Veijoselta mielenkiintoinen kirjoitus...

ISO BRITANNIAN ERO EU:STA VOI VAIKUTTAA LOPUN PROFETIAN SELITYKSEEN

Selitykseni mukaan Daniel 2 kuvapatsashistorian 10 varvasta tarkoittaa EU:ta.

Juhani Kuosmanen ja muut vanhat miehet tv7:llä olivat sitä mieltä, että ennen ylösottoa EU hajoaa ja muodostuu kymmenen valtion liitto.

Jos näin on, ylösotto tulisi vasta noin 10 vuoden kuluttua sekä "niiden kuningasten päivinä" (Dan 2:44) että joka tapauksessa Jerusalemista sovittaessa.

Vielä ei voida sanoa hajoaako EU.

Itsestäni tuntuu epätodennäköiseltä, että vielä pitäisi odottaa valerauhaa ylösottoineen 10 vuotta.

Eikä se olekaan mahdollista, jos Gorba tulee valtaan niin kertomani loppuhuipennus alkaa.

Harri Veijonen
Tauno W. Rantalan näkyprofetia 15.4.1997

Itke Suomi - itke Eurooppa

EU - NATO

Aamurukouksen aikana 15.4.1997 valtasi minut sanoinkuvaamaton murhe ja itku. Samalla näin EU:n tähtikuvion. Jokainen tähti alkoi ikään kuin elää. Sitten ne alkoivat vuotaa verta. Tämän jälkeen nuo vertavuotavat tähdet muuttuivat mustiksi risteiksi.

Mieleni täytti aivan maahan painava murhe.

Kun aloin edellä näkemääni paperille kirjoittaa, alkoi tulla henkeeni ja eteeni seuraava ilmestysprofetia.

Tästedes sanoo Herra: Jokainen valtakunta ja sen päämiehet, jokainen heistä tulee saamaan oman palkkansa, joka on yhteyksissä tämän liittouman ja sen hengen kanssa. Koska tästä muotoutuu se portto, josta on ennustus Ilmestyskirjaan kirjoitettu.

Maan porttojen ja kauhistusten äiti. Ja sen nähtiin olevan juovuksissa pyhien verestä. Ilm.17:1-18. Kaikki ne, jotka ovat kannattaneet tai liittoutuneet tähän, Minä ne tuomitsen.

Liittouma on ensin kaupallinen. Sitten se laajentaa otettaan ja saa kenraaleja puolelleen. Erikoisesti yksi heistä juo niin sitä henkeä, että on aivan täynnä sitä. Se on antikristillinen henki. Se on vallan ja herruuden tavoittelun henki. Samaan mieleen liittyy monien eri maiden hallitsijoita. Se on sama henki, joka vaikutti Adolf Hitlerissäkin.

Nyt näen, että armeijaa kootaan. Päälliköitä valitaan ja suuret palkat luvataan. Mutta joksikin ajaksi siirtyy vielä joukkojen liikkeelle lähtö heidän keskuudessaan vallitsevien erimielisyyksien vuoksi.

Mutta ne sovittiin muutamien henkilövaihdosten jälkeen. Ja kädenpuristuksin paperit allekirjoitettiin suurien juhlien ja juominkien yhteydessä.

Liikkeelle lähti "hallava hevonen", jota sotajoukot lähtivät seuraamaan. Määräys annettiin, että jokaisen on luovutettava omaisuutensa valtiolle. Jos joku sanoi jotakin vastaan, niin lain ankaralla kouralla hänet siihen pakotettiin. Jotkut menettivät henkensäkin. Ihmiset riisuttiin niin puhtaiksi omaisuudestaan, että heille ei jäänyt mitään.

Tämä on määrätietoista toimintaa, jolla tehdään kaikki riippuvaisiksi EU-tuesta ja avusta.

Matt:24:12,13. Näen suuren kulkueen, jonka kärjessä paavi kulkee vaippoineen, kaapuineen ja ristisauvoineen. Häntä seuraa eri maiden liberaaliset, uskonnolliset johtajat. He vakuuttavat uskollisuuttaan "isälle, paaville".

Alkoi suuri eri uskontojen yhteinen kokous. Siellä käytiin läpi, mihin suuntaan yhdessä EU:n kanssa uskonnon linjat viedään. Ensin vedotaan yhteishenkisen rakkauden nimissä.

Mutta kun ei ala tulla toivottua tulosta, aletaan kirkkokunnittain koordinoida eri maissa, ketkä ovat puolella, ketkä vastaan. Vedotaan Raamatun Sanaan: "Mitä tekevät akanat jyvien joukossa." Paavi kulkee eri puolilla maailmaa, pitäen näyttäviä kulkueita ja kokouksia, joihin tämä uskonnollisuuden henki lähettää ihmisiä saaden heidät vakuuttumaan suuresta johtajasta ja ainoasta oikeasta uskosta.

Nyt on saavutettu kaikki kolme päälinjaa: 1. kaupallinen 2. sotilaallinen, Nato. 3. uskonnollinen, paavi.

Sama yhdistelmä, joka näytettiin Johannekselle Patmoksella: Antikristus - peto - väärä profeetta. Ilm. 13.

Vielä katsotaan ja selvitellään, jokainen tahollaan, miten tämä kaikki sulautuu kansaan?

Sitten alettiin otetta kiristää kaikilla linjoilla. Taloudellisen avun syrjintää niiden kohdalla, jotka eivät olleet tyytyväisiä EU:n toimiin.

Nyt nousee valtaan mies, röyhkeä ja juonissa taitava. Dan. 7:8 ; 8:22,23. Hän syrjäyttää muutamia ja järjestelee uudelleen vallassa olevia. Ja kaikki ne, joilla on vähääkään inhimillistä mieltä ja sääliä, hän syrjäyttää nämä vallasta. Valitsee vain kovan linjan edustajia.

Taivaalla lensi enkeli ja laski ja julisti aikaa parannuksen tekoon. Niille jotka vielä haluavat nöyrtyä ja katua, ennen tuomioiden liikkeelle lähtöä.

Lähti liikkeelle voimakas Jumalan hengen aalto, jolloin kirkot ja rukoushuoneet täyttyivät kuulijoista. Jopa uusia seurakuntia syntyi. Sairaita parantui hyvin paljon. Voimallisia tunnustekoja tapahtui. Myös kuolleita herätettiin.

Jooel 2:28-32. Luuk. 12:11,12.

Tämän siunauksen ilmenemisestä johtuen vastavoimat alkoivat vastustaa uskovia. Ja muutamia heistä vangittiin. Matt. 24:9-13. Dan. 3:28. Luuk. 21:25-28.

Mutta tämän vastustuksen noustua, Herra Jeesus yhtäkkiä ilmestyi pilviin väkevällä voimalla ja kirkkaudella vieden ylöstempauksessa omansa taivaisiin ja ovi suljettiin.

1.Tess. 4:16-18. Matt. 24:27,39. ; 25:10.

-----------------

Jarmolta juttu liittyen tähän...

9.8.2010

Osmo Pöysti kirjoitti pedon selässä ratsastavasta naisesta mielenkiintoisesti

http://opsti.japo.fi/

Ilmestyskirjan peto ratsastaa Eurolla

Kreikkalaisen kahden euron rahassa on kuva naisesta, joka ratsastaa härällä.

Näitä kreikkalaisia kahden euron rahoja voit tavata Suomessakin, etkä sinä niiden tuomasta kirouksestakaan et pääse eroon ilman Jumalaa.

Kreikkalainen tarina härällä ratsastavasta naisesta on selitetty Ilmestyskirjassa:

Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton

tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä, hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet". Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti". Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin. (Ilm 17:1-6)

Härän muodossa esiintyneen Saatanan ja raiskatun Europa-neidon tarina on osa virallista EU-liturgiaa. EU palvelee Saatanaa.

Euroa markkinoitiin suomalaisille väitteellä, että se luo EU-maiden välille yhteenkuuluvaisuuden tunnetta.

Paholaisen ideologiassa se tosiaan on niin, että ryöstetyn tulee "rakastaa" ryöstäjäänsä.
Vieras

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Bryan Huppertsin näky 3.11.1997 talouden kuolemasta

Herra näytti minulle sairaalan vuoteella makaavan potilaan, jonka nimi oli Talous.

