Jumalan johdatuksessa 2.

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... ehto=2ko+4

2.kor.
4:18 meille, jotka emme katso näkyväisiä, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minulle tuli tuosta haudan pyöreästä muodosta mieleen kastemalja, jota kuvasi Vanhassa Testametissa telttamajan oviaukon edessä ollut vesiastia, sekä myöhemmin temppelissä ollut ns. suuri meri, joka oli muodoltaan pyöreä. Pappien piti joka kerta peseytyä siinä, kädet sekä jalat, kun menivät polttouhrialttarille tai telttamajaan/temppeliin.

---> Room.6:3-4 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut ? Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. AO. AMEN!
Tuo minulla kävi myös mielessä, että se muuttui muodoltaan kuin altaaksi.
Vahvistit näin ajatustani.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Täytyi lähteä jakamaan tämä aamuinen uneni .. tai osa siitä. Uni oli muuten sekavaa, mutta tämä kohta oli niin kaunista, että toivoisin saavani tuoda sen kuvana eteenne, mikä ei ole tietenkään mahdollista.
Olin mieheni kanssa jossain ulkomailla. Se oli jokin vanha kaupungi ja siellä oli kauniita vanhoja rakennuksia ja suuria patsaita. Yksi patsas oli sellainen jossa oli kädet ylöspäin 🙌 🙌🙌 .. noin ne olivat kuin ylistyksessä. Valo säteili niiden takaa kauniisti ja päätin että se pitää kuvata ja hain kännykkäni. Samalla hetkellä sinne oli taivaalle ilmestynyt pilvistä muodostuneita perhosia 🦋🦋🦋 .. ja aloin kuvaamaan myös niitä, sillä se oli jotain uskomattoman kaunista.
Jossain laaksossa olisi tuo tapahtuma ollut vielä kauniimpaa mutta emme päässeet sinne. Mutta tuo riitti minulle sillä se oli myös siinä hyvin sanonkuvaamatonta.
Tiesin ja kerroinkin siitä ääneen muille, että nuo pilvi perhoset muodostuvat tietyin ajanjaksoin ja tämä perustuu johonkin Raamatulliseen kertomukseen. Tuo hetki kesti kauan.

Eihän tällä varmaan mitään merkitystä ole, mutta tuon kauneuden takia sen halusin teillekin jakaa, vaikkette voi nähdä sitä kuin ehkä sielunne silmin. Ja vielä tuo, että kerroin sen Raamatulliseksi tapahtumaksi.
.. unen taivas oli täynnä noita pilvi perhosia.
Tuo Uni, jos sillä oli merkityksensä, kertoi varmaankin juuri tuosta ylösnousemuksesta.
Perhonen on vanha ylösnousemuksen symboli.

Päiväänne näin siunaten 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sunnuntai 27.9.2020
Jeesus sanoo: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole."

Joh. 11:25-26

..tämä on päivän sana, joka on niin osuva ja vahvistava. 🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään on päivä joka julistaa ylösnousemusta! ☁️🦋☁️🦋
KR 1933/-38
Job 19:25 Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Jes. 41:14 Älä pelkää, Jaakob, sinä mato, sinä Israelin vähäinen väki: minä autan sinua, sanoo Herra, ja sinun lunastajasi on Israelin Pyhä.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. Kuin jatkumoa eilisiin hautakuviin.
NIMESSÄNI

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja NIMESSÄNI »

Ps. 5:9
Sillä heidän suussaan ei ole luotettavaa sanaa, heidän sisimpänsä on turmiota täynnä, heidän kurkkunsa on a v o i n h a u t a, kielellänsä he liukkaasti liehakoivat.

Ps. 74:15
Sinä p u h k a i s i t kuohumaan l ä h t e e n ja puron, sinä kuivasit väkevät virrat.


Sinettisormus kirjoitti: 26 Syys 2020, 20:47 Tänään olen miettinyt aamulla rukouksessa saamiani kahta kuvaa.
Näin ensin avoimen haudan, jonka ympäri oli reunalla kukkia.
Sitten näin kuvan jossa tuo avoin hauta oli muuttanut muotoaan .. pyöreäksi. Kukat oli edelleen sen ympärillä.
Ajattelin sen muotoa että pyöreä on iankaikkinen, loputon ..
Muotona pyöreä on täydellinen eli seurakunta kokonaisuutena on täydellinen, onhan se Kristuksen ruumis ja pyöreä muoto viittaa samalla Kristuksen täydellisyyteen
Iankaikkinen elämä Kristuksessa, kun käymme kuoleman portista uskovina sisään .. jotain tällaista.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ylistyksen ja palvonnan kautta saamme elämäämme ylösnousemusvoiman kestää tulevat koettelemukset, jotka
pian kohtaavat koko maanpiiriä.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.
Nyt on moni uskova sanonut, että on rukouksen aika. Meidän täytyy kokouksissa ja kaikess lisätä rukousta, kiitosta ja ylistystä. Näin koen myös itse.🙌🙌🙌🙏🙏🙏
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Tänään on kuin onkin ns. Pikkupääsiäinen. Kirkoissa aiheena on ollut: Jeesus antaa elämää. Ja luonto ruskan värikylläisyyttä täynnä, keltaisen, punaisen ja vihreän eri värejä. Myös juhannusruusu ja omenapuu ovat kukkia näyttäneet.
Jatketaan kiittäen, ylistäen ja rukoillen. Elämä voittaa!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Osa kääntämästäni Elisabeth Marien/Latterrain333 profeetallisesta sanomasta Viestiketjussa: Uusi Normaali,
jonka laitoin sinne juuri äsken. Sanoma oli Latterrainin sivustolla vain hieman päälle neljä tuntia sitten.

PROFEETALLINEN VAROITUS: MERKKI ON VALINTA

Maailma on purkautumassa. Se on osa sitä, miltä lopunaika näyttää, kuten se on kirjoitettu MINUN SANASSANI. Pahuutta on runsaasti, ja kun se menee hallinnan ulkopuolelle, kuten rikkaruohot puutarhassa ..... loppu tulee nyt kuin tulva. Sillä (pahuudella) on uusi tekniikka, joka muuttaa DNA:si. Et enää kuule Minulta, jos se otetaan vapaaehtoisesti, koska olet valinnut heidät huolehtimaan sinusta ...

Kuitenkin, jos se pakotetaan, estän sen vaikutukset.
...
--------------------------------------------------------------

Sanomassa annetaan ymmärtää, että tulee puhdistautua tämän maailman saastutuksesta ja laittaa pois kaikki
mikä on painolastina vaelluksella. Tulee myös olla rakastamatta omaa elämää.

Katsokaamme tästä lähtien kaikkia sanojamme ja tekemisiämme; valintojamme ja hankintojamme.

Mitään emme ole saamassa mukaamme.
NIMESSÄNI

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja NIMESSÄNI »

(Biblia 1776)
Jesaja 33
4 Silloin pitää teidän saalinne korjattaman niinkuin p e r h o n e n otetaan,
ja niinkuin heinäsirkat karkoitetaan, koska heidän päällensä tullaan.

https://raamattu.uskonkirjat.net/servle ... 1245600970



Sinettisormus kirjoitti: 27 Syys 2020, 08:47 Shalom!
Täytyi lähteä jakamaan tämä aamuinen uneni .. tai osa siitä. Uni oli muuten sekavaa, mutta tämä kohta oli niin kaunista, että toivoisin saavani tuoda sen kuvana eteenne, mikä ei ole tietenkään mahdollista.
Olin mieheni kanssa jossain ulkomailla. Se oli jokin vanha kaupungi ja siellä oli kauniita vanhoja rakennuksia ja suuria patsaita. Yksi patsas oli sellainen jossa oli kädet ylöspäin 🙌 🙌🙌 .. noin ne olivat kuin ylistyksessä. Valo säteili niiden takaa kauniisti ja päätin että se pitää kuvata ja hain kännykkäni. Samalla hetkellä sinne oli taivaalle ilmestynyt pilvistä muodostuneita perhosia 🦋🦋🦋 .. ja aloin kuvaamaan myös niitä, sillä se oli jotain uskomattoman kaunista.
Jossain laaksossa olisi tuo tapahtuma ollut vielä kauniimpaa mutta emme päässeet sinne. Mutta tuo riitti minulle sillä se oli myös siinä hyvin sanonkuvaamatonta.
Tiesin ja kerroinkin siitä ääneen muille, että nuo pilvi perhoset muodostuvat tietyin ajanjaksoin ja tämä perustuu johonkin Raamatulliseen kertomukseen. Tuo hetki kesti kauan.

Eihän tällä varmaan mitään merkitystä ole, mutta tuon kauneuden takia sen halusin teillekin jakaa, vaikkette voi nähdä sitä kuin ehkä sielunne silmin. Ja vielä tuo, että kerroin sen Raamatulliseksi tapahtumaksi.
.. unen taivas oli täynnä noita pilvi perhosia.
Tuo Uni, jos sillä oli merkityksensä, kertoi varmaankin juuri tuosta ylösnousemuksesta.
Perhonen on vanha ylösnousemuksen symboli.

Päiväänne näin siunaten 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom. eli rauhaa teille sydämiin.

Tänä aamuna heräsin hetkeksi hyvin aikaisin ja näin siinä hetkessä kuvan ihmisestä, jolla oli silmälasit silmillään.
Kohta tuota kuvaa alettiin näyttää kuin filminauhaa ja jokaisessa uudessa kuvassa, oli tuo sama kuva, ihminen silmälaseineen.
Noita kuvia tuli paljon.
Nuo silmälasit oli pääteema tuossa kuvassa/kuvissa.
Koin, että meitä nyt varustetaan, ja meille tullaan antamaan enenemässä määrin myös tuota hengellistä näkökykyä, elämme nyt sitä aikaa.
Jumala tulee vuodattamaan lahjojaan.
Monien korvat ja silmät ovat avautuneet, mutta suurin osa ihmisistä ovat tukkineet korvansa ja ummistaneet silmänsä. Jotkut ovat joutuneet ylpeydessä tilaan, josta Jeesus varoittaa. Kirje Laodikean seurakunnalle: "Sinä kerskut, että olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään. Et tajua, mikä todella olet: surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston. Annan sinulle neuvon: osta minulta tulessa puhdistettua kultaa, niin tulet rikkaaksi, osta valkoiset vaatteet ja pue ne yllesi, niin häpeällinen alastomuutesi peittyy, osta silmävoidetta ja voitele silmäsi, niin näet." (Ilm.3:17,18). Nöyrtymällä ja tunnustamalla tarvitsevansa Jeesusta Kristusta pelastajakseen, Jumala kuulee ja avaa ihmisen silmät löytämään tien iankaikkiseen elämään. Hengellinen näkökyky on ihmeellistä, se aukaisee uuden ja ihmeellisen näkymän, jota ei pelkkä uskonnollisuus ja tapakristillisyys voi tehdä.
Biblia (1776)
Ap.t. 2:17 Ja pitää tapahtuman viimeisinä päivinä (sanoo Jumala), että minä tahdon vuodattaa minun Hengestäni kaiken lihan päälle: ja teidän poikanne ja tyttärenne pitää ennustaman, ja teidän nuorukaisenne pitää näkyjä näkemän, ja teidän vanhimpanne pitää unia uneksuman.

Rinnakkaisviitteet (Biblia (1776))
Jes. 44:3 Sillä minä tahdon vuodattaa vedet janoovaisen päälle, ja virrat kuivan päälle; minä tahdon vuodattaa henkeni sinun siemenes päälle, ja siunaukseni jälkeentulevaistes päälle.
Hes. 36:26 Ja annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen annan minä teihin; ja otan pois teidän lihastanne kivisen sydämen, ja annan teille sydämen lihasta.
Hes. 36:27 Ja annan minun henkeni teihin, ja teen niin, että te vaellatte minun säädyissäni, ja pidätte minun oikeuteni, ja teette niiden jälkeen.

KR 1933/-38
Ap.t. 2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
Chosen

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Chosen »

Sinettisormus kirjoitti: 27 Syys 2020, 21:29 Amen.
Nyt on moni uskova sanonut, että on rukouksen aika. Meidän täytyy kokouksissa ja kaikess lisätä rukousta, kiitosta ja ylistystä. Näin koen myös itse.🙌🙌🙌🙏🙏🙏
Aamen 🙏
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Oliko näyssä oleva henkilö mies vai nainen, ikä ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hän oli mies. Ajattelin että oliko oma mieheni? Oli samaa näköä. Mutta ei ollut sitä harmaata partaa kuin miehelläni. En voi varmaksi sanoa. Hänellä oli ruskeat hiukset. Ehkä n. 50 vuotias, ehkä vähän allekkin . .. jos ei ollut mieheni, joka on jo kyllä vanhempi 🤗
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Silmälasien kehykset olivat mustat, aivan kuin muoviset.. jos sillä merkitystä.
Vastaa Viestiin