Lopunajat mediassa

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

" Muutama päivä sen jälkeen näin taas pelikortin ja nyt se oli pata/risti Kuningas. Se näytti ensin padalle, mutta sitten alkoi muuttua kuin ristiksi, joksikin niiden yhteiseksi välimuodoksi"

Tarkoittaisiko sitä, että Niinistö muuttuu, tai kuolee ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... tuo jää nähtäväksi ... :?:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ohhoh! Saapas nähdä, jospa Sauli saa hengen?
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niinpä? ....
http://www.iltalehti.fi/politiikka/2018 ... 3_pi.shtml
Niinistö paljasti yllättävän yksityiskohdan voitonjuhlistaan - pelasi huutomarjapussia anoppinsa kanssa: ”Kaksi matsia pelattiin ja voitin toisen”
Juhani

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Aletaanko täällä jo korteista povaamaan? Olenkohan aivan väärällä palstalla...
olli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja olli »

Juhani kirjoitti:Aletaanko täällä jo korteista povaamaan? Olenkohan aivan väärällä palstalla...
Huhhuh. Siltä tosiaan näyttää.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nuo olivat 2 näkyäni jotka saattavat liittyä tämän päivän uutisiin ... ei siinä ole povaamisesta kyse. En siis vetänyt noita kortteja mistään oikeasta korttipakasta, vaan ne näytettiin kuvina näyn kautta. Itse en edes pelaa korttia, vaan olen vihannut sitä lapsesta asti.
olli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja olli »

Sinetti kirjoitti:Tässä tuli vastaan jotain hassua, josta minulle ilmoiteltiin ehkä jo joulukuun lopulla. Silloin näin kuvan/näyn
...
En siis vetänyt noita kortteja mistään oikeasta korttipakasta, vaan ne näytettiin kuvina näyn kautta.
Esität vahvasti, että sinulle "ilmoitettiin" tai "näytettiin" asioita.

Mikä saa sinut vakuuttuneeksi, että nuo olivat Jumalan sinulle antamia näkyjä ?

Mitä taas tulee Juhanin kommenttiin "korteista povaamisesta"; on kyllä aivan totta että esitit povauksia noista korteista. Toisen esitit toteutuneena, josta kerroit jälkeenpäin, toisen kysymyksen muodossa. Tuollainen tulevaisuuden arvuuttelu korttien perusteella on povaamista, olipa kyseessä oikea korttipakka tai ei. Vastaavasti jarmokin lähti tuohon mukaan.

Juhanin kommentti oli siis aivan asiaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Sinetti, että jälleen kerran toit meille tutkittavaksi ja mietittäväksi saamasi NÄYN.

" Silloin näin kuvan/näyn "

Ollille ja Juhanille, Sinetti "ei povannut " yhtään mitään, vaan pohdiskeli mitä hänen saamansa näky tarkoitti. Sinettihän on tuonut kymmeniä uniaan/näkyjään palstalaisten tutkittavaksi, eikä niistä kukaan AIEMMIN ole valittanut.

ps. "Korteista povaaminen" on sitä, että otetaan oikeasti korttipakasta kortteja, ja annetaan niille sitten merkitys/selitys. Se on ns. "povaamista".

Juhanilta, ja erityisesti Ollilta tahallista väärin ymmärtämistä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
olli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja olli »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Juhanilta, ja erityisesti Ollilta tahallista väärin ymmärtämistä.
Otapa hieman rauhallisemmin, ja katso mitä sanakirja sanoo "povaamisesta":
verbi
1. ennustaa korteista, kämmenestä tms. esim. Povata jklle rikkautta. Povata kahvinporoista.
2. yleensä ennustaa, veikata. esim. Povata jkta presidentiksi. Elokuvalle povataan suurta menestystä.

Tuossa määritelmässä ei rajata mitenkään korteista ennustamista sen mukaan, missä tai miten kortit olisi nähty. Ja povaamista on aivan yhtä hyvin ennustaminen ihan minkä mukaan hyvänsä, kuten tuosta voi lukea.

Esim. kämmenestä povaaminen tarkoittaa kämmenen näkemistä ja sen perusteella ennustamista.

Mutta kysyin Sinetiltä, mistä hän tietää, että nuo olivat Jumalan hänelle antamia näkyjä tai ilmoituksia. Se kiinnostaa minua enemmän kuin termistö.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Älä saivartele.

