Jumalan johdatuksessa 3

Valvoja: Tuija

Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuija kirjoitti: 06 Loka 2023, 15:07 Pari yötä sitten näin hauskan unen, tai siinä oleva kohta oli niin hauska että eilen illalla sitä nauroin miehellenikin.
Unessa oli valtava tuuli, mutta ei mitenkään pelottava. Olin täällä koti pihassa ja mietin hymyillen josko tuo tuuli kannattelisi minua ilmassa? Olisiko se mahdollista?
Kuin uskossa heittäydyin maha asentoon, ajatellen että jään siihen vatsallani leijumaan ja toden totta. Leijuin siinä ilmassa ja iloisena aloin uimaan tuossa tuulessa, uin pitkin pihaa ja voi kuinka se oli hauskaa! 😍
Illalla vielä nauroin tuota unta miehelleni nukkumaan mennessä että joko taas lähden " tuuli uimaan", ei sitä moni ole saanut tehdä edes unissa 😄
Tiedä oliko tuolla mitään tarkoitusta? Ainut mikä siitä kohosi heti sydämelle, että olisiko ollut unen kautta jonkinlainen tempaus harjoitus? 🥰🙏❤‍🔥

Olen kaksi kertaa unessani lentänyt, ilman apuvälinettä, ihan itsenäisesti. Lisäksi kerran, ainakin, olen lentänyt jonkun linnun selässä. Tässä muutaman vuoden sisällä. :)

Mutta, nyt kun luin viestisi, niin viime yönä unta, en paljon unesta muuta muista, mutta jossain kohta unta minäkin "uin ilmassa". En olisi tätä edes muistanut ilman sinun viestiäsi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos tästä AO, tuo kuvastaa ja vahvistaa tuota että tuossa todella olisi jokin viesti meille.
Oli todella erikoista " uida ilmassa.. tuulessa".
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ainakin opetus ; " vaeltakaa Hengessä"...sopisi tuohon. :)

Eräässä "lentoreissussa", muistaakseni olin joko tumman/mustan ison linnun,mielestäni Joutsenen selässä, ja näitä lintuja oli useampia. Jotkut kyllä näyttivät ikään kuin "isoilta lentäviltä rauskuilta", ja mietin että näinköhän oikein, vai tulkitsinko väärin.Minut siirrettiin toiseen kaupunkiin, muistan tuon laskeutumisenkin tuohon uuteen kaupunkiin, ja näin siinä kyydissä ollessani sivummalla erään nuoruuden ystäväni isän kauempana, joka katsoi minua, ja kääntyi sitten poispäin, lähteäkseen. Ajatukseeni tuli myöhemmin, että kun tuo lentäminen tapahtuu, niin samoihin aikoihin tuo "mies" kuolisi ?

Tätä jäin miettimään. Tuo mies vois myös symboloida omaa isäänikin. Unessahan meille näytetään asioita meille tuttujen asioiden/ihmisten kautta, ei siis välttämättä suoraan..."sinun isäsi kuolee tuolloin", vaan juuri epäsuorasti, symbolein. Ehkä se on sellaista Jumalan antamaa etukäteisymmärrystä tulevista tapahtumista, "pehmeämmällä" tavalla.
:geek:

ps.Huomasin juuri,että tämä viestini, kun sitä korjasin, on 2075.viestini, sama määrä kuin Tuijalla. :shock: :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Oho AO!
Minä myös tätä innostuin tutkimaan ja eri Raamatun paikkoja ja kun tämä tuli vastaan koin sen vastaukseksi joka sopii myös sinun ajatuksiin.

https://raamattu365.fi/bible/kr38/jhn/3

Jae 8 ... 🙏

Mutta tärkeä tuo koko luku kaikkinensa.
Sisältää myös pienois evankeliumin!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

2. Kor. 3:18: "Me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niin kuin muuttaa Herra, joka on Henki."

Kiitos Jumala! Kiitos Jeesus Kristus!!!! ❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Nyt sydän itkee ilosta ja Rakkaudesta Jumalaa kohtaan🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

Voi mikä riemu!
https://youtu.be/7QWPQGjShFY?si=YTqUAOZyuZgIYKcn
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Hienoja unia 🙏

Jumala kantaa meitä unissakin. Kun olemme heikkoja, hänen voimansa voi toimia vielä vahvemmin meissä. Komeaa olisi päästä kotkan kyytiin :mrgreen:
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tänään rukoiltuani jäin kuuntelemaan ja katsomaan, niin kuin joka aamu olisiko Herralla mitään näyttää tai antaa ja todellakin, sain nähdä ihanan kuvan.
Näin rappuset joita lähdin kulkemaan ylös ja jossain kohtaa matkaa, alkoi nousu ylös nopeutua aivan valtavaksi. Rappuset allani aivan vilisivät. Kohta näin niiden ylätasanteen ja siinä oli valtaistuin, jossa istui Kruunupäinen. 🤴 Ymmärsin siinä istuvan minun Herrani, Jumala, Jeesus Kristus. Iloitsin tuosta saamastani kuvasta ja sitten mietin josko matkaamme taivaaseen nopeutetaan. Tule Jeesus! Maranata! Me odotanme Sinua!
Amen 🙏✝️

