Sanoma rakkaalleni!

Valvoja: katso7

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rakas lapseni. Sinulla ei ole hätää vaikka vihollisen joukot sinua yrittävät saartaa. Tiedätkö sanani sanoo että älkää peljätkö niitä jotka tappavat ruumiin mutta eivät voi enempää tehdä. Minä olen sinun kanssasi silloinkin kun pelkäät että sekoat ja luhistut kaikkeen siihen uhkakuvaan mitä vihollinen sinulle yrittää tehdä. Kaipaus joka on sydämessäsi sen minä täytän taivaan aarreaitalla se on minun sanani ja Henkeni läsnäolo sinun elämässä. Jatka edelleen suoraa tietä jonka olen sinulle viitoittanut. Jaksa vielä sillä aina kun otat uskonaskeleen sinä vahvistut ja kannat hedelmää taivasten valtakuntaan. Jokainen minun omani tietää että valmiiksi et tule muulloin kun päästessäsi taivasten valtakuntaan siellä kaikki on täydellistä eikä tuskaa eikä kipua eikä sairautta ole enää oleva. Opetan sinulle taivaan tietä ja avaimet jotka annan sinulle avaavat lukitu ovet monen ihmisen elämässä. Kaipaa siis sitä joka koskettaa ihmistä täällä maan päällä että voisit olla siunauksena.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Viimeksi muokannut Tuija, 27 Helmi 2024, 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 359
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos rakas Jeesus
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ken on mi sydämet puhdistaa voi... Minä se olen! Ei kukaan muu voi antaa sinulle puhdasta sydäntä kuin Herrasi Jeesus Kristus. Hän kun tulee elämääsi kaikki muuttuu. Siksi pidä kiinni minun kädestäni ja luota siihen että et enää koskaan ole yksin. Valheen tie ei ole sinun tiesi sillä vanhurskauteen olet kutsuttu. Minun nimeni on Jeesus minä olen sinun apusi ja turvasi älä pelkää. Heitä pois kaikki mikä sinua painaa sillä taivaan valtakunta kun on sinun sydämessäsi silloin kaikki murhe on poissa sillä vain yksi valtakunta voi olla sydämessäsi kerrallaan ei kahta valtakuntaa. Palvele Herraasi ilolla ja sydämen halulla. Jokainen saa tulla ketään en heitä pois. Tule siis minun eteeni avoimin mielin ja sydämin vain kun olet rehellinen sydämesi tilasta silloin voit saada avun. Avun joka kestää eikä koskaan järky.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, meillä on Jumalan antamat henki, sielu ja ruumis. Se mikä on hengellistä, kaipaa Herran luo, se mikä on maasta, palaa maahan.

Ja kun sydän, joka on henki, on viimein ympärileikattu ruumiista, ei se enää halua niitä tekoja, joita ruumis tekee.

Siksi teemme sitä mitä emme halua, mutta Herra on ostanut ruumiimme ja meidät kokonaisuudessaan, niin että Hänen henkensä on voittanut ruumiimme teot.

Siksi odottakaanme ruumiimme lunastusta, jossa henki erotetaan ruumiista ja saamme vihdoin olla siinä vapaudessa, johon meidät on tarkoitettu.

Lohduttakaamme siis toinen toisiamme tämän tapahtuman nopealla tapahtumisella, jonka Herra sanassaan lupaa. Uskokoot ne, jotka uskovat! Ja älkööt uskoko, ne jotka sydämessään sanovat Herransa viipyvän! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Elämän tie,sen olen eteesi avannut.Vihollinen tuo joka on täynnä kaikkea kavaluutta haluaa sinun eksyvän ja tuhoutuvan.Helvetin portit eivät kestä rakkauteni kastetta. Minä vuodatan sen päällesi Silloin sinun syntisi otetaan sinulta pois ja saat olla vapaa.Vapaus saat kokea sitä sillä minä sen olen luvannut juuri sinulle. Asut korkeimman suojassa sen varjo jo sinut pelastaa. Kukaan ei ole ryhtyvät pahaan sinua kohtaan vaikka sinulla on voimakas vihollinen.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Joka päivä luon uutta elämässäsi. Kaiken minkä vihollinen on punonut sinulle ansaksi, sen teen tyhjäksi koska olet minun omani. Olet valinnut oikein sydämeni iloitsee sinusta kallis ja arvokas lapseni. Levitä toivon sanomaa hukkuville.Et ole elämän lahjaa minulta saanut vain itseäsi varten,Jumalan rakkaus vaatii meitä. Jumalan poika Jeesus on sydämesi Herra. Hänen Herrautensa kestää tulisetkin testit.Et pala vaikka tulen läpi kävelisit. Sinä olet minun kaiken olen tehnyt sinulle valmiiksi.Nuo iskut ja haavat jotka ovat sielussasi umpeutuvat minunnvereni voimasta.Älä revi niitä auki uudelleen vaan jätä taaksesi se jonka olen heittänyt merten syvyyteen. Kaikki on mahdollisista sille joka uskoo.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Kiitos jälleen lohduttavasta sanomasta. Herra vahvista meitä uskossamme! Auta meitä kuulemaan sinua ja tekemään tahtosi mukaan!🙏❤️
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Usko on lahja sen olen sinulle lahjoittanut. Sen kautta sinulla on pääsy taivaallisiin ja Isän sydämelle. Sen tähden tyttäreni , poikani ole turvallisella mielellä aihetta minkäänlaiseen pelkoon ei ole. Ei ole sellaista asiaa tai tilannetta johon minulla ei olisi ratkaisua. Tuon avun vaikeimpaankin tilanteeseen. Luon rauhan ja levon ja saat vain nauraa viholliselle joka ärjyy tuhotakseen sinut. Jokainen ihminen joka ei ole Herran oma ja sinulla on yhteys synnin kautta näihin ihmiseen tuo saatana vihan päällesi siksi rakas lapseni vältä pahojen seuraa. Varoitan mutta en iänkaiken katsele luopunutta menoasi. Varjelukseni on rajallinen. Olen Jeesus jonka kasvoista loistaa valo ja kirkkaus myös sinun sydämeesi ja kasvoihisi. Saat säteillä minua kaikelle kansalle. Lupaan sanassani ne jotka Häneen katsovat säteilevät iloa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos ja Aamen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Erottaudutaan maailmasta ja sen synnistä kokonaan, ettei se tule myös meidän päällemme.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen sinulle osoittanut rakkauteni.Tiedätkö se on loppumaton, älä sitä hylkää niin se varjelee sinut. Voit tämän kertoa kaikille niille jotka ovat ilman toivoa tässä maailmassa.Tarkoituksen elämään löydät vain minun kauttani. Rakasta niitä jotka ovat yksin ja hylättyjä niin minäkin tein, seuraa vain minun tekojani. Lepratautinenkin oli kaikkien hylkäämä mutta minä tahdoin häntä koskettaa ja hän sai vastaanottaa terveyden. Sanon sanassani menkää kaikkeen maailmaan ..tee niinkuin minä olen kehottanut. Kun täytyt minun rakkaudellani et vain itseäsi varten vaan lähimmäistäsi varten silloin annan armolahjojani sinulle koska ne ovat palvelua varten toisten hyväksi. Älä annan synnin enää pettää itseäsi kuinka voisit kuulla minun ääneni jos vaellat kahta tietä se on minulle kauhistus Vaella vankeudessa niin näet aina edessäsi tien.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! 🙏❤️ Kiitos!
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin