Jumalan johdatuksessa 2.

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Harmi. No, eipä sitten riitä ymmärrys .. 😯
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

NIMESSÄNI kirjoitti: 30 Elo 2020, 15:50 Kuoleman kadotus suljetaan lopunajan lopun tapahtumien edetessä.
Jeesus on nyt edennyt pelastamaan toista laumaa osana lopunajan lopun tapahtumia, jotta Raamatun mainitsema yksi lauma jäisi jäljelle, kun uusi temppeliaika pian alkaa.
Joh. 10:16
Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.



Viestin sisältö selvästi ei Raamatullinen, seurauksena 1 kk porttikielto.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen ja kiitos, Uskon Jeesukseen.
🕊👑👑👑🕊
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Amen and thank you, I believe in Jesus.

Tuli mieleen kokeilla kääntää tuo viestisi ja se näemmä kääntyi aivan oikein. :) :D
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa..

Tänään kun heräsin ja aloin rukoukseen, näin kuvan kuin isosta kellokukasta, joka oli ylitsevirtaava ja makeaa mettä täynnä.
Niin myös apostolit kun saivat Pyhän Hengen niin olivat makeaa viiniä täynnä.
🌺🌺🌺

Amen.

Tiistaina, aamulla sain nähdä jo ennen rukoukseen käyntiä nähdä edessäni kuvan jossa kaksi valkoista kyyhkyä lensi edessäni, sain käydä 2 isoa rukous hetkeä, joissa molemmissa oli Pyhä Henki läsnä vahvana. Ensin veljen kanssa ja kun veli lähti kotiin, sain puhelun joka kesti pitkään. Pyydettiin rukousta ja sen teimme keskustellen ja Pyhän Hengen rakkaus oli lopussa valtava ja tämä soittajakin oli ihmeissään, ei ollut koskaan saanut kokea sitä ja nyt sai. Hän sitä hoki yhtä mittaa kuinka ihmeellistä se olkikaan ja sai nyt kokea olevansa Jumalan oma. Sanoin että näin minulle monesti Herra ilmoittaa että rukous on kuultu.
Eilen eteeni tuli nuori nainen joka oli suunnitellut itsemurhaa koska kukaan ei hänestä välitä. Sain puhua hänelle Jumalan Rakkaudesta ja siitä elämän lahjasta minkä häneltä olemme saaneet eikö sitä lahjaa saa eikä pidä heittää hukkaan .. hänellä oli uskon siementä sydämessä ja harmitteli kun hänen rippi risti oli joskus kadonnut, katsellessaan minun ristiä kaulallani. Lupasin, että etsin jostain hänelle ristin ja hänen täytyy tietää ja ymmärtää että minä myös välitin ja rakastin häntä ja olisi suuri aukko jos hän olisi pois keskuudestamme, sillä hänestä kuitenkin huokui hyvyys ja herkkyys.
Olin ihmeissäni näistä hetkistä. Mietin, mihin Sinä Herra olet minua asettamassa? Nämä 3 hetkeä perättäin .. 💖👑💖

Sananlaskut 24: 13. Syö hunajaa, poikani, sillä se on hyvää,
ja mesi on makeaa suussasi.
14. Samankaltaiseksi tunne viisaus sielullesi;
jos sen löydät, on sinulla tulevaisuus,
ja toivosi ei mene turhaan.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus! Se on ihanaa kun huomaa että Herra on läsnä, voi nähdä mielessään vilahtavan tuon valkoisen kyyhkynkin ja tulee lämmin ja hyvä olo. Emme ole yksin hetkeäkään, jos ottaa Herran vastaan! Täällä etelässäkin on jo syksyn tuntua, huomasin että oon odottanut sitä melkeen enemmän kuin kesää.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa ..

Tänään herättyäni, rukoilin Herran edessä, että Hän vapauttaisi minut tämän maailman oravanpyörästä, että olin nyt hyvin väsynyt tähän kaikkeen mitä maailma tänään meille tarjoaa.
Että voisin vapautua Hänen tehtäviinsä. Että Hän nopeasti yllättäisi tuolla vapaudella, mitä se sitten onkaan. Jumalan tahdon mukaisesti.
Samassa näin kuvan, jossa kädet tulivat ja alkoivat kääriä maata rullalle, niin että vihreä nurmi jäi tuon maakäärön sisään ja multa puoli tuli käärön päälle ..
Tätä jään nyt muistelemaan teidän kanssa. Tänään on kiire päivä, Herran töissä, mutta halusin tämän teille pikaisesti jakaa ..

