Jumalan johdatuksessa

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Eero! Amen. Siksi tuolla sisarellakin oli valtava huoli näkynsä jälkeen heistä, jotka eivät vielä olleet ottaneet vastaan tuota rakkaudellista Pelastussanomaa. Heitä on vielä paljon ja Herramme päivä lähestyy.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ilmestyskirja:
3:1 "Ja Sardeen seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on ne Jumalan seitsemän henkeä ja ne seitsemän tähteä: Minä tiedän sinun tekosi: sinulla on se nimi, että elät, mutta sinä olet kuollut.
3:2 Heräjä valvomaan ja vahvista jäljellejääneitä, niitä, jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut sinun tekojasi täydellisiksi Jumalani edessä.
3:3 Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen.
3:4 Kuitenkin on sinulla Sardeessa muutamia harvoja nimiä, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan, ja he saavat käyskennellä minun kanssani valkeissa vaatteissa, sillä he ovat siihen arvolliset.
3:5 Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.
3:6 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'
3:7 Ja Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avain, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa:
3:8 Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.
3:9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
3:11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
3:13 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'
3:14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
3:15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
3:16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
3:17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
3:18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
3:19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
3:21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
3:22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Huomaattehan/ kuulettehan, kuinka Herran Henki puhuu meille.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pyros

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Aamen Eero ja Sinettisormus!

Jätin tarkoituksella yhden sanan mainitsematta, koska en ollut siitäkään aivan varma, että kuulinko sen oikein vai lisäsinkö sen itse jälkeenpäin sanoja toistaessani mielessäni ja halusin senkin vielä erikseen vahvistaa. Kokonaisuudessaan ne saamani sanat olivat siis eilen; "Ohjeita tempaukseen valmistautumiseen".
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Uskon että se hetki on nyt kyllä PIAN!!!
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Mutta kaikille, jotka ottivat hänet (Jeesuksen) vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen (Joh. 1:12).

Uskothan sinä Jeesukseen rakastaen Häntä kaikesta sydämestäsi, uskoen Hänen sovitustyöhön sinunkin vuoksesi? Jos uskot ja rakastat Häntä, olet ottanut Hänet vastaan ja tulet Jumalan lapseksi! Näin tuo Sana lupaa ja siihen saamme luottaa!
Amen!
Pyros

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Filip. 4: 4-7 & 13
4. Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa!
5. Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä.
6. Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
7. ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

13. Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Kiitos Pyros kun jaoit saamasi Sanoman!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Olen joskus aikaisemmin kirjoittanut tänne kirjasta. Hiljaisia Hetkiä v1924 Tänään Huhtikuun 26p.

Kuka tuolla nousee kuin aamurusko, kaunis kuin kuu, puhdas kuin päivän valo, hirvittävä kuin sotajoukot?

Herran seurakunta, jonka hän omalla verellään on itselleen ansainnut.
Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä, jotta hän sen pyhittäisi, puhdistaen vesipesossa sanan kautta, saadakseen
asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään sellaista, vaan joka olisi pyhä ja moitteeton.
Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on valmistanut itsenä. Ja hänen annettiin pukeutua aivinaan, loistavaan ja puhtaaseen;
se aivina on pyhien vanhurskauttamus. - Jumalan vanhurskaus... tulee Jeesuksen Kristuksen uskon kautta ja kaikkiin ja kaikille,
jotka uskovat.
Kirkkauden, jonka annoit minulle, olen minä sen antanut heille. -Vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niin kuin aurinko.

Kork.Veis 6:10 Ap 20:28 Ef 5:25-27 Ilm 19:7-8 Room 3:22 Joh 17:22 Matt.13:43
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom, Herra olkoon kanssanne.

Eilen aamuna, kun rukoilin Herrani edessä ja olin jo nousemassa vuoteelta, näin heikon kuvan, tuollaisen joita olen ennenkin saanut.
Kuvassa oli tuo kaavio maanpiiristä, sellainen salmiakin muotoinen, niin kuin sen olen ilmaissut, yksi kulma ylhäällä pohjoisessa, yksi alhaalla etelässä, yksi vasemmalla ja yksi oikealla puolella.
Tuo kuva oli heikko, mutta näin kuinka se sykki. Kuvio leveni sykkien eteeni ja heti toinen samanlainen kuvio alkoi tulla sen perästä. Kuvoita sykki eteeni toinen toisensa perään. Ymmärsin sen maanpiiriksi.
Mutta kuva oli kovin heikko ja pyysin että Herra sitä vahvistaisi, että sen uskaltaisin jakaa, mutta vahvistusta ei tullut.

