se totuus

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt alkaa Ellan avatar olee maksimissaan. Jollain uudella ohjelmalla saattas vielä saada paremman, kuten joku Photoshop Premier jolla tehdään just näitä tämmösiä. Se siinä on, ku tässä keskusteluohjelmassa ei ole enää ollu vuosiiin päivityksiä, joten ominaisuudet eivät ole kasvaneet.
Nyt tässä on kyllä mahdollista tehdä gif animaatio avattareksi mutta vaatimukset on niin kovat, joka ymmärtää mistä puhun, elikkä 90x90pix koko ja vain 6kb iso file, elikkä tosi pieni pitää animaatio olla. Sen sijaan normi kuva, kuten tuo Sinetinkin kuva, siinä saa pikkusen tota pakkaustasoa paremmaks ja kuva näyttää skarpimmalta. Ihme että sain ton Ellan pikselimäärän 85x85 ja värejäkin peräti 255. Heti kun käytti 256 väriä niin kilotavut hyppäs 6,2 eikä siis enää riitä. Tein varmaan kymmenen eri versioo ennen kuin sain optimaalisesti tiukaksi tän :D heh, mutta se oli taas ihan hauskaa kun on jotain haastetta.
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siitä tuli ihan HIENO! Kiitos Jarmo minukin puolesta ...
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ella, jos saan olla utelias ... ja minä olen :D , no, en oikeesti, mutta riemuitsen niin uudesta siskosta, niin miten löysit meidät? :roll: On ihanaa saada sinut tänne sisareksemme ja palan halusta ja ilosta, oppia tuntemaan sinut ja sinun Kristus tiesi.
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Amen, Kiitos Jeesus! Kiitos että jaoit tuon Sanan ja muutuit eläväksi keskuuteemme! Olet jo nyt RAKAS!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Ja kuva on hieno :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä täällä nauran onnellisena. Kiva kun tykkäätte.
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Teille kaikille ihanille!

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Eero »

Samoin Sinetti :)

"Sinä annat minun sydämeeni suuremman ilon, kuin heillä on runsaasta viljasta ja viinistä.
Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, yksin annat minun turvassa asua."

Psalmit 4:8-9
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Kiitos Ella tuosta Sanan paikasta. Tuollaiseksi lähteeksi toivon tämän palstan taas muuttuvan. Enemmän elämää ja kuplivaa iloa lähteestä!
Ajattelin eilen aivan samaa, että kunpa muutkin lukijat taustalla, uskaltaisivat ottaa tuon rohkean askeleen, niin kuin sinä, Ella sisko. Muuttuisivat eläviksi tänne palstalle ... se on sitä parasta antia ja iloa!
Olen niin iloinen sinusta siskoni, että astuit esiin ... luoksemme. Tämä on kuin pieni seurakunta, ja niinhän me olemmekin, Kristuksen seurakunnassa ja Hän on meidän päämme. Ja oikeasti, täällä on kyllä tapahtunut ihmeitäkin. Joka on avoimesti tätä seurannut, on sen varmasti huomannut ja se kaikki tai tämä kaikki, on Jumalan suurta ihmettä ja suunnitelmaa, kuljemme ja olemme täällä Hänen johdatuksessaan.
Kiitos , kunnia ja ylistys! Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle!
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

TULKAA!!! Muutukaa Eläviksi yhteyteemme!
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesus sanoi: ”joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä.”
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Ella ... laitetaan tuo laulu soimaan! Tämä on niin ihana laulu !!!
Joka janoaa : https://www.youtube.com/watch?v=ISQtbsbQs2c


"Joka janoaa, hän tulla saa
luokse Jeesuksen, luokse Mestarin,
joka uskoo Häneen, joka luottaa Häneen,
elämän alkaa voi uudestaan.
Hallelujaa, Sua kiitämme, hallelujaa..."
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... SE TOTUUS ...


Kuva
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Paamat haluan rohkaista sinua. Mä olin hirveä juoppo elämä oli ihan pilalla. Rukoilin niin kauan alkoholista vapautumista kunnes en enää jaksanut. Noin 1,5v. sitten Jumala yllätti minut. Yhtäkkiä huomasin ettei minun tarvitse enää juoda. Olin päässyt vapaaksi. En pysty kertomaan millaista iloa Jumalan läheisyydessä saan kokea. Kaikki on sinulle valmistettu Paamat Jeesuksessa. Vapaus, ilo, rauha. Rukoilen puolestasi joka päivä tuon asiasi Herran kasvojen eteen. Mikään eikä kukaan ole salassa Häneltä. Hän joka on luonut tämän maailman Jeesuksessa Kristuksessa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Paamat, me olemme täällä sua varten...
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Me todella olemme täällä juuri sinua varten paamat. Olen otettu, että uskalsit avata tuota juomistasi. Tiedätkö, se on merkki, että olet parantumisen tiellä, Kristuksessa.
Tiedän mistä puhun, sillä Isäni aikanaan oli alkoholisti. Jo aivan pienenä, saimme pelätä missä kunnossa isä tulee kotiin, sillä niin monasti siitä seurasi perhe väkivaltaa ja saimme yö pakkasellellakin lähteä välillä häntä karkuun. Isä ja äiti on jo poissa ja kaikki on anteeksi annettu. Lääkärit ennustivat jo isälle ruumis palttoota jos ei lopeta juomista, olivat jo avuttomia isän juomisen ja terveyden suhteen ... mutta ... sitten tuli Jeesus väliin ja isä parantui ja vapautui ja pelastui kerta heitolla!!! Siihen missä maailman lääkäreillä ei enää voimat riitä, Jeesus saa astua kuvaan ja ottaa sen kaiken pois ... kerralla! Amen.
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ennen isän uskoon tuloa, eräänä yönä nukuin huonosti. Sitten näin valon joka peitti koko ovi aukon makuu huoneeseen. Pelästyin ja ääni sanoi: älä peljästy sillä tulin siunaamaan teidät."
Pelko loppui samassa ja valo hävisi ja minä nukuin todella rauhassa aamuun asti. Joku aika tästä ja isä tuli uskoon ja hänen suvussaan tuli muitakin uskoon.
Amen.
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ei niin alhaalla kulje kukaan, ettei siellä Jeesus ois. https://www.youtube.com/watch?v=8AD8H_zgcSs

... JA VAIN ... MEIDÄN VUOKSEMME ...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, me olemme kaikki samassa veneessä, jokaisella on omat ongelmansa, mutta yhteinen auttaja Herra Jeesus, joka on nähnyt kaiken, kärsinyt kaiken ja Voittanut kaiken. Sinut ja minut ja koko maailman.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
paamat

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja paamat »

kiitos teille ystävät. joskus on vaikeeta löytää sanoja, sydän tyhjänä, silti on jotain..jotain jossakin mielen sopukassa, se ei ole vihaa, kaunaa katkeruutta ketään kohtaan, se on jotain muuta. usko, toivo ja rakkaus, mikä näistä on suurin?.

1 Korintolaiskirje 13;1Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
12 Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
Vastaa Viestiin