videoilla rikkaaksi

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

videoilla rikkaaksi

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Mielenkiintoinen sivu, siihen voi syöttää youtube kanavan nimen ja nähdä paljonko videon tekijä on tienannut videoillaan.
Joillakin hurjia summia, esim pastori paulbeckley on tienannut yli 300000 euroa tekemällä videoita. Pistää miettimään, että mikä on motiivi.
No eihän tienaaminen ole synti, mutta tuleeko siitä pääasia?!

https://youtubermoney.com/index.html

--
Maaret

Re: videoilla rikkaaksi

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Osoittaa vain yhä räikeämmin ettei pedon valtakunnassa makseta palkkaa työstä vaan mistä lie touhusta.
Luulisi ettei lopulta ole mitään väliä mitä ihmiset tekevät rahansa eteen. Kun rahaa saa höpisemisestä niin miksi arvostella työttömiä jos he saa rahaa "höpisemisestä".
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: videoilla rikkaaksi

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, tää on erittäin hyvä ja ajankohtainen mutta ikävä keskustelunaihe!

Mä olin adventisti aikoinaan jotka kunnioittivat menestysteologiaa. Mutta tajusin jostain syystä jo sillon nuorena, ettei raha ja valta ole siunaavaa, eikä se ole Jumalan tahdonmukaista saamista. Kuitenkin eräällä tavalla on, koska joku pelastuu ainoastaan sen kautta, että tajuaa vasta ylpeänä ja rikkaana, kuinka kaukana hän on Jumalasta. Näin saattaa olla ja joku ehkä siksi saa rikkauksia. Mutta pääsääntönä voidaan silti pitää Jeesuksen sanoja, rikkaaan on yhtä vaikeaa päästä Taivasten valtakuntaan, kun kamelin läpi neulansilmästä. Mutta Jumala voi... Joten se ei ole sääntö mutta melkoinen merkki siitä, mihin on mielistynyt ja matkalla.
Mä oon kuullu paljon tarinoita rikkaista, joiden kohtalo on kuolla rikkaana ja yltäkylläisyydessä vailla pelastuksen toivoa. Eikä edes kuoleman edessä vaihtaisi rikkauksiaan Jeesuksen armoon. Sellainen on jo äärimmäistä sokeutta.

Mä sain kanssa maistaa rikkauksia silloin 5-8 vuotta sitten ja rukoilin, että Jumala pelastaisi minut siitä tunteesta, jota koin kun oli liikaa. Se oli kuoleman tunne, vaikka olinkin vahvassa uskossa. Se olis voinu mennä niin, että henki ei enää olisi ollut minussa ja olisin ylpistynyt. Onneksi minulle tapahtuis se, että joku roisto huijasi minua ja menetin koko omaisuuteni. Hyvä niin, saan olla siitä kyllä kiitollinen. Nyt kun ei ole mitään, elämä kulkee jatkuvassa käsikädessä Kristuksen kanssa, päivästä toiseen.
Vastaa Viestiin