Tänään kun taas rukouksen jälkeen tein ylösnousua vuoteeltani, näin tuon saman, maanpiiri sykki edessäni ja nyt kuva oli selkeämpi. Nyt Herra sen vahvisti.
Mietin miksi maan piiri sykkii? Ilosta vaiko surusta?
Onko synti tullut täyteen ja maailma kovin saastaiseksi, että sen piirikin jo järkkyy?
Maailmassa tapahtuu tänään kaikkea ikävää. Koko maanpiiri järkkyy. Ihmiset sairastaa maailman laajuisesti ja joutuvat välttelemään toisiaan.
Talous horjuu koko maailmassa ja köyhyys ja nälkä lisääntyy. Nyt ei ole turvassa rikas eikä köyhä. Kaikki tämä tapahtuu koko maailmassa yhtäaikaa.
Vain meillä Jeesukseen kristukseen uskovilla on ikuinen suoja.


Kuva


Psalmit:
96:1 Veisatkaa Herralle uusi virsi, veisatkaa Herralle, kaikki maa.
96:2 Veisatkaa Herralle, ylistäkää hänen nimeänsä. Julistakaa päivästä päivään hänen pelastustekojansa,
96:3 ilmoittakaa pakanain seassa hänen kunniaansa, hänen ihmeitänsä kaikkien kansojen seassa.
96:4 Sillä Herra on suuri ja sangen ylistettävä, hän on peljättävä yli kaikkien jumalain.
96:5 Sillä kaikki kansojen jumalat ovat epäjumalia, mutta Herra on tehnyt taivaat.
96:6 Herraus ja kunnia on hänen kasvojensa edessä, kiitos ja ylistys hänen pyhäkössänsä.
96:7 Antakaa Herralle, te kansojen sukukunnat, antakaa Herralle kunnia ja väkevyys.
96:8 Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, tuokaa lahjoja, tulkaa hänen esikartanoihinsa.
96:9 Kumartakaa Herraa pyhässä kaunistuksessa, vaviskaa hänen kasvojensa edessä, kaikki maa.
96:10 Sanokaa pakanain seassa: "Herra on kuningas." Niin pysyy maanpiiri lujana, se ei horju. Hän tuomitsee kansat oikeuden mukaan.
96:11 Iloitkoot taivaat, ja riemuitkoon maa; pauhatkoon meri ja kaikki, mitä siinä on.
96:12 Ihastukoot kedot ja kaikki, mitä kedolla on, riemuitkoot silloin kaikki metsän puut
96:13 Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ilm.7:1 Senjälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun.
7:2 Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,
7:3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan."
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Herran Rauhaa.

Tänään, aamulla, kun olin rukouksessa ja ajattelin kohta nousevani vuoteeltani, näin kuvan jostakin kallioluolasta.
Näin valkopukuisen seisovan tuon oviaukolla, jossa oli kallioiset seinät ja siinä kohotettu kivikieleke seinässä. Sen kivikielekkeen päällä tuo valkopukuinen seisoi kädet kohotettuina.
Hänen kanssaan oli ihminen siinä edessään, lattialla, levossa istuen, jotain allaan, ehkä vuode ...
Kuva oli kaunis, mutta aika pieni ja siksi on vaikeaa kuvata sen yksityiskohtia.
Mietin mitä Sana tällaisesta kertoo? Minulle nousi mieleen Johannes Patmos saarella, jossa sai enkeliltä tuon Ilmestyskirjan Sanoman. Sitä katsoin ja tutkin, mutta sitten koin että Matteuksen 6 luku kertoo tästä jakeissaan paremmin.
Siinä kehoitetaan meitä rukoilemaan kammioissamme, muilta salassa ja siihen on nyt mitä otollisimmat hetket.

6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
7. Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
8. Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.
9. Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
10. tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
11. anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
12. ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
13. äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta,
14. Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
15. mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.
Matt.6.

Herra Siunatkoon meitä ja olkoon meille armollinen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Minulle tuli myös mieleen se Kristinebergin profetia, josta oon joskus puhunut, missä Herran kuva löydettiin kallion sisältä. Myöhempinä aikoina, ilmeisesti ennen ahdistusta, tuo kuva näkyisi kaikille vuoren päällä. Voisiko olla kyse siitä(kin)?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Eero .. minulle myös nousi tuo.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jes.26:20-21 Mene, kansani, kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen, kunnes viha on ohitse mennyt. Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa enää peitä.

Itselleni tuli tämä Raamatun kohta mieleen.

Ja, tuosta aiemmmasta salmiakkikuviosta tuli tuolloin mieleeni tämä;

Jer.22:29 Maa, maa, maa! Kuule Herran sana!

Eli, tarkoittaisi tuossa asiayhteydessä tuomioiden alkamista.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen myös sinulle AO!
Nuo ovat sopivia paikkoja ja tuo kaikki on jo näkyvissä. Olemme nyt kammiossamme ..

.. ja todella maanpiiri syykkii tuomioiden edellä. Näin minä nämä myös näen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Myös tuomioita tämä voisi tarkoittaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sisar Barbara julkaisi juuri videon, jossa Raamatunpaikaksi oli annettu juuri tuo Jes.26:20, eli Jumalan tuleviin tuomioihin maailmalle, ja niille jotka elävät maallisesti.

https://www.youtube.com/watch?v=W_l6lG60oAg
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Paljon kertovaa!
Vastaa Viestiin