Jalkopäässä oli hänen potilaskorttinsa, jossa erilaiset käyrät ja viivat menivät terävästi ylös- ja alaspäin.

Potilas eli keinotekoisen hengityksen avulla, josta hän oli täysin riippuvainen.

Monet asiantuntijat olivat ympärillä tekemässä monia asioita pitääkseen potilaan hengissä. Juuri silloin ylilääkäri astui sisään, katsoi potilasta ja julisti: "Tämä potilas on kuollut. Antaa sen mikä on kuollut, kuolla."

Ylilääkäri katkaisi oman sormensa liikkeellä kytkimestä elintoimintoja ylläpitävät toiminnot.

Talous oli oksentamaisillaan, haukkoi henkeään ja kuoli hirveän kuoleman.
Loppu.

Uskon, että me olemme menossa kohti maailman talouden globaalia hajoamista. Tämä tuho tuo kaaosta ja raunioita.

Samalla se irrottaa ihmiset väärän rahanjumalan palvelemisesta. Monet ihmiset tulevat Kristuksen luo.

Jos me elämme Herralle tottelevaisina, meillä ei ole mitään pelättävää. Pyydä Herralta viisautta saadaksesi taloutesi kuntoon.

Etsi ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä (aineelliset tarpeet) sinulle annetaan.
Vieras

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

(napsu)

Edelliseen liittyen:


pihon sivulta...

Anne Lindellin talous uni romahduksesta, On elokuu v. 1997 ja näin seuraavan unen.

Unessa istuin hämärtyvässä illassa eräänlaisella kaiteella ankealla ja betonisella pihamaalla, ja katsoin keski-ikäisen miehen kanssa isoa kylttiä varastomaisen rakennuksen tai kenties hylätyn hallin suurten ulko-ovien yläpuolella. Kyltissä luki sanat ”Matförråd” (suom. Ruokavarasto).

Mies puhui hiljaisella äänellä, pää painuksissa alaspäin, hieman tuskaisesti, mutta kuitenkin rauhallisesti ja melkein kuiskaten: … Ruokavarastoja täytyy täydentää, sanoi mies, myös siemenviljaa, perunoita ja siemeniä on oltava varastossa tuleville vuosille.

Sanoin, että kyllähän meillä nyt ruokaa riittää … sitähän on jo yli tarpeen. Niin nyt, sanoi mies, mutta entä kun maailmalla alkaa valtava liikehdintä? Mikään silloin ei oikein toimi.

Pakolaisten vuoksi Suomen väkiluku on silloin aivan toista kuin nyt, ja osaa vainotaan.

Aivan 2000-luvun alussa tulee olemaan samaan aikaan yhtäällä ääretöntä rikkautta ja hyvinvointia ja toisaalla nälänhätää ja pahoinvointia.

Eritoten vuodet 2008 ja 2009 tulevat olemaan rikkaalle Yhdysvalloille ja joillekin Euroopan välimeren maille todella vaikeata laman aikaa.

Kreikassa paljastuu pahoja väärinkäytöksiä, jotka johtavat Kreikan valtion ja kansan suuriin kärsimyksiin, ja perässä tulevat seuraavassa järjestyksessä vuoden 2011 kesästä lähtien Portugali, Espanja ja Italia.

Häikäilemättömät väärinkäytökset tulevat julki ja näissä maissa kaikki tulevat kärsimään eräitten harvojen valtaapitävien henkilöitten petoksista.

Näissä maissa ihmiset saavat kokea uudestaan ja jopa pahempana sen mitä oli Euroopassa 1990 luvun allussa, koska näihin maihin alkaa virrata satojatuhansia pakolaisia, jotka järkyttävät muutenkin heidän heikkoa talouspohjaansa.

Lopulta Italian tilanne puhkaisee todella pahan kriisin kaikialla Euroopassa ja kaikilla sektoreilla: rahamaailmassa, työllisyydessä, ruokapulassa, pakolaisongelmassa.

Italialaiset eivät edes kykene valvomaan rajojaan, joten ei-toivottujen ainesten virtaaminen Afrikasta jopa Euroopan pohjoisosiin on valtavaa.

Lohdutukseksi meille suomalaisille, että sillä hetkellä niin Suomessa kuin muualla Skandinaviassakin ovat asiat muuta maailmaa paremmin.

Norjaa aletaan kadehtia, ja yht´äkkiä kaikki muut Euroopan valtiot haluaisivat olla yhtä kauaskatseisia ja riippumattomia kuin Norjalaiset.

Huokaisin ja sanoin: minnekkä me sitten voisimme paeta, Ruotsiin, Norjaan? Mies sanoi, että ei kannata paeta … yrietään vain selvitä jotenkin.

Mies otti minua molemmista olkapäistä kiinni lujalla otteella ja sanoi: Me kestetään – uskotko?

Nyökkäsin kyynelleet silmissä. Mies nousi ylös ja lähti kävelemään hartiat kumarassa poispäin … Tähän heräsin..

------------------

juttu Jarmolta...

29.11.2011

Maailmantaloudesta muutama ajatus... siis sen kestävyydestä!

Kun maailman silmissä oli piskuinen Islanti, Kreikka, Irlanti tai Portugal rahapulassa, ei kukaan huomannut mihin suuri Italia oli ajautunut.

Ajatellaanpa hengellisesti ja/tai kuten vain suinkin voisin luulla Jumalan tämän kaiken suunnitelleen. Eihän Jumala julma tahdo olla, eikä siitä olekaan kyse, vaan herätysravistelun voimakkuudesta. Jos kansa on sikeässä unessa, niin voit hellästi silitellä päätä vaikka aamuun asti, nukkujan siitä heräämättä. Nukkuva ihminen tarvitsee kunnon ravistuksen herätäkseen ja tämän Jumala tulee takuulla tekemään. Näin minä sen sanastakin olen ymmärtänyt.

Miksi hölmöläismaa, Kreikka saa apuaan, vaikka kaikki näkee, ettei se siitä kummemmaksi muutu? Se johtuu siitä, että tuo maa on EU:n yhtenäisyyden puolesta mahdollista pitää hengissä, vaikka kaikkien muiden kustannuksella. Se on vain yksinkertaisesti liian pieni.

Nuo maat, kuten Kreikka, ovat sinnitelleet talouskurimuksessa jo vuosia ja EU jaksaa kantaa niitä vaikka kuinka kauan. Nytkin jakavat jälleen uuden apupaketin täysin uppokonkurssissa olevalle maalle, eikä tunnu missään.

Suuret talousmahdit ja pienemmät talouskuntoiset maat kyllä kannattelevat näitä tynnyri vaatteenansa kulkevia keräjäismaita. Ei noiden maiden kanssa mitään katastrofaalista voi edes sattua. Ne ovat yksinkertaisesti niin pieniä talouksia.

Sen sijaan hiljaa hiipii "talous kuolema" selkämme taa ja PAM, ilmoittaa maksukyvyttömyytensä, jota seuraa koko maailmantalouden vain muutaman viikon kestävä täysivaltainen kuolema.

Kaikki pörssit romahtavat ja instituutiot kaatuvat, kun kokonainen talousmahti, Italia kaatuu muutaman päivän varoitusajalla, eikä vuosia kestävän pinnistelyn jälkeen.

Tällä tavalla alkaa talouden dominoefekti, jossa velkakirja poikineen mitätöityy ja taloussijoittajat saavat tyhjänpäivästen paperilappusten kanssa kiivetä ikkunalaudoilleen harrastamaan lintuna olemista, kuten New York oli 1920 luvulla.

Maailman valuuttajärjestelmä on niin vakaa, ettei maailmassa ole montaa maata, joka sitä voisi horjuttaa. Mutta kun Italia kaatuu, niin sitten voi.

