Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Valvoja: katso7

Sinettisormus
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 04 Kesä 2020, 18:38

Amen. Kiitos Jeesus!
Haggai. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 04 Kesä 2020, 23:10

Herra kiitos!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 05 Kesä 2020, 10:06

Kiitos Jeesus että valaiset askeleemme! Ja johdatat meitä.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret » 23 Kesä 2020, 09:15

Kyllä on elämä mennyt sellaiseksi, että ymmärtää mitä se tarkoittaa kun kuljetaan pilkkopimeässä pelkän kynttilän valossa. Pitää kulkea hitaasti ja kysellen ja tutkien jokainen askel. Onko askelen alla rotko vai pettävää liejua. Mutta kun se kynttilä on Herran valoa niin aina sen askelen alla kuitenkin on kiinteää maata.
Onhan se ollut vähän tällaista aina mutta nyt sen todella ymmärtää tuon pimeässä laaksossa kulkemisen. Se ei ole vain aikoja silloin tällöin elämässä vaan se on koko elämä koska maailma on pimeyden vallassa.
Oikeus on vielä noudattava vanhurskautta, ja kaikki oikeamieliset seuraavat sitä

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 23 Kesä 2020, 09:18

Aamen, ilman Herraa ei pärjäisi hetkeäkään tässä maailmassa, kyllä se mun mielestä käy koko ajan salakavalammaksi!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 25 Kesä 2020, 14:25

Minä olen ovi uuteen elämään. Tahdothan uudistua minun henkeni voimasta. Saat pukeutua uuteen kun Kristus sinut puettaa. Tule tänään minun luokseni kaipaavien sydämin niin minä täytän kaipauksesi. Henkeni virvoittaa sinun väsyneen sydämesi. Saat pukeutua voimaan ja raittiuteen. Taivas on sinun sydämessäsi ota se vastaan. Jeesus on sinun elämäsi tuo joka antoi kaikkensa että sinulla olisi elämä ja yltäkylläisyys. Vereni pesee pois syyllisyytesi se virvoittaa sinut jälleen henkiin. Isä ja Poika itse rakastaa sinua ja tekee asunnokseen sinun sydämesi. Ajattele Kaikkivaltias on sinun kanssasi. Minä sodin itse sinun puolestasi riipu minussa kiinni niin saat kokea Jumalan avun elämäsi taisteluissa. Sydämesi saa sykkiä vain rakkautta minulle Jeesuksellesi joka on sinun Ylkäsi. Kastelen sinut taivaan kasteella. Koetko jo sen ota vastaan taivaan sateen sinun sydämeesi ja sieluusi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 25 Kesä 2020, 19:45

Aamen!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 25 Kesä 2020, 19:52

Amen. Tätä olen niin odottanut ..💖👑
Haggai. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Vastaa Viestiin