Rupattelutuokio

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos samoin, sisko! Ja hyvää yötä Jeesus kanssasi! <3 :)
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, kuin myös <3
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

rauhansoturi kirjoitti: 04 Loka 2019, 20:22 Katso, miten hauskoja piirrettyjä kuvatarroja ne on, siis laulava lammas ja murjottava lammas heh... :D

https://www.ninada.fi/product/7/j-ja-mina

Tuo tarrasetti on huono valinta, mutta toinen on parempi, kuin tuo. Tässä olisi tarrasetti, jossa on ihanasti piirretyt lampaat: https://www.ninada.fi/product/4/luojan-lampaat

Omaatuntoani soimaa, koska huomasin valinneeni väärän tarrasetin, jossa on se kuva, koska ajat sitten Herra kehotti minua tekemään parannuksen kuvista profetian ja näyn kautta, vaikka en ole yhtäkään päivää palvonnut, vaan pidin ne Herran rinnalla. Se ei ollut palvomista, vaan Herran rinnalla pitämistä, joka on rikokseksi Herraa vastaan. Herralta tulleiden näyn ja profetian mukaan puhuttiin minulle näin; 'Kuva silmien eteen, jonkun seinällä on kuva, idoli, jota Jumala ei halua sen olevan. Jumalasi siunaa kun irrotat viimeisenkin siteen.'

Niin päätin tehdä parannuksen ja revin taulun, niin sinä hetkellä kuulin aggressiivisen äänensävyn, joka huusi syyllistävin sanoin; 'Sinähän kiellät Jeesuksen'. Minä ihmettelin ja katsoin sitä ja ajattelin: 'Hei, se on pelkästään paperi'. Tajusin, että ääni oli saatanasta. Jälkeenpäin tajusin, että ihmisviisauden perusteella kuvat johtavat järkeisuskoon, sillä saatanan tavoite on saattaa luopumaan sydämen uskosta Jeesukseen ja vaihtamaan toisenlaiseen jeesukseen, joka tulee ihmisviisauden perusteella ja se luo järkeisuskoa. Se ei ole pelastava uskon tila, vaan luopumistila.

Pyydän anteeksi. Oma moka, että olin huolimaton, kun laitoin hajamielisesti ja huolimattomasti väärän tarrasetin.
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Ajattelen vielä kertoa siitä jutusta. Kun olin vieraillut muutaman uskovan luona, niin huomasin, että heillä on kotona muutamat taulut ja kuvat. Ajattelin, että minun pitää hommata kotiin pari taulua. Kysyin yhdeltä uskovalta, mistä saa tauluja. Hän neuvoi, että voi tilata netin kautta. Niin löysin netin kautta taulun ja tilasin sen.

Myöhemmin sain ilmoituslapun postilta, että taulu on jo saapunut ja menin hakemaan sen. Noudin sen ja siten törmäsin iäkkääseen pariskuntaan. He ovat minun tuttuja, koska he aina kutsuivat kahville. Niin rouva huomasi paketin ja kysyi, mitä siinä paketissa on. Minä avasin paketin ja näytin taulun rouvalle. Siinä hetkellä ääni sanoi; 'Älä pidä muita jumalia minun rinnallani'.

Rouva, joka ei ole uskossa, sanoi sitä samaa saatuaan sanan Herralta. Yllätyin, että Herra puhui myös hänelle, kuin minulle. Jäin ihmettelemään ja miettimään, mitä Herra tarkoittaa. Minä tein synnin, kun aloin järkeillä ja sanoin rouvalle, etten palvo. Vaikka sinä päivällä hain vain taulun. Se vielä mietitytti minua, mitä Herra tarkoittaa "jumalilla".

Siten profetia ja näky tulivat, niin päätin noudattaa Herraa ja tein parannuksen. Eli minä revin taulun, niin aggressiivinen ääni syyllistävin sanoin paljastui ja tajusin jälkeenpäin Herraa, mitä Hän tarkoittaa, koska kuvat syntyvät ihmisviisauden perusteella, se on osa riivaajien viisaudesta, joka osaa tarjoutua valheellista uskoa eli muka pelastavaa uskon tilaa.

Myöhemmin Raamattua lukiessani huomasin ja tajusin, miksi Jumala on säätänyt pelastustyön vain Jumalan Sanan kautta, - ei kuvan kautta ja Jumalan Sanan kautta saa pelastavan uskon tilan ja se on se Herran säätämä pelastustyö lahjaksi.

