Musiikkiketju

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Eero »

Minä otin myös pienen "varaslähdön" :) kun tiesin että olisin muuten tullut häirityksi, mutta klo 9 ruloilin ja "soitin" mielessäni. Tuli jotain sanaakin: "Minä tulen kuin salama kirkkaalta taivaalta".

Herra, älä enää viivy, tule hakemaan meidät Kotiin, Sinua kutsutaan, kaivataan ja odotetaan. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos jakamisistanne ja kiitos tuosta Sanomasta, jonka HerranNimessä sai ja jakoi sen kanssamme.
Tänään, noustessani ylös, kysyin Herralta: "Joko tänään, vaiko huomenna, vaiko torstaina ... yhtäkaikki, tule pian, sillä emme halua enää allekirjoittaa tämän maailman tekemisiä. Tämä maailma ei ole enää se sama, jonka lapsuudestani muistan ... TULE JEESUS !!!

Huom! Me voimme jatkaa tuon shofarin kuuntelua, aina kun siihen on mahdollisuus, odottaessamme Herramme tulemusta. Julistamme rukouksessa henkivalloille edelleen Hänen tulemustaan.
Kuunnellessani tuota illalla, ajattelin hiljaa mielessäni, että voi kun Sinä Jeesus näyttäisit minulle ylhäältä käsin nyt Suomen kartan ja siinä näkyisi pieninä valopisteinä, kaikki ne paikat missä, uskova/uskovat kuuntelevat Shofarin julistus Sanomaa, että Jeesus Kristus tulee pian.
En tuota kuvaa saanut, eikä sen väliä, mutta mielessäni leikin tuolla ajatuksella ...
Raamatussa SHOFARin puhkeaminen kuultiin ensimmäisen kerran kun Jumala kutsui Moseksen Mt. Sinai vastaanottaa lain tablettia. Ja se tulee olemaan päivän päätyttyä julistamaan Messiaan paluuta ja hänen morsiamensa ottamista vastaan. (1 Thess 4:16)
Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

sisar

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja sisar »

HerranNimessä kirjoitti:Minä otin myös pienen "varaslähdön" :) kun tiesin että olisin muuten tullut häirityksi, mutta klo 9 ruloilin ja "soitin" mielessäni. Tuli jotain sanaakin: "Minä tulen kuin salama kirkkaalta taivaalta".

Herra, älä enää viivy, tule hakemaan meidät Kotiin, Sinua kutsutaan, kaivataan ja odotetaan. Aamen.
Aamen! Kun luin tämän sanoman, koin Pyhän Hengen menevän lävitseni ja jalkani meinasivat pettää altani. Totisesti Hän tulee! Maranata!
Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Taisit sisar saada Pyhän Hengen kasteen! :P Kiitos, Kunnia ja Ylistys Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle!!! Totisesti, Jeesus Tulee! Maranata!
Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos Jeesus tulisi tänään : https://www.youtube.com/watch?v=MEoBuxooKbg

Kun laitoin tänään, tuon edellisen kappaleen; Pian hetki koittaa, huomioikaa tuo kellon aika, joka tuohon hetkeen muodostui, kuin Herra olisi halunnut sanoa sillä jotain meille; Klo. 12:21. .... eiliset numerot tuosta yhteisestä hetkestämme, shofaria soittaen, 12min. klo 21. Jeesus On Tulossa!!! Pian Hetki Koittaa!!!
Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Eräs uskova ja nöyrä sisaremme toi minulle tämän tänne jaettavaksi. "( Huom. taas nuo numerot 21:12) :
Jesaja 21:12: Vartija vastaa: "Aamu on tullut, mutta silti on yö. Jos vielä kyselette, niin kyselkää; tulkaa uudelleen."

Aamu on tullut /sarastamassa meille, jotka olemme olleet “vankeudessa”, pitkässä pimeydessä tässä maailmassa. Nillle, jotka ovat etsineet Herraa ja odottaneet Hänen saapumistaan.

Sen sijaan tämän maailman lapsille on tulossa yö. Kun me lähdemme “valoon”, maailmaan lankeaa pimeys. (sota, sairaudet, vainot jne, kaikki ikävät asiat). Vielä on aikaa katua, tehdä parannus, tunnustaa synnit ja pyytää armoa Herralta. Kun aamu on valjennut ja lähtö on tapahtunut, laskeutuu pimeys. Nooa meni arkkiin, Jumala laittoi oven kiinni ja tulva tuli. Niin kauan kuin “ovi on auki” voimme tulla ja kysyä, mikä hetki on. Vielä on armon aikaa. Mutta meillä on kiire, aika on käymässä vähiin.

En koe olevani profeetta, enkä halua antaa kenellekään mitään valheellista toivoa tms. Niinpä en sanonkaan, että näin sanoo Herra. Tämä on vain oma tulkintani, ja tekstissä on “astian maku”.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Mulla kävi myös mielessä 21.12 ja itse asiassa otin "varaslähtöni" hieman tarkoituksella 20.48. En nyt tiedä onko sillä mitään merkitystä, mutta näin tein ja näin myös nousi mieleen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin, tosiaan, tuo shofarin kuuntelu hetki päättyi myös 21.12.
HerranNimessä taas kuunteli tuon 12 min. ennen klo. 21.
Kyllä nuo numerot nyt puhuttelevat.
... mutta nyt työt kutsuu.
Siunattua päivää teille! Olette rakkaat ja rukouksissani. :)
Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ps. Illalla kun kävin vuoteelleni ja Herran läsnäoloon ja rukoukseen, vilkaisin siinä myös sattumoisin kelloa ja se oli: 21:21.
Herra nyt haluaa puhutella noilla numeroilla.
Pyysin tuossa rukouksessani, että Hän antaisi pitkästä aikaa minulle jonkin näyn, koska lähtömme on pian. Sanoin myös, että uskonhan minä kyllä ilmankin ...
No, aamulla sitten sain nuo pari näkyäni, jotka jaoin tuonne profetioihin.
Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... minulle tuli jo kysely, koska uusitaan tuo SHOFAR TAPAHTUMA ???
Vastasin, että katsotaan nyt ensin mitä tulee tapahtumaan lähiaikoina? Totta tuo on mahdollista joskus uusiakkin, jos olomme ja elomme vielä täällä jatkuu, mutta jokainen voi myös henkilökohtaisesti soitella noita SHOFAR videoita, silloin kun itseä huvittaa ja on siihen sopivaa aikaa.
Me voimme tehdä aivan omia "tempauksiamme" tuolla Shofar musiikilla ja niin olisikin hyvä, sillä se hajoittaa tuota henkimaailmaa.
sisar

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja sisar »

Minä ajattelin just tänään aikaisemmin, että pitäiskö tänään ottaa uusiksi tuo tapahtuma. Klo 21:00? Ja jos me vielä täällä olemme, niin tehtäiskö jokapäiväinen/iltainen tapahtuma?
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:Ps. Illalla kun kävin vuoteelleni ja Herran läsnäoloon ja rukoukseen, vilkaisin siinä myös sattumoisin kelloa ja se oli: 21:21.
Herra nyt haluaa puhutella noilla numeroilla.
Pyysin tuossa rukouksessani, että Hän antaisi pitkästä aikaa minulle jonkin näyn, koska lähtömme on pian. Sanoin myös, että uskonhan minä kyllä ilmankin ...
No, aamulla sitten sain nuo pari näkyäni, jotka jaoin tuonne profetioihin.
Tänään tuli noista luvuista mieleen...21 