MINÄ OLEN ELÄMÄN LEIPÄ

Valvoja: Tuija

Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

MINÄ OLEN ELÄMÄN LEIPÄ

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Totuutta meille, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa!
Tänä aamuna kun sain rukoiltua, jäin kuuntelemaan ja katsomaan mitä Herralla olisi sanottavaa tähän hetkeen. Olin hiljaa jonkun aikaa ja mietin jo että olisi aika nousta ylös. Siinä samassa sain nähdä kauniin näyn. Näin kuvan jossa taustalta tuli joku vaaleassa vaatteessa. Siinä edessä oli pyöreähkö puinen pöytä. Se näytti samalta kuin puiden hakkuu tukki, todella suuri kokoinen. Sitten tämä vaaleapukuinen kohotti kätensä tuota pöytää kohti. Näin Hänen vaalean hihansa, joka ojentautui ottamaan pöydältä murrettua leipää ja ojensi sen sitten minulle. Iloitsin siitä kovin sillä ymmärsin sen merkityksen. Kohotin käteni ottamaan sen vastaan ja kiitin Herraa, Jeesusta Kristusta jonka tiesin Hänen olevan.

Lue lisää linkistä:

https://sinettisormus.blogspot.com/2023 ... a.html?m=1
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: MINÄ OLEN ELÄMÄN LEIPÄ

Viesti Kirjoittaja jsj »

Kaunis näky.

Nämä Jeesuksen sanat ovat siinä kategoriassa minusta, että sellaisia ei yksikään ihminen julkeaisi lausua:
"Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa."
Jo nuo sanat yksin osoittavat Jeesuksen jumaluuden.
Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: MINÄ OLEN ELÄMÄN LEIPÄ

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Voi kuinka Suuri meidän Jumala onkaan! HALLELUJA !!!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin