pelastussanoma

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
paamat

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja paamat »

onko suomen "etsikkoaika" ohi? jos ei suosiolla niin pistääkö Jumala väkisin tään kovakalloisen kansan kuriin?.

Jarmolle onnittelut, ja siunaus uuteen kotiin.
paamat

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja paamat »

ja se miekka saataa sattua aika syvään tähän Jumalattomaan rääväsuiseen, kiroilevan, luojansa kieltävän kansan keskelle.
mutta kyllä herjaajankin suu vaikenee ja ja jumalattomankin polvi taipuu. on aika.
se Jumalan rakkaus vaan on selleinen, se kutsuu vieläkin. voi etkö Minua kuule kun sinua kutsun, etkö minulle vastaa?.
Suomi. kaikesta julkeudestasi huolimatta olet Minun, niinkuin Efraim joukkoinensa( yhdeksän kadonnutta), olet minua vastaan, mutta minä vedän sinut takaisin lupaukseni mukaan ja olet minun. Israel, en lupaustani kadu.
paamat

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja paamat »

12-tuhatta jokaisesta israelin sukukunnasta, yhteensä 144-tuhatta, lukekaa ilmestyskirja.on aika.
kristityille: antikristus tulee . voihan ajatella että paavi kristuksen sijaisena on antikristus ollu jo vuosisatoja, silti tulee tämä laiton 3.5-vuotta tai se teidän 7-vuotta, vieläkin palaan jo kertomaani ja kysyn: Jeesus toimitti asiansa 3,5-vuodessa, minkä takia vihanaika kestäisi 7-vuotta...jaa, se viimeinen vuosiviikko, jos jollakin on raamattu ja laskutaitoa (anteeksi) pystyy laskemaan Jeesuksen kuolinvuoden viimeisen vuosiviikon puoliväliin!.
Danielin kirja: ja hän tekee liiton raskaaksi, on väärä käännös. kuuluu oikein: ja hän vahvistaa liiton vuosiviikon puolivälissä, puhutaan Jeesuksesta ei antikristuksesta, raamatun väärimmin ymmärretty jae.
Jeesus kuoli viimeisen vuosiviikon puolivälissä!...siis mihin perustuu 7-vuoden vihanaika?, kertokaa ystävät rakkaat?.
paamat

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja paamat »

lasketaan Danielin kirjasta 69- vuosiviikkoa, saavutaan vuoteen 27-jkr, silloin voideltiin pyhin,Jeesus meni Johanneksen kasteelle, alkoi viimeinen vuosiviikko, 3,5- vuotta myöhemmin korkeimman pyhä hakattiin ristille, viimeisen vuosiviikon puoliväli???, siis seitsemän vuoden vihan aika???.täh.
paamat

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja paamat »

odotan teidän vastaavan, kommentoivan vaikka tyrmäämästi omiin ajatuksiini, ottakaa kantaa, jyrätkää yli jos on tarvis, hiljaisuus on kuolemaa pahempi.
Jarmo salli minun tulla kertomaan näkemykseni, turhauttavaa tämä yksin puhelu.
eikö tämä ole Kristittyjen nettisivu?. yksinkö mä täälä höpäjän?.
yleensä hiljaisuus on vihje: häivy meidän sivuilta, et ole tervetullut, olis kiva kun se sanottais suoraan.
Sinettisormus

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kyllä, kyllä tämän on uskovien kritittyjen netti sivu ja olet aivan oikeassa paikassa luonamme, älä sitä epäile.
Jostain syystä tänne on lasketunut tämä outo hiljaisuus, josta minäkin kärsin. Se on juuri niin kuin sanoit, rakas paamat; hiljaisuus on kuolemaakin pahempi." Näin minäkin koen. Täällä on vajottu kuin johonkin "Ruususen uneen".
Herra, Jeesus Kristus, herätä tämä palsta eloon! Minäkin koen jatkuvasti että höpötän täällä ihan yksin ja että olenko edes enää tänne tervetullut. Ymmärrän täysin sinun tunteesi.
Minä en ole analyytikko noihin Raamatun teksteihin, mutta luin tuon tekstin minkä toit ja koin sen olevan hyvä teksti. Kiitos siitä ja kiitos että olet täällä kanssani ja kanssamme. Valitettavasti moni on vain jäänyt lukijan tasolle. Pienikin sana antaisi eloa tänne palstalle. Katso7 veljen kanssa olemme yrittäneet saada tuota lähdettä pulppuamaan jälleen, mutta tuloksetta ... sydämeni itkee, onko otteeni kirvonnut.
Olet Siunattu paamat ja te kaikki ja Siunausta tälle palstalle, että se heräisi eloon, että se olisi janoisalle se virvoittava lähde, mihin on aina hyvä palata. Jeesuksen Kristuksen nimeen tämä tapahtukoon.
Amen.
Sinettisormus