Kyllä sinä annoit selvästi ymmärtää, että kyse olisi ollut "povaamisesta" ns. "ennustelu tarkoituksessa", mikä ei tietenkään Sinetti tehnyt.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Juhani

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Niin, tämähän oli selvä. Olinkin jo varma siitä, että profetioita ei saa mitenkään koetella tai arvostella. Pitäisi kai työntää pääni pensaaseen...
olli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja olli »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Kyllä sinä annoit selvästi ymmärtää, että kyse olisi ollut "povaamisesta" ns. "ennustelu tarkoituksessa", mikä ei tietenkään Sinetti tehnyt.
Se, mitä luin, oli :
1. Sinetti näki kortin, ja hän nyt kertoi ymmärtäneensä sen olleen ennusmerkki jollekin, ja tarkoittaneen jotakin.
2. Hän näki toisen kortin, ja esitti arvailunsa sen merkityksestä ennusmerkkinä lähitulevaisuuden tapahtumiin.

Esitin kysymyksen, mistä Sinetti tietää saaneensa nuo Jumalalta. Odotan vastausta.

Varmaan Juhanin kanssa näemme asiat eri tavoin kuin jotkut muut. Minä pidän povaamista suomen kielen sanana sen mukaan, kuin se yleisesti ymmärretään, ei jonakin erityistapauksena.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Shalom!

Tälläinen profetia tuli eteeni..joka sopinee Sinetin saamiin aamuisiin kuviin ja Saulin valintaan ja hänen mahdolliseen muutokseen, jonka AOAOAOAO mainitsi..?? Koeteltavaksi!

https://www.destinyencounters.com/news/ ... rlie-shamp

.” I saw the Re-Election of President Sauli Niinistö as God has prophetically positioned him to lead the nation for a second term. There will come a strong encounter from the Lord during his second term in office that will set his heart ablaze for the things of the Lord. It will set the coarse for the nation to return to the Lord. I heard the Lord say, “The birth of a child will herald the dawn of a new day in the country. I will expand and increase my governmental glory in the nation at the birth of the baby, it will be for a sign.

Prophet Charlie Shamp

Hyvin aikaisin tänä aamuna minulle tuli Herran sana Suomen kansalle. Herra puhui minulle, että Suomen kansa on äkillisen Pyhän Hengen vuodatuksen partailla. Suomeen lasketaan (vapautetaan) sen historiassa ennenkokematon Pyhän Hengen herätys ja se tapahtuu yhtäkkiä! Näin hengessä kuinka Raamatun pyhä kirjoitus (Apt 2:2-4) roikkui kansakunnan yllä käden muotoisesta pilvestä: ”Yhtäkkiä kuului taivaalta kohahdus, kuin olisi käynyt raju tuulenpuuska, ja se täytti koko sen talon, jossa he olivat. He näkivät tulenlieskoja, kuin kieliä, jotka jakautuivat ja laskeutuivat itse kunkin päälle. He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi.” Jumala lähetää uuden kohahduksen taivaasta, valtavan herätyksen kaatosateen, joka saa maan vapisemaan. Kuulin, kuinka Herra julisti Suomen ylle: "Laitan uuden laulun kansani suuhun, ylistyslaulu nousee kansan sydämen syvimmästä osasta. Monet näkevät minut kasvoista kasvoihin ja he panevat luottamuksensa tähän uuteen osoitettuun (tai annettuun) armoon.” ”Minä avaan heidän huulensa ylistämään kiitoksella nimeäni, ja he palvovat minua kuin muinaisina päivinä " Minä näin, kuinka presidentti Sauli Niinistö valittiin uudelleen toiselle kaudelle johtamaan Suomen kansaa, koska Jumala on hänet siihen profeetallisesti asettanut. Hänen toisella kaudellaan tulee tapahtumaan voimakas Herran kohtaaminen, jonka johdosta hänen sydämensä palaa ilmiliekeissä Herran asioiden puolesta. Tämä asettaa kansaan voimakkaan halun palata Herran luo. Kuulin Herran sanovan: "Lapsen syntymä on merkkinä uuden päivän aamunkoitosta Suomessa ja siitä, että laajennan ja kasvatan valtani kunniaa kansan keskuudessa. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, Hänen hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhanruhtinas. Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.” "Sillä Suomi laulaa ylistystä Poikani voimasta; kyllä, sinä iloiten laulaen ylistät Hänen rakkaudesta, kun kansa nousee kohti minun aamunkoittoani. Sillä Kristus on ollut sinun linnoituksesi ja turvapaikkasi, kun kansalla on ollut menneinä vuosina ahdistusta. Kuuntele minua Suomi, asun korkealla ja pyhällä paikalla mutta olen myös katuvien ja nöyrämielisten kanssa nostaakseni heidät ja uudistaakseni heidän katuvat sydämensä. Kutsun sinua Suomi, syvempään suhteeseen kanssani. Minä lähetän kirkkaudestani valon ja sanani totuuden vetämään sinut minun lähelleni. Minä johdatan sinut pyhälle vuorelle ja asuinpaikalleni, jonka minä olen varannut sinulle. Rukouksen alttari täyttyy liekeistä ja väkevästi ylistävistä ihmisistä. Sinä poistat vieraat jumalat ja epäjumalan kuvat Herran temppelistä, niinkuin poistat kaikki väärät alttarit, jotka on rakennettu Herran huoneen vuorelle, sinä heität ne alas. Sinä valmistat rukouksen ja ylistyksen alttarin tuleville sukupolville, jotta he voivat nähdä. Ihmiset kokoontuvat päiviksi koroittamaan nimeäni, myös öinä ja päivinä he kokoontuvaat yhteen. Herätys, Hengen vuodatus, järisyttää maata ja tapahtuu pelastumisia ja ihmeitä. Valmistaudu taivaan sateelle, sillä tulee herätys, joka pyyhkii pois kaikki aiemmat kivut. Herran voima on esillä ja moni todistaa, että kirkkaus lankeaa maahan kuin sade."

