Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Keskustelua henkimaailmasta, hengen ja sielun elämästä sekä hyvistä että vieraista hengistä
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jos tää ei sopivaa kirjoitaa tänne poistakaa. Olin Israelissa puoli vuotta. Juhlin aina viikonloppuisin Tel Avivissa. Erään kerran olin diskossa jossa oli 6 metriä korkeita fallos patsaita.Ihmiset tanssi niiden ympärillä ja mä kans. Yhtäkkiä mä täytyin aivan valtavalla onnen ja ilon tunteella. Yks mies tuli sanomaan mulle että olet kyllä tosi onnellisen näkönen. En tajunnut tilannetta. Seuraavana 3 päivänä en kyennyt kuin kirkumaan ja huutamaan. Fallos patsaat siellä olivat todellista baalin palvontaa ja Israelissa henkimaailma on todellista. Tajusin että olin palvellut paholaista ja avautunut demonihengelle. Paholainen on todella olemassa ja hänen palveluksessaan olevat saastaiset henget.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänne henkimaailmaan tuo sopii hyvin ja kiitos tuosta kertomastasi. No todella; tuo on sitä valtavaa Baalin palvontaa, jonka vuoksi Sodoma ja Goromakin tuhottiin. Onni, että olet kuitenkin ymmärtänyt tuon, mitä tuolloin tapahtui. Tuosta on hyvä puhdistautua Herran kasvojen edessä, luovuttaa se täydellisesti Herran ristin juurelle, sillä Jeesus ottaa mielellään tuon taakan sinulta vastaan, jos et jo ole sitä tehnyt, sillä se ei ilmene kertomastasi.
Mutta tämä on hyvä esimerkki siitä, mitä voimme ymmärtämättämme tehdä ja joudumme noiden hurmos henkien valtaan.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen kyllä jo vapautunut kyseisistä asioista.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Kun näitä pystyy uskovana katsomaan taaksepäin, näkee kuinka vahvassa koulussa on ollut ja voi tuon kokemuksen kautta jakaa tuota todistusoppia muillekkin.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kuulin en viitti kertoo you tube musiikki videon nimeä mut tiedän että Tel Aviv Pride viikolla yhellä stadiumilla jossa juhlittiin ,homot lavalla esiintyneet esitanssijat, tanssivat isot pirun sarvet päässä.Se ei kyllä ole mikään leikki se on sydämen tila.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuota voi jo kutsua saatananpalvonnaksi!!! Iljetysten iljetys!!!
Birge

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja Birge »

Muinaisen Baalin paluu.

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset ... w-yorkiin/
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000002877207.html

Saarn. 1:10 Jos jotakin on, josta sanotaan: "Katso, tämä on uutta", niin on sitä kuitenkin ollut jo ennen, ammoisina aikoina, jotka ovat olleet ennen meitä.

Kaikki kiertää ympyrää ja palaa takaisin.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyllä! Mä uskon myös vanhan paluuseen, myös tässä Baalin palvonnassa. Se on niin raamattuhistoriallinen juttu, että se varmaan tekee vielä comebackin ja nuo lopunajat ovat edelleen monilta osin salaisuuksia täynnä. Siellä on vielä monta omituista juttua odotettavissa.
Rebekka

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja Rebekka »

Miten näistä demonisten henkien hyökkäyksiltä puhdistuu kaikista parhaiten? Itse olen hyvin herkkä henkimaailmalle ja välillä on tullut aika voimakkaitakin kokemuksia demonistisista voimista, jotka koettavat esittää valon enkeleitä.( Uskoni on vielä aika lailla lapsen kengissä)
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Rebekka kirjoitti:Miten näistä demonisten henkien hyökkäyksiltä puhdistuu kaikista parhaiten? Itse olen hyvin herkkä henkimaailmalle ja välillä on tullut aika voimakkaitakin kokemuksia demonistisista voimista, jotka koettavat esittää valon enkeleitä.( Uskoni on vielä aika lailla lapsen kengissä)
Välittömässä hyökkäyksessä olen alkanut ylistää Jumalaa ja Jeesusta, lisäksi katse ristiin päin. Demoniset henget eivät viihdy ilmapiirissä, missä ylistetään Jeesusta. Yöpöydälle kannattaa myös jättää avattu Raamattu, se ei myöskään ole vihollisen lempikirja.
Juhani

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Katso, Jumala on minun pelastukseni; minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, hän tuli minulle pelastukseksi." Jes.12:2.
Sinettisormus

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Markku antoi tuossa hyvät ohjeet, joita minäkin usein viljelen, sillä ne toimii ....
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Minä olen pyytänyt Herraa poistamaan pahan Hänen nimessään, mutta luulen että nuo Markun neuvot ovat toimivammat, taidanpa ottaa käyttöön.

Sitten en tiedä miten teillä muilla, mutta oon käyttänyt tuota keinoa myös kun huomaa että ajatuksissa on "väärä sävy". En tiedä ovatko ne varsinaisia hyökkäyksiä vai perisynnistä kumpuavaa. Joskus saa melkein hokea, vaikka hullulta kuulostaakin.

Tervetuloa ja Herran Siunausta myös tämän ketjun kautta Rebekka!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
näkymätön ninni

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Demoniset henget/saatana vihaavat Jeesuksen Kristuksen tekemää valtavaa sovitustyötä ristillä! Sen tähden kun tunnen olevani hyökkäyksien kohteena painun aina ristin juurelle Jeesuksen jalkojen juurelle ja katson vain häntä. Jeesuken ristillä vuotanut veri on viholliselle myrkkyjä. Kaikin keinoin koettaa sielunvihollinen pimittää tämän Herran Jeesuksen tekemän ristin sovitustyön meidän sydämistämme.

Sen tähden laulan näin:

Virsi 301

1.
Kirkasta, oi Kristus, meille
ristinuhri Golgatan,
josta meille langenneille
loistaa sydän Jumalan.
Uskon silmä kiinnitä
aina kohti ristiä.

2.
Synkeys nyt hajoaapi,
yöstä päivä valkenee.
Kun näin Jeesus voiton saapi,
taivas meille aukenee.
Herra Jeesus verellään
rauhan tuotti ristillään.

3.
Eksynyttä lammastansa
hän on aina säälinyt,
tuonut laumaan armossansa,
siinä sitä kärsinyt.
Uskon, että käydä saan
kasvojansa katsomaan.

4.
Ei siis alla kiusausten
epäillä nyt tarvitse,
eikä tiellä huokausten
epätoivo vallitse,
kun on täysi sovitus,
sielun turva, pelastus.

5.
Niinpä uskon silmä kantaa
yli matkan myrskyisen.
Katsellessa rauhan rantaa
kaipuu täyttää sydämen.
Saavu kohta, määränpää,
silloin tyyntyy myrskysää.

6.
Jeesus, sinun alkamasi
usko on ja kilvoitus.
Myös on sinun hallussasi
matkan päässä vapahdus.
Silloin minut uupuneen
noudat kotiin taivaaseen.
näkymätön ninni

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Ef.6:
11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18 Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Eiks se jotenkin niin mee se raamatunpaikka että hän ajoi hneget ulos sanalla!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen katso7! Totisesti: "Hän ajoi henget ulos sanalla"!

Raamattu 1933/38 tekstistä.
Matt. 8:16

Mutta illan tultua tuotiin hänen tykönsä monta riivattua. Ja hän ajoi henget ulos sanalla, ja kaikki sairaat hän paransi;

17 että kävisi toteen, mikä on puhuttu profeetta Esaiaan kautta, joka sanoo: "Hän otti päällensä meidän sairautemme ja kantoi meidän tautimme".
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Ninni ja tuo Baabel on myös sellainen joka palaa ja tuhoutuu ikiajoiksi sitten. Mutta sitä meidän ei tarvitse nähdä. Halleluja Jeesus!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Järkyttävä kokemus todellisesta baalin palvonnasta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siis Babylon
Vastaa Viestiin