Aabrahamin tytär

Valvoja: Magda-sisko

Magda-sisko
Viesti:

Aabrahamin tytär

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko » 03 Syys 2020, 16:42

Tänään halusin itse fyysisesti tuntea, mistä Aabrahamin tytär vapautui (Lk.13:10-17). Kuljin huoneesta toiseen keskivartalo koukistuneena. Kädet roikkuivat pahasti, ne piti asettaa selän taakse. Näkymä oli muutama metri eteenpäin mattoa ja lattiaa. Pään kääntely teki kipeää, ja pää oli painava kantaa. Niskanikamat ja lonkat kipeytyivät välittömästi. En saanut jääkaappia auki. Syömiseen tarvittaisiin erikoispöytä. Entä pukeutuminen?
Sitten kuvittelin, että Jeesus ojensi kätensä päälleni ja suoristin itseni. Mikä mahtava tunne lyhyenkin koukistumisajan jälkeen!

Tuo naisparka oli kärsinyt saatanan aiheuttamaa piinaa 18 vuotta. Luku 18 mainitaan kahdesti, siinä toisessa Jeesus sanoo synagoogan närkästyneelle esimiehelle: ”katso, jo 18 vuotta...” Mitä tämä 18-painotus merkitsee? Numerologisestikaan luvulla ei ole paljoa merkitystä.

Kyseessä on saattanut olla myös selkärangan sivulle päin koukistuma, skolioosi. Joka tapauksessa hän Jeesuksen rakkauden tähden pääsi sietämättömästä vaivasta. Kun taas synagoogan esimies osoitti järkyttävää sydämettömyyttä naista kohtaan.

skolioosi.GIF
skolioosi.GIF (15.38 KiB) Katsottu 322 kertaa

AOAOAOAOAO
Site Admin

Re: Aabrahamin tytär

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 03 Syys 2020, 17:08

En ole tuota lukua 18 pitänyt erityisen merkityksellisenä tuossa yhteydessä.

Mutta, jos haluaa niin onhan 18 = 6 + 6 + 6

Luuk.13:16 " Ja tätä naista, joka on Aabrahamin tytär ja jota saatana on pitänyt sidottuna, katso, jo kahdeksantoista vuotta, tätäkö ei olisi pitänyt päästää siitä siteestä sapatinpäivänä ? "
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

Magda-sisko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko » 03 Syys 2020, 17:18

Tuota ajattelin itsekin, 18 = 3 X 6. Liittyneekö jotenkin siihen kun synagoogan esimies sanoi: onhan viikossa 6 päivää, jolloin voitte tulla parannettavaksi.

Angelicus

Viesti Kirjoittaja Angelicus » 03 Syys 2020, 19:11

Aiheesta vai ohi: tutustukaapa triggerpisteisiin. Hierojat ovat niistä puhuneet. Itseopas hoitoon on olemassa, ei tarvitse marssia hierojalle. Olen käytännössä kokeillut. Kipukoukku on yksi parannusvälineistä, kun selän puolelta ei muuten omahoito onnistuisi.

AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 03 Syys 2020, 19:36

Jos Barack Obaman oikea syntymäpäivä on 4.8.1961, niin 4.8. oli vuoden 216.päivä. Päivä oli perjantai, viikon 6.päivä....

--->4.+ 8. + 6. = 18 = 6+6+6

---> 216. = 6 x 6 x 6
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

Vastaa Viestiin