Lopunajat mediassa

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4653
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Onhan se Vaala aika pohjoisessa ja sitten kun matka alkaa kyllästyttää, niin palaan takaisin ;) ...häihin?
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Shalom Ninni. Mukavaa kun muistat mua :D
Olen ollut hiukan busy. Eikä mulla niin hirveesti uutta asiaa ole. Tällä foorumilla näyttää olevan esillä tärkeät ajankohtaiset asiat muutenkin. Kiitos teille aktiivisille kirjoittajille :!:
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... joo, sorry Jarmo, tuli tossa Vaalassa pienoinen ajatus virhe, yhden kirjaimen heitto ja joo, onhan sinne matkaa. Olen kerran käynyt siellä, kun tulimme mökiltä, mieheni haki sieltä Pappa Tunturin. Siunattua matkaa sinulle!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4653
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Juu, Sinetti, mä oon täs lähtöö tekemässä. Muttet vieläkään hoksannu mitä tarkoitin. Muistatko unen joskus 2014 keväällä/kesällä?
Mä muistan sen unen hyvin ja kun sitä mietin, niin se pikkubussi jolla mentiin sinne "pohjoiseen" oli punainen. Ja kun matkaa oli tehty tietyn verran, niin se lakoi kyllästyttää ja päätimme kääntyä takaisin. Yhtäkkiä palatessa olimmekin jonkinlaisella maatilalla jossa oli alkamassa isot hääjuhlat.
Nyt olen sen kaltaisessa tilöanteessa. Onnibussihan on punainen, enkä ole ostanut kuin menolipun ja oikeen sovittiin, etten lähden takaisin ennen kuin alkaa kyllästyttää.
Jotenkin nämä palaset loksahtavat paikalleen mutta saas nähd sitten. Omituinen yhteensattuma vaan sen unen kanssa.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aivan! Kyllä muistan tuon unen. Ajattelin kyllä, että oliko tässä jokin vinkki vitonen, mutta en saanut mitään mieleeni, mutta nyt kyllä muistan tuon unesi kun sen kerroit ... ehkäpä sitten Häissä tavataan, näin ainakin ODOTAMME!!!
Samuli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Näyttää siltä, että jarmo lentoonhan sinäkin olet lähdössä. Katsoppas Onnibussin logoa, jossa on siivet. Tuli jotenkin heti mieleen kun tuon luin. Tapahtukoon Herramme tahto Hallelujah!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4653
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niinpä, rakas Sinettisormus! Amen!

Mutta hei kaikki, ei tämä Jeesuksen päivittäinen odottaminen ole mitään pakkopullaa, vaan oikeastaan aika mielenkiintoista. Se on kuin avaisi joka päivä Joulukalenterin luukun, milloin sillä on nalle, milloin leluauto tai pallo. Emme tiedä montako luukkua on avaamatta mutta kun se viimeinen luukku vihdoin avataan, siellä on Jeesus! Joten ei koskaan tiedä minä aamuna "SE" luukku avataan. Hyvää oikeaa adventismia kaikille! Palavaa Jeesuksen odotusta.

Heh! Tänks Samuli ;)
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta! Yhtä yllätyksellistä kuin joulukalenteri, mieli vain pitää olla avoin ottamaan vastaan noita yllätyksiä. Tänään minu luukussani soi ovikello: PIM POM!!! Eikä meidän oikea ovikello noin sano, vaan se on kolkutin. Mutta tänään minut herätettiin tuohon ovikellon soittoon!
Samuli

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Onko lampussa öljyä? Muistuttaa googlekin tästä tärkeästä asiasta.

Kuva
Viimeksi muokannut Samuli, 14 Loka 2016, 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!!!
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jarmo kertoi tuosta unestaan, jossa paluu reissulla huomasikin yhtä äkkiä olevansa häissä. Ajattelin juuri tuossa, että sanoi olevansa parisen päivää ja palaa kun kyllästyy. Nyt on 14.10. ja mahdollinen Jeesuksen tulo voisi olla 17.10. niinkuin Jarmo aiemmin kertoi. Olisiko tuo paluu juuri 17:sta päivän paikkeilla? Sopisi kuvaan ja Jeesus tulisi silloin?
Tässä tällaista omaa pähkäilyäni, kun äsken paremmin nousi mieleen .... :ugeek: Wau! Tässä voisi todellakin olla jotakin, mitä odottaa ... :o
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Nyt ei tuu sanoja, voi suomi parka.......


http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 32716.html
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tätä tää nykymaailma on, ei ole enää tyttöjä eikä poikia, ei naisia eikä miehiä, ei isiä eikä äitejä, ... vain henkilöitä, no, onneksi vielä nimet riittää, tosin voisihan noita nimiäkin uudistaa niin, ettei olisi enää erikseen miesten ja naisten nimiä, vain henkilöille sopivia.... ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ!
Jeesus tule PIAN! Tämä ei ole enää meidän maailmamme .. :(
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Löysin tällaisenkin IRVIKUVAN:

13.10.2016
"Kansanedustaja Mika Niikko kertoo:
"Sateenkaariperheen äiti Elina Laavi, Mannerheimin Lastensuojeluliiton pääsihteeri Milla Kalliomaa ja toimittaja Susanne Päivärinta yksimielisesti vakuuttivat kuinka kansalaisaloite äitiyslaista on vain tekninen asia", viitaten
eilisillan televisiossa A-talk:issa käytyyn keskusteluun.
Niikko jatkaa:
"Se on pakko hyväksyä. Ennestään tuttuja termejä; "Parannetaan lapsen asemaa, kenenkään asema ei huonone. Lainsäätäjän tulee katsoa lapsen etua"..."kun pahimmat tasa-arvon vastustajat puhuu, on pakko puolustaa itseään. Olishan se kumma jos laki ei mene läpi. Se tarkoittaisi ettei meidän kaltainen perhe olisi hyväksytty"...jne.
Yle on siirtynyt jo aikaa sitten yhden totuuden aikakauteen. Toimittaja Päivärinta oli yhtä hymyä. Ei ensimmäistäkään vastapalloa. Kaikki mitä seksuaalivähemmistöt esittävät on totta, ihanaa ja ainoa vaihtoehto.
Eduskunnassa kuvattu alunperin sovitusta peräti 30 sekunnin haastattelustani oli leikattu sovittu osuus, jonka perusteella yleensä haastatteluun suostuin. Sanoin, etten suostu olemaan "se paha vastustaja", jollaista ohjelmaanne haette jos vääristätte sanomani. Mitä haastattelustani leikattiin pois?

Se olennainen;
"Äitiyslaissa ei ole kyse vähäpätöisesta teknisestä muutoksesta. Lain päämäärä on parantaa hedelmöityshoitojen saatavuutta naispareille, ei lapsen tosiasiallisia elinoloja. Lain mukaan äiti voisi olla myös jopa mies".

YLE on kuin nykyinen Venäjän valtion televisio. Kansalle on tarjolla vain yksi totuus. Varsinkin kun kysymys on tästä teemasta. Erimielisiä ei studioon mahtunut, kuten viime viikon HS kahteen minua koskevaan juttuun, johon en saanut vastinetta, vaikka kuinka useasti sitä pyysin.
Sitten vielä ihmetellään, miksi vaadimme verovaroin toimivan YLEn määrärahojen voimakasta leikkausta. Joutaisi lopettaa koko YLE- vero"."
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja vielä tämä IHME, miten meitä on käytetty "koekaniineina":

Peruskouluopetuksesta piti tulla marxilaista

1970.luku

18.10.2016 11:57
Peruskouluopetuksesta piti tulla marxilaista – uutta tietoa kohutusta Pirkkalan koulukokeilusta
Historioitsija Jari Leskisen tutkimuksen mukaan 1970-luvun puolivälissä toteutettu marxilainen peruskouluopetus Pirkkalassa on ollut paljon kerrottua laajempaa.

Opetusta annettiin opetusministeriön ja kouluhallituksen siunauksella ensimmäiseltä luokalta yhdeksännelle saakka. Aineisto oli peräisin neuvostoliittolaisesta ja muusta marxilaista opetusmateriaalista.
jatkuu...
http://yle.fi/uutiset/3-8852894
Pigeon
Viestit: 896
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Vatsaa kouristaa näitä lukiessa.
Olen lasteni kanssa jo törmännyt tähän. Ulkonäöstä, pukeutumisesta ja nimestä ei voinut päätellä toisen lapsen sukupuolta. Aavistelin ja varovasti toin asian pojalleni tietoon, että kyse ei ole vastakkaisesta sukupuolesta.
Koin kuvotusta. Sattui, kun näin, miten lapseni oli loukattu ja petetty, kun sai vihdoin tietää asiasta. Olen sanaton. :cry:
Tule Herra Jeesus!!
näkymätön ninni

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Juu ei voi kun ihmetellä tätä nykyajan meininkiä... Sanattomaksi tosiaan vetää! :( :cry:

Totisesti tule Herra Jeesus!
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Törmäsin taannoin Jarmo Viljakaisen blogiin. Hänellä on kiintoisaa asiaa Suomen lähihistoriasta. Muun muassa:
Eteenpäin Suomen Kommunistisen Puolueen johdolla Otto Wille Kuusisen viitoittamaa tietä!" Kuva on Sosialistisen Opiskelijaliiton kokouksesta 1970-luvulta. Puhujapöntössä seisoo vähemmistökommunistien, ns. taistolaisten eli stalinistien johtohahmo Taisto Sinisalo. Hän sai luokkataistelun kaaderikoulutuksen kommunistien Sirola-opistossa ja opiskeli Moskovan kouluissa vallankumouksen tekoa. Sinisalon joukoille oikeisto oli "luokkavihollinen", jota vastaan käytiin "luokkasotaa". Äärikommunistien, myös Kremlin ohjeiden mukaan vallankumouksen tullessa osa kansasta "neutraloidaan tai eliminoidaan". Tätä varten kommunisteilla oli 1960-1970-lukujen taitteessa eri laitoksissa, mm. yliopistoissa eliminoitavien poliittisten vastustajien hirttolistoja. Murhauhkaukset ja muu henkinen painostus toisinajattelijoita kohtaan oli kovaa ja se johti jopa itsemurhiin.
http://www.reporadio.fi/otteita.php
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4971
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mietin kovasti mitä tapahtuu kun uusi avioliittolaki astuu voimaan, nythän siitä on kirkon puolesta käyty keskustelua. Luulen, että se voi olla "viimeinen niitti", vai pääsemmekö sinnekään asti? Kuulin, että ensi talvi olisi kovin kuuteen vuoteen, tulee kyllä se porilaisen miehen v. 1981 saama sanoma mieleen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Lopunajat mediassa

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Vastaa Viestiin