Terveysosio

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Terveysosio

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Etusivun rukousposti osiosta siirretty Seijan viestit:


SYYHYPUNKISTA:
———————-
Huomasin kerran sattumalta, että syyhypunkki hävisi, kun uin uimahallin kloorivedessä.
En ollut ehtinyt Apteekkiin ennen sitä.
Seuraavassa siitä kopiomani tekstiviesti, minkä lähetin tuttavalleni:
——
Syyhypunkki paranee kun käy uimahallin kloorivedessä uimassa.
—–
TOKMANNIlta saa muovisandaalit ja irtopaperiliinoja, joita voi käyttää uimahallissa suojaamiseen, istuessa penkillä ja kävellessä lattialla.
—–
Tietysti vaatteet ja vuodevaatteet tulee pestä koneessa.




Laitan lisäksi seuraavatkin:
——
KIHTI:
—————
Kun minulle alkoi tulemaan oireita toiseen jalkaani noin viisi vuotta sitten, googletin: kihti.

SUOMI24-keskustelupalstan linkistä löysin kahdenlaista luontaista keinoa:
– raakaperunavesi
– perunankeitinvesi
——————‐————

Perunavedet perustuvat siihen, että ne vähentävät elimistön happamuutta.

Edesmenneen professori Toivo Rautavaaran mukaan perunankeitinvesi on maailman paras terveysjuoma.

Ko.kirjoittajat Suomi24-keskustelussa kertoivat:
————————————
1) Raakaperuna-vesi:
———————————-
Pese perunat kuorineen ja poista itukohdat veitsellä.
( Käytän K-kaupan keltaisessa muovipussissa PIRKKA yleisperunaa.)
Vaikka saattavat olla kookkaitakin, maku on hyvä.

Kiehauta vesi noin 1,5 litraa ja anna sen jäähtyä huoneenlämpöiseksi.

Siivuta pestyt perunat ja laita ne kannuun ( Itselläni TUPPERWAREn kannellinen muovikannu) ja säilytä kannua jääkaapissa.

Juomaa voi juoda kolmena seuraavana aamuna mukillisen tyhjään vatsaan.
—————————
2) Perunankeitinvesi:
——————————–
Keitä pestyt perunat kuorineen kypsiksi, ja ota talteen kannuun perunankeitinvesi ja säilytä se jääkaapissa.
Perunankeitinveden annetaan jäähtyä huoneenlämpöiseksi ennen jääkaappiin laittamista.

Vaikka vesi muuttuisi jääkaapissa vihertäväksi, se ei ole pilaantunutta.

Perunankeitinvettä voi juoda jääkaapista kolmena seuraavana aamuna tyhjään vatsaan mukillisen.
————————–

Raakaperuna-vesi toimii minulla.
Perunankeitinvettä en ole kokeillut.
Perunankeitinvesi on kuulemma maailman paras terveysjuoma edesmenneen professori Toivo Rautavaaran mukaan.
Se vähentää elimistön happamuutta.
Jollekin oli lääkäri sanonut, että kannattaa syödä yksi raaka peruna kuorineen päivässä.
Ko.nainen oli elänyt 94-vuotiaaksi.


---




Apteekin kalanmaksaöljy:
Tyttärellämme oli yli vuoden ikäisenä korvakipua yli kuukauden välein ja niihin antibiootit.
Satuin lukemaan jostain että, kun annetaan lääkärin valvonnassa Apteekin kalanmaksaöljyä ( Möller) korvatulehdukset loppuvat ehkä. Neuvolalääkäri otti vastuun.
Korvatulehdukset loppuivat. Tyttäreltämme puuttui ehkä luonnon omia Omega3 ja D-vitamiinia. Annoimme lapsellemme normaalia sekaruokaa ja Neuvolan suosittelemaa vitamiinivalmistetta, mutta ne eivät näköjään riittäneet ennen kalanmaksaöljyä. Itse olen syönyt vuodesta 1983 syksystä alkaen Apteekin Möllerin kalanmaksaöljyä.
Olen sitä mieltä, että sillä on ollut myönteinen vaikutus terveyteeni monessa suhteessa. Nykyään Möllerin Kalanmaksaöljyn kyljessä on merkintä: aivoille, sydämelle vastustuskyvylle ( saksalainen perusteellisuus). Vanhat konstit usein paremmat kuin pussillinen uusia.
Muuten, paistetussa ja kypsytetyssä kalassa ei ole lainkaan Omega3:a. Lasipurkki-silli lienee kypsytetty suolassa. Sen omega-pitoisuudesta en tiedä enkä ole nähnyt tietoja.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!