Kun olet ahdistuksessa ja kaikki tämä kohtaa sinua aikojen lopussa, niin sinä palaat Herran, sinun Jumalasi, tykö ja kuulet hänen ääntänsä.” (5. Moos. 4:30, KR33)
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Mark.13:20 Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuija kirjoitti: 18 Loka 2023, 08:35 ....alkoi nousu ylös nopeutua aivan valtavaksi. Rappuset allani aivan vilisivät.

Iloitsin tuosta saamastani kuvasta ja sitten mietin josko matkaamme taivaaseen nopeutetaan.
Itselleni tuli mieleen tuosta "nopeutumisesta", että olisiko sillä kuvattu "ylösottoa" ? :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Niinpä AO veli, tuokin ajatus kävi mielessä ja sydämellä eikä suinkaan mahdoton. Sitä toivon ja odotan täydestä sydämestä. Ikävä on valtava.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Eikö joku profetia tai muu ollut missä uskovat kerättiin kiiren vilkkaa jaloista, siis muukin kuin se Yli-Vainion?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Voi hyvinkin olla. Niitä profetioita on niin paljon ettei kaikkea muista. Mutta olen aina ymmärtänyt että lähtö on nopea.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Huomenta rakkaat!
Tänään rukoiltuani sain taas nähdä mitä ihanimman kuvan. Näin jonkin kauniin taivaallisen paikan johon olin tullut. Kaikki oli vaaleansininistä ja valkoista .. valkoiset pumpuli pilvet. Ja Jeesus oli sen kaiken keskellä valkoisessa vaatteessa kädet ojennettuna vastaan ottamaan. Molemmin reunoin oli valkoisissa olevia enkeleitä ja torven soittajia.
Kiitos Jeesus! Tahdon pian sinne tulla!
Amen. 🤍🩵👑🩵🤍
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Sodan jälkeen
https://youtu.be/O429O8PhZSE?si=4AOt_-B2LKOGdq9H

Tämä tuohon tämän aamuiseen näkyyn sopivana...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

KR 1933/-38
Ilm. 7:9 Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Haluan muistuttaa, että bloggerissa oleva Sinettisormus blogi on kirjoitettu päiväkirjamaisesti. Eli siinä näkyy kasvuni uskossa ja siinä kuinka Jumala on minua johdattanut ja ohjannut tuolta pienestä tytöstä asti. Siihen mahtuu monen moista koulua ja paljon on tähän päivään asioita karsittu ja myös mieheni elämä on lähtenyt uskon kasvuun. Tuon jo ilmoitin alkulehdillä blogissa.
Halusin muistuttaa tästä, sillä sain ikävän viestin sähköpostiin. Rukoilin Jumalan puoleen asiasta ja tämä alkoi avautua ja näin tuttuja piirteitä tuossa viestissä.
Jumala antoi minulle tähän asiaan rauhan mutta halusin muistuttaa tästä. Minua puhuteltiin viestissä etunimellä, sekin kertoi jotain. En avaa tässä vaiheessa enempää.
Jumala näkee ja tietää kaiken. Minä elän Hänessä
Hän on kaikkeni.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Sanna »

No johan :|

Jotenkin näistä kommenteista, kun pitää lähteä tölvimään ja painamaan alas muita uskovia tulee mieleen aina sananpaikka:

Mutta jos palvelija on kelvoton, hän ajattelee: ’Herrani ei tule vielä pitkään aikaan’, ja hän alkaa lyödä tovereitaan ja syö ja juo juoppojen seurassa.
Matt 24:48-49 92


Ihanan rauhan sait asiaan 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Niin .. viestin mukaan en ole kelvollinen julistamaan.. olenhan nainen ja nimikin löytyi, ristimänimen lisäksi, Isebel!
Täällä olen nyt miettinyt josko enää voin jatkaa blogiani. Todistaa oman elämän kautta Jumalan ihmeitä. Jumalan jota edes en tunne, näin hän väitti ja solvasi myös perhettäni. Ja paljon muuta...
Matto vedettiin alta ...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 3

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tallensin viestin.
Siinä oli paljon piirteitä joita olen saanut aiemminkin. Tarkoituksena hiljentää ja nujertaa. Se ei ole Jumalan työtä.
Jumala muistutti minua tuosta naiseudesta Raamatussa. Esim. ESTERI oli Jumalan itsensä työhön asettama ja muitakin sieltä löytyy, mutta tuo Esteri on minulle hyvin tärkeä sillä se on minulle vahvasti profetoitu.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin