Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kerron nyt todistuksena mitä tapahtui Herran vahvan käden johdatuksena kun minut pyydettiin siellä toukokuussa erääseen turkulaisten omistamaan portsarifirmaan osakkaaksi ja hakemaan siihen vartioimisliikelupia.

Aluksi kaikki näytti hyvältä kuten tällaiset aina. Maalaillaan ruusuista kuvaa firmasta ja tulevaisuudesta mutta jätetään omat pimeät puolet kertomatta ja firmaan kohdistuvat ongelmat.
Kerroin monille ihmisille että olen saanut hyvän tilaisuuden ja ehkä jopa työpaikan lähitulevaisuudessa. En vaan ottanut huomioon heti sitä mitä Jumalalla on asiaan sanottavaa. Se sitten pitää tulla toisen ihmisen sanomana minulle profeetallisin keinoin.
Hieman jälkeen juhannuksen palstamme "katso7" soittaa minulle ja sanoo saaneensa varoitusprofetian minulle. Hän ilmoitti että älä ota vastaan filistealaisten omaisuutta, sen taustalla on petos. Selkeää sanomaa siihen paikkaan.

Sitten menin tekemään heille viikonlopuksi vuoroja kahtena peräkkäisenä viikonloppuna. Otin heti tuon saamani profetian silmän alle tarkkailtavaksi ja ymmärsin että tässä on joku juoni.
Rukoilin ensimmäisen viikonvaihteen ajellessani siellä ko. turvapartiota ja pyysin nimenomaan minulle helppoa tapaa ja luovutin Jeesuksen tahdon alle koko tilanteen. Sanoin että johda sinä minua ja tee minulle tästä ymmärrettävä. Älä anna kasata minulle houkutuksia, joilla minä menisin lankaan.
Koska olen osakas, niin en saa palkkaa siellä tehdyistä töistä mutta kulut korvattaisiin. Ensimmäisellä viikolla kaikki meni hyvin ja autoni tankattiin ja kaikki ok.
Mutta huomasin kahden osakkaan välillä valtavan riidan ja toinen halusi toisen ulos yhtiöstä ja taustalla oli kamala petosvyyhti. Otin selvää hieman ja huomasin että pata kattilaa soimaa ja kumpikaan osakas ei ole pulmunen ja minäkin vain kävelen juuri nyt "ensirakkauden" kunniakujassa, joka päättyisi aikanaan tai hyvinkin pian.
Toinen osakas taivutteli minua tulemaan petokseen mukaan saamaan ulos tämä toinen osakas ja kuuntelin vaan tarkasti, onko kyseessä aito oikeudellinen tahtotila, vai käydäänkö tässä minulla jotain peliä.
Sitten viime viikonloppuna kaikki ratkesi rukousvastauksena, koska he unohtivat minut yksin partioautoon ajamaan viikonlopuksi tyhjällä tankilla ja olettivat että minä tankkaan, eikä kukaan ollut tankkaamassa minun autoa edes, joka oli sopimuksemme, etten tule täältä kaukaa 140 km päästä Turkuun omin kustannuksin ajamaan ilmaiseksi, puhumattakaan että omin kustannuksin tankkaisin vielä firmankin auton.
Laitoin omistajien viestiketjuun sarkastisen viestin, koskien sitä että tyhjätasku pistetään tyhjällä tankilla viikonlopuksi ajamaan Turkuun viikonlopuksi satoja kilometrejä ja sitten työnnän omankin autoni vuorojen päätteeksi vielä kotiin.
Tästä yhtiön keulahahmo joka koitti saada minua mukaan savustamaan kolmatta ulos, hän ottaa herneen nenään ja syyllistää minua että olet osakas=yrittäjä ja me kaikki maksetaan niitä ja näitä... hän tilitti.
Lopulta muut osakkaat ymmärsi minun tilanteeni ja tämä pääjehu jäi hiukan naurunalaiseksi ja noloksi koska hän rikkoi sopimusta ja tämä kaveri jota oltiin savustettu ulos, hän tuli ja tankkasi autoni ja ymmärsi täysin mikä oli tilanne.

Näin "katso7" saama profetia toteutui kirjaimellisesti ja minä sain juuri sen minkä Jumala katsoi minulle hyväksi. Olisin nimittäin varmasti ilman tätä profetiaa ja niitä rukouksiani koittanut tämä peittää villasella. Nyt minä sen sijaan ilmoitin luopuvani yhtiön omistuksista ja luovutan saamani osakkeet heille takaisin.
Kerroin että toimintatavat eivät vastanneet odotuksiani ja siksi minä ymmärrän että vaikka tämä olisikin tässä, niin seuraava vastaava tilanne tulee pian eteen ja minä en jaksa olla mukana enää siinä ottelussa. Toivotin hyvää menestyksekästä yritystoimintaa ja neuvoin laittamaan ensin perustoiminnot kuntoon yhtiössä ja sitten vasta hakemaan VL lupia.

Näin tämä tarina sai päätöksensä ja kiitos Herralle Jeesukselle, joka katso7:n kautta välitti minulle juuri oikean tiedon mitä siellä tapahtui ja mistä oli kyse.
Sinettisormus

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesukselle Kristukselle, kun pidät huolta meistä omistasi.
Kiitos Jarmo, että toit tämän jaettavaksi, jotain jo vähän aiemmin kerroitkin, mutta et näin kokonaisuutena. Koin myös huolta tuosta työstäsi, sillä se ei tuntunut siltä, niin kuin kaikki olisi hyvin.
Kiitos myös meidän ihanalle veljellemme, katso7:lle, että hänkin tukee siskoja ja veljiä rakkaudella.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:...Koin myös huolta tuosta työstäsi, sillä se ei tuntunut siltä, niin kuin kaikki olisi hyvin...
Juuri näin! Itse koin myös hyvin ristiriitaisia tunteita. Tavallaan tuntui hyvältä jälleen palata alalle mutta sydän suorastaan huusi vastaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4817
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja Eero »

Minusta kuulostaa siltä että vihollinen siinä yritti houkutella sinut tekemään toiselle sen, mitä sinulle itsellesi on joskus ilmeisesti tehty. Eli tuhansien juonien mestari, niin kuin täällä joku joskus sanoi. Mutta tästä näkee myös sen kuka pitää huolen omistaan.

Olkaa Siunattuja Katso7 ja Jarmo, Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

HerranNimessä kirjoitti:Minusta kuulostaa siltä että vihollinen siinä yritti houkutella sinut tekemään toiselle sen, mitä sinulle itsellesi on joskus ilmeisesti tehty...
Joo, täsmälleen näin! Minulle kerrottiin että tämä osakas pitää saada ulos yhtiöstä ja kommentoin siihen niin että omistus on omaisuutta, eikä sitä voi ottaa ottamalla tai muullakaan, vaan neuvottelemalla ja korostin tälle henkilölle että KAIKKI PITÄÄ OLLE OIKEUDENMUKAISTA. Eli jos joku on tehnyt väärin, on velkaa yhtiölle, niin se ei ole oikea kiristämisen väline, vaan sillä voidaan neuvotella välineenä velkojen maksua vastaan. Mutta jos yhtiön osakkeilla ei ole kuitenkaan kuin nimellisarvo ja velka on useita tuhansia, niin hän katsoi että hän voisi ottaa osakkeet pois, esimerkiksi yhtiölle, joka taas ei saa säilyttää omia osakkeita kuin puoli vuotta. Se on osakeyhtiölaissa oleva pykälä.
Tällaisia asioita koitin hänelle kertoa ja koko ajan korostaa että kaikki pitää tapahtua neuvotteluhengessä, eikä kiristyksen aiheuttaman luopumisena.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minun yhtiöni, vartiointiliike Helsingissä nimenomaan kiristettiin minulta vääristämällä ensin kirjanpito minua vastaan ja sitten sillä kiristettiin. KRP kuitenkin on selvittänyt kaiken ja nyt mennään oikeuteen. Pelkät kuulustelupöytäkirjat olivat 944 sivua ja tämä petoksen tehnyt on jo KRP:n kuulusteluissa osoittanut katumusta teostaan ja KRP taas on osoittanut tutkinnan aikana petoksen aukottomaksi ja se kaveri ottaa syytteet törkeästä petoksesta, kiristyksestä, väärentämisistä ja asiakirjamerkintärikoksista. Hänet tullaan tuomitsemaan vankeuteen ja tämä kaveri on jo valmistautunut siihen, luopumalla omaisuudestaan ja jäämällä työttömäksi työnhakijaksi. Ei hänenkään kohtalonsa ollut loppujenlopuksi ruusuinen.
Sinettisormus

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katso7:lle, rakkaalle veljelleni tahdon sanoa tämän, että niin riemuitsen sinusta, riemuitsen että olet noussut jaloillesi ja olet jättänyt alkoholin kiron taaksesi. Sinä olet uskossasi vahvistunut, uskossa , Jeesukseen Kristukseen!
Nämä sanat haluan sinua saattelevan siellä missä oletkin, missä liikutkin ja mitä teetkin, nämä haluan omistaa sinun sydämeen:

17. Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."
Sefanja 3.


Amen.

t. sinetti.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos hengellinen saara minulle- Et tiedä kuinka olet tämän palstan kautta rohkaistut minua muutkin ovat mutta erityisesti sinä.Luovuin netistä.joten kirjoittelen tänne kun mahdollista .muista saara että hänen kauttaan aabrahamin siunaus tuli pakanain osaksi.ilman naista se ei olisi ollut mahdollista. ne jotka vanhurkaskauteen monta saattavat loistavat kuin TÄHDET aina ja iankakkisesti.olen 3 kuukautta raittiina ja minulla ei ole yhtäkään alkoholikiusausta ollut. rukoukset kantavat. myöskin mieleni on puhdistunut ennen kaikkea sydämeni. sinettisormus naura herra nauraa sinun kanssani hedellmällisestä työstäsi ja profetioistasi ja koko tätä pelastusssanomaa. tämä on tällä hetkellä minulle hengellinen on ollut pelastussamo keskustelupalsta koti vaikka nyt en pysyt vähään aikan kirjoittamaan. lehtiraot haverim. terveiset ystvät(kaikille) .tahdon siunata myös erityisesti Jarmoa ja Ollia jotka vastaavat tästä palstasta. Jeesus tahtoo että sinä kaikessa menestyt(ennen kaikkea hengellisesti)
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos katso7!!! Tuo kielikuva Saarasta ja Abrahamista lämmitää minua kovin, kiitos! Herra on lähellämme, voi kuinka Hän rakastaakaan uskollista sydäntä!!!
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos raamatunpaikasta jonka sait se sopii nyt tähän hetkeen. tahtoisin vain korjata että hebreankielinen ja jotkut muut käännökset kääntävät sanan (ääneti tällä tavalla)he will rest upon you eli saa pikkaisen eri merkityksen. se kertoo minulle koska Jumalalla on lepo meihin nähden hän lepää rakkaudessaan hengessään meissä koska yietää että luottamuksemme on Hänessä mikä sen parempaa kuin lepo herrassa ja Pyhässsä Hengessä. ja SAAMME SEN TUNTEA. MInä otan sen henkilökohtaisesti siten että hän vaikuttaa meissä koko ajan. Nyt tämä suomenkielinen käännös pitää paikkanssa. Kiitos sinettisormus ja siunausta.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunausta myös sinulle veljeni. Herra voidelkoon sinua ylitse vuotavasti. Psalmi 133.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

katso7 kirjoitti:...olen 3 kuukautta raittiina ja minulla ei ole yhtäkään alkoholikiusausta ollut. rukoukset kantavat. myöskin mieleni on puhdistunut ennen kaikkea sydämeni...
AMEN! Halleluja Jeesus Kristus!
katso7 kirjoitti:...tahdon siunata myös erityisesti Jarmoa ja Ollia jotka vastaavat tästä palstasta...
KIITOS, Jeesuksen nimessä ja veressä!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4817
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tätä on kyllä hieno lukea, Herra Siunatkoon meitä kaikkia, palstaa ja palstalaisia.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
olli

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja olli »

HerranNimessä kirjoitti:Aamen! Tätä on kyllä hieno lukea, Herra Siunatkoon meitä kaikkia, palstaa ja palstalaisia.
Juuri näin. Toki on mieltä lämmittävää lukea kiitosta, mutta sanotaanko vaikka näin että Jumala siunaa elämäämme meistä ihmisistä huolimatta.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos Jumalalle että sain syntisenä ja vajavaisena olla välikappale totuuden esilletuojana.kaikki kunnia Jumalalle
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Halusin nostaa tämän tapahtuman koska se voi rohkaista monia.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2831
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos katso7 veli, Kiitos että nostit tämän ihanan ketjun. Rakkaudellista keskustelua ja ihania muistoja.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Katso7:n minulle saama profetia toteutui

Viesti Kirjoittaja Sanna »

🙏🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin