Oliko tällä jokin syvempi merkitys

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
VainYksinJeesus

Oliko tällä jokin syvempi merkitys

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tuossa maanantain ja tiistain välisenä yönä...yhtäkkiä heräsin, katsoin kattoon ja ihmettelin mitäs sieltä on tulossa.
No siinä hetken kateltua huomasin että siellä katossa oli enkeli jolla oli tosi isot siivet. Se ei tullut seisomaan eteeni. No nousin sitten istumaan ja hieman kohotin kättä, ja heti siihen lensi pieniä enkeleitä ja ne otti kädestä kiinni ja lensi sen ympärillä. Tunsin kun ne koski käteeni.

Hetken siinä mietin että mitä tää on ja sitten muistin että olin nähnyt unta, jossa katsoin jostain ikkunasta ulos ja ehkä lauloin tai vain ylistin Jeesusta, mutta koin että siinä unessa oli myös Raamattu ja se oli auki laulujen laulusta..

Olin viikonloppuna Leivonmäellä kokouksessa. Siellä oli Rauno Helppi ja hänen vaimonsa ja tää hänen vaimonsa siellä puheessaan kehoitti kaikkia lukemaan tätä laulujen laulua.

Mutta oliko tällä mitä nyt yöllä tapahtui, jokin isompi merkitys...jäin miettimään.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Oliko tällä jokin syvempi merkitys

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Kiitos Sinulle VainyksinJeesus kun toit näkisi tänne.Itse en osaa yhtään tulkita unia ja näkyjä.Ehkä siksikin kun en itse niitä näe.En edes muista koska olisin unta nähnyt.Olen ajatellut onko syynä kipulääkitys jota joudun päivittäin käyttämään kroonisiin kipuihin.No oli niin tai näin, Siunausta Sinulle VainYksinJeesus.
Sinettisormus

Re: Oliko tällä jokin syvempi merkitys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Minulle nousee tuosta kokemastasi, siskoni tälläista. Se kaikki oli sinulle lohdutukseksi ehkäpä siunaukseksikin. Ehkä tuo että ne pyörivät käsiesi ympärillä tarkoittaa että tulet olemaan tässä yhteisessä Kristus ruumiissa nuo auttavat ja rakastavat kädet.
Ole Siunattu Jeesuksessa Kristuksessa, rakas siskoni , VainYksinJeesus!
VainYksinJeesus

Re: Oliko tällä jokin syvempi merkitys

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Kiitos vastauksista teille ja Siunausta.
En yleensä oo aatellu että enkeleitten näkemisellä ois mitään suurempaa merkitystä, mutta nyt tuosta tuli sellainen olo. Tai en ois muistanut näkemääni unta jos en ois heränny kesken unien.

Kun oon nyt eräässä palvelukodissa avustamassa yhtä vanhusta, niin jokin aika sitten tuli sellainen ajatus, että olisi kiva omalla ajalla kerätä ne kaikki vanhukset yhteen ja jutella niitte kanssa näistä uskonasioista. En ole kylläkään vielä kysynyt sieltä johtajalta että saisinko ruokalassa pitää vaikka kerran viikkoon tuollaisen kokoontumisen. Uskon että siellä on paljon yksinäisiä, jotka varmasti tykkäisi jutella Jumalasta ja pelastumisesta.
Mutta kun oon ite vähän huono puhumaan, niin olen nyt vain Herralle tätä asiaa vieny...en tiedä pitäisikö tälläisissä asioissa ensin odottaa Herran vastausta ja sitten toimia...

Tosin uskon että oli Jumalan johdatus, että pääsin avustamaan tätä vanhusta, jonka lapset on kanssa uskovaisia. Mutta he asuu niin kaukana ettei usein pääse käymään tämän luona..
Sinettisormus

Re: Oliko tällä jokin syvempi merkitys

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... ehkäpä sinulta odotetaan tuota rohkeaa uskon askelta. ... :)
Vastaa Viestiin