Jumalan johdatuksessa

Valvoja: Tuija

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Halleluja! Herra Sinä Olet minun Herrani. Herra, anna anteeksi meidän syntimme ja puhdista meidät, että olisimme arvollisia kun Sinä Tulet.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Shalom! Siskot ja veljet!

Tänään rukouksessa olessa sain nähdä tulen liekin syttyvän. sen ympärillä oli kuin valkoinen paperi joka paloi pois, liekin kasvaessa.
Tuo liekki kasvoi ja kasvoi. Se oli kaunis kuin kynttilän liekki joka voimistui ja kasvoi, mutta rauha siinä pysyi.
Tiesin, että se olisi Tuli Jumalan!
Eilen aamuna kun olin rukouksessani, nousi sydämelleni sanat: " Tuli Jumalan...".
Se nousi minulle lauluksi ja mietin miten se jatkuu. Hyräilin sitä mielessäni: " Tuli Jumalan ... pulppuaapi .. ei, tuohan on laulu, Lähde Jumalan!" :D
Aamupäivästä sitten eräs uskova sisko laittoi minulle watsappiin, minun sinetti ryhmään viestiksi laulun: " Tuli Jumalan!" https://www.youtube.com/watch?v=YPGJWRb6APE
Näin Herra vahvisti sen aamuiset sanat; Tuli Jumalan!
Ja tänään sain vielä jatkoa kuvan muodossa, jonka tulkitsin heti Jumalan tuleksi.
Kiitos Jeesus Kristus! Heitä meihin tultasi! Anna meidän olla Sinun palavia tuliaisia! Soihtuja maailmaan!

Jumalan rakkaus on Jumalan tuli. Jumala on rakkaus, Sana ja Henki.

Jumalan rakkaus sai Herran Jeesuksen Kristuksen tulemaan alas taivaasta ihmiseksi kuolemaan meidän syntisten puolesta. Jumalan rakkauden tuli leimahti Golgatalla. Se voi leimahtaa meissä.

Sitten Jumalan rakkaus vuodatettiin uskovien sydämiin Pyhässä Hengessä helluntaipäivänä. Jumalan rakkaus on se voima joka saa uskovan liikkeelle antamaan itsensä ensin Jumalalle ja sitten myös ihmisten palvelemiseen (Apt 1:8). Tämä siis rakkauden, Jumalan, Jeesuksen Kristuksen Hengen kautta vaikuttavalla uskolla.

Luuk:12:49 "TULTA minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!"

Korkea Veisu:8:6 "Pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarrellesi. Sillä RAKKAUS on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus, sen hehku on tulen hehku, ON HERRAN LIEKKI."

Apt 2:1 "Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla. Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja TÄYTTI KOKO HUONEEN, jossa he istuivat. Ja he näkivät ikäänkuin TULISIA KIELIÄ, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle. Ja he tulivat kaikki PYHÄLLÄ HENGELLÄ TÄYTETYIKSI ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi."


Pyhä Henki tuottaa Jumalan puhtauden sydämessämme. Jumalan tarkoitus on puhdistaa meidät (Tiitus 2:14) ja tässä Pyhä Henki toimii pyhittämisemme vaikuttajana (1. Kor. 6:11; 2. Tess. 2:13; 1. Piet. 1:2). Kultaseppä käyttää tulta puhdistaakseen epäpuhtaudet arvometallista ja samalla tavoin Jumala käyttää Pyhää Henkeä poistamaan synnin meistä (Ps. 66:10; Sananl. 17:3). Hänen tulensa puhdistaa ja jalostaa.

Tee se Jumala tänään meissäkin, puhdista ja jalosta ihmiskunta!
Amen.

Teitä Siunaten.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormus kirjoitti: 27 Maalis 2020, 09:00 Kuva

Jumalan rakkaus sai Herran Jeesuksen Kristuksen tulemaan alas taivaasta ihmiseksi kuolemaan meidän syntisten puolesta. Jumalan rakkauden tuli leimahti Golgatalla. Se voi leimahtaa meissä.

Sitten Jumalan rakkaus vuodatettiin uskovien sydämiin Pyhässä Hengessä helluntaipäivänä. Jumalan rakkaus on se voima joka saa uskovan liikkeelle antamaan itsensä ensin Jumalalle ja sitten myös ihmisten palvelemiseen (Apt 1:8). Tämä siis rakkauden, Jumalan, Jeesuksen Kristuksen Hengen kautta vaikuttavalla uskolla.

Korkea Veisu:8:6 "Pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarrellesi. Sillä RAKKAUS on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus, sen hehku on tulen hehku, ON HERRAN LIEKKI."
Room.5:5 " mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu. "
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom!

Arkaillen tämän teille jaan.
Aamu rukouksessani, näin kuvan vanhasta "juurivesasta". Se oli sitkeästi maassa, mutta siinä ei ollut enää yhtään oksaa, ei viherää juuressaan.
Tätä Herralta kyselin useaan otteeseen, etten voisi tätä käyttää jos Hän ei sitä vahvista. Ymmärrykseni ei riitä.
Sitten sain nähdä vielä toisen kuvan, jossa ihmiset tulivat tietä pitkin, kuin johonkin pihaan. Siinä pihaan tulessa taisi olla jonkinlainen porttikin.
Ihmiset iloitsivat tullessaan. Katselin heidän tuloaan kuin jo pihan puolelta.
He riemuitsivat. Kaksi miestä etunmaisina heittelivät jalkojaan ja käsiään ilmaan kuin ylistäen. Ja muut takana tulijat tekivät samaa.

Tämä alkoi avaamaan noita saamiani kuvia, mutta tulkitsinko oikein?
Ajattelin noita ihmisiä. Tulivatko he iloiten taivaan kotiin? Siitä tuo valtava riemu?
Ja tuo vanha juurivesa jäi törröttämään maailmaan yksin ja paljaana, koska sen oksat oli viety taivaan kotiin. Nuo oksat olemme me, Jumalan perilliset!
Tätäkö nämä kuvat viestitti, näin minun annettiin ymmärtää.

Ilm. 22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

Tämä Jesajan kohta nousi sydämeeni noista iloitsevista ihmisistä:

JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.

Rakas siskoni tuolta viestitti että oli jokin aika kuullut äänen, Herran läsnäolossa ollessaan:
- " Lähtölaskenta on alkanut!"
Sitten tuli vielä toiselta rakkaalta siskolta kuin jatkoa ja vahvistusta tähän kaikkeen:
- "Tällä viikolla keskiviikko aamuna näytettiin kuva. Katetusta Juhlapöydästä. Kauniit korkeat 7 haaraiset kynttilän jalat
keskellä pöytää. Valkoinen liina ja astiat. Aterimet hopeiset."

Tule Jeesus Kristus, Maranata!

Siunausta päiväänne.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Soittaa pasuunat Siionissa: https://youtu.be/KhClCeXb9-E
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom.

Taivaan valtakunta olkoon täällä läsnä.
Tänään, rukouksessa ollessani, sain nähdä kolme kuvaa:
Ensin näin taas hyvin kauniin sormuksen, niitä Herra on tuonnut eteeni paljon. Ehkä ne on sitä palkkaa mikä odottaa siellä taivasten valtakunnassa.
Kiitin siitä kauniista sormuksesta Herraa.

Sitten näin Jeesuksen Kristuksen, istumassa kuin "kirjoituspöytänsä" ääressä. Ymmärsin, että Hän siinä otti vastaan kuulemansa rukoukset meiltä.
Hän kirjasi ne ylös ja allekirjoitti ne nimellään, suositukseksi Isä Jumalan eteen.
Hän kuulee rukouksemme ja sanoin Hänelle, että nyt en enää rukoile asioita, mitä itse haluaisin, vaan tapahtukoon kaikessa Hänen tahtonsa, sillä Hän tietää paremmin kuin me, mitä me oikeasti tarvitsemme.
Hänen on valta, voima ja kunnia.

Kolmantena näin Kuningasten Kuninkaan katsomassa alas maanpiiriin. Hänellä oli Kuninkaan kruunu päässään. Hän näkee kaiken mitä maailmassa tapahtuu ja toimii sen mukaan. Hän on kaiken suunnitellut ja se kaikki on tapahtuva.
Amen.

PSALMIT 93
1. Herra on kuningas. Hän on pukenut itsensä korkeudella. Herra on
pukeutunut, vyöttäytynyt voimaan. Niin pysyy maanpiiri lujana, se ei horju.
2. Sinun valtaistuimesi on vahva aikojen alusta, hamasta iankaikkisuudesta olet sinä.
3. Vesivirrat nostavat, Herra, vesivirrat nostavat pauhinansa, niin, vesivirrat nostavat kuohunsa.
4. Mutta yli suurten, voimallisten vetten pauhinan, yli meren kuohujen on Herra korkeudessa voimallinen.
5. Sinun todistuksesi ovat aivan vahvat, pyhyys on sinun huoneellesi arvollinen, Herra, hamaan aikojen loppuun.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Korkeimman suojelus: https://www.youtube.com/watch?v=YI9wjavJxuM

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Amen, Sinettisormus.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Tänään, kun olin nousemassa ylös vuoteeltani aamulla rukoukseni jälkeen näin kuvan, jossa valmistettiin pöydällä ristin muotoisia kirjanmerkkejä Raamatun väliin ...
Vähän kuin se minun "Se On Täytetty" ommeltu risti, mutta nyt tehty kirjanmerkiksi.
Oivallista tekemistä tähän Pääsiäisen aikaan.
Jos ja kun noita alan tekemään, kirjoitan siihen tietysti " Se On Täytetty ", kuinkas muutenkaan.
Mielikuvitukselle vain rajat. Päällystä pahvia mitä löydät, vanhat tapetin palat ym. ym.
Näitä voi käyttää myös traktaatteina ja sitten hyötyyn sinne Raamatun väliin, lempi kohtasi kohdalle.
Askartele esimerkiksi muovilla päällystetystä paperista itselleen kirjanmerkin, joka sijoitetaan oman Raamatun väliin.
Kirjanmerkkiin kirjoitetaan mahdollisesti jokin tärkeältä tuntuva raamatunlause.
Siunattua ja Rikasta askartelua päiviinne!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom teille rakkaani ...

Tämä aamuna herättyäni ja alettuani rukouksen, näin kuvan jossa oli " jokin ", naula tahi ruuvi, joka oli sotkeutunut johonkin pehmeään alustaan kiinni.
Se oli kuin jonkinlainen matto tai peitto, johon se oli kovin takertunut.
Kysyin Herralta, mitä tämä on ? Että avaisi tämän jotta voisin tämän käyttää ja jakaa.
Sitten näin vielä toisen kuvan jossa jokin voima tuli ja vapautti tuon pienen naulan alustastaan ja se aukesi niin hyvin, niin kuin ei mitään sotkua olisi ollutkaan.
Tiesin että Herra voi meidät vapauttaa meidät kaikesta. Ei sellaista sotkua olekkaan mistä Hän ei voisi vapauttaa.
Sitten mietin uudelleen kysellen tuota naulaa, mitä se kuvasi?
Ja miltei samassa sain vastauksen aivan Raamatun kohdan kautta. Se mikä pidättelee .. toden totta. Se mikä pidättelee, otetaan pois!
Kiitos Jeesus! Tämä oli tärkeä sanoma sinun omillesi.
Me olemme se joka vielä täällä maailmassa pidättää ja kohta tulee hetki että meidät otetaan pois tästä niin kovin sotkuisesi käyneestä alustasta.

2. Tim. 2:6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää ..
https://www.koivuniemi.com/raamattu/?hakuehto=2te+2

Siunausta päiväänne.


Kuva
Tuula1

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

totisesti Aamen Sinetti. Näin se on, että se otetaan poissa maanpäältä joka pidättää....
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Matt 24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34. Totisesti minä sanon teille; tämä sukupolvi ei katoa, ennen kuin kaikki nämä tapahtuvat.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Maaret

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuo psalmi 93 on ollut edessäni nyt pitkään. Siinä mainitut vesivirrat, jotka uhkaa meitä on kuin tämän päivän korona ja kaikki yhteiskunnan pahuus. Mutta yli kaiken sen, on Herra voimallinen ja vahva. Erityisesti tuo Jumalan voima ja vahvuus on tuntunut niin todelta. Hän ei horju vaikka maailma mullistuisi. Yleensä kun tällaisia uskovat ovat puhuneet niin olen ajatellutvain, että onpa kaunista kuvakieltä mutta nyt koen sen totena. Ihmeellistä!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Nyt koen että sinussa, Maaret, on avautumassa jotain ihmeellistä ... Jumalan rakkaus tekee työtään sinussa.. näen muutoksen sinussa. Olet rakas sisareni.
Maaret

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos rohkaisusta 🤗
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Maailma on pysähtynyt. Seurakunnat hiljenneet. Uskon vahvasti että tälle on tarkoitus .. syvä tarkoitus, josta ilmestyskirjassa puhutaan.
Lopunaikana morsian menee kammioonsa kaunistumaan/ puhdistamaan, odottaen sulhasen saapumista.
Meidät on nyt asetettu tuohon hetkeen. Kaikki mikä on estänyt kammioon menoa on poistettu .. koko maailmassa. Maailma huokaa. Jotain todella on ilmassa. Kun se tapahtuu, sen näkee koko Maailma, niin kuin laulussa ; Niin Suuri Hän On! https://youtu.be/aGYPfqna-Ac

https://aktiivikristinusko.fi/mita-raam ... san-haista
Tuula1

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

minulla on ainut vapaa huominen päivä tälläviikolla. niin työn täyteistä minun elämäni on. ja huomisen päivän pyhitän paastolle. kuulin, että tämä eristys voi kestää jopa syksyyn. olen vahvasti sitämieltä, että elämme ahdistuksen aikaa ja synnytystuskat vain kiihtyvät.pedonmerkki tulee tänävuonna. se on kyllä saletti. niin vahvat ovat merkit ilmassa. ihmiset ovat jokapaikassa ymmällään, mitä seuraavaksi tapahtuu. Tarttuvat kaikkeen turvalliseen ja tuttuun kun vain on mahdollisuus ja kyselevät milloin tämä kaikki palaa ennalleen. mutta kun se ei palaa. en voi sitä suoraan heille sanoa, vaikka haluaisinkin. kierrän asiaa, kuin kissa kuumaa puuroa. tänään menin käymään hyrylän lidlissä. pois lähtiessä kävin tankkaamassa auton siinä samassa pihapiirissä olevalla kylmäasemalla. niitä tankkeja oli puhistamassa kaksi kiinalaista miestä suojamaskit kasvoillaan. ajoivat hienolla autolla. vähän laittoi ihmettelemään, mitä ne niitä tankkeja rättien kanssa puhistivat ja miksi ne sattuivatkin olemaan juuri kiinalaisia, josta tämä korona oli kotoisinkin.no kaupassa asiakkaat olivat kahdenmetrin etäisyydellä toisistaan. oudoksi on tämä maailma mennyt totta tosiaan. ja kaikenlisäksi kuulin tänään, että kaunialan sairaalasta ollaan tekemässä korona sairaalaa,, eli sinne nyt sitten alkaa tulemaan kaikkea, jota vantaa laittaa sinne tulemaan. aivan kamalaa. nyt olen rukouksessa tämän paaston totta tosiaan.niin paljon on aihetta. Tule Herra Jeesus ja hae morsiamesi poissa.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ihanista kommenteistanne, siskot ja veljet. Olette rakkaat .. varmaan kohta kyllästytte tähän hokemaani, mutta se on täysin sydämestäni tulevaa ja asuuhan siellä Kristus!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa tään päivään ja Pääsiäisen aikaan.

Tänään kun olin aamurukoukseni tehnyt ja ajattelin nousta vuoteeltani tähän päivään, sain nähdä vielä kuvan, jossa mies istui makuuhuoneensa sängynpäässä, lukien jotain kirjaa.
Toivoin niin kovasti tai sanoisinko ennemmin rakkaudella, että tuo kirja hänen käsissään olisi ollut Raamattu. Isä, anna sen olla niin, että tuolla miehellä oli Sinun sanasi nälkä.
Hänellä oli yllään pitkät housut ja sininen pusero ja hänen yläosansa oli tehty "sumuiseksi", etten häntä tunnistaisi. Ehkei sillä ollut väliäkään kuka hän oli, vaan tärkeintä tässä oli tuo Jumalan Sanaan tutustuminen, sen tutkiminen ja sisäistäminen.
Pyysin Herralta vahvistusta, jos tämä oli häneltä.
Mieleeni nousi ajatus:
- " Minun sanani ..".
Pyysin Herralta vahvistusta, jos tämä oli häneltä
Se oli paljon kertovaa.

"Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa."
Mark. 13:31 [kr92] [kr38]

Kuva


MINUN SANANI, 41 jaetta :

4.Mooseksen kirja:
11:23 Mutta Herra sanoi Moosekselle: "Onko Herran käsi lyhyt? Nyt saat nähdä, toteutuuko sinulle minun sanani vai eikö."
12:6 Ja Herra sanoi: "Kuulkaa minun sanani. Jos keskuudessanne on profeetta, niin minä ilmestyn hänelle näyssä, puhun hänen kanssaan unessa.

5.Mooseksen kirja:
11:18 Painakaa siis nämä minun sanani sydämeenne ja mieleenne ja sitokaa ne merkiksi käteenne, ja ne olkoot muistolauseena otsallanne;

1.Kuningasten kirja:
8:59 Ja olkoot nämä minun sanani, joilla minä olen armoa anonut Herran edessä, päivät ja yöt likellä Herraa, meidän Jumalaamme, että hän hankkisi oikeuden palvelijallensa ja kansallensa Israelille, kunkin päivän tarpeen mukaan,
17:1 Tisbeläinen Elia, eräs Gileadiin asettuneita siirtolaisia, sanoi Ahabille: "Niin totta kuin Herra, Israelin Jumala, elää, jonka edessä minä seison: näinä vuosina ei tule kastetta eikä sadetta muutoin kuin minun sanani kautta."

Job:
19:23 Oi, jospa minun sanani kirjoitettaisiin muistiin, jospa ne piirrettäisiin kirjaan,
33:1 "Mutta kuule nyt, Job, minun puhettani, ja ota korviisi kaikki minun sanani.

Psalmit:
5:2 Ota korviisi minun sanani, Herra, huomaa huokaukseni.
50:17 Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!
141:6 heidän päämiehensä syöstään kalliolta alas, ja silloin kuullaan minun sanani suloisiksi.

Sananlaskut:
2:1 Poikani, jos sinä otat minun sanani varteen ja kätket mieleesi minun käskyni,

Jesaja:
55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
59:21 Ja tämä on minun liittoni heidän kanssansa, sanoo Herra: minun Henkeni, joka on sinun päälläsi, ja minun sanani, jonka minä suuhusi panen, eivät väisty sinun suustasi, eivät lastesi suusta eivätkä lastesi lasten suusta, sanoo Herra, nyt ja iankaikkisesti.
66:2 Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä.

Jeremia:
23:22 Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.
23:28 Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra.
23:29 Eikö minun sanani ole niinkuin tuli, sanoo Herra, ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?
23:30 Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
44:29 Ja tämä on oleva sen merkkinä, sanoo Herra, että minä rankaisen teitä tässä paikassa, tietääksenne, että minun sanani teitä vastaan toteutuvat, teille onnettomuudeksi:

Hesekiel:
2:7 Vaan puhu heille minun sanani, kuulkoot tai olkoot kuulematta; sillä uppiniskaisia he ovat.
3:4 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, mene nyt Israelin heimon tykö ja puhu heille minun sanani.
3:10 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, kaikki minun sanani, jotka minä sinulle puhun, ota sydämeesi ja kuule korvillasi.
12:28 Sentähden sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Ei viivy enää yksikään minun sanani: Minkä sanan minä puhun, se tapahtuu, sanoo Herra, Herra."

Daniel:
2:5 Kuningas vastasi ja sanoi kaldealaisille: "Tämä minun sanani on peruuttamaton: Ellette ilmoita minulle unta ja sen selitystä, niin teidät hakataan kappaleiksi ja teidän talonne tehdään soraläjiksi.
2:8 Kuningas vastasi ja sanoi: "Minä huomaan selvästi, että te vain koetatte voittaa aikaa, koska näette peruuttamattomaksi tämän minun sanani,

Sakarja:
1:6 Mutta minun sanani ja käskyni, jotka minä olen säätänyt palvelijoilleni profeetoille - eivätkö ne ole kohdanneet teidän isiänne: ja niin he kääntyivät ja sanoivat: 'Niinkuin Herra Sebaot aikoi meille tehdä, meidän vaelluksemme ja tekojemme mukaan, niin hän on meille tehnyt.'"

Matteuksen evankeliumi:
7:24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
7:26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

Markuksen evankeliumi:
13:31 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.

Luukkaan evankeliumi:
6:47 Jokainen, joka tulee minun tyköni ja kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan - minä osoitan teille, kenen kaltainen hän on.
21:33 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
24:44 Ja hän sanoi heille: "Tätä tarkoittivat minun sanani, kun minä puhuin teille ollessani vielä teidän kanssanne, että kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa."

Johanneksen evankeliumi:
5:24 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
8:37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
8:51 Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."
8:52 Juutalaiset sanoivat hänelle: "Nyt me ymmärrämme, että sinussa on riivaaja. Aabraham on kuollut ja profeetat, ja sinä sanot: 'Jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä maista kuolemaa.'
12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
14:23 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
15:7 Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.

Apostolien teot:
2:14 Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne.
Vastaa Viestiin