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä on tämä hyvä kuvasarja Jarmolta, joka löytyy tuolta Pelastussanoman pääsivulta, kuvannee kyseistä asiaa ja tuolta pääsivulta voi klikkailla noista muistakin kuvista, joiden alta löytyy hyvää tekstiä niin kyseiseen asiaan kuin muuhunkin, kannattaa käydä ajan kanssa tutustumassa:

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä vastailen kun ehdin. Olen koko ajan joutunu olee täs muuttohässäkässä ja tänään sähkötki oli puol päivää poikki ku ne veti johdot maahan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tämän paikka olisi Raamattu-osiossa.

..siis tuon Paamatin kysymyksen aikakausista....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo, minusta tämä kuuluu Raamattu osioon myös... mutta otsikko pitää muuttaa, esim. 7 vihanvuotta tms....
Sinettisormus

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. hei, huomasin juuri että osio lopunajat, on paamatin ketju, 1260+30=1290 , jossa puhutaan samasta asiasta, eikö voisi vain liittää sinne : viewtopic.php?f=3&t=1285

... mutta ihan maku asia, ihan kumpaan vaan ... :P
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aluksi haluan kauniisti ilmaista että opettajaksi itseään ei kannata korottaa. Kas kun me olemme täällä kaikki oppilaita ja opettaja on Jeesus Kristus, vapahtajamme, Pyhän Henkensä kautta. Me vaihdamme ajatuksia ja punnitsemme kaiken, emmekä halveksu mitään sanomaa, vaan kunnioitamme jokaisen näkemyksiä. Tarkoitus on että tämä palsta pysyisi mahdollismman raamatunmukaisena ja perustamme on Kristuskeskeisyys. Mitä tulee Raamatun väärin tulkitsemisiin, niin niissä asioissa pitää pysyä tyyli kurissa. Ei ole niin selvää kellekään mitä Raamatussa on väärin tulkittua ja mikä ei. Tärkeää on tutkia ja tuoda näkemys, eikä tuoda lauseella "kyllä minä teitä nyt hieman opetan". Opettaja usein joutuu ongelmiin itsensä kanssa koska korottaminen tulee aika usein suoraa opettajaa vastapalloon. Kapsahtaa oman nokkeluutensa ja viisautensa kuoppaan. Mä oon sen oppinu myös kantapään kautta, luullut ja puhunut omassa voimassa ja saanut tuntea tyhmyyteni ihan ansaitusti omassa nahassa. Sanalle kannattaa aina olla nöyrä, eikä lähteä "asia on näin" linjalle ollenkaan. Sanaa kannttaa tutkia samoin kuin Jeesus opetti murtamaan leipää. Se pitää ottaa käteen, murtaa pieni pala ja kostuttaa se viinissä ja sitten pienin paloin alkaa syödä viinissä (Pyhä Henki) pehmennyttä leipää. Eihän kukaan tuki koko leipää kuivana suuhunsa ja koita sitten sitä nieleskellä, tukehtuuhan siihen ;)
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Aluksi haluan kauniisti ilmaista että opettajaksi itseään ei kannata korottaa. Kas kun me olemme täällä kaikki oppilaita ja opettaja on Jeesus Kristus, vapahtajamme, .........)
Olipa hyvin sanottu :)

--
paamat

Re: pelastussanoma

Viesti Kirjoittaja paamat »

siirtäkää sinne otsikolla: vihanajat.
Jarmolle kaunis kiitos siitä mikä sopii mikä ei .
onhan tämä kristillinen keskustelu palsta, tempaus näkemyksiäkin on kolme!, ja kaikki on oikaessa???. ite kannatan sitä viimeistä, te ilmeisesti ensimmäistä
ei kukaan ole riitaa haastamassa.
Vastaa Viestiin