Sanoma rakkaalleni!

Valvoja: katso7

katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ei minulle ole mikään mahdotonta. Kun olet mahdottomuuden edessä ja näet vain korkean vuoren joka on estämässä sinua liikkumasta eteenpäin, muista että aivan niinkuin punainen meri siirtyi sivuun kansani Israelin tieltä kun he lähtivät uskossa sitä kohti se siirtyi pois. Samoin tämä vihollisen eteen tuomasi muuri siirtyy kun kuljet sitä kohti uskossa. Älä rukoile pois vaikeuksia sillä ne juuri juurruttavat sinua juuresi syvälle Kristus maaperään ja valmistavat sinua viemään eteenpäin sinun tehtävääsi Jumalan valtakunnassa. Vaino vain lisää sinun uskallustasi Jumalassa. Mitä enenmmän kohtaat vainoa ja vaikeuksia sitä enemmän minun valtakuntani ilmestyy kauttasi. Ole luja ja rohkea. Voit olla pelkuri mutta kun uskossa rukoilet ja menet kohti sitä vihollisen lähettämää pelkoa minä tulen avuksesi ja sinä saat kokea kuinka minä jälleen tulin avuksesi. Herran pelko on olevaa Siionin aarre.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Halleluja! Kiitos Jumalalle, Hän on hyvä!
Avatar
Tuija
Viestit: 2835
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2835
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kun olen näitä Sanomia jo jakanut pitkään watsupissa ja blogissa, on moni ottanut nämä ilolla vastaan ja ilmoittavat että saavat näistä sanomista valtavaa lohtua. Näin Herra haluaa ilmoittaa, että nämä on hyvä jakaa, sillä lohdun tarvitsijoita on paljon.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4829
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Ja näissä on aina jokin yllättävä Herran Totuus, niin kuin nytkin, voi olla vaikka pelkuri niin kuin me kaikki olemme, mutta silti peloton Herrassa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 362
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen, kiitos Herra Jeesus elämäni vaikeuksista, lapsuudesta tähän hetkeen. Kaikessa turvaten Sinuun taas suurta vuorta päin.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4829
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Marie! Herra on läsnä läpi elämän, jopa meidän pimeimmässä hetkessämme.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Pelastuksen ja ilon virttä saat laulaa soikoon se sydämessäsi ja mielessäsi Tuo ikuinen virsi jonka itse Pyhä Henki on synnyttänyt virittää sinut uudelle aalto pituudelle.Saat huomata kuinka voitat jokaisen esteen jonka saatana tuo eteesi koska voittaja Jeesus Kristus on vierelläsi. Halkaiset ja tuhoat jokaisen synnin ja himon jonka tuo himokas kulkuri tuo eteesi.Se yrittää syöttää sinulle sen mitä sillä on että pääsisi omasta taakastaan mutta älä anna sille piiruakaan periksi. Saatana kärsii ja se haluaa että myös sinä kärsit koska se on ainoa asia mistä se nauttii kun se saa jakaa kärsimystään.Aja se tiehensä Jeesuksen tuon Voitokkaan Kuninkaan nimessä. Saat syödä elämän leipää se sinut ravitsee.Luota minuun.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Marie
Viestit: 362
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen. Hallelujaa. Kiitetty ja ylistetty olkoon Herramme Jeesus Kristus, , toivon antaja, pelastajamme.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4829
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1258
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen, olkoon ylistys lääkkeemme 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kätteni hipiään olen sinut piirtänyt ja kun olet näin lähellä minua kuinka voisin sinut unhoittaa. Olen ainoa joka voin sinua rakastaa sellaisella rakkaudella joka sinut tyydyttää. Täyttää sinun syvimmätkin kaipauksesi. Mikään maailmassa ei vedä vertoja sille. Tule rohkeasti minun valtaistuimeni eteen ja kerro huolesi ja murheesi olen ne luvannut kantaa. Seurakunta ei tule näkemään herätystä niin kauan kuin se ei tahdo tehdä täyttä totta elämässä. On liian paljon synnissä vaeltavia jotka eivät kehoituksista huolimatta suostu tekemään parannusta. Sinun tehtäväsi on varoittaa heitä koska Henkeni asuu sinussa. Se vaatii sinulta rohkeutta mutta enkö ole sanonut että voiman ja rohkeuden annan sinulle. Tee sinä se mitä muuta eivät halua tehdä koska heillä ei ole rakkautta Jumalaan ja toisiinsa. Täytän sinun minun rakkaudellani etkä sinä koskaan ole enää sanova olen yksin.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Marie
Viestit: 362
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos Isä, kiitos Jeesus, kitos Pyhä Henki. Ei tarvi enää valittaa aina mä oon yksin.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1258
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ole luja ja rohkea. Voit siksi tulla vain koetusten kautta. Mikä on palvelija jota hänen Herransa ei koettelisi. Kun Pyhä Henki tulee sinuun saat voiman olla minun todistajani.Sanon sinun rakkaani on luonnotonta kristitylle olla kalastamatta sillä hänet on kutsuttu kalastajaksi. Suuri määrä ns. kristityistä ei koskaan todista jumalattomille. He ovat niin peloissaan miten ihmiset suhtautuvat. Heillä ei ole Jumalan henkeä siksi he eivät kykene kertomaan rakkauden sanomaa. Tämä sanoma luonnolisesti ajaa sinut liikkeelle. Oletko sinä peloissasi tunnusta se synniksi minun edessäni sillä minun valtakuntani sinun sydämessäsi poistaa kaiken pelon. Etsi minun kasvojani niin kauan että saat vastauksen. Tiedätkö minä en jätä sinua puille paljaille vaan täytän sinun janoavan sydämesi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Marie
Viestit: 362
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

🙏Aamen! Isä, anna meille meidän syntimme anteeksi, poista väärä pelko ja auta meitä puhumaan ihmisille Rakkauden sanomaa sopivalla ja sopimattomalla hetkellä. Tekemään tekoja, joita sinä toivot meidän tekevän sinun nimessäsi Jeesus. Opeta meitä kuuntelemaan ja erottamaan sinun äänesi.🙏❤️
Avatar
Tuija
Viestit: 2835
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sanoma rakkaalleni!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen 🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin