Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Valvoja: katso7

Eero
Site Admin
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja Eero » 26 Joulu 2019, 18:42

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 28 Joulu 2019, 10:47

Amen! Kiitos Jeesus! Amen. Tämä on Sinun totuudellista Sanomaa!
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 02 Tammi 2020, 18:31

Rakkaani minä tahdon lohduttaa sinut taivaan lohdutuksella. Se olen minä Jeesus Kristus saat iloita tulevina päivinä siitä mitä minä kykenen tekemään sinun elämässäsi. Saat todella tuntea ja kokea mitä minä teen. Taivaan ikkunat ovat auki tule minun läheisyyteeni saat kokea ihmeen. Minä ristillä vapahdin sinut tämän maailman menosta ja asetin sinut taivaallisiin. Koska olet taivaan kansalainen saat myös löytää minut Kuninkaanasi. Minä olen se Kuningas jonka hehkusta maat palavat. MInä olen sinun kanssasi joka päivä avaan ja suoristan tien sinulle ja saat kokea miten pilkkopimeä valaistuu ja mutkaiset polut tulevat suoriksi. Rakkaani jätä jo tämän maailman juorut perehdy minun sanaani sillä sitä kautta minä puhun sinulle. Taivas olkoon uskosi määrä matkalle älä tahdo jäädä. Pidä mitä sinulla on ettei kukaan ottaisi kruunuasi. Älä jää pois minun rakkauteni ilmapiiristä vaan anna minun luoda sinuun virtaava lähde jonka kautta saat virvoittaa myös muita. Sinä saat juurtua syvälle Kristukseen ja saat iloita kaikesta siitä hyvästä jota minä annan ja luon sinun elämääsi. Luovuta kaksinainen sydämesi minulle sillä tahdon sinut kokonaan jätä jo tämän maailmanajan meno ja tunnusta minulle syntisi niin saat elää
Anna oi Herra näkevät silmät suuri on Jeesus nyt palvomme häntä anna oi Herra kuulevat korvat äänesi kuulla ja tahtosi tehdä.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 02 Tammi 2020, 19:06

Kuva

AAA-men!!!
(B: 1001)
Ja totta! Meidän ei tulisi liikaa keskittyä maailman tekemisiin, vaan tärkein kaikessa on Jeesus Kristus ja sen Sanoman eteenpäin vieminen. Se on tärkeintä ja joskus olen sitä täällä painottanutkin. Ei voi olla muuta tärkeämpää!
Kiitos Jeesus! Kiitos!
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 02 Tammi 2020, 19:53

Aamen Katso7 ja Sinettisormus! Joskus ”tämän maailman meno” jää vaivaamaan, tämä Sana tuli kuin vastauksena! ”Jätä se ja keskity Minuun!” Aamen!

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 03 Tammi 2020, 08:41

Aamen! Kiitos rohkaisun sanoita.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 11 Tammi 2020, 17:11

Minun tykönäni on elävien vesien virrat. Tule ja sukella minun armoni ihmeellisen virtaan. Saat tulevina päivinä nauttia armon suuruutta. Minä johdan sinut itse näille lähteille ja saat uudistua uskossasi. Minä vien sinut itse siihen paikkaan jossa olet valmis luopumaan tämän maailman ikeestä. Mimä puen sinut vanhurskauden vaatteisiin. Oletko valmis. Minä pian uudistan sinut kokonaan saat todella tuntea että olet Herran rakastettu. Taivas on sinun ikuinen kotisi kun et hylkää minua vaan kuulet ja avaat korvasi minulle ja kuuntelet avoimin sydämin minun henkeäni.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 11 Tammi 2020, 17:35

Amen.
kiitos Jeesus! Tahdon olla valmis käytössäsi!

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 11 Tammi 2020, 17:53

Kiitos Jeesus!

Amen
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 11 Tammi 2020, 19:06

Aamen!

Pi_O
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 11 Tammi 2020, 19:07

Luotan tieni Jeesuksen Kristuksen käsiin.
Totisesti! Kiittäkäämme Jumalaamme!

אָמֵן הַלְּלוּיָהּ יְהֹוָה

Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon » 11 Tammi 2020, 22:05

Kiitos Jeesus! Tulen! Johdata minua!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 13 Tammi 2020, 16:49

Kateuteen asti minä halajan henkeä jonka sinuun olen asettanut. Älä anna saatanan viedä sitä paikkaa joka kuluu minulle. Tule luottavaisin mielin minun eteeni ja anna minun koetella sinua. Kaikki mitä tuot rukouksessa minun eteeni minä kuulen sinua ja tahdon auttaa sinua. Kukaan ei voi viedä sitä sydäntä joka on luovutettu minulle. TAivas on sinun määränpääsi Kristuksen kanssa. Voi kuinka suuri on iloni kun näen kansani vaeltavan uskollisesti minun edessäni. Saat tuntea Pyhän Hengen kosketuksen kun luovutat kaikki elämäsi alueet minun henkeni johtoon. Iloitse siitä että nimesi on elämän kirjassa. Enkä pyyhi sitä pois kun et kiellä minua ihmisten edessä. Mimä pesen sinut puhtaaksi vain puhdistetut voivat kuulla minun ääneni ja vaeltaa otollosesti minun edessäni. Rohkaistu rakkaani suuri Luoja on juuri sinun Kuninkaasi Jeesus Kristus..Yhdellä ainoalla uhrilla sinä rakkaani olet sovitettu. Iloitse siis koko sydämestäsi. Tahdon lahjoittaa sinulle ikuisen elämän ja se elämä alkaa jo täällä ajassa. Käänny rukouksessa minun puoleeni niin lähestyn sinua ja annan sinun kokea minun vastaukseni.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 13 Tammi 2020, 17:01

Amen! Kiitos rakas Jeesus!

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 13 Tammi 2020, 17:15

Kiitos Jeesus! Amen.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 13 Tammi 2020, 17:18

Herra Kiitos!

Pi_O
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 13 Tammi 2020, 17:43

Auta Jeesus Kristus!
Tänään taas tuli kaksi kirjettä viranomaisilta, jotka eivät perustu totuuteen vaan valheeseen.
En ole jättänyt nimeäsi edes mainitsematta näidenkään viranomaisten edessä.
En jaksa enää jankuttaa.

Kunpa edes joku vastaisi, vaikka edes yv:nä, että miksi en pääse eteenpäin.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 13 Tammi 2020, 18:56

En tiedä mistä on kyse, mutta rukoilen puolestasi Pi_O. 🙇‍♀️👑💖

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 14 Tammi 2020, 18:03

Taivaat ja maa katoavat mutta minun sanani ei koskaan katoa. Minun sanani kestää ja myös sinä kestät kun otat minun ohjeistani vaarin. Minä kuljetan sinua ikuista polkua ja siltä tieltä eivät eksy edes hullutkaan. Tahtoni tapahtuu sinun elämässäsi kun annat siihen luvan. Minä johdatan kun kuljet rukoillen. Älä Poikkea vihollisen teille sillä minun tieni on suora. Taivaat laskeutuvat alas sinua siunaamaan kun annat minulle kaikkesi. Älä väheksy omaa osuuttasi tällä tiellä sillä minä en kutsu robotteja vaan oman tahdon ihmisiä jotka antavat tahtonsa taipua taivaan tahtoon. Minä kuljetan omiani joskus vaikeita teitä mutta kultakin tulessa puhdistetaan. Minä vien sinua eteenpäin kun kuljet käteni johdossa. Olen siihen tarttunut enkä irrota otettani sinusta. Minun tuloni on lähellä ja tempaan teidät luokseni ja saamme olla ikuisesti yhdessä. Mikään ei voi erottaasinua minun rakkaudestani. Älä anna synnin vietellä sinua pois minun tahdostani. Vien sinut iankaikkisuuteen valon ja loiston valtakuntaan jossa kafutkin ovat kultaa.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 14 Tammi 2020, 18:39

Amen! Tule Jeesus ja auta Pi_O sisarta.

Tule Jeesus ja nouda kotiin.

Vastaa Viestiin