ei vakoilua

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
mautsa

ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja mautsa » 15 Syys 2019, 17:21

päivitin tietokoneeni. emolevy, prossu, kaikki uusiksi, vaan kun kaikkea ei aina huomioi, emolevy tukee ainoastaan win-10. win-seiska ei enää käy.
tästäpä mieleeni juolahti illuminati,dollarin seteli, kaiken näkevä silmä dollarin setelissä, edelleen windows käyttöjärjestelmät joista win-10 on kehittynein vakoilu ohjelmisto joka toimii jopa tietokoneen käyttöjärjestelmänä.
olen vuosia käyttänyt Linux pohjaista käyttistä, eikä windowsia tule ikävä.
jännä ajatella että linux- käyttöjärjestelmän pisti alulle suomalainen mies, perustuu avoimeen lähdekoodiin, ilmainen.

mautsa

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja mautsa » 15 Syys 2019, 17:47

miten on pankki ja posti-asionti, eu-direktiivit, tästä on pieni askel...siru käteen tai otsaan.

eikö se eu olekaan enää ihanaa. Suomi. Finland. viimeinen maa.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 16 Syys 2019, 04:10

mikä tekee niin vaikeaksi tajuta vuosi miljoonien valheen?, tiedemiehet, Phyh, isokirja kädessään he lukevat kaiken väärin, tämä iso kirja on MAA-PLANEETTA, viisaudessaan julistavat Jumalan olemattomiin unohtaen Luojan sanat selittämällä saatanallisen kehitys opin turvin luoja olemattomiin.
Ok. on luojallakin jotain sanottavaa ja luoja on vastannut: Minun armoni ei kelvannut, ottakaa siis vastaan minun vihani tulvien, maavyöryjen, järistysten, salamain kautta.
toista kirjaa eivät tunteneet, pitivät sanaani satukirjana(Raamattu). pilkkannaan pitivät sanaani, katsokaa, koetelkaa te maailman viisaat?, kuinka minä teidät alennan ja kuinka nostan kansani lupaukseni mukaan, en lupaustani kadu.
muistatko kansani Israel lupaukseni?.
Viimeksi muokannut mautsa, 16 Syys 2019, 06:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 16 Syys 2019, 04:58

vielä sanan julistajalle Leo, olet vuosia saarnaanut sanaani vastaan ymmärtämättä lainkaan, saarnasi on puhunut sitä tätä ja tuota kaukana totuudestani, rakkautesi on muualla kuin minussa, rakkautesi on patmos- lähetyssäätiö, sana jonka julistat, julistat väärin ymmärtämättä kuitenkaan. sano jotain Meller kasettitehtailustasi. mitä sinun Jumalasi tähän vuosikymmenien paskan puhumiseen sanoo?. mitä sanoo Raamattu vääristä profeetoista?.
Minä en ole koskaan teitä tuntenut,,,,,
Viimeksi muokannut mautsa, 16 Syys 2019, 06:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 16 Syys 2019, 05:19

olen koko nuoruuteni kuunnellut hänen opetuksiaaan.mitä tulee tapahtumaan ennen sitä, tätä ja tuota,. mitä vanhan liiton aikaan tehtiin väärille profeetoille. sanavalmis olet sinä Meller selittämään asiat sivupolkuja myöten syvällisesti, mutta rakkautesi on patmos, en Minä, sanoo Yeshua Hamashiah.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 16 Syys 2019, 06:14

9.kadonnutta,,, niin,armolahjaa vai heimoa. Hakala ilmaisi oman näkemyksensä kiitettävän vakuuttavasti, olen otettu, kiitos näkemyksestä.
mitä armolahjoihin tulee. Alavuudella aikanaan Hellaripastor sanoi minulle jotain vastoin parempaa tietoa, ei tullut apua, sanoi vain että ei sielä mitään ole, näin puhui helluntaiseurakunnan pastori jolla ei ollut mitään hengellistä armolahjaa, ei pystynyt auttamaan. tämä siis vuosia sitten, jos tämä koko kristillisen piirin tila?, niin surkean sakin Jeesus joutuu noukkimaan täältä maan päältä sinne uuteen jerusalemiin, pärjäilkää tulevaisuudessa.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 16 Syys 2019, 06:50

ja mitä tulee siihen televisioon: olkoon kirottu manipulaatio ohjelmineen(mainokset) ja uusintoineen, kaikkine sarjoineen poislukien ylen tietyt ohjelmat.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 16 Syys 2019, 07:23

nyt tulee kysymys teille: olen lukenut ja omistan neljä Rick Joyner:in kirjaa,yhden mielipiteen olen kuullut,eroaa omastani.
kertokaa omanne jos aihe on tuttu.

ps. jos en kirjoista pitäisi, olisin ne hävittänyt.

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 16 Syys 2019, 07:48

tuli vaan mieleen: uskaltaako enää kanankoipee syödä, ettei iske lintu-influenssa, punasta lihaa täytyy ainakin kartaa ettei iske sika-influenssa ja tiedä tuota mitä muita pöpöjä on liikkeellä, pitäiskö kuitenkin siirtyä vallan salaatti linjalle. :shock: :D

mautsa

Helvettiin

Viesti Kirjoittaja mautsa » 16 Syys 2019, 08:57

ai minkä takia olen nykyään skeptinen kyynikko vai oliko se toisin päin?, ei ollut auttajaa silloin 15-vuotta takaperin, nyt kaikki on myöhäistä, kadotuksen portit sulkeutuvat takanani, usko kuoli, se ei enää koskaan elä.
näitä kirotun elämän faktoja.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 09:04

Rauhaa sinulle veljeni, tämän kaiken hullunmyllyn keskellä. Suomea ja suomalaisia viedään kuin pässiä perässä. Niin totta tuossa vuodatit.
On paljon seurakuntia jossa ei Pyhä Henki vaikuta, mutta myös niitä voimallisia Jeesuksessa Kristuksessa. On vaikea löytää sitä omaansa. Siksi vain vierailenkin eri seurakunnissa, eikä minun seurakuntani ole ihmiskäsin rakennettu. Ja sen päänä on itse Jeesus Kristus.
Tuosta Leosta olen lähes samaa mieltä. En ole koskaan ymmärtänyt onko hän lintu vai kala. Mutta ei vain jostain syystä sovi minun piirtoihin vaikka niin moni häntä kehuu. Mutta kuka tietää jos syy onkin itsessäni? ;)
Rick Joyneristakaan en osaa sanoa mitää, ei minulle liioin tuttu.
Ja tuo ruokapuoli .. lihat kannattaa aina huolella kypsentää, jottei noita pasiliskoja jäisi.
Olen tässä myös aloittelemassa hieman kevennettyä ruokavaliota .. se ei ole koskaan pahaksi katsoa, mitä sinne kehoon työntää. :D
Siunattua päivää sinulle veljeni, kuin myös teille kaikille muille.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

mautsa

Viesti Kirjoittaja mautsa » 16 Syys 2019, 09:14

kiitos Sinetti.

joskus vain tämä olemassa olon turhuus käyniin päälle, ei pelkoo että itelleni mitään tekisin, on vain niin täysin epäonnistunut olo. :(

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 09:26

Hei ...älä huoli, olet minulle rakas veli, niin kuin kaikki täällä. Ei nää sanat paljoo lohduta, mutta halusin tuoda ja tarkoitan myös. Et ole epäonnistunut. Olet Jumalan rakastettu ja silmäterä kuin myös kaikki muutkin täällä olevat.
Noita päiviä on meillä kaikilla, ettei missään ole järkee, eikä mitään tapahdu. Sitten kun alkaa tarkemmin miettii, huomaa että on paljonkin asioita mitä ympärillä tapahtuu, kunhan ottaa niistä kiinni. Herra on meidän kanssa kaikessa läsnä, vaikkei siltä aina tuntuisikaan, se on kaikkein tärkeintä.
Eilinen oli myös itselle tosi tylsä päivä, eikä tämä aamukaan ole oikein alkanut avautumaan ... aurinko kyllä näyttää tuolla yrittävän pilkistää.
Hagg. 2:23. "Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 09:29

Kuva

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 16 Syys 2019, 09:30

rahaa se on kyllä kova keräämään tää meller.sen olen laittanut merkille jo ajat sitten. ja se pirkko säilä kielsi jonkun sananviejän pysyä poissa venäjältä ja että se on vain patmoksen aluetta tässä muuan vuosi sitten. ihmettelin suuresti, eikö uskovat enää samalle alueelle sovi. kyllä meitä epäonnistujia on moniakin täällä palstalla. itsekin koen, että ihmiset ovat minua vastaan kaikessa, missä mielipiteistä voi olla vaan vastaan, mutta en välitä. olen kasvanut siinä sopassa.jo peruskoulussa sain oman osani, kuinka opettaja piti minua epäonnistuneena.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 09:34

Kuin myös Tuula, koin myös koulussa olevani täysi luuseri, mutta jotenkin olen olen onnistunut menemään silti elämässäni eteenpäin. Tiedän, että Jeesuksen Kristuksen voimalla. Hän ei ole päästänyt minusta irti, vaikka monasti sitä en olisi ansainnut.
Nytkin, nämä viime päivät, olen kokenut jotenkin, että olen epäonnistunut ja tyhmä, jollain tasolla .. no, .. sen saa laittaa sen vihtahousun piikkiin, sehän meitä yrittää nujertaa ei Herra.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 09:36

Tehdään tästä YHDESSÄ hyvä päivä!

Tuula1

Viesti Kirjoittaja Tuula1 » 16 Syys 2019, 09:37

Sinetti. joo. pidetään Jeesuksesta kiinni. Aamen.olkoon muut mitä mieltä haluavat.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 09:44

Kuva

AMEN! TUULA & MAUTSA! AMEN!

Löysin tuollaisen vanhan sateenvarjon ja kun se on käännettynä noin nurin päin, voimme kerätä sen täyteen hyviä asioita. Olkoon Herra siinä kanssamme. Tulkoon Siunattu päivä, meille kaikille, Jeesuksessa Kristuksessa!

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 16 Syys 2019, 09:48

"Seuraavana päivänä Mooses sanoi kansalle: 'Te olette tehneet hyvin suuren synnin. Minä nousen nyt vuorelle Herran luo. Ehkä voin sovittaa teidän syntinne.'

Sitten Mooses palasi Herran luo ja sanoi: 'Voi, Herra! Tämä kansa on tehnyt suuren synnin! He ovat tehneet itselleen jumalan kullasta. Anna anteeksi heidän syntinsä. Mutta jos et anna, niin pyyhi minun nimeni kirjastasi.'

Silloin Herra sanoi Moosekselle: 'Minä pyyhin kirjastani kaikkien niiden nimet, jotka tekevät syntiä minua vastaan. Mene nyt ja vie kansa maahan, josta olen sinulle puhunut. Minun enkelini kulkee sinun edelläsi. Mutta tilinteon päivänä minä rankaisen kansaa sen synnistä.'"
- - -
"Muutamia sinulla sentään on Sardeksessa, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan. He saavat käyskennellä minun seurassani valkeissa vaatteissa; he ovat sen arvoisia. Se, joka voittaa, saa ylleen valkeat vaatteet, enkä minä pyyhi hänen nimeään elämän kirjasta, vaan tunnustan hänet omakseni Isäni ja hänen enkeliensä edessä."
2. Moos. 32:30-34; Ilm. 3:4-5 [kr92] [kr38]

Vastaa Viestiin