Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Valvoja: katso7

katso7
Viesti:

Re: Sanoma sinulle! Rakkaalleni 2

Viesti Kirjoittaja katso7 » 23 Marras 2019, 09:26

Annan askeleillesi varmat askeleet sillä sinä kuljet Karitsan askelissa. Otan pois epävarman askeleen ja annan sinulle minun varmuutena. Kulje tiesi minun kanssani iloisin ja turvallisin mielin saat heittää pois pelon sillä minussa Jeesuksessa pelkoa ei ole minä vien sinut vespuroille avaan sinulle Kallion jossa tulee vettä erämaasi saa puhjeta kukkaan ja saat kulkea minun askelissani saat iloita ja riemuita edellä varmistettuissa teoissa minä kuljen edelläsi rakkaani. Kun minä olen näin sinua rakastanut osoita rakkautta niille jotka eivat minua vielä tunne avaa jo mykkä suusi ja todista minusta annan sinulle siihen mahdollisuuden. Maailma kaipaa minun rakkauttani siksi olen sinut asettanut sille paikalle jossa nyt olet. Minun rauhani annan sinulle jolla sitä ei ole. Suuri rauha on niillä jotka kulkevat minun askelissani. Minun Sanani lahjoittaa sinun suuren rauhan Anna sen luoda varmuuden siitä että olet minun lapseni. En koskaan hylkää sinua tartu vain minun käteeni ja riipu minussa kiinni niin saat tunteä kuinka olet minun käsissäni. Kaikkivaltiaan olet ottanut suojaksesi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 23 Marras 2019, 09:31

Amen! Totisesti olet minun lähteeni, kallioni ja suojani. Kiitos Jeesus!
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 23 Marras 2019, 18:02

Minä en sinua hylkää sillä minä pidän armo liittoni aina voimassa. Älä pelkää että minä sinut hylkäsin rakkaani joka olet Jeesuksen päällesi pukenut minä en sinua koskaan jätä kun riiput minussa kiinni. Tahdon antaa sinulle iankaikkisen elämän ja se alkaa täällä jo ajassa. Saat nauttia minun runsauden lähteestä. Vesipuroille minä sinut johdatan saat olla juurtuneena minuun koko sydämestäsi. Älä pelkää sillä minä olen kaiken pelon voittaja. Minut ristiinnaulittiin että sinulla rauha olisi. Rauhan rauhan tuuli Hengssä saavuttaa sinut ja saat nauttia taivaan aarteita. Tulethan minun tyköni koko sydämestäsi puolittainen sydän ei minulle kelpää. Valloutan sinut minun ihanalla laupeudella ja rakkaudella saat elää yltäkylläistä elämää hengessä jo tässä ajassa. Kulje tiesi suoraan Älä Poikkea oikealle tai vasemmalle sillä minun tieni on suora. Minä kuljen sinun edelläsi ja oikaisen mutkaiset polut jotka vihollinen haluaisi sinun kulkevan. Paholainen on voitettu Golgatalla minä Jeesus sain sen aikaan. Risti on Jumalan voima ja viisaus

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 24 Marras 2019, 08:43

Amen!

Kiitos että saamme kulkea Jeesuksen viitoittamaa tietä. Ja täytät meidät ihanalla Rauhalla ja rakkaudella.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 24 Marras 2019, 09:08

Amen. Kiitos Jeesus että lohduta ja viimeistä meitä näiden sanomiesi kautta joita tuot Rakkaan katso7 veljemme kautta.
Olet siunattu veli ja rukouksissani, Jeesuksessa Kristuksessa.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 26 Marras 2019, 18:24

Rakkaani minä iloitsen siitä että olet sydämestäsi tehnyt liiton minun kanssani. Minä tahdon sinua siunata saat olla kädelläni. Minä tulen sinun tykösi voimalla siis valmistaudu kohtaamaan Jumalasi. Älä anna vetten vuon minua upottaa en anna Jeesuksessa on tämä lupaus. Vaikka koet olevasi kaukana minusta olet silti minun sydämelläni rakkaani olet silmäteräni alä anna vihollisen sinulle kertoa valheitaan. Vihollinen on valheita täynnä. Käänny vain minun puoleeni niin sast kokea taivaan maan päällä. Taivas on totta helvetti on totta tee täyttä totta elämässäsi sillä kaksinainen vaellus ei minulle kelpaa etsi kasvojani niin voit löytää minut elämääsi. Kuljetan ja johdan sinua kultaista keskitietä joka johtaa taivaan iloon. Enkelit ovat sinua varten varjelemaan tietäsi yön maailmassa. Luota minuun en hylkää sinua. Ainoa mitä tarvitset on kuuliainen sydän. Minä saan sen aikaan. Usko jonka minä vaikutan johtaa vain todelliseen elämään. Anna uskon hengen kasvaa sydämessäsi niin saat kokea todellisen ihmeen. Taivas on sinulle avoin. Ole altis minun sanalla niin saat kokea verrattoman tien.

Pi_O
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Pi_O » 26 Marras 2019, 18:55

Totisesti \o/

Joh. 1:12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.

Kiitos katso7 hienosta viestistä!
Jumala olkoon meille armollinen ja siunatkoon meitä!
Kirkastakoon Jumala meille kasvonsa ja antakoon meille rauhan!
Totisesti, tule Herra Jeesus Kristus!

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 26 Marras 2019, 19:43

Ole siunattu rakas veli. Kiitos lohduttavasta sanomasta.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 27 Marras 2019, 02:36

Kiitos Herra, nämä viestit ovat aina täysin ajankohtaisia. Herra tule pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 28 Marras 2019, 16:01

Kuva

(B: 963)

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 07 Joulu 2019, 18:30

Minä olen sinun varjelijasi. Minä pidän sinusta huolen lupaukseni mukaan, Tulerhan eteeni puhdistetuin sydämin sillä vain puhdistettuna voit olla minun kanssani. Siksi ilmestyin ristin miehenä Golgatan voitossa että voisit olla minun kanssani aina ja iankaikkisesti. Tule minun tyköni että syntisi pyyhittäisiin pois. Minä rakastan sinua suurella rakkaudella koska olet minun silmissäni kallis aarre. Älä peräänny kun minä kutsun sinua saat tulla totisella sydämellä' ja avoimin mielin. Golgata on voitto paikka jokaiselle joka uskoo siihen mitä siellä tein sain voiton vihollisesta. MInä olen sinun Herrasi ja Vapahtajasi. Miksi kääntyisit jälleen pois minun tyköäni. Älä sitä tee sillä halajan olla sinun kanssasi. Minä ja Isä olemme sinussa Pyhän Hengen kautta palvelet suurta Jumalaa. Älä pelkää sillä minä olen pelon voittaja saat olla minun kanssani ilman pelkoa palvella minua.Kun lankeat nouse ylös ja tunnusta syntisi niin saat jatkaa eteenpäin tällä elämän tiellä. Elämän sen olen sinulle antanut ja saat elää ikuisesti kun pidät Jeesuksen omanasi minä en sinua koskaan hylkää tai jätä. Maailma pimenee mutta minun omani loistavart kuin tähdet tässä maailmassa. Uskomattomat näkevät sen valon joka sinussa on ja se valo on iankaikkinen valkeus Jeesus Kristus valaisee pimeimmänkin sydämen. Astu rakkaani esiin ja todista minusta sillä sitä tahtovay enkelitkin nähdä todistajieni valon Jumalan kirkkauden Jeesuksen Kristuksen

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 07 Joulu 2019, 18:35

Aamen!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 07 Joulu 2019, 18:39

Amen!
Tämä tuli mitä parhaimpaan hetkeen, sillä saan lukea tämän huomisessa kokouksessamme. Kiitos Jeesus! Kiitos katso7 veljeni!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 12 Joulu 2019, 18:40

Minä tulen pian pidä mitä sinulla on ettei kukaan ottaisi kruunuasi. Ilo on minun lahjani sinulle jolla on murhe päällä. Luota vain minuun. Saat luottaa minuun enemmän kuin sotajoukkoihin. Minä luon sinun sydämeesi varmuuden minun voimasta se tulee Pyhän Hengen kautta. Saat rakkaani lujan luottamuksen Kaikkivaltiaaseen. Luon sinuun minun aarrekanmioni se on minun sanani lahde joka kumpuaa ikuiseen elämään. Kun kerran olet minun tyköni tullut pidän sinusta kiinni saat minun rakkauteni sinua kohtaan jonka annoin Golgatalla minä Jeesus Kristus. Tahdon luoda sinuun uuden voiman. Olet ehkä väsynyt mutta minun yhteydessä I saat kokea virvoittavien vesien lähteen. Kaikkivaltiaan olet ottanut turvsksesi minun sanani on totta. Häät alkavat pian valmistaudu taivaan juhliin. Rakkaani ikävöin olla sinun kanssasi ikuisesti minä Jeesus Kristus. Olen jo sydämessäsi ja taivaassa ikuisesti.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 13 Joulu 2019, 10:29

Joululaulussa lauletaan. Kun murhe murtaa mieleni, ja epätoivo painaa. Kiitos Jeesus että olet niinä hetkinä tukenamme.
Autat ja nostat, kannat viet perille.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 13 Joulu 2019, 11:41

Amen! Kiitos Jeesus!

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 14 Joulu 2019, 14:04

Aamen!

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 18 Joulu 2019, 17:09

Tahdon että sinä näkisit Jumalan kirkkauden sen joka on sinun valkeutesi Herran Jeesuksen Kristuksen tule lähelle minua minä annan sinun nähdä kirkkauteni anna sanani valaista sinut näkemään Jumalan sanan niinkuin se on kirjoitettu sana tuli lihaksi katsele sitä Jumalan uhrilammasta Jeesusta Kristusta saat ilon sydämeesi kun otat sen uskossa vastaan. Minä tulen sinun tykösi ja annan Jumalan valkeuden valaista ja kirkastaa tämä Kristus tie sinulle. Maailma on pimeydessä mutta sinun ylitsesi on valkeus tuleva nouse rakkaani ja ole kirkas saat iloita ilotse siitä valosta Jumalan sanasta joka loistaa sinusta anna Sanan tulla lihaksi. Riemuitse minusta Jeesuksestasi johdatan rakkaani sinua suoraa tietä.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 18 Joulu 2019, 18:28

Amen. Kiitos Jeesus ilmoituksistasi. 👑

katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 » 26 Joulu 2019, 18:06

Vaikka rakkaani sinä olisit uskoton pysyn minä kuitenkin sinulle uskollinen. Minä olen sinun lunastajasi minä suuri Jumala Jeesus Kristus. Tule luokseni tänäänkin sillä tahdon sinun alati etsivän minun kasvojani. Vain etsivä löytää siispä etsi minun koko voimastasi ja tahdostasi sillä minut löytävät vain totiset etsijät. Hylkää tämän maailman houkutukset enää ei ole aikaa minä tulen pian ja palkkani on minun mukanani. Siispä rohkeasti armon istuimen eteen. Vaikka tie on kaita löydät sen kun annat kaikkesi minulle. Hylkää synti ja ota vastaan minun armoni tahdon olla sinua armahtava Jumala. Kestä rakkaani vielä hetkisen sitten alkavat hääjuhlat tahdothan olla siellä tule rakkaani minun läheisyyteni siellä saat omistaa minut kokonaan. Katso ylös älköön katseesi olko maahan luotu saat kohottaa katseesi minuun rskkaaseesi Jeesukseen Kristukseen. Sieltä saat avun ja saat hylätä sen mitä masilma on sinuun tsrttuttanut. Minä puhdistan sinut verelläni kokonaan. Saat olla puhdas minun edessäni ja yhteys on korjaantunut. Rohkeasti lähesty minua niin minä lähestyn sinua. Tulvillaan olen rakkautta sinua kohtaan lapseni. Minä rakastan sinua kateuteen asti. Sinä olet minun Älä anna saatana sinulle valehdella että olisin sinut hyljännyt. Rakastan sinua tule rakkauteni kohteeksi juuri tänään. Jumala on rakkaus koe minun rakkauteni kunnarmahdin sinua Golgatan uhrilla. Sinun ei tarvi olla enää koskaan yksin sillä minä olen ottanut sinut omskseni minä Jeesus Kristus.

Vastaa Viestiin