----------------------

Lähde: Italia harkitsee 40 miljardin euron pankkitukea

lue loput linkistä...

http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/20 ... 0166862/12

-----------

muutama uutinen lisää...

huhtikuu 14, 201611:08

Italian ja Itävallan välit kiristymässä rajavalvonnan vuoksi – Libyasta tänä vuonna jopa 270 000 tulijaa

https://www.suomenuutiset.fi/italian-it ... 0-tulijaa/

Ulkomaat 13.6.2015 klo 12:00 | päivitetty 13.6.2015 klo 12:05

Pohjois-Italia nousi kapinaan: ”Emme ota enää yhtään pakolaista Etelä-Italiasta”

Etelä-Italiaan on tänä vuonna saapunut kymmeniä tuhansia turvapaikanhakijoita, eikä sen vastaanottokeskuksissa ole enää tilaa. Hallituksen päätös sijoittaa heitä varakkaamman Pohjois-Italian alueelle on kuitenkin saanut nuivan vastaanoton.

http://yle.fi/uutiset/pohjois-italia_no ... ta/8071778
Vieras

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jarmon näky 10/2008

Näin aluksi valtavan lihavan ja muodottoman potilaan, jolla oli kasvoissa paiseita, hänellä oli sian kärsä ja kissan korvat, kaula oli yhtä läskiä rinnasta leuan yli saakka ja paksua ihraa. Potilaalla oli toinen käsi aivan surkastunut ja toinen oli suht normaali, maha oli epäkesko ja siinä koko torsossa oli paljon haavoja ja mustelmia. Potilaan jalat olivat vain osin näkyvillä ja näin niissäkin epämuodostumia. Tuosta potilaasta näkyi ihmisen muodot mutta se oli aivan selkärankaa myöden vinossa, jalat vasemmalle ja pää oikealle hieman yläviistoon. Potilas hikoili koko ajan ja näin hänen sänkynsä alle laitetun punaisen altaan, jonne kirkas punaisen lilavärinen neste tippui. Lääkäreitä oli valtavasti ympärillä ja potilas vääntelehti.

Ovi avautui takaseinällä ja sieltä tuli lääkäri valkoisessa takissa, eikä paljon puhunut, vaan nykäisi yhdellä kädellä piuhat irti potilaasta. Muut lääkärit poistuivat heti paikalta. Potilas alkoi tehdä kuolemaa ja laihtui ohueksi luurangon näköiseksi hyvin nopeasti ja lopulta näin potilaan nousevan istumaan kouristuksesta ja sitten hän ravisteli itseään, kuin olisi ravistanut itsestään pois jotain. Siihen potilas kuoli ja hän oli todellakin enää vain luuranko.

Näky jatkui, koska en voinut keskittyä, koska häirintää ympärilläni oli valtavasti. Välillä näin kummia hirviöitä ja paljon erilaisia kasvoja kuin filminauhalta. Kuulin välillä itkua. Sitten sain taas näyn takaisin ja potilas palasi kuvaan, kun hän makasi kuolleena viitan alla. Alla olevaan altaaseen ei enää tihkunut mitään, koska potilas oli jo ilmeisesti kuihtunut kokonaan. Ylilääkärikin oli poistunut ja kaikki oli hiljaista.

Sitten näin matelijan, joka oli kooltaan pienen alligaattorin kokoinen, ulkomuodoltaan kuin Varaani ja sillä oli kuin lohikäärmeen pää. Tuo peto tuli määrätietoisesti, mutta varovaisesti, aivan kuin se ei haluisi kenenkään huomata itseään ja veti hitaasti tuon vadin potilaan alta ja lähti raahaamaan vatia pois.

Tähän näky katkesi pitkäksi aikaa ja en saanut enää lankaa takaisin. Pyörin sängyssä ja tuntui ettei tässä ole järkeä ja yritin taas nukkua. Uni ei tullut.

Kesti entis-täkin kauem-min saada näyn lanka kiinni. Näin jopa jäätynei-den ihmisten ruumiita, joiden päälle oli satanut lunta. Mutta sitten näky kumminkin jatkui selvänä, koska siinä oli se sama allas.

Altaassa oli nestettä, sitä samaa kirkasta nestettä, johon alkoi ilmestyä selviä kolikoita ja ne muodostuivat altaan nesteestä pinnalle ja siinä hetken kelluttuaan, ne nousivat nesteestä ylös. Yksitellen hitaasi ne tulivat yhteen rivistöön.

Tunnistin monen kolikon valuuttasymbolin ja osaa en taas tuntenut. Huomasin myös ettei sieltä noussut läheskään kaikkia tuntemiani valuuttoja ja kun niitä pikkuhiljaa nousi riviin, ne muodostivat tasaisen rintaman, yhtä suurina ja niiden valuuttatunnukset ikään kuin häipyivät ja menettivät merkityksensä. Ne olivat siinä näkyvissä mutta ei niin selvästi ja ne kaikki olivat tasapäistetty. Sitten yhtäkkiä huomasin että jokaiseen kolikkoon tuli numero valuuttatunnuksen yläpuolelle ja kun katsoin numeroita, niin melkein kaikissa oli nolla ensin ja pilkku sen jälkeen, jota seurasi ainakin viisinumeroinen epämääräinen luku. Kolmessa kolikossa oli etunumerona jokin suurempi, eli yksi tai sitäkin suurempi. Niidenkään pilkku ei ollut sitä yhtä numeroa kauempana, vaan kaikissa pilkku oli ensimmäisen numeron perässä ja sitten pitkä rivi epämääräisiä desimaalilukuja.

Hetken kuluttua tapahtui niin, että kolme suurinta meni ihan vähän oikealle ja loput myös hieman vasemmalle ja niiden väliin ilmestyi katkoviivajana, kuin piirtyen kolikoiden välistä ylöspäin, jonne muodostui suurempi kolikko, mutta se ei ollut kolikko, vaan jotain muuta, joten en osannut kuvata, koska se näytti myös seteliltä, mutta ei ollut sitäkään.

Rahaksi sen silti tunnistin ja sen yhdenmukaisuus muiden kolikkojen kanssa oli sama. Sitten siihen uuteen rahaan tuli myös luku ja se oli 666 mutta valuuttamerkintä puuttui kokonaan. Lopuksi näin tekstin joka kuvaan piirroksessa. Pedon luku on 666 ja sille annetaan nimi. Sekä janan, jossa on numeroita 1-1000 alkaen vasemmalta oikealle.

Oma tulkintani on lyhyt, koska ymmärsin näyn samaan aikaan, en vaan huomannut alkuunkaan tätä symboliikan vahvistusta näyssä. Esimerkiksi rahan kelluminen, että kaikki valuutat tulevat kohta kellumaan vapaasti ja annetaan niiden pudota täysin vapaasti pohjaan.

Ne nousevat sieltä yhtenä rintamana ja sitten tehdään pedon merkki ja annetaan sille yhteinen nimi ja ainoa valuutta minkä tuo raha hyväksyy on pedon valutta, ilman käteistä rahaa.

Käteinen raha kerätään kokonaan pois, eli se kelpaa niin kauan kuin sitä enää on ja sitä nuo kolikot tarkoittavat ja niihin verrattava desimaaliluku, suhteessa pedon lukuun. Kuoleva potilas myös ravisti kehoaan ennen kuolemistaan ja siinä se yritti vielä ravistaa valuuttoja altaaseen, mutta kuoli sitten. Se on myös mielenkiintoinen juttu, koska en nähnyt kaikkia valuuttoja altaassa.

-------------

uutinen aiheeseen lue loput linkistä...

Kännykkä korvaa pian lompakon ja käteinen katoaa vuonna 2030

Kotimaa Julkaistu 15.02.2016 17:41

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artik ... 30/5740260
Vieras

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

liittyy edellisiin juttuihin...
pohjustusta vähän jarmolta juttuun...

22.12.2007

Yhdysvallat jatkaa joukkojen vähentämistä Irakissa
Julkaistu 22.12.2007, klo 03.56 (päivitetty 22.12.2007, klo 14.32)
Yhdysvaltain puolustusministerin Robert Gatesin mukaan Yhdysvallat voi jatkaa ensi vuonna joukkojensa vetämistä Irakista maan parantuneen turvallisuustilanteen myötä.

Yhdysvallat aikoo vähentää joukkojaan heinäkuuhun mennessä 20 000 sotilaalla. Tavoitteena on, että ensi vuoden loppuun mennessä maalla olisi Irakissa enää satatuhatta sotilasta. Suunnitelman toteutuminen riippuu Irakin oman armeijan kyvystä huolehtia turvallisuustilanteesta sekä hallituksen kyvystä johtaa maata. Yhdysvalloilla on Irakissa tällä hetkellä 158 000 sotilasta. Kuluneen vuoden aikana joukkoja lisättiin 30 000 sotilaalla. Gates varoitti perjantaina, että Yhdysvaltain armeijalta loppuvat rahat Irakin ja Afganistanin operaatioiden takia. Ministerin mukaan kongressin lupaama rahoitus on riittämätön ja budjetin asettamat rajoitukset horjuttavat suunnitelmia, kertoi BBC. Yhdysvaltain kongressi myönsi tällä viikolla sotaoperaatioille 70 miljardia dollaria eli 48,6 miljardia euroa, mikä oli puolet presidentti George Bushin esittämästä summasta.

Leijona oli se Danielin kauris, joka tuli lännestä koskettamatta maata ja hyökkäsi oinaan kimppuun, joka puolestaan oli Irak, joka jäi muiden käsiin, ei omien.

Nyt leijona on tullut määränsä päähän, kun se samalla on kauris, se sama joka on koko Irakin ja Afganistanin alueella vallannut voima, Iran on vielä jäljellä. Kauriin yksi suuri sarvi on hajoamassa juuri parasta aikaa. Se hajoaa neljäksi uhkeaksi sarveksi ja neljäksi osaksi, josta nousee esiin yksi pieni sarvi, joka kasvaa suureksi, aivan taivaisiin asti. Tuo sarvi korottaa itsensä jumaluuteen saakka.

Tämä pieni sarvi on henkilö, Osama Bin Laden, joka sai miekan haavan ja ikäänkuin kuoli. Sitten on toinen peto, mutta valtio, joka on myöskin samankaltainen ja se on Venäjä, joka samoin työntää edestään kolme muuta. Siinä on myös miekanhaava (Tzar Nikolai II) Näistä kahdesta elementistä kehittyy ja nousee kohta sellainen peto, jota vastaan ei voi sotia. Vain lopuksi Jeesus sanallaan tuhoaa tämän pedon.

Leijona on siis USA joka vetäytyy, siltä reväistään siivet ja sitten se asetetaan pystyasentoon seisomaan kahdelle jalalle ja sille annetaan ihmisen sydän.
Nimimerkin ”Valvokaamme” näky helmikuussa 2009

Näin näyn NAU:sta eli North American Unionista (Pohjois-Amerikan Unionista), jota ollaan perustamassa
suuresti salassa ja joka kuitenkin on ensiarvoisen tärkeää, että niin sanottu New World Order (Uusi maailmanjärjestys) voidaan perustaa.

Näyssäni NAU-alueet olivat yhtenäiset ja peitetyt tumman sinipurppuralla, jossa oli ehkä viisi tähteä ikään kuin lipussa. Yli alueiden oli kuin kirjoitettu vuosiluvut 2010 ja 2011.

Olen aina vähän huolissani kun saan vuosilukuja, mutta uskon näiden vuosilukujen tarkoittavan kahta asiaa ainakin, ensinnäkin sitä kuinka lähellä olemme maailman uudelleen järjestelyä, globalisoitumista, tähän liittyvää One World Governmentia (Yhden maailman hallitusta), jonka yksi vaihe tulee olemaan ihmisten tunnistamiseksi ns. sirutus jne.

Uskon sen lisäksi, että Herra haluaa meidän jo viimein heräävän tajuamaan ajan jossa elämme.
Hän haluaa myös omiensa olevan valmiit siihen, että kyseinen muutos on antikristillisen ja antisemitistisen hengen läpitunkema ja meidän on hyvä käyttää jäljellä oleva vapauden aika Jumalan tahdon mukaan. Jumala haluaa nyt jos koskaan omiensa elävän lähellä Häntä ja olevan täynnä Pyhää Henkeä!

Tarkoittavatko vuosiluvut täsmälleen NAU:n olevan silloin jo täysin toiminnassa jne., sitä en tiedä, vai allekirjoitetaanko silloin sopimukset ja sovitaan lait, uuden rahan tulo jne. silloin.

Sen tiedän kun Jumala antaa täsmällisiä lukuja, Hän haluaa herättää meidän huomiomme ja saada meitä kysymään
Hänen tahtoaan ja olemaan valmiit muutokseen.

_ _ _ _ _ _ _

Jouko Pihon kommentti 8.2.2009

Pohjois-Amerikan Unionia on suunniteltu jo jonkin aikaa. On todennäköistä, että vuosina 2010 ja 2011 ollaan jo
hyvin pitkällä hankkeen toteuttamisessa.

Mitä tulee viiteen tähteen, niin monet muutkin näkijät ovat nähneet samalla tavalla eli, että tuleva Pohjois-Amerikan Unioni jaetaan viiteen alueeseen.
tuli mieleen että mitä jos nämä tarkoittavat vuosia 2020-2021?

pohjustus tähän...

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=26126
3.7.2008

Anne Colling-Rautiaisen unia, ilmestyksiä ja sanomia

Vain muutamia poimintoja päiväkirjastani - Unia, ilmestyksiä ja sanomia

17.9.2003 näin unen, johon heräsin yöllä puoli kolmen aikoihin.

Näin USAn presidentin, joka oli pian vaihtumassa. Tämä presidentti oli käynyt innokkaasti kauppa- ja taloussuhteita hiomassa Rooman johdon kanssa (EU), koska USAn taloudessa oli ilmennyt suuria vaikeuksia.

Mikään veljeily Rooman herrojen kanssa ei kuitenkaan auttanut tilanteessa ja niinpä tämä presidentti veti klovninnaamarin kasvoilleen ja pukeutui pelleksi, millä oli USAn lippu ikään kuin ympärillään ja meni Roomassa ruumisarkkuun makaamaan.

Tämän jälkeen Rooma-Eurooppa talousmahti syntyi ja sen talousmiehet kättelivät toisiaan tyytyväisinä.
USA:n painajaisesta tuli totta: Tästä syystä maa pelkäsi Brexitiä jo 70-luvulla

http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/20 ... 0166988/12

lue loput linkistä...
Vieras

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

jatkoa edellisiin juttuihin...

mitäpä jos ei tuukkaan usaan seuraavaa presidenttiä ollenkaan ja joku tullaan murhaamaan?

(napsu)
Samuli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

EU alkaa rakoilemaan. Britannia äänesti itsensä ulos. Nyt Italia aikoo toimii vastoin EU:n pankkisääntöjä ja pääomittaa pankkejaan 150 mrd:lla veronmaksajien rahoilla, vaikka tästä on sovittu, että se on sijoittajien vastuulla.
"Tämän vuoden alussa voimaan tullut uusi EU-lainsäädäntö pakottaa laittamaan pankkeihin sijoittaneet velkakirjojen omistajat kärsimään, ennen kuin pankkeja voi tukea julkisilla varoilla."

http://www.taloussanomat.fi/politiikka/ ... 0167130/12

Oodi talouden luhistumiselle, ylistys Herran tulemiselle, Hän hallitsee ikuisesti by Händel
https://www.youtube.com/watch?v=FoqxYqTNKmU
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousee tähän tämä Matteuksen 23: 12. Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
Ja siihen sopivat alaviitteet:
Job 22:29 Jos tie painuu alaspäin, niin sinä sanot: 'Ylös!' ja hän auttaa nöyrtyväistä.
Sananl. 29:23 Ihmisen alentaa hänen oma ylpeytensä, mutta alavamielinen saa kunnian.
Hes. 17:24 Ja kaikki metsän puut tulevat tietämään, että minä olen Herra, joka teen korkean puun matalaksi ja matalan puun korkeaksi, tuoreen puun kuivaksi ja kuivan puun kukoistavaksi. Minä, Herra, Herra, olen puhunut, ja minä sen teen.
Hes. 21:26 Näin sanoo Herra, Herra: Ota pois käärelakki, nosta pois kruunu.
Luuk. 14:11 Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
Luuk. 18:14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään.
1 Piet. 5:5 Samoin te, nuoremmat, olkaa vanhemmille alamaiset ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon.
Jaak. 4:10 Nöyrtykää Herran edessä, niin hän teidät korottaa.
Vastaa Viestiin