Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sieluni on niin murheellinen!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja jsj »

Parempi niin päin, että on murheellinen! Jos se olisi välinpitämätön tai kylmä tässä tilanteessa, se olisi huonompi juttu.

Mieti, miten sinä kristittynä neuvoisit ystävää, joka on kompastunut. Ja anna se sama armo myös itsellesi.
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Katso7 rakas veli! Muista tuo Sanoma Egyptistä jonka sait Herralta. Äsken se nousi sydämelleni ja halusin siitä muistuttaa. Sinä elät nyt omaa Egyptin vaihetta, niin kuin Mooses aikanaan. Herra lähetti hänet sinne, suuren faaraon/ saatananan/ orjuuttajan eteen. Mooseksen tehtävä oli vapauttaa Israelin kansa orjuudesta ja tehtävä ei ollut helppo. Mooses taisi siinä hiukan muuttaa vastaan, mutta lopulta teki niin kuin oli Jumalan tahto.
Nyt sinä veljeni olet tuon orjuuttajan edessä. Sinä tiedät kuinka hän sinua orjuuttaa. Se on henkivalta jolle sinun tulee sanoa ääneen vastaan, sillä se kyllä kuulee. Sinun tulee näyttää sille kumpi on sinun Jumalasi? Tuo faarao joka orjuuttaa ja ei saa lopulta mitään hyvää aikaan? Vaiko Jumala joka alati seisoo sinun rinnallasi uskollisesti, opettaen seisomaan sinua omilla jaloillasi, mutta tukien sinua rakastavasti. Jumala luottaa sinuun ja siksi ennalta kertoi sinulle tästä Egypti vaiheesta. Sinä tiedät, ettei ole helppo nousta tuota orjuutajaa vastaan, mutta tiedät myös mitä kaikkea pahaa se saa elämääsi. Sinä olet tuon kaiken aiemmin kokenut. Ethän enää sitä elämääsi tahdo?
Nouse sitä vastaan niin kuin Mooses! Luota Jumalaan! Tämä on ehkä se vaikein koulu jonka tulet kokemaan mutta Jumala tietää jo että tulet suoriutumaan siitä.
Saamme taas yhdessä kiittää kuinka ihmeellinen Jumala meillä on!
Halleluja! Tämä on se tie joka sinun on kuljettava, mutta Jeesus kulkee sinun edelläsi ja kultaa tiesi.
Amen. 🙏✝️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Muistatko katso7 veli, kun aikanaan sanoin sinulle eräässä tilanteessa, että napanuorasi on irrotettu maailmasta! Et ole enää maailman vaan taivaan kansalainen!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Marie
Viestit: 359
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Katso 7, kirjoitin pitkän viestin aamulla sinulle ja se on hävinnyt täältä. Olet niin vaarallinen saatanalle että se haluaa estää kaiken hyvän mitä olet saamassa.
Yritän muistaa mitä kirjoitin aamulla: Rakas Katso 7, sinä olet ollut valtavassa himon ja saastan hyökkäyksessä, saatana vihaa sinua. Sinä tuotat niin paljon hyvää hedelmää ettei saatana kestä sitä. Se yrittää tuhota sinut. Paras tapa sille on erottaa sinut Jumalasta, saada sinut uskomaan että Jumala ei rakasta, ei auta, ei välitä, kaikki on turhaa, olet liian alhaalla, ym. ym. Mutta saatana ei tunne Isän rakkautta koska sillä ei itsellään ole minkäänlaista rakkautta.
Isän rakkaus antaa anteeksi vielä pahemmatkin synnit. Mikään ei voi riistää sinua Isän rakkaudesta. Jeesus on voittanut saatanan ja polkenut sen jalkojensa alle. Sinulla on voitto kun et luovu Jeesuksesta. Riipu hänessä kiinni ja jos et muuta jaksa niin huokaile hiljaa hänen puoleensa. Hän auttaa. Jeesuksen nimessä saatana ja himon henki, jättäkää Katso 7 rauhaan täydellisesti. Teillä ei ole oikeutta kiusata häntä. Hän on Jumalan lapsi ja kuuluu Jumalalle. Nosta katse Jeesukseen.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Palautin Sanoma rakkaalleni tekstit. Tuntuu niin vaikealta julistaa näitä sanomia kun olen ollut tälläisessä tilanteessa 2 viikkoa. Kiitos rakkaat sisaret ja veljet kaikesta tuesta ja rukouksesta ja rohkaisusta.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Monesti olen aikonut poistaa kaiken jakamani, sen kaiken minkä Herralta olen saanut, mutta sitten on tullut ymmärrys, ettei minulla ole siihen oikeutta, ottaa pois sitä, minkä uskon Jumalan antaneen. Ei ole oikeutta heittää väheksyen Jumalan sanomaa. Sitä miettii että josko on edes Jumalalta? Mutta ne on vihollisen kuiskutuksia. Se minkä Jumalata saamme on arvokas lahja joka on tarkoitettu jaettavaksi myös muille. Meidän ei tule niitä yksin omia ja pitää piilossa.
Annetaan Jumalalle kunnia kaikesta siitä hyvästä mitä Hän meille jakaa. Se on Jumalan omaisuutta.
Kiitos Jeesus, että Sanomasi palautui ja sen me tiedämme ettei Jumalan Sana koskaan tyhjänä palaja.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1251
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jotenkin tähän aihealueeseen, kipuiluun Herrassa, koin tämän lyhyen videon pätkän jaettavaksi

Uuden syntyminen ei ole täydellistä - Nina Pathfinder

https://youtu.be/_Xqvo4hdZl0?si=71Pk1yhTFvni8DL9
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1140
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Perkele tietää kyllä ihmisluonnon. Ellei se saa ostettua ihmistä mammonalla, sen viimeinen oljenkorsi on seksuaalisuus.
Itselleni se on tyrkyttänyt kauniita naisia.
Se kun ei meistä lähde kulumallakaan, että olemme lihassa. Perkele ujuttaa ihmiseen ajatusta, että on ihan luontevaa antaa mennä ja olla vain "oma itsensä", lihallinen ja "vapaa".
"Miten voisi olla väärin rakastaa" on yksi eniten inhoamiani lauseita, koska tiedän sen olevan rakkauden vastakohtaa.
Liha ja Henki on sodassa niin kauan kuin hengitämme.
Meidän tulee "kuolettaa" liha ja keskittyä Henkeen, Jumalaan.
Katso7. Ellet olisi jotenkin arvokas saalis, perkele ei sinua niin kiusaisi. Muista aina tämä.
Rukoilin äsken puolestasi ja meidän kaikkien puolesta. Veren suojassa.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ensin kävi turkkilainen sitten rakennuskoneurakoitsija, olen niin ahdistunut tästä kaikesta. Herra Jeesus Kristus päästä pahan vallasta.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4817
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jatkamme rukousta kanssasi veli! Pistä vaikka risti ovelle niin siihen tyssäävät.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tietääkö joku sen laulun joka menee näin: Palaa nyt, palaa nyt Jeesus odottaa sua palaa nyt.
En löytänyt sitä netistä enkä muista muita sanoja!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1251
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1251
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sun omista teksteistä:

Minun valtakunnassani ei ole mitään pimeyttä siksi anna Henkeni valaista sisimpääsi kammiot. Älä jätä mitään sydämestäsi piiloon minun Hengeltäni sillä tutkin kaikki sydämen salaisuudet. Saat elää valtakuntani valossa. Anna lamppusi loistaa älä kätke sitä anna sen hohtaa ja valaista pimeät sydämet. Olet maailmassa tuomassa esiin minun valtakuntaani.. Minä Jeesus olen sen keskiössä valaisen sekä eteen että taakse näen kaiken. Älä ole arka ja pelokas kun kuljet tätä Kristuksen valaisemaan tietä sillä valtakuntani loistaa valosta. Minä Herra sinun Jumalasi pidän sinua kädelläni siksi saat turvassa olla. Minä tulen pian siksi nosta pääsi ja katsele ylöspäin olkoon se sinun katseesi aina. Älä anna pääsi painua masennuksesta alas sillä minussa saat kohottaa pääsi ja iloita sillä minä tulen pian. Saat olla Kuninkaan lapsi ja iloita minussa. Tarpeellisia on yksi ainoa ja se on minun tuntemisen. Sanani valon anna tulla sydämeesi valon lailla. Se puhdistaa ja voimaannuttaa sydämesi.


Kerrothan jos haluat konkreettista apua tai seuraa, asutaan vissiin aika samalla suunnalla 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

En tuota ainakaan vielä löytänyt, mutta 2 muuta hyvää tuli vastaan jotka oli uusia myös minulle:

Aloittaa voit uudelleen
https://youtu.be/NDOGDjb9cNM?si=w2mBPww7F8hdbFt7

Jeesus odottaa sinua
https://youtu.be/ujg3fnducuU?si=ZzurfL0_SAjFX6BH
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mun luonani vois joku tulla käymään
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Kiitos Sanna. Sinä löysit ja tiesit tuon laulun!
🙏💖

... ja tosiaan, te asutte aika lähellä toisianne. 😇
Katso7 veli todella tarvitsee nyt uskovaa ja luotettavaa ystävää vierelleen. Harmittaa kun olen näin kaukana. Mutta huoli on nyt suuri veljestäni.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Poistin Sanoma rakkaalleni tekstit!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sä miksi menit kauas! Rupes soimaan ysk päivä siinä on just mulle oikeet sanat. Ei mulla olis paha olla jos Pyhä Henki olis mut jättänyt. Tahdon luottaa siihen. Kiitos rakkaat ystävät kaikesta tuesta jota olen tältä rakastavalta seurakunnalta saanut. Voitto on varma Jeesus kun johtaa!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin