Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Maaret

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuli vielä itku päälle kun on tämä oikeasti ahdistavaa jo valmiiksi karanteenissa elävällekin. Kun rukoilee aina syksyisin ettei tarvitsis nähdä joulua niin nyt on joulu joka päivä ties kuinka monta viikkoa vielä. Ei pääse edes kahviossa käymään kun kaikki on kiinni.
Sinettisormus

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Huomasin juuri että Atsaleakin on tullut takaisin. Aivan kuin Herra toisi meitä takaisin yhteen!
Minulla on juhlat sydämessä! Voi mikä Riemu!!!
🌾🌹🌾🌹🌾🌹🌾🌹🌾🌹🌾🌹🌾🌹
Sinettisormus

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt kun olemme lopunajassa niin todella, kokoonnutaan takaisin yhteen ja te jotka olette olleet hiljaa.. muuttukaa nyt näkyviksi. Nyt poistuu se mikä on estänyt!
Halleluja! Kiitos Jeesus Kristus! JUMALAMME!!!👑
Maaret

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ei ihminen koe olevansa näkyvä jos kukaan ei puhu sen kanssa.
Mulla on jo välillä puhe änkytystä kun on viikot hiljaa ja sanoo vain kassalla kiitos.
Sinettisormus

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunatut inspikset teillä ... ollaan yhtä vaikka mitään jaettavaa ei olisikaan. Se on rakkautta kun saa tuntea että lähellä on joku tai joitain, kuin te kaikki täällä. Yksikin sana osoittaa, että kuulumme siihen samaan taivaalliseen perheeseen ja sen kautta meillä on yhteys .. kiitos Jeesus!
Sinettisormus

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Täytyy myöntää, että täällä on ollut viime aikoina niin hiljaista, että olin jo itsekkin suunnitellut hiljaa vetäytymistä pois.
Mutta ehkä me sittenkin " nousemme" yhdessä.
Sinettisormus

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ps. Sain kuitenkin sen verran aina lisävoimaa jatkaa kun tiesin että siellä taustalla on aina joku, mutta olisi niin paljon parempi ja voimaa antavampi jos olisitte " näkyviä". En voinut enkä voi jättää teitä. Siksi vetoan teihin kaikkiin siellä ... tulkaa .. 💓💓💓💓💓💓💓
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ei anneta sen hiljaisuuden hämätä, oon huomannut että välillä olemme kaikki hiljaa ja taas välillä kaikki äänessä, se ei varmasti ole sattumaa, vaan Kristus Ruumiin yhteyttä!

Nyt on Pääsiäinen ja olemme kaikki kammareissa. Maailmalla riehuu ja sen tulevaisuus näyttää synkältä. Mitä jos tämä jatkuukin pitempään, syksylle tai heti perään tulee seuraava katastrofi? Sitä on mahdotonta ajatella, emmekä voi siitä tietää, mutta sen tiedämme, että meidän tulevaisuutemme on Valoisa, Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa!

Tervetuloa myös takaisin ”näkyväksi”, Atsalea. Mulle tuli myös riemu sydämeen kun palasitte.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Atsalea kirjoitti: 06 Huhti 2020, 18:52 Oonhan mä täällä taustalla ollu joka päivä. Ei vaan oo ollu oikeastaan mitään kummempaa sanottavaa, jos nytkään. Mut jotenki ku Maaret tuli takasin, niin sain inspistä kirjautuu ittekkii...
vau :?: onpas jännää 😊
Maaret

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Minäkin tulin tästä iloiseksi kun te tulitte iloisiksi 😄
Sinettisormus

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tätä Jumala rakastaa, kun näkee kuinka Hänen lapsensa yhdessä iloitsee1 Halleluja!!!!


Kuva
Sinettisormus

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Iloitkaa aina Herrassa. Vieläkin minä sanon: iloitkaa! Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä. Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi.” (Fil. 4:4–6)
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Ollaan mitä mennarimieltä tahansa, noudatetaan ohjeita. "Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi", sanoi eräskin tuntemamme. Järkevää kevättä!
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Ella »

Jesaja 26:9 Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat
maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.

20:Mene kanssani kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen kunnes viha on ohitse mennyt.
21.Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa
eikä surmattujansa enää peitä.

Ps:63:7 Kun minä vuoteessani sinua muistan ja ajattelen sinua yön vartiohetkinä.
8. Sillä sinä olet minun apuni, ja sinun siipiesi suojassa minä riemuitsen.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Maaret

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Atsalea kirjoitti: 06 Huhti 2020, 20:44 Maaret, eikö :D Siunausta, tykkään kirjoituksistasi.
Kiitos Atsalea. 💝
Pi_O

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 22 Helmi 2020, 22:02 Iselläni on kaikki ns. perusrokotteet otettuna, ja voimassa. Harkitsen olisiko viisasta ottaa rokote joitakin harvinaisempia sairauksia, mutta kivuliaita, vastaan, esim vyöruusu, ja vesikauhu.
Vesikauhurokote on riskialtis rokote. Joten en suosittele sen ottamista, ellei sitten ole paljon tekemisissä vesikauhusten eläinten kuten lepakoiden kanssa (Suomessa).
AOAOAOAOAO kirjoitti: 27 Helmi 2020, 14:38 Eilen selvitin asian, en ole koskaan sairastanut vihurirokkoa, ja sen ansiosta en voi myöskään ikinä sairastua vyöruusuun. : )
Vyöruusun aiheuttaa vesirokkoa aiheuttava Varicella-zostervirus ja vihurirokkoa Rubellavirus, joten nämä taudit eivät ole yhteydessä toisiinsa.

En ole rokotevastainen, mutta en lähde suosittelemaan tutkimattomia rokotteita. En myöskään suosittele ottamaan rokotteita ihan vaan varoix. Jos haluaa pitää rokotesuojan hyvänä turvallisesti niin nopeasti mutatoituviin mikrobeihin kehitettyjä rokotteita kannattaa vältää.
Maaret

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Onkohan ne malariasääsket nyt levittäytyneet tänne munkin asuinkaupunkiin etelärannikolla?
Tapoin jo toisen ison kovaäänisen inisijän. 😨

Se on hieman isompi tavallisia hyttysiä ja ininä on hieman matalampaa. Pitkät jalat ja hoikempi ruumis. Iljettävää.
'Terroristien auttajat tuovat pian Ebolankin Eurooppaan. Lisäävät ennestään tuhonaiheuttamislistaansa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.nowtheendbegins.com/bill-ga ... st-africa/
HUOM! Sivusto keskittyy lopunajan tapahtumiin, enkä voi suositella sitä, mutta tuo Digitaalinen identifikaatio ja rokotus on
tulollaan. Aiemminhan rokotteet on luotu avuksi - niissäkin on ollut ongelmana se, että niitä on testattu kehitysmaissa.

Itse seuraan sivustoa lähinnä tulevien teknologioiden kannalta.

Pihon sivuston kommenteissa sähkösäteilystä liittyen puhelimiin ja muihin laitteisiin. Tuosta videosta käy ilmi kuinka säteily vaikuttaa
kehossamme aivan solutasolle asti.

https://www.youtube.com/watch?v=z2Mt00xY8eU Tohtori D.Schmidtin luento n. 23 min. Erittäin asiallinen ja paikkansapitävä.

https://www.youtube.com/watch?v=pBD7qpZ5va4 How 5G alters the blood cell permeability, Amplifying coronavirus fatalities
Tämä on väittämä, jossa esitetään, että 5g aiheuttaa oireita, jotka muistuttaa covid-19:ää. Tätä väitetään teoriaksi.
(En mielelläni käytä termiä salaliittoteoria, koska useimmat "salaliitot" ovat julkisia hankkeita) Varauksella. N. 10 min.

Nämä tekniikoista kiinnostuneille.

Tärkeimpiä sivustoja ovat esim.
https://www.koivuniemi.com/raamattu
https://biblehub.com/pr38/genesis/1.htm (tuossa esim. Biblia Biblehubissa)

Katsoin tämän keskusteluaiheen viestejä ja nämä raamatunkohdat ovat nyt ajankohtaisia:

Ps 91:5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta.
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päivä sydännä häviötä tekee.
7.Vaikka tuhat, kaatuisi sinun sivultasi, kymmenentuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan.
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani." Korkeimman sinä olet ottanut suojaksesi.

Jesaja 26:9 Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat
maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.

20:Mene kanssani kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen kunnes viha on ohitse mennyt.
21.Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa
eikä surmattujansa enää peitä.

Lisäisin itse vielä nämä:
KR 1933/-38
Joh. 7:38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)

Jes. 12:3 Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.
Jes. 44:3 Sillä minä vuodatan vedet janoavaisen päälle ja virrat kuivan maan päälle. Minä vuodatan Henkeni sinun siemenesi päälle
ja siunaukseni sinun vesojesi päälle,
Jes. 58:11 Ja Herra johdattaa sinua alati ja ravitsee sinun sielusi kuivissa erämaissa; hän vahvistaa sinun luusi, ja sinä olet oleva
niinkuin runsaasti kasteltu puutarha, niinkuin lähde, josta vesi ei koskaan puutu.
Maaret

Re: Tartuntataudit, epidemiat-suojautuminen etukäteen.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

"niinkuin lähde, josta vesi ei koskaan puutu."

Tämä on meidän tulevaisuutemme, lähde josta vesi ei koskaan lopu. Se on Elämän lähde jossa vesi itse on Elämää. Kaikkialle mihin se menee ja jota se koskettaa se antaa elämän. Se on se salaperäinen ikuisen nuoruuden lähde josta taruissakin on haaveiltu. 💖
Vastaa Viestiin