ei vakoilua

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Eero
Valvoja
Viesti:

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Eero » 16 Syys 2019, 10:05

Aamen! Samoja fiiliksiä täälläkin aina aika ajoin, mutta onneksi on Herra! Kun kääntää ajatukset Häneen ja etsii ja kuuntelee Häntä, niin eipä kestä kauaa, olo helpottuu, oli tilanne mikä hyvänsä!

Luottakaamme vain Herraan, myllerrys on maailmassa kova, mutta Herra on meidän Ankkurimme.

Siunausta tähän aurinkoiseen päivään, Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://soundcloud.com/heidi-k-pyl/tiel ... enttilaulu

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 10:21

Aikaisin aamulla
26.02.2015 16:07 - Juha Heinilä

Varhain minä ennätän, ja huudan: sinun sanas päälle minä toivon. Varhain minä herään, tutkistelemaan sinun sanojas. Kuule minun ääneni sinun armos jälkeen: Herra, virvoita minua sinun oikeutes jälkeen. (Ps. 119:147-149 / Biblia)

Aamulla varhain

Minkälainen on sinusta hyvä aamu?

Miksi hyvä päivä alkaa aina hyvästä aamusta?

Miksi on tärkeää aloittaa päivä rukoillen ja Raamatun ääressä; miten Jumalan lupaukset auttavat meitä päivän askareissa?

Job oli Herran tutkivan katseen alla; Herra antoi ja Herra otti, kiitetty olkoon Herran nimi; miten Jumalan huolenpito, johon liittyy myös kuritus, vaikuttaa meihin (vert. Job. 7:17-19)?

Psalmi 119 kutsutaan Jumalan lain ja sanan psalmiksi; miten voimme rakastaa Jumalan lakia?
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 10:22

Ja Siunatun hyvää päivää myös sinulle, rakas Eero veliseni!

Arki on jokaiselle tuttua.
Se voi olla väsyttävää,
tylsää ja tavallista,
mutta joka päivä voi yllättää ...
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 10:31

Hassua, että kun katsomme kohti aurinkoa, sinä siellä, jossakin kaukana ja minä täällä .. katsomme samaa aurinkoa ja elämme saman auringon alla. Siis ajatuksissa hyvin lähellä toisiamme.
Jumala on luonut kaiken niin ylen ihmeellisesti.

https://www.youtube.com/watch?v=NqGlpyDWm0A

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 10:41

Tuossa laulettiin tästä maallisesta kodistamme täällä maailmassa, saman auringon alla, mutta lopullinen kotimme olkoon Taivaan koti, Isän, Kaikkivaltiaan luona!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 10:50

SAARNAAJA 1

1. Saarnaajan sanat, Daavidin pojan, joka oli kuninkaana Jerusalemissa.
2. Turhuuksien turhuus, sanoi saarnaaja, turhuuksien turhuus; kaikki on turhuutta!
3. Mitä hyötyä on ihmiselle kaikesta vaivannäöstänsä, jolla hän vaivaa itseänsä auringon alla?
4. Sukupolvi menee, ja sukupolvi tulee, mutta maa pysyy iäti.
5. Ja aurinko nousee, ja aurinko laskee ja kiiruhtaa sille sijallensa, josta se jälleen nousee.
6. Tuuli menee etelään ja kiertää pohjoiseen, kiertää yhä kiertämistään, ja samalle kierrollensa tuuli palajaa.
7. Kaikki joet laskevat mereen, mutta meri ei siitänsä täyty; samaan paikkaan, johon joet ovat laskeneet, ne aina edelleen laskevat.
8. Kaikki tyynni itseänsä väsyttää, niin ettei kukaan sitä sanoa saata. Ei saa silmä kylläänsä näkemisestä eikä korva täyttänsä kuulemisesta.
9. Mitä on ollut, sitä vastakin on; ja mitä on tapahtunut, sitä vastakin tapahtuu. Ei ole mitään uutta auringon alla.
10. Jos jotakin on, josta sanotaan: "Katso, tämä on uutta", niin on sitä kuitenkin ollut jo ennen, ammoisina aikoina, jotka ovat olleet ennen meitä.
11. Ei jää muistoa esi-isistä; eikä jälkeläisistäkään, jotka tulevat, jää muistoa niille, jotka heidän jälkeensä tulevat.
12. Minä, saarnaaja, olin Israelin kuningas Jerusalemissa.
13. Ja minä käänsin sydämeni viisaudella tutkimaan ja miettimään kaikkea, mitä auringon alla tapahtuu. Tämä on vaikea työ, jonka Jumala on antanut ihmislapsille, heidän sillä itseään rasittaaksensa.
14. Minä katselin kaikkia tekoja, mitä tehdään auringon alla, ja katso, se on kaikki turhuutta ja tuulen tavoittelua.
15. Väärä ei voi suoristua, eikä vajaata voi täydeksi laskea.
16. Minä puhuin sydämessäni näin: Minä olen hankkinut suuren viisauden ja sitä yhä lisännyt, jopa yli kaikkien, jotka ovat ennen minua Jerusalemissa hallinneet, ja paljon on sydämeni nähnyt viisautta ja tietoa.
17. Ja minä käänsin sydämeni tutkimaan viisautta ja tietoa, mielettömyyttä ja tyhmyyttä, ja minä tulin tietämään, että sekin oli tuulen tavoittelemista.
18. Sillä missä on paljon viisautta, siinä on paljon surua; ja joka tietoa lisää, se tuskaa lisää.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 11:07

Kuva

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 11:25

... no ni ... nyt se meni taas pilvee ja alko sataa ... :lol:

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 16 Syys 2019, 11:34

no niin meni pilveen, mutta kyllä minä aion kaivaa vielä tänään tuon pihamaalla olevan kukkapenkin rikkaruohoista pois.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 11:43

hmmmm ... taitaa olla aika puhdistaa myös nuo hengellisellä puolella olevat rikkaruohot .. yleisellä tasolla. :roll:

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 11:57

Löysinpä tähän sopivan "helmen" : https://www.ristinvoitto.fi/ristin_voit ... kkaruohot/
Rikkaruohot
Ne kasvavat pihallani, rehottavat rentonaan. Työ on jälleen aloitettava alusta. Tiedän, että perusta jäi huonoksi kukkamaata tehdessäni ja marjapensaiden alla täytyisi olla katetta. Tiedän tuon kaiken, mutta auttaako tieto minua? Rikkaruohot tietävät, mitä pitää tehdä, ja ne myös tekevät sen.

Ensin juuret kasvavat maanpinnan alla – salaa, varkain. Ne nostavat päätään ja pienet kukkani tukahtuvat. Menen ja revin rikkaruohot pois. En kuitenkaan tee työtäni perusteellisesti. Haraani käytän laiskasti, ja niinpä pinnan alle jäävät juuret. Pian tulevat rikkaruohot jälleen esiin. Väsyn ja työläännyn. Mitä tämä hyödyttää? Nostan katseeni. Päätän keittää kahvit.

Kahvikuppi kädessäni mietin: Synti on kuin rikkaruoho. Sen juuret ovat syvällä pinnan alla. ”Poltatko, juotko, asutko avoliitossa..?” Katselemme toistemme maaperää ja rikkaruohoja, jotka putkahtelevat sieltä täältä esiin. Ne täytyy saada pois.

Synnin juuret jäävät asumaan sydämen maaperään. Ja pian – ennen kuin huomataankaan – ne ovat taas siinä. Mitä tehdä niille? Kuka tulee ja möyhentää maan? Kuka ottaa haran ja repii synnin juurineen pois? Otammeko vastuun itsestämme ja toinen toisistamme? Hoidammeko puutarhaamme huolella ja sen arvon vaatimalla tavalla, vai elääkö laiskuus ja saamattomuus meissä? Onko meillä hätää puutarhastamme?

Puutarhan Isäntä on matkoilla. Hän on uskonut puutarhansa hoidon meille. Entä kun minut saavuttaa uupumus, kun hoidan puutarhaani väärin? Tuleeko kukaan ja sanoo: ”Anna kun autan sinua. Etsitään yhdessä rikkaruohot, otetaan ne pois juurineen ja viedään kompostiin.”

Tahtoisin hoitaa puutarhaani uskollisesti, etsiä juuret ja harata ne kerta kaikkiaan pois, mutta huomaan, etten yksin siihen kykene. Tarvitsen Isäntäni neuvoja ja hänen Henkensä johdatusta etsiessäni juuria, hänen voimaansa ja rohkeuttaan, kun haraan ja raastan minulle rakkaiksikin tulleita ruohonjuuria.

Tahdon, että maaperä puutarhassani olisi kuohkeaa ja tuoreen mullan täyttämää. Isän rakkaus saa kaiken tuon aikaan. Ei hän vaadi eikä patistele meitä työhön. Hän tarjoaa apunsa tuota työtä varten. Itse voimme päättää, otammeko hänen rakkautensa vastaan ja nöyrrymmekö hänen haransa alle.

Ylpeys saattaa joskus tuoda juurillaan hankaluuksia. Sitä on niin vaikea kitkeä. Mutta rakkaus pehmittää maaperän. Jumalan Hengen sateet tulevat vain, jos annamme niille luvan. Ja kun annamme hänen sateensa virkistää ja armonsa auringon paistaa, saamme kokea uuden kevään. Rikkaruohot ovat poissa. Niillä ei ole sijaa sydämen puutarhassa.

Rakkaus ja armo lämmittävät maaperää ja anteeksiantamuksen sateet virvoittavat maan. Ellei tuo prosessi meidän puutarhoissamme tapahdu, on mahdotonta saada rikkaruohoja kuriin. Synnillä on vain yksi tie: sen on tultava pinnan alta esiin, se on poistettava juurineen ja heitettävä anteeksiantamuksen kompostiin, missä se maatuu ja saa uuden muodon meissä.

Kun Kristuksen rakkaus astuu esiin, se hoitaa rikotun pinnan ehjäksi ja antaa armahtavan mielen myös toisia puutarhureita kohtaan.

Ella

Viesti Kirjoittaja Ella » 16 Syys 2019, 11:58

Ihana aurinkoinen syys aamu. Aamu on hyvä alkaa rukouksella. Ja pukeutua sota asuun.
Rukoilin asioille lähtiessä: PS 91:11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
Meinasin kaatua, kun eilen oli satanut ja polku oli liukas. Kiitos Jeesukselle varjeluksesta!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 12:02

Kiitos Jeesus!

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 22 Syys 2019, 04:25

olen yrittänyt tv-töllötintä katsoa, mutta sielu ei siedä sitä Kirottua aivopesu ohjelmaa väliuusintoineen. olkoon siis tv- ikuisesti Kirottu aivopesuohjelmineen(mainokset) ja kirottuine uusintoineen ja kirottuine katsojineen jotka saattaa sitä löyhkä lootaa tuijottaa.
ottakaa vain lainaa ja menkää hotelliin fakin trivaco, katsokaa kuinka maailma kuolee, katso ettei tulva käy ylitsesi, tai maanvyöry vyöry päällesi.
TE KIROTUT TV-MAINOSTAJAT. OLKAA IKUISESTI, TOISTAN, IKUISESTI KIROTTUJA JA JOKAINEN MAINOS KANAVA OLKOON KIROTTU. SINÄ FAKIN PASKA RAHANPERÄSSÄ JUOKSIJA, KIROTTU KAPITALISTI, tulee päivä jolloin haluaisit aterian, mutta sitä et saa koska myit sielusi mammonalle.
palo vähän päreet tätä kirjoitellessa ja roihuaa vähän vieläkin, ehkä saan irroteltua sen viimenkin hampaan kolosta tyyliin: KYLLÄ LÄHTEE.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 22 Syys 2019, 04:41

jos ne yhdeksän ruusuketta on yhdeksän armolahjaa. HAASTAN JOKAISEN SUOMEN KRISTITYN käyttämään sitä armolahjaa joka hänellä on???, muuten. pidä suusi kiinni.
pystyykö teistä kukaan edes luettelemaan niitä armolahjoja?.

ootellaan vain taivasta, se vaik ei vastaakaan(Hektor).

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 22 Syys 2019, 04:58

Jeesus ylösnoustessaan antoi kaiken käskyvallan opetuslapsilleen, vaan mitä te teette?, rukoilette päätä. oi Herra tee sitä. tee tätä tajuamatta olevasi se ruumiis jonka jeesus käskee toimia.

Tommy Hick ja sidotun jättiläisen arvoitus. googlaa?. yllättääkö,se sidottu jättiläinen olet juurikin sinä valittaessasi ja odotellessasi,,,niin. oi Herra tempaa meidät äkkiä tätä paskaa näkemästä. lukaise se näky, se on sinun tiesi.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 22 Syys 2019, 05:06

vuosia sitten kaksi läheistä henkilöä laski kätensä minun päälleni puhuen jotain sian saksaa. koskaan enää sitä ei tule tapahtumaan.
on valheellista paskaa mutta myös oikeeta kai.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 22 Syys 2019, 05:21

te odotatte nopeaa tempausta,ok?. olematta lainkaan valmiit koetuksen hetkeen jolloin moni lankeaa. en mä turhaan kysynyt niistä Rick Joynerin kirjoista, eipä kukaan vastannut mitään koska kukaan ei tiedä mitään koska kaikki vain haluaa taivaaseen, kai sen tiedätte että portti on aika kapee ja on monta ulos jäävää. siis lukekaa kirjanne, myös se raamattu ja lopettakaa voivotus. tosipaikan tullen teistä ei lie vastusta saatanalle, toivon olevani väärässä.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 22 Syys 2019, 06:11

joo, sapatti meni, on viikon ensimmäinen aamu, huomenta kaikille.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 22 Syys 2019, 06:25

siru käteen tai otsaan, oletko silloin taivaassa, ehkä kuitenkin täälä, siis mitä teet, oliko raamatun tulkintasi väärä, oletko varautunut johanneksen ilmestys kertomukseen elääksesi sen taivaassa, entä jos tulkintasi on väärä ja elät sen täälä. on tästä unia ja ilmestyksiä, selityksiä kuinka jumala ymmärtää. paskat ymmärrä kun ilmestyskirja kertoo tasan tarkkaan, miten asia on. joka sen merkin ottaa joutuu kadotukseen.
uskovat tuudittautuvat siihen ruususen uneen uskoen ettei Johanneksen ilmestys meitä koske, mehän olemme taivaassa!?. niinköhän raamattu teille opettaa vai jäikö viimeinen kirja lukematta uskoen: ei se minua koske. lue kuitenkin edes se viimeinen sivu.

Vastaa Viestiin