Järjellä katsotaan kuvia ja tiedetään, että se kuvaa Herraa, se on se järkeisusko, joka tietää ja uskoo sen kuvaavan Herraa. Mutta järkeisusko pään tasolla ei ole Herran säätämä pelastustyö. Herra kuritti minua, niin otin sen opikseni.

Mieluummin ripustaisin taulun seinälle, kunhan taulussa olisi jokunen Raamatun kohta tekstineen. :) Vaikka taulussa lukisi näin: 'Jumalan luona on paljon anteeksiantamusta. Jeesus Kristus, Messias maailman Vapahtaja tahtoo antaa sinulle synnit anteeksi, sillä Hänellä ei ole turmion ajatuksia sinua kohtaan, vaan hän tahtoo antaa sinulle tulevaisuuden ja toivon, siksi Hän rakastaa sinua. Käänny Hänen puoleen ja vastaanota Hänet elämäsi Herraksi ja Vapahtajaksi, niin Hän sinua armahtaa ja on Sinun Auttaja, myös sinun tulevaisuudessasi'.

Jer. 29:11 Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.'

Niin tulevat vierailijat näkisivät sen taulun ja lukisivat tekstiä, niin samalla se evankelioisi tuleville vierailijoille Pyhän Hengen kautta. ;)

No minulla ei ole kotona yhtään tauluja eikä kuvia. En yleensä puutu kenenkään uskovan tauluihin ja kuviin.
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä kuva asia tuntuu nyt niin tutulle, sillä vähän aika sitten, suomi24 Raamattu osiossa eräs etsi itselleen foorumia, silloin et, rauhansoturi, ollut vielä täällä.
Kerroin tästä foorumista ja tämä kyselijä kävi täällä tutustumassa, mutta ei pitänyt foorumista juuri näiden laittamiemme kuvien tähden.
Jäinkin nyt miettimään, olitko se sinä? Rauhansoturi sisareni .. :roll:

.. tässä tuo keskustelu, onko tuttu? https://keskustelu.suomi24.fi/t/1572925 ... ysyttavaa-
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

En muista, mitä kirjoitin. Ehkä mahdollisesti teksteistäni saa väärinymmärrystä. En yleensä ollut aktiivinen siellä suomi24 keskustelupalstassa. Ennen tuloani tänne foorumiin rukoilin kysellen Herran johdatusta. Kuuntelin Herraa ja tunsin rauhan sisimmässäni, niin siksi liityin tänne.
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ok. ;) :P ... harvoin minäkin sinne osun, joskus uteliaisuuttani lähden katsomaan mitä sinne kuuluu ja harvoin mitään hyvää.
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Aluksi en huomannut linkkiä ja siten päivitin, niin huomasin sen ja luin sen keskusteluketjun. Joo, se on se minun postaukseni, joka on unohtunut kokonaan minulta. Kun luin sitä keskusteluketjua uudelleen. Siinä on minun jättämä kommentti ja siten lähdin kokonaan pois, enkä yhtään seurannut sitä keskustelua. Nyt huomasin jonkun kommentoivan siihen.

Kun minun kommenttiani lukiessani minussa vanha suola siitä talentista nousi pintaan ja alkoi mieli palvella Herraa tällä talentilla. Mutta en voi, koska on tärkeintä keskittyä itseeni ja etsin oman paikan voidakseni palvella Herraa, enkä voi jatkaa sitä vanhaa talenttia, vaikka se janottaa välillä, niinkuin vanhan suolan tavoin. Olisi kiva lähteä palvelemaan, jos saisin Jumalan työtoverin, niinkuin Priskilla ja Akylas.

On hyvä pysähtyä ja etsiä Herran tahtoaan. Tämä foorumi on niinkuin pysähtymismatka. ja levähdyspaikka, jossa voi etsiä Herran tahtoaan. Herran tahto on ensisijainen minun elämässäni. :)
Sinettisormus

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Pyhä Henki antoi minun tunnistaa sinut. Kiitos Jeesus! :idea:
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

No jotkut sanoivat minulle, että minulla on tämä tapa kirjoittaa, niin sen perusteella minut on helppo tunnistaa. :)
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Olinpa hajamielinen. Niin, tarvitsisin myös rukousapua, että löytäisin oman paikan voidakseni palvella Herraa, joko vanhan talentin mukaan vai Herran tahdon mukaan.

Tämä asuinkunta nosti mieleeni menneisyyden muistot. Koska ennen muuttoa siis täältä, asuin täällä jonkin aikaa. Eräänä päivänä istuin kolmannessa kovassa penkissä, sitä ei tunnu kivalta istua. Saarnakokous loppui. Paikka oli täynnä ihmisiä, niin jäin vielä istumaan ja odotin, että kaikki ihmiset lähtevät ulos, niin pääsen itse ulos.

Koska edellisenä kertana ulko-oven kautta oli tunkeuduttu paljon ihmisväen takia heh... Joo, sen takia jäin istumaan ja odottamaan, että kaikki ihmiset lähtevät ulos. Sinä hetkellä yksi mies istui ensimmäisellä penkillä. Hän kääntyi minua päin ja sanoi, että mene tuonne papin luokse rukoilemaan. Ihmettelin hänen komentavaa kommenttia, joten en lähtenyt, vaan istuin vaan.

Seuraavan kerran hän sanoi samaa juttua minulle. En tehnyt mitään. Viimeisen kerran hän sanoi, että koki voimakkaasti Herran kehotuksen sanomaan tämän. Niin nousin ja lähdin papin luokse. Hän rukoili puolestani ja yhtäkkiä hän jäi ymmälle ja kertoi minulle, että yleensä hän saa selityksen Herralta, mutta tällä kertaa jäin itse ilman selitystä ja Herra ilmoittaa, että saan itse myöhemmin ymmärryksen erikseen.

Pappi kertoi, että olen ensimmäinen ihminen, jolle ei saa selityksen. Pappi kertoi minulle pitkää sanaa Herralta. En saanut kiinni siitä pitkästä sanasta, mitä Herra puhui minulle, mutta sain kiinni vain siitä sanasta, jonka mukaan saan öljyn ja en koskaan uppoudu, vaan kellun aaltoilevan meren pinnalla, sillä Pyhä Henki kantaa minua meren tavoin.

Olin ihan ällikällä lyöty ja kiitin pappia ja menin pois ja käännyin katsomaan sitä pappia. Huomasin, että hän oli kans ällikällä lyöty ja katsoi minua ihmetellen. Meni jonkin vähän aikaa, kunnes olin yksin kotona ja makoilin mukavasti sängyllä, vaikka aamu on jo ohi ja päivä koitti. En noussut, vaan löhöilin mukavasti.

Niin tunsin jotain aavistuksen ja siten huomasin, miten minun päälle laskeutui jotain paksu... Se muistutti öljyä voitelun tavoin. Siten minua voiteltiin voitelun tavoin ja se oli niin valtavasti päälläni. Se kesti jonkin aikaa. Olin ihan ällikällä lyöty.

Muuton jälkeen yksi tuttava vei minua tutustumaan helluntaiseurakuntaan. Minulla ei ollut aavistustakaan, mikä minua odottaa. Myöhemmin vanhin nimitti minua raamattupiirin vetäjäksi siihen tehtävään. Yllätyin itse ja suoritin sen tehtävän Herran voimissa. Se kesti jonkin aikaa. Myöhemmin Herra kutsui minua ulos siitä tehtävästä ja antoi minun levähtää vähäksi aikaa.

Noin 9 kk sitten muutin takaisin tänne, niin ajoin ohi seurakuntaa ja näin sen seurakunnan ja se nousi mieleeni papin ja mietin, missä pappi nykyään luuraa ja mitä hänelle kuuluu? Huokailin Herran puoleen kysyen siitä papista. Mieli tekisi tavata häntä ja vaihtaa kuulumisia hänen kanssaan, mitä hänelle kuuluu.

Nyt asun täällä, niin on itselläni kaikki asiat ihan auki ja vaille raamatullista seurakuntaa (en tarkoita täydellistä seurakuntaa, vaan että seurakunta toimii Raamatun mukaan). Kaipaisin rukousapua, että tietäisin, mikä on minun paikka ja löytäisin kans sen oman paikan voidakseni palvella Herraa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos kertomuksestasi hyvä "rauhansoturi". Olet koeteltu jo monella tavalla ilmeisesti. Luota vaan Herraan Jeesukseen, älä katso mitään muuta. Jeesuksessa meillä on kaikki mitä ihminen voi tarvita. Kuunnelkaa Jeesuksen ääntä ja kehotuksia. Punnitkaa tarkkaan mikä on vihollisen väliintuloja. Niillä eväillä maaliin on lyhyt matka.
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, Jarmo! :) Yksin Jeesukseen katsominen riittää, mutta tarvitsen Isän tahdon mukaisia rukoilijoita rinnalleni. Isä tahtoo senkaltaisia rukoilijoita, jotka kulkevat Pyhässä Hengessä ja totuudessa, niin Jumala kuulee heitä rukoilijoita, jotka vaeltavat eläen totuuden mukaan.

