Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Valvoja: katso7

katso7
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja katso7 » 06 Huhti 2020, 04:00

Aamen. Kiitos rakas Sinettisormus
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 09 Huhti 2020, 17:18

Rakkaani kuoleman vallat on kukistettu. Sen sain minä aikaan se jolla ainoalla on kuolemattomuus. Minä Jeesus voitin kuoleman vallat. Tule minun tyköni niin saat iankaikkisen elämän iloitse ja riemuitse sillä Karitsan häät kohta alkavat. Saatana on voitettu juhli minun voittoani. Helvetti vapisee minun edessäni sillä paholainen on voitettu. Kaiken Luoja sai tämön aikaan. Sydämeni HALAJAA henkeä jonka olen sinulle antanut. Siispä tule minun eteeni puhdistumaan. Kaikkivaltias on antanut sinulle henkäyksen. Taivas iloitsee kun käännyt kokonaan minun puoleeni ja lopetat kahdella tiellä kulkemisen. Haluan sinun koko elämäsi siispä antaudu minulle. Minä tartun sinun käteesi ja talutan sinua et voi eksyä kun rinnallasi kulkee Jeesus tuo hyvä paimen. Johdatan sinua kun kuljet rukoillen. Nöyrry ja tule minun eteeni puhdistetulla sydämellä. Minä sanoin että menen valmistamaan sinulle sijaa. Ajattele kaupunki jossa kadutkinnovat kultaa se on se luvattu kaupunki Uusi Jerusalem. Se on valmistettu Jumalan omille.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 09 Huhti 2020, 20:04

Amen!
Tule Herrani, Jeesus Kristus! Tule sillä odotus ja ikävä on jo kova. Ei enää yhtään päivää!
( B: 1170)

Kuva
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 09 Huhti 2020, 22:49

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 29 Huhti 2020, 18:47

Herra on sinun osasi. Valitse siis tänään kulkea yhdessä hänen kanssaan se on suurin siunaus minkä voit saada minä Jeesus vien sinut kädestä pitäen perille valtakuntaani. Ei kukaan eikä mikään voi sitä estää. Nauti minun läheisyydestä se ravitsee sielusi ja henkesi saat olla minun edessäni avoimin sydämin. Tulethan rakkaani minun kanssani kohti taivasten valtakuntaa. Iloitse siis kohta alkavat hääjuhlat. Miksi antaisit kunniaasi muille kuin minulle. Tahdothan tulla minun kanssani hääaterialle ilouse ja riemuitse yhdessä ylkäsi kanssa. Taivaatsten taivaat ei minulle riitä mutta sinun sydämeesi henkeni HALAJAA palaa jo minun luokseni ja anna minun pelastaa itsesi tästä nurjasta sukupolvesta. Kunnian kuninkaan askeleet kuuluvat jo herkistä rakkaani korvasi. Minä tulen pian ja minulla on palkkani mukana. Helniporteista saat käydä sisälle taivaan valtakuntaan onhan nimesi elämän kirjassa. Jos sydämesi on verellä pesty nimesi on siellä jos olet Kaikkivaltiaan oma tervetuloa taivaalliseen kotiisi. Palvele minua eheällä sydämellä saat riemuita minussa ole luja ja rohkea en jätä sinua yksin tulen tykösi ja voimaannutan sinut hengelläni. Ole valmis ja lujita itsesi Kristukseen.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 29 Huhti 2020, 19:04

Amen katso7 veli! Amen!
Koen, että tämä on Hannelle (toki muillekkin) ja nousi sydämelle, että voisitko kertoa ja todistaa Hannelle uskoon tulosi. Se on ihmeellinen todistus, joka todella tapahtui Jumalan voimassa, ei itsemme vaikka taistelu oli kova.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Hanne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hanne » 29 Huhti 2020, 19:57

Juu, voi Jeesus tule elämääni, ilmoita itsesi minulle, auta Jeesus!

Hanne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hanne » 29 Huhti 2020, 20:30

Sinettisormus kirjoitti:
29 Huhti 2020, 19:04
Amen katso7 veli! Amen!
Koen, että tämä on Hannelle (toki muillekkin) ja nousi sydämelle, että voisitko kertoa ja todistaa Hannelle uskoon tulosi. Se on ihmeellinen todistus, joka todella tapahtui Jumalan voimassa, ei itsemme vaikka taistelu oli kova.
Minua kiinnostaa tietää miten Jumala kohtasi, olen kuunnellut ihmisten uskoontulo kokemuksista ja lukenut, toivoisin että Jumala voisi minutkin kohdata väkevällä tavalla, parantaisi sielun haavat, pääsisi riipouvuuksista eroon, saisi Kristuksen mielenlaadun

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 29 Huhti 2020, 20:53

katso7 veli pyysi laittamaan videonsa todistuksestaan, jonka Jarmon kanssa tekivät. Hain sen blogi sivultani: https://sinettisormus.blogspot.com/2018 ... vahva.html

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 30 Huhti 2020, 00:21

Aamen! Olisikohan jo nyt Taivasten valtakunta niin lähellä, että askel enää ja Herra ottaa Hänen omansa sisään? Herra puhdista Sinun omasi ja auta astumaan se viimeinen askel, vaikka horjuen maaliin. Ei sen väliä, onko se ensimmäinen vai viimeinen askel, kunhan sen otat. Ei minun tahtoni, vaan Herra Sinun tahtosi, ei mitään mikä on minun, sillä Kaikki on Sinun. Ilman Sinua ei olisi mitään, Sinun kanssasi on Kaikki.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 30 Huhti 2020, 00:22

Tuo veli Katso7:n todistus kannattaa kuunnella, siinä on perspektiivissä se, miten Herra voi muuttaa ihmisen elämän täysin.

