Mitä kuuluu

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
Rakastettu
Viestit: 257
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Mitä kuuluu

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Olisi kiva kuulla teidän kuulumisia.

Mulla menee ihan hyvin, välillä huonommin, mutta useimmiten hyvin. Olen erittäin kiitollinen monista asioista mitä elämässäni on.
Välillä tulee epätoivoisia ajatuksia kun koen olevani surkea uskova ja tulevaisuus ahdistaa välillä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Mitä kuuluu

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos kysymästä, mä oon tyytyväinen kun talvi on tulossa ja oon saanut suurimman osan pihatöistä ja muista valmisteluista tehtyä.

Kiitinkin eilen Herraa kuluneesta kesästä ja syksystä ja sanoin, että nyt saa mun puolestani talvi tulla ja pyysin samalla varjelemaan meitä kaikkia sen edessä, että selviäisimme siitä hyvin Herran johdatuksessa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Mitä kuuluu

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Rakastettu kysymästä.
Tässä yritän vastailla huonon yö unen jälkeen. Nukahdin vasta vähän ennen klo 3 aamu yöstä. Nyt silmät ristissä, mutta se on hyvä suunta ✝️. Kyllä tämä tästä. Samoja ahdistuksen tunteita täälläkin aika ajoin koetaan. Varmaan jokaisella on noita päiviä, mutta on hyvä tieto ja usko että kyllä Jumala meitä kantaa. Siinä tietoisuudessa on hyvä olla. Iloitsen myös siitä että mieheni usko on alkanut vahvistumaan ja hän osoitaa enempi huomiota minun tarpeisiini. Meidän elämään on tullut ilo, ILO HERRASSA.
Nyt on ollut paljon lääkäri ja labra käyntejä. Ne on kontrolli käyntejä. Te toimisto pyytää tuoreita terveystietoja ja siihen pitää hankkia B lausuntoa. Asioita jotka väsyttää. Eläkkeelle ei lasketa. Mutta ei tuohon eläke ikään enää niin pitkästi ole ettenkö jaksa. Merkkasivat kuitenkin ymmärryksellä ettei ole työ velvoitetta. Rahat on tiukalla mutta eiköhän sitä selviä jotenkin tässä valmiissa maailmassa.
Elämä on siis välillä pilvistä mutta kyllä niitä iloa antavia hopea reunuksiakin löytyy. Kaikessa on hyvät ja huonot puolet.

Tuli vastaan tuo päivä vain ja hetki kerrallansa ja se sopii kuvaamaan elämääni nyt ja tässä.

Päivä vain ja hetki kerrallansa,
siitä lohdutuksen aina saan.
Mitä päivä tuokin tullessansa,
Isä hoitaa lasta armollaan.
Kädessään hän joka päivä kantaa,
tietää kaiken, mitä tarvitsen,
päivän kuormat, levon hetket antaa,
murheen niin kuin ilon seesteisen.
Joka hetki hän on lähelläni,
joka aamu antaa armonsa.
Herran huomaan uskon elämäni,
hän suo voimansa ja neuvonsa.
Surut, huolet eivät liikaa paina,
ne hän ottaa itse kantaakseen.
"Niin kuin päiväs, niin on voimas aina."
Tähän turvaan yhä uudelleen.

Kiitos, Herra, lupauksestasi,
siinä annat minun levätä!
Kiitos olkoon lohdutuksestasi,
annat voimaa sanan lähteestä!
Suo mun ottaa isänkädestäsi
päivä vain ja hetki kerrallaan,
kunnes johdat minut kädelläsi
riemun maahan, päivään kirkkaimpaan.


Oskar Ahnfelt
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Mitä kuuluu

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tämä kommenttini olisi varmaan hieman valoisampi jos olisi hyvin nukuttu yö takana. 🤗🤭🫡

Eli ei se uskovan elämä ole aina ruusuilla tanssimista mutta ei Jeesus sitä luvannutkaan. Tämä riittää minulle. 🙏😇
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Mitä kuuluu

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ps. Sain muuten tuossa viikolla Te toimiston ihmiselle todistaa Jumalan antamasta rukous vastauksesta ja otti hyvin ja ilolla vastaan. Lähtiessä vielä siunasin hänet.
Myönsi että on jokin suurempi voima joka meitä johtaa ja että se on totta.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Mitä kuuluu

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiva ku joku kysyy ihan randomia, mitä kuuluu. Mä oon oikeestaan nykyään varmaan maailman tylsin ihminen. Ennen vanhaa mun joka päivä oli täyttä äksonia ja ihan oikeesti. Aamulla menin salille klo 5:30 ja sitte Malmille tai myöhemmin Helsingin rautatieasemalle vartijaksi klo 7 ja sitte 12 tuntia duunia, jossa ei tapahtumia puuttunu. Ihan hulluja päiviä välillä, kun kymmeniä ihmisiä otat kiinni ties mistä, viet putkaan tai selviämään jne. Jopa pelastat henkiä ja muuta... sitten siitä hilaat ittes kotiin illalla ja kaaduit melkeen naamalles sänkyyn. No kyllä sillon joskus oli energiaa ja elämä muutenkin... ku tänä päivänä on niin paljon kipuja nivelissä, polvet, jalkaterät ja ennen kaikkea olkapäät. En mä enää pysty ku postilaatikolle sillee köpötellen ja siitä takas.
Angelicus
Viestit: 414
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Mitä kuuluu

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Aika paljon joutuu tekemään kuntonsa eteen nykyään. Käynnistykseen pitää säännöllisesti varata aikaa. Askelia kyllä tulee päivän mittaan, mutta liikeratojen ylläpito ei sillä ihan hoidu. Kärsivällisyyttä ja myötätuntoa kannattaa osoittaa itseäänkin kohtaan, pitää välipäiviä harjoittelusta, untaan varjella, eikä syödä voi mitä sattuu. Netistä löytyy kivoja kunto-ohjeita ihan joka vaivaan :D
Vastaa Viestiin