Oli niitä vaikeita aikoja, jolloin jouduin yksin kantamaan itseäni rukoillen ja voimat ei aina riittänyt rukoiluun. Ainoastaan niinä vaikeina päivinä uskouduin itseni Herran haltuun ja uskoin, että Jeesus puolestani rukoili Hepr. 7:25 kohdan mukaan.

Aiemmin täällä jossain keskustelupalstalla mainitsin sen, että ilman raamatullista seurakuntaa (en tarkoita täydellistä, vaan seurakunta toimii Raamatun mukaan) on raskasta vaeltaa yksin ja on vaikea ojentautua ja kasvaa Raamatun Kristusta kohtaan, koska Jumala nostattaa Hänen tahdon mukaisessa seurakunnassa armolahjoja esiin seurakunnan yhteiseksi rakentumiseksi, jota minä juuri tarvitsen kans.

Minä en pelkää, jos taas minua kukistetaan maahan asti. On kokemusta siitä ja olen huomannut, etten tullut tuhotuksi. Nousin jälleen pystyyn Herran avulla.

Joskus olen masentunut siitä, että rinnallani kulkijoita ei näy, mutta Raamatun kohta lohdutti minua ja se sanoi, että Elias, joka paneutui kinsteripensaan alle ja mökötti. Mutta Jumala sanoi Eliaalle, että Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille. Se aina välillä muistutti minua, niin rohkenin ja ryhdistäydyin, vaikka on raskasta yksin vaeltaa ilman Jumalan seurakuntaa.
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kysymykseni, joko tyhmä vai ei, pakottaa hirveästi uteliaisuuteni vuoksi, onko täällä kukaan kalenterituuraajia?

Olen yksi tuuraajista. Mieli tekisi perustaa oma firma voidakseni teettää raamatulliset kalenterit, joissa olisi jokapäiväiset
päivän Sanat 33/38. Koska niitä ei ole, eikä tule olemaan, koska ei kukaan älynnyt teettää ne raamatulliset kalenterit.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ihana idea! Autan jos jotenkin voin... olen graafisen alan ammattilainen myös ex. ammatiltani 80-90 luvuilta.
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Mutta käsittääkseni kalenterin teettäminen maksaa ja aikomukseni olisi myydä ne kalenterit. En tunne sitä asiaa, mikä lupaa tarvitaan ja vaatiiko se ensin perustaa... Jos minulla olisi paljon rahaa, niin voisin kans teettää kalenterit 2020 ja ensimmäisellä avaussivulla olisi nämä tekstit evankelioitavaksi näin:

Jumalan luona on paljon anteeksiantamusta. Jeesus Kristus, Messias maailman Vapahtaja tahtoo antaa sinulle synnit anteeksi, sillä Hänellä ei ole turmion ajatuksia sinua kohtaan, vaan hän tahtoo antaa sinulle tulevaisuuden ja toivon, siksi Hän rakastaa sinua. Käänny Hänen puoleen ja vastaanota Hänet elämäsi Herraksi ja Vapahtajaksi, niin Hän sinua armahtaa ja on Sinun Auttaja, myös sinun tulevaisuudessasi'.

Jer. 29:11 Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.'

------------------

En laittaisi jumalankuvia, vaan jotain henkeäsalpaavaa kuvaa kalenterin kansikuvaksi. :) Hyvää yötä Jeesus kanssasi! Menen aikaisin nukkumaan, kun minulla on huomenna tapaaminen ohjaajan kanssa. HYJM <3
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Rauhanmorotus veli ja sisko, mikä tämänpäiväinen Raamatun kohta puhutti sinua? :)

Tämän päivän tekstit Raamatusta puhutti minua ja nämä tekstit, mitkä puhutti minua, ovat:

Hän (Jumala), joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Kristuksen Jeesuksen päivään saakka.
... teidän rakkautenne tulisi yhä runsaammaksi tiedossa ja kaikessa käsittämisessä, voidaksenne tutkia,
mikä paras on, että te Kristuksen päivään saakka olisitte puhtaat ettekä kenellekään loukkaukseksi,
täynnä vanhurskauden hedelmää, jonka Jeesus Kristus saa aikaan, Jumalan kunniaksi ja ylistykseksi.

.... että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset, ettekä tee mitään itsekkyydestä tai
turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne ja että katsotte
kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta.

....kieron ja nurjan sukukunnan keskellä, joiden joukossa te loistatte niinkuin tähdet maailmassa,
tarjolla pitäessänne elämän sanaa,...

Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä! Mutta meillä on yhdyskuntamme
taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi, joka on muuttava
meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi
tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.

Niin ja amen! :)

Nyt mieli tekisi tuunata päivyriin se teema "loistamme, niinkuin tähdet maaillmassa, tarjolla ikuista elämän Sanaa"... :)



Muuten sääuutisten mukaan ensi viikolla tulee äkillinen ja raju lumimyrsky. Mietin, kannattaako nyt vaihtaa talvirenkaat
autooni ihan varmuuden vuoksi. :roll:

https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/f ... 771d921570
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Jos kiinnostaa katsoa tv5-kanavaa nimeltä Schindlerin lista, joka alkoi jo juuri klo 21.oo ja se
perustuu tositapahtumiin.

Se kertoo saksalaisesta yrittäjästä, Oskar Schindleristä, joka pelasti yli tuhannen puolanjuutalaisen
hengen toisen maailmansodan aikana.

Se ei ole värillinen, vaan mustavalkoinen Oscar-palkittu tosipohjainen ja vuonna 1993 tehty tv-leffa.
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

rauhansoturi kirjoitti: 12 Loka 2019, 21:06 Jos kiinnostaa katsoa tv5-kanavaa nimeltä Schindlerin lista, joka alkoi jo juuri klo 21.oo ja se
perustuu tositapahtumiin.

Se kertoo saksalaisesta yrittäjästä, Oskar Schindleristä, joka pelasti yli tuhannen puolanjuutalaisen
hengen toisen maailmansodan aikana.

Se ei ole värillinen, vaan mustavalkoinen Oscar-palkittu tosipohjainen ja vuonna 1993 tehty tv-leffa.
En pystynyt katsomaan, enkä kestänyt katsoa sitä loppuun asti.
rauhansoturi

Re: Rupattelutuokio

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Mietin tänään pohtien asioita, joiden kanssa olen tuskastunut.

Pohdiskelin, että jos pysyn vaiti, enkä sano mitään toiselle uskovalle siitä, mikä on väärin Herran silmien edessä, sitä hän tekee ja annan hänen elää vääryyden kanssa valheessa. Onko se rakkaudellista häntä kohtaan hänen itsensä takia?

Mutta jos kerron totuuden hänelle siitä, mikä on väärin Herran edessä. Onko se rakkaudetonta häntä kohtaan hänen itsensä takia?

Kumpiko olisi pahempi, joko se, että jäisin yksin, koska olisin kertonut hänelle totuuden siitä, vai saisin olla hänen kanssa, jos jättäisin kertomatta siitä? Silloin minä keskittyisin enemmän itseeni ja ajaisin vain minun etuani, enkä ajattelisi hänen parasta. Miksi pelkäisin sitä, että joutuisin olemaan yksin totuuden tähden?

Moni kai varmaan ajattelee näin. Sen takia olen tuskastunut kipuillen.

Kyse on siitä, mikä Isän tahto on, että hän tulisi tuntemaan totuuden, joka tekisi hänet vapaaksi. Siitä Jumala tahtoo. Siksi on tärkeintä kertoa totuuden hänelle. Koska Jumala rakastaa häntä ja tahtoo, että hän olisi vapaa siitä totuuden tuntemisen kautta.

Mutta voi joskus tapahtua näin, kun jos kerron totuuden hänelle, niin hän voi jättää minua yksin sen takia, että kerron hänelle totuuden.

Niin olisi paljon helpompi pyytää Jumalaa, että Hän lähettäisi toisen sanomaan hänelle siitä. Toimisinko minä silloin Jumalaa vastaan, jos pyytäisin, että Jumalaa lähettäisi toisen sanomaan hänelle totuuden siitä? Mutta miksi pelkäisin sanomaan totuuden hänelle?

Sellaisia asioita pohdiskellen olen tuskastunut ja kipuillut.


Mutta arvaa, mikä olisi helpompi minulle? Että joku nuhtelisi ja kehottaisi minua tekemään parannuksen. Se olisi monin verran helpompi, kuin mennä sanomaan toiselle totuuden.

Haluaisin olla enemmän se synnintekijä välttääkseni sitä, eikä minun tarvitsisi mennä sanomaan totuuden mitään. Niin silloin Jumala ei kuulisi minun rukoustani enää, jos eläisin yhä synnissä, koska tiedän, mikä on totuus ja mikä on Isän tahto.

Olen niiden kahden asian välissä. Haluaisin kyllä noudattaa enemmän Isää. Hänen tahto on minulle tässä maailmassa tärkein. Mutta se on todella vaikeaa.
Vastaa Viestiin