Siunaten teitä.
👑👑👑
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin mor­sian, joka on kaunistettu sulhasta varten.” (Ilm. 21:1, 2.)

... vanha oli kääritty kokoon ...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin Herra lohduttaen tämän avasi kuin sanoen:
- " Älä ole murheellinen, minä tulen pian ja saatte asua kanssani uudessa maassa.."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uusi taivas, Uusi maa: https://youtu.be/rujFuZuB7yc
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hep.1:10 Ja: "Sinä, Herra, olet alussa maan perustanut, ja taivaat ovat sinun kättesi tekoja;
1:11 ne katoavat, mutta sinä pysyt, ja ne vanhenevat kaikki niinkuin vaate,
1:12 ja niinkuin vaipan sinä ne käärit, niinkuin vaatteen, ja ne muuttuvat; mutta sinä olet sama, eivätkä sinun vuotesi lopu."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormus kirjoitti: 05 Syys 2020, 08:52 Samassa näin kuvan, jossa kädet tulivat ja alkoivat kääriä maata rullalle, niin että vihreä nurmi jäi tuon maakäärön sisään ja multa puoli tuli käärön päälle ..

👑👑👑
Olisi hienoa, jos tuo vihreän pois kääriminen tarkoittaisikin vihreiden lähtemistä pois hallituksesta.......

Saahan sitä toivoa :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

🤗👏👏👏👏👏👏👏
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa ...

Näin sunnuntai vastaisena yönä unen. Olin työssä ensin firmassa joka oikeasti on mennyt 2 kertaa konkurssiin. Sitä firmaa ei enää ole, mutta tuossa unessa siellä työskentelin.
Sitten se muuttui kuin joksikin sairaalan tapaiseksi ja touhusin nyt siellä.
Kohta näin vierelläni uskovan veljen, Eklundin Jarmon ja esittelin hänelle siellä olevia jo pois nukkuneita perheen jäseniäni, vanhinta veljeäni ja isääni .. sitten uni loppui.
Sunnuntai aamuna rukouksesta noustessani näin vielä kuvan, jossa vanhaa lankkuaitaa vasten seisoi pellonreunalla samanmoinen moottoripyörä kuin miehelläni.
Ihmettelin miksi tuota näytettiin? Eihän siinä ollut mitään profetaalista.
Mieheni kävi koiran kanssa metsällä juoksuttamassa sitä. Monen tunnin jälkeen kun tulivat, sanoin leikillisesti että osasihan se herra vielä kotiinkin. Sain vastauksen:
- " Ei täällä ole yhtään herraa. Herra on tuolla."
Näyttäen sormellaan kohti taivasta. Halleluja.
En ollut puhunut tuosta pyörä kuvasta mitään ja iltapäivällä mies sitten ilmoitti että taitaa lähteä pyöräilemään kun ilmakin oli hyvä. Silloin kerroin tuon näkyni hänen pyörästä.
En tiedä mitä sillä tarkoitettiin, mutta minulle ennalta näytettiin että tänään mieheni lähtee pyöräilemään.
Jumala tietää ja Hänen yksin on suunnitelmat.
Mieheni oli yrittänyt ajaessaan katsella olisiko ollut tuollaista aitaa missään jotta olisi voinut ottaa kuvan pyörästä siinä. Tuota aitaa ei tullut vastaan. Sillä oli varmaan joku hengellinen/ vertauskuvallinen tarkoitus.

Että tällaista tänään..
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Rauhaa teille...

Tänään rukoukseni jälkeen sain nähdä kuvan kädestä joka piteli käsipeiliä.
Ajattelin, että onko tässä meillä itsetutkiskelu paikka .. ja ainahan se on.
Joten jaan tämän nyt teille, kera hyvän ja sopivan tekstin, joka juuri tuli minua vastaan:

https://www.piplia.fi/elama-pyhiinvaell ... astimesta/
Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee. Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.
(1. Kor. 13: 11–13)

Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa. Entä, millainen on se kuva, jonka näen Jumalasta, jos katson häntä Raamatun kuvastimesta tai elämäni peilistä? Näenkö vain itseni pimeyden keskellä vai kirkkaana loistavan rakkauden?

Mikä on sinun mielikuvasi Jumalasta? Muistele, miltä tuo kuva näytti, kun olit lapsi. Mieti, kuinka se on muuttunut. Pystytkö yhä näkemään Jumalan kuvan? Ajattele erilaisia peilejä: suuria tai pieniä, ehkä vain peilin siruja; aikojen saatossa sumentuneita tai vääristäviä kuin tivolin peilisalissa. Millaisesta peilistä sinä katsot Jumalaa?

Mieti, millaisen Jumalan näet, jos katsot häntä Raamatussa tai luomakunnassa. Entä millaisena näet Jumalan jonkun kirkon työntekijän kautta tai vastaan tulevan lähimmäisesi kasvoilla? Raamattu kertoo Jumalan olevan niin kirkas, ettei häntä pysty katsomaan. Jos yrität katsoa aurinkoa peilistä, valo sokaisee sinut. Kuinka siis voit nähdä Jumalan?

Lutherin mukaan Jumala näyttäytyy vastakohdassaan – voitko siis nähdä Jumalan pimeydessä?

Ajattele pimeyttä, joka laskeutuu keskellä kirkasta päivää kolmen Golgatan ristin ylle.

Kuule, kuinka pimeyden keskeltä kuuluu huuto: ”Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut?” Anna tilaa tunteillesi: uskallatko katsoa tuota Jumalaa, joka hylkää oman Poikansa pimeyteen ja kuolemaan? Koetko, että Jumala on joskus hylännyt sinutkin?

Ja kuitenkin. Hän on siellä, pimeyden keskellä. Kuuntele, kuinka sama Jeesus, joka huusi tulleensa
hylätyksi, huutaa pimeästä uudestaan: ”Isä, sinun käsiisi minä uskon henkeni.” Kaikesta huolimatta Jeesus luottaa siihen, että rakkaus ei koskaan katoa.

Mikä on sinun huutosi tai huokauksesi? Kokeile vaikka kuiskata: ”Mua auta, Herra, mä toivon vaan,
vaikkei ois toivoa ollenkaan.” tai huutaa: ”Minä uskon, auta minua epäuskossani!” Ja lisää vielä: ”Isä, sinun käsiisi minä uskon henkeni.” Se, pimeyteen hylännyt Jumala on myös rakastava Isä, joka kuulee rukouksesi.

Silloinkin, kun kuvastimesta ei näy mitään, pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus. Siksi peilistä sinua katsoo aina itsesi lisäksi, ihmiseksi tullut Jumala.

Näe rakkaus hänen katseessaan.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rauhaa ..

Eilen aamuna sain nähdä rukouksessani kauniin ja niin rakkaan kuvan. Se ei ollut vain kuva vaan se liikkuu..
Näin kuinka Jeesus laskeutui jostain ylhäältä eteeni ja Hänen avoimella kämmenellään oli sormus, jota Hän ojensi minulle.

Tänään rukouksessa olessa sain nähdä kuvan kultaisesta kruunusta. Tiesin sen Häneltä olevan ...
Olkaa siunatut, Jeesuksessa Kristuksessa, Hän on aina kanssamme. Sitä emme saa mikään hetki unohtaa.

Morsian, sä, ihana: https://youtu.be/2krNgFCuUe8

💞🕊👑🕊💞
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään olen miettinyt aamulla rukouksessa saamiani kahta kuvaa.
Näin ensin avoimen haudan, jonka ympäri oli reunalla kukkia.
Sitten näin kuvan jossa tuo avoin hauta oli muuttanut muotoaan .. pyöreäksi. Kukat oli edelleen sen ympärillä.
Ajattelin sen muotoa että pyöreä on iankaikkinen, loputon ..
Muotona pyöreä on täydellinen eli seurakunta kokonaisuutena on täydellinen, onhan se Kristuksen ruumis ja pyöreä muoto viittaa samalla Kristuksen täydellisyyteen
Iankaikkinen elämä Kristuksessa, kun käymme kuoleman portista uskovina sisään .. jotain tällaista.
Vastaa Viestiin