Jumalan johdatuksessa 2.

Valvoja: Tuija

Solissa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Niin
Solissa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Ahdistaa koko ajan enemmän ja enemmän, moni lähipiiristä ei usko siksi vaikenen ajattelen ja mietin näitä asioita, välillä esirukous pyyntöjä lähetän ja tahtoisin uskoa
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2074
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Solissa kirjoitti: 09 Marras 2020, 20:23 Ahdistaa koko ajan enemmän ja enemmän, moni lähipiiristä ei usko siksi vaikenen ajattelen ja mietin näitä asioita, välillä esirukous pyyntöjä lähetän ja tahtoisin uskoa
----------------------------------

http://www.4laws.com/laws/finnish/default.htm

Allaolevat otteet ovat ylläolevasta linkistä, jonka voit tahtoessasi lukea ja sitä kautta antaa elämäsi Herralle Jeesukselle Kristukselle.

----------------------------------

Jumala rakastaa sinua. Hän on tarkoittanut sinut elämään yhteydessään.
Mistä tiedät, että Jumala rakastaa sinua?

Jeesus sanoo: "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän." Johanneksen evankeliumi 3:16

Jumala on tarkoittanut sinut elämään yhteydessään. Jeesus sanoo: "Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän." Johanneksen evankeliumi 10:10

"Ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." Johanneksen evankeliumi 17:3

-----------------------------------
Pääset Jumalan yhteyteen, kun uskot Jeesukseen ja vastaanotat hänet Vapahtajaksesi. Näin saat elämääsi tarkoituksen ja Jumalan rakkauden.

Jumala haluaa antaa sinulle lahjaksi uskon ja pelastuksen. "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja." Kirje efesolaisille 2:8

Usko Jeesukseen tekee sinut Jumalan lapseksi ja tuo sinut hänen yhteyteensä.
"Kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen." Johanneksen evankeliumi 1:12

Saat ottaa Jeesuksen elämääsi.
Jeesus sanoo: "Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen." Johanneksen ilmestys 3:20

Jeesuksen vastaanottaminen on ihmisen "kyllä" - vastaus Jumalan tarjoukseen. Se on kääntymistä Jeesuksen puoleen ja turvautumista häneen. Saat luottaa siihen, että Jeesus pitää sanansa, tulee elämääsi ja antaa syntisi anteeksi

---------------------------
Voit ottaa Jeesuksen vastaan rukoilemalla.

Jos haluat Jeesuksen tulevan elämääsi, kutsu hänet. Ratkaisevaa ei ole, millaisia sanoja rukoillessasi käytät, vaan se, mitä todella tarkoitat ja tahdot. Rukous on uskon ilmausta. Voit ottaa Jeesuksen vastaan rukoilemalla esimerkiksi näin:

"Tarvitsen sinua, Jeesus. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä sinua vastaan. Kiitos, että olet kuollut ristillä ja kärsinyt syntieni rangaistuksen puolestani. Avaan tällä hetkellä elämäni oven sinulle ja vastaanotan sinut Herrakseni ja Vapahtajakseni.
Kiitos, että olet kuullut rukoukseni, antanut syntini anteeksi ja ottanut minut omaksesi. Kiitos, että nyt kuulun sinulle ja sinä minulle. Opeta minua elämään omanasi. Aamen."

Ilmaiseeko tämä rukous sen, mitä haluat? Jos vastauksesi on myönteinen, rukoile se nyt. Jeesus kuulee rukouksesi ja tulee elämääsi lupauksensa mukaan.

Mistä tiedät, että Jeesus on tullut elämääsi?

Tiedät sen siitä, että hän itse on luvannut tulla elämääsi, kun hänet kutsut (Johanneksen ilmestys 3:20 - ks. s. 9). Jeesus pitää sanansa. Saat luottaa siihen, että hän ei petä sinua.

Älä perusta uskoasi tunteisiin.

Uskonelämä perustuu Jumalan sanaan, ei tunteisiin. Seuraava kuva esittää Jumalan sanan, uskon ja tunteiden keskinäistä suhdetta.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen olin kotikokouksessa. Meitä oli vain 6.
Siinä rukouksessa näin ensin ihmisen joka oli pukeutunut sellaiseen keskiaikaiseen täys haarniskaan, se oli rautaa.
Ja sen kasvo suoja oli ylhäällä ja näin sieltä kasvot.
Koin itse että se oli täydellinen sota asu ja maski ylhäällä että voimme kovaan ääneen julistaa.
Näin vielä toisen kuvan jossa kädet kannattelevat palloa, koin sen maapalloksi, mutta se oli täysin valkoinen kun se loisti kirkkauden valoa.
Ehkä se on se tulevaisuus joka meitä Jumalan omia odottaa.

Siunattua Itsenäisyys päivää!
Herra olkoon kanssamme!!!

