eu:sta

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Maaret

Re: eu:sta

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Näinpä 🙁
Suomi siirtyi ensin palvomaan muita jumalia ja sitten Jumala hylkäsi heidät häpäisemään itse itsensä. Nyt he ovat myyneet omaisuutensa pilkkahintaan, luovuttaneet määräysvallan lapsille ja naisille, tehneet liiton suurneuvoston kanssa jolle myivät koko kansan orjaksi ja pahuuden huippuna lahjoittaneet lapsensa raiskaajaterroristeille.
Mutta kuten Raamatun historiassa Herra antaa heille mitä haluavat, he saavat juhlia halujensa täyttymistä ja kesken riemun he syöksyvät turmioon.

Raamatun paikat laitan myöhemmin kun siirryn isommalle koneelle ......
Maaret

Re: eu:sta

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Jesaja 3:
1 Sillä katso, Herra, Herra Sebaot ottaa pois Jerusalemilta ja Juudalta varan ja turvan, kaiken leivänvaran ja kaiken vedenvaran,
2 sankarin ja soturin, tuomarin ja profeetan, tietäjän ja vanhimman,
3 viidenkymmenenpäämiehen ja arvomiehen, neuvonantajan, taitoniekan ja taikurin.
4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.
5 Kansassa sortaa kukin toistaan, jokainen lähimmäistään; nuorukainen rehentelee vanhusta vastaan, halpa-arvoinen arvollista vastaan.
....
9 Heidän kasvojensa hahmo todistaa heitä vastaan; syntinsä he tuovat julki niinkuin sodomalaiset, he eivät niitä salaa. Voi heitä! Itsellensä he pahaa tekevät.
10 Sanokaa hurskaasta, että hänen käy hyvin, sillä he saavat nauttia tekojensa hedelmiä.
11 Voi jumalatonta! Hänen käy pahoin, sillä hänen kättensä teot maksetaan hänelle.
12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
13 Herra asettuu käymään oikeutta, nousee kansoja tuomitsemaan.
14 Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen päämiesten kanssa: Te olette raiskanneet viinitarhan; teidän taloissanne on kurjilta ryöstettyä tavaraa.
15 Kuinka saatatte runnella minun kansaani ja ruhjoa kurjien kasvot? sanoo Herra, Herra Sebaot.

----tässä tulikin samassa aika monta nykyhetkeen sopivaa asiaa
Maaret

Re: eu:sta

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Jer. 51:39
Kun he ovat himossansa kiihkeimmillään, teen minä heille juomingit ja juovutan heidät, että he riemastuvat ja nukkuvat ikuiseen uneen eivätkä enää heräjä, sanoo Herra.

1. Tess. 5:3
Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
Maaret

Re: eu:sta

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Habakuk 2
Sopii kaiken kaikkiaan tähän aikaan.
Vastaa Viestiin