Yleistä keskustelua blogistani ja siellä olevista aiheista

Valvoja: Sinettisormus

Sinettisormus
Viesti:

Yleistä keskustelua blogistani ja siellä olevista aiheista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 09 Joulu 2019, 10:49

Kuva

Tässä voimme kesukstella näin ylisesti blogi tekstini aiheista, mutta rakkaudella ja sopuisalla sydämellä.
Olette minulle rakkaat ja sen toki tiedätte ... :P :roll:

PSALMIT 133
1. Matkalaulu; Daavidin virsi. Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että
veljekset sovussa asuvat!
2. Se on niinkuin kallis öljy pään päällä, jota tiukkuu partaan - Aaronin partaan, jota tiukkuu hänen viittansa liepeille.
3. Se on niinkuin Hermonin kaste, joka tiukkuu Siionin vuorille. Sillä sinne on Herra säätänyt siunauksen, elämän, ikuisiksi ajoiksi.
Haggai. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua blogistani ja siellä olevista aiheista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 09 Joulu 2019, 11:56

Kysyisinkin nyt heti alkuun, että miten koette, laitanko kaikki tuohon Jumalan johdatusta ketjuun, vai teenkö aina uuden aloituksen, uudella otsikolla, kun saan uutta jaettavaa?
Haggai. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua blogistani ja siellä olevista aiheista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 12 Helmi 2020, 21:33

Muutamat ovat kysyneet voiko näihin minun blogi teksteihin kommentoida. Ovat arkailleet, mutta voin teitä lohduttaa kertomalla, että iloitsen siitä jos joku kokee jotain teksteissäni ja haluaa kommentoida. Kaikki rakentava ja hyvä keskustelu on minun blogissa sallittua. 🤗😍💖

Vastaa Viestiin