Hanne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hanne » 30 Huhti 2020, 07:56

Enkai ole ihan toivoton tapaus jos homoseksuaali vapautuu niin miksi en minä

Jumala ei tosin ole puhunut minulle mitään, lapsuudessa koin vain painajais unia yms

Jospa Jeesuskin ottaisi minut omakseen

Hanne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hanne » 30 Huhti 2020, 08:04

Toinen siskoni on seurustellut aina miesten kanssa, mut noin 1 tai 2 sitten rupesi seurustelemaan naisen kanssa... Asuvat yhdessä ja aikovat naimisiin, musta tuntuu tai ainakin luulen tietäväni miksi siskoni on kääntynyt naisiin päin (isäsuhde kanssa, eivät ole tällä hetkellä väleissä), kyllä mä sanon että isäsuhde vaikuttaa erittäin paljon,

olen itsekin joskus ihastunut naisiin, mutta en ole seurustellut naisen kanssa tai tuntenut seksuaalista vetovoimaa ainoastaan ihastusta, olen kyllä ihan hetero, yhden ainoan kerran koko 30 Vuotisen elämäni aikana miehen kanssa seurustellut, raamattu sanoo että ei seksiä ennen avioliittoa, sitä oli tosi paljon meillä ja eron jälkeenkin, luulen että vaikutti hänen uskoonsa aika paljon ja itse näin joka kerta aivan kauheita painajais unia.

Nykyään meillä ei ole enää sitä, ollaan pysytty ystävinä ja hän on erittäin ihana ja luotettava ystävä😊

Vaikka ei nyt periaatteessa liity tuohon todistukseen, niin ei seksiä ennen avioliittoa asian kanssa olen kamppaillut koska niin moni muuttaa yhteen menemättä naimisiin... Joskus jotkut menee sit naimisiin vaikka pitkään asuvat sillain ettei ole naimisissa

Olen päättänyt että itse en enää seurustele Ja jos joskus seurustelen niin sen ihmisen pitäisi olla oikea jonka kanssa menee naimisiin

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 30 Huhti 2020, 08:37

Amen. Tuon uskoon tulon jälkeen, katso7 veli kävi uskonkasteella ja sen jälkeen Pyhä Henki alkoi hänelle antamaan näitä sanomia jotka jakaa meille täällä. Ja ensimmäisistä on tehty kirjakin. Tuon kirjan teossa oli myös vahvasti Pyhä Henki mukana. Se valmistui ennätys vauhtia, vaikka näytti mahdottomalta. Rahaa ei liioin ollut mutta sitä löytyi aina juuri sen hetken tarpeen mukaan.
Alussa kävimme täällä kovaa taistoa pimeyden valtaoja vastaan. Veli kirjoitteli usein jos missä aineissa, ja kielen käyttö oli hurjaa. Koin kuitenkin että nyt ei pidä päästää irti ja oikeassa olin, Herra antoi tässä mitä ihmeellisimmän voittonsa.
Tämä veli on tänään täysin muuttunu mies, ei uskoisi samaksi. Hän on herkkä ja rakastava.
Ja olen saanut hänet ja Jarmon kerran tavatakkin, kun kutsuin heidät kotikokoukseeni.
Se oli iloinen tapaaminen.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 30 Huhti 2020, 08:39

Näissä Sanomissa Jeesus puhuu veljelle ja meille suoraan Henkensä kautta.
Katso7 veli kirjoittaa ne sitä mukaa ylös kun saa niitä ja sitten tuo jakoon meille.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 30 Huhti 2020, 08:59

Eikä Eero veljeä sovi unohtaa tästä pois. Hän avusti kirjan tekemisessä ja ulos tulossa.
Hän sai Pyhän Hengen ohjauksessa tuon kirjan kansikuvan ..
Samoin Jarmo oli auttamassa.
Meille on siis täällä todella tapahtunut mitä ihmeellisimpiä asioita.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 30 Huhti 2020, 09:23

Kirja löytyy palstan alimmaisesta osiosta; annetaan ja vaihdetaan kristillisesti.
Kirjan nimi Sanoma rakkaalleni.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 30 Huhti 2020, 10:02

Aamen. Kyllä oon itsekin ihmetellyt, että tuo kirja tosiaan tehtiin, en mä siitä oikeastaan enää edes muista mitään, yritin antaa Hengen ohjata ja kyllä Herra sitä antoi! Herralle kiitos kaikesta!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 02 Touko 2020, 21:21

Tästä lähtien jaan nämä Sanomat blogini etusivulla, kirjoitukseni loppuun ja jos sinä päivänä kun sanoma ilmestyy ei ole itselläni jaettavaa, jaan silloin etusivulla vain sanoman ja lopuksi vien ne myös arkistoon/ sivulle; sanoma rakkaalle, missä ne on tähänkin asti ollut.
Tämän teen yleisön pyynnöstä ja myös omasta tahdosta. Saamme näin Sanomille paremmin näkyvyyttä.
https://sinettisormus.blogspot.com/2020 ... ykkii.html

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 03 Touko 2020, 16:38

Rakkaani mä seison viimeisenä multien päälle. Tilanteesi ei ole minulle mahdoton. Tahdon sinua viedä uusiin tehtäviin. Saat riippua minussa kiinni. Minä taistelen sinun taistelusi. Sinä saat vain luottaa minuun. Minä tuon sinut ulos kaikista vaikeuksista. Kunpa luottaisi kuoleman voittaneeseen kuninkaaseesi Jeesukseen Kristukseen.

Vastaa Viestiin