💖👑💖🇫🇮🇫🇮🇫🇮
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oliko jousta tai seppelettä?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ei, näin vain tuon haarniskaan puketuneen.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Tuo kasvo luukku oli auki. Mieleeni nousi myös tuo maski, joka nyt on kasvoillamme, mutta tuolla haarniskalla se oli avoin, mutta muuten täysin suojattu.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Sitten se voisi olla joko kehoitus pukea ylle koko Jeshuan sotahaarniska tai merkki siitä että nyt se on puettu. Valmiina lähtöön.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Vielä ei ole Venäjä Turkissa (kai?), joten ehkä luukku kiinni, niin "Pyhäasu on valmis" :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jotenkin koin, että Herra on suojannut omansa kauttaaltaan. 💖👑💖
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Juuri nousi vielä mieleeni tuo kasvo suojan ylhäällä olo, illalla koin että näin olemme vapaita kuitenkin julistamaan ja nyt noussut ajatus oli, että olemme tunnistettavia, Jeesuksessa Kristuksessa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ihan samoja ajatuksia, Morsian alkaa loistaa Taivaallista valoaan. Pää yhdistyy Ruumiiseen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

2.Kor.3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2074
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

2.Kor.
3:17 Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.
3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.


Maskin käyttämisestä

Alkuperäinen artikkeli Christian Observeriltä

https://christianobserver.net/mask-wear ... c-rituals/

Tuon artikkelin lukemisen jälkeen pitäisi olla selvää, että kasvomaskirituaalilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että se suojelusi meitä viruksilta. Vihollinen vihaa, että meidät on tehty taivaallisen Isän kuvaksi ja kaltaiseksi. Hän vihaa kasvojamme. Varsinkin ne kasvot, jotka heijastavat ja loistavat Jumalan valoa. Ja näinä viimeisinä päivinä tapahtuu ilmiö, jonka monet ovat alkaneet nähdä. Se on vehnän ja lusteen erottaminen.

Tähän Herra antoi minulle sanat:

Jotakin tapahtuu. Ne, jotka ovat todella Minun lapsiani, alkavat loistaa kirkkaammin. Ne, jotka ovat vihollisen lapsia, ovat alkaneet näyttää todellisia värejään. Heidän kasvonsa muuttuvat ja ne muuttuvat rumiksi. Katso monia Hollywood-kuuluisuuksiasi, joita olet palvonut vuosia. Heistä on tulossa hirvittäviä. Kun valitsemani astiat taasen ovat kauniita. Tämä on yksi syy siihen, miksi hallituksesi määräävät käyttämäön maskeja. Vihollisella on tällä hetkellä monta sen agendaa poliittisessa vallan yhteydessä. Olet nähnyt heidät nyt ja tiedät heidän nimensä. Ne, joilla on silmät, voivat nyt katsoa jotakuta ja nähdä heidät sellaisina kuin he ovat nyt.

Takaisin sanoihini,

Vihollinen yrittää piilottaa kaikkien kasvot juuri nyt, jotta et näe kuka kuka on. Ihmiset, joiden luulit olevan hyviä tai jopa kristittyjä, alkavat näyttää todelliset värinsä. Koko tämä Covid-19 on ollut suurena jakajana Se näyttää sinulle, mitä ihmisten sisällä todella oli. Minusta tuntuu, että Herra on sallinut sen (Covid-19) Tulevina päivinä "vehnä" loistaa yhä kirkkaammin, eikä mikään pysäytä sitä. Ja luste muuttuu tummemmaksi ja rumemmaksi.

Osoittakoon Jumala kaiken aikaa totuutta kaikissa asioissa.

(Hieman lyhennetty ja käytetty sanojen rinnakkaisia merkityksiä.)
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! 💖👑💖
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2074
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sinettisormus kirjoitti: 06 Joulu 2020, 11:47 2.Kor.3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.
Tuo oli kyllä Jumalasta, koska itse koin laittaa tuon saman kohdan ja aloitin kirjoittamaan omaa kommenttiani jo hieman aiemmin eli en tiennyt tuosta.

Mielestäni meidän ei tulisi käyttää kasvomaskeja
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin tuon sananpaikkasi tuolla palstan osiossa ja koin sen heti täydelliseksi tähän.
Peittämättäkin kasvoin ja Kristuksessa saamme olla vapaita ja turvassa Hänen voimassaan!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2074
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

😷 Maskille pitää näyttää👎✊👇💪👟💣🔫⚡🔨🚜 ja mennä 💒 peittämättömin 😇



...anteeksi; innostuin näistä hymiöistä
Tuula1

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen. itsekin olen nähnyt nykyään näyssä ihmisen kasvoja erilaisia ihmisiä, joiden kasvot ovat muuttuneet vääristyneiksi ja rumiksi
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Muistui tuosta Tuulan kommentista mieleeni kun n. 3 vuotta sitten? Näin paristi näyt joissa oli kasvottomia ihmisiä.
Muistan kuvan jossa äiti talutti lastaan käsi kädessä ja kohta kun näytettiin tuota lasta minulle kasvo puolelta .. ei tuolla lapsella ollut kasvoja.
Herra jo silloin halusi kertoa ja varoittaa tapahtuvasta.
Vastaa Viestiin