Prophet Charlie Shamp
DECEMBER 25, 2017
FACEBOOK1869 TWITTER
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinetti kirjoitti:Presidentti on taas sitten valittu ja istuva jatkaa ... Tässä tuli vastaan jotain hassua, josta minulle ilmoiteltiin ehkä jo joulukuun lopulla. Silloin näin kuvan/näyn Hertta Kuninkaasta, juuri tuosta pelikortista. Muutama päivä sen jälkeen näin taas pelikortin ja nyt se oli pata/risti Kuningas. Se näytti ensin padalle, mutta sitten alkoi muuttua kuin ristiksi, joksikin niiden yhteiseksi välimuodoksi ...
Kiitos sinetti näistä kuva näyistä. Tosi selkeästi näit Saulin uuden valinnan, kruunu kuninkaan päässä, oli todellakin samannäköinen, kuin eräässä media kuvassa. Miksi tuli sitten toisena näkynä pata tai ristikuningas. Niissähän on musta väri....tuleeko jokin muutos vaalien jälkeen, missä on tummia sävyjä. Toisaalta risti antaa toivon sanoman.

--
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Kiitos sinettti. Herää kysymys. Luottaako nykypressammre Herraan vai käykö hän povarilla? Viittaan pelikortteihin. Tunnetusti maailman johtajien ystäväpiirissä on kautta historian ollut meedioita/spiritistejä. Käytännössä meedioistuntoihin osallistuvat ihmiset ovat spiritistejä itsekin. Kuulin radiosta, että rouva Ryti oli spiritisti. Niinikään presidentti Ronald Reaganin vaimon meedioystävä vaikutti USA:n presidentin toimiin.
Pauli Ojala:
Maamme kohtalonhetkillä kohtalonuskoinen Risto Ryti oli kuin kuningas Saul meedioiden asiakkaana sekä Suomessa että ulkomailla. Uuden Gerda Rytin elämäkerran mukaan rouva jopa käänsi ja toimitti okkultistisia ja spiritistisiä kirjoja suomeksi - vaikka hankkeesta onkin visusti vaiettu. Tämä on raskauttavaa kylmästi laskelmoineelle rationalistille, jonka silmiinpistävänä piirteenä piskuista IKL:ää (äärioikeistolaista Isänmaallista Kansanliiketä) lähellä aloittanut kokoomuslainen ja satakuntalainen osakuntaystävä, jatkosodan lopun koleerinen pääministeri Edwin Linkomies kirjassaan "Vaikea aika" kuvaa siinä määrin kylmänä analyytikkona, että epäili Rytillä olleen "sydäntä rinnassaan lainkaan". "Jumalan ja Hitlerin avulla" Ryti pilkkasi selviävänsä ahdingoista Saksan von Blucherin mukaan juuri ennen Tali-Ihantalan suurhyökkäystä.
http://www.helsinki.fi/~pjojala/Risto_Ryti.htm
Famous Presidents That Consulted Psychics:
- President Reagan and his wife, Nancy Reagan, were strong believers in psychic readings. His presidential term of 8 years was filled with political scandals and assassination attempts, and it is believed that President Reagan survived all the scandals with the help of a psychic named Joan Quigley, whom Nancy Reagan used to consult on a daily basis. Evidence of this is the person who was a White House aide during President Reagan’s tenure. The aide says that every major decision and move was first consulted in "advance with a woman in San Francisco".
http://www.psychicreviewonline.com/blog ... -psychics/

HERRAAN LUOTTANUT PRESIDENTTI
Jori Brander kirjoittaa:
- Minut pysäytti hänen rukouksensa, jonka hän rukoili talvisodan aikana julkisessa puheessaan. Tuo rukous muistuttaa meitä siitä, että rukous ei ole vain kaunis tapa tai viimeinen hätävara, vaan tosiasiallinen apu jopa suurimman hädän hetkellä. Presidentti Kallio rukoili rakkaan isänmaamme puolesta tuona sodan ja syvän ahdingon aikana näin:
http://www.brander.name/?p=343

Yhteenvetona voisin todeta, että "ei mitään uutta auringon alla". Paratiisin lankeemuksesta lähtien ovat ihmiset konsultoineet kaikenmaailman tietäjiä/tietäjähenkiä.

MARANATHA!
https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E

Hmmm... Miksi kommenttini linkissä on niiin monta kuuutosta?
viewtopic.php?f=3&p=18666#p18666
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä näky, jonka näin rukous hetkelläni, tuolta Joulukuulta:
26.12.2017.
Shalom ja hyvää Tapanin päivää kaikille!
Tänään kun olin Herran läsnä olossa, ennen ylösnousua, näin ensin pari kuvaa näkynä, joissa oli sininen tausta ja siinä valkoinen teksti. En saanut tekstistä selvää sillä se oli niin pientä. Valitin siitä Herralle. Pian näin vielä kerran tuon teksti kuvan ja siinä luki valkoisin kirjaimin: " Kuningaskunta, vanhurskauden.... tyttö. "
Jonkin ajan päästä näin näkynä vielä pelikortin, jossa oli kuningas, mutta nyt se oli musta. En saanut selvää oliko se pata vaiko risti. Joulun allahan näin näkynä, tuon hertta kuninkaan , se oli 12.12.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 30 Tammi 2018, 08:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joulukuun lopulla näin näkynä vielä tallaista:
Silmäni oli auki kun huusin mielessäni Herralle. En tiedä oliko mieleni tepposia, mutta kun katselin samalla ikkunasta, ylös pimeyteen. Näin pimeässä taivaan kannen päällä, valtavan avatun kirjan. Se oli keskeltä auki ja tiesin sen olevan Jumalan Sanaa. Avoimen kirjan yläpuolella oli valo ja kirjan kansien alla pimeys. Näin avoimen kirjan päällä liikkuvan taivaan valtakunnan väkeä ....
Tekikö mieli tepposen... en tiedä. Lohdutusta ja vahvistusta täällä tuskissani huudan Herralta.

Tule Jeesus pian! Ei enää yhtään tätä maailmaa. "
Pigeon laittoi tuon profetian, jonka katso7:kin toi tänne tuossa eräänä päivänä, ja tämä yksi kohta nousi silmieni eteen, muistuttaen tuosta yllä olevasta näystäni.

Pigeon:
Näin hengessä kuinka Raamatun pyhä kirjoitus (Apt 2:2-4) roikkui kansakunnan yllä käden muotoisesta pilvestä: ”Yhtäkkiä kuului taivaalta kohahdus, kuin olisi käynyt raju tuulenpuuska, ja se täytti koko sen talon, jossa he olivat. He näkivät tulenlieskoja, kuin kieliä, jotka jakautuivat ja laskeutuivat itse kunkin päälle. He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi.” Jumala lähetää uuden kohahduksen taivaasta, valtavan herätyksen kaatosateen, joka saa maan vapisemaan. Kuulin, kuinka Herra julisti Suomen ylle: "Laitan uuden laulun kansani suuhun, ylistyslaulu nousee kansan sydämen syvimmästä osasta. Monet näkevät minut kasvoista kasvoihin ja he panevat luottamuksensa tähän uuteen osoitettuun (tai annettuun) armoon.” ”
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Kun herätys saapuu ja se voi hyvinkin olla Suomen kautta, niin olkaamme valmiina julistamaan Jumalan Sanaa, mikäli täällä vielä olemme.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
olli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja olli »

Sinetti, haluan ymmärtää sinua, ja siksi kysyn, mistä tiedät, onko jokin näky jonka olet nähnyt, Jumalan antama ?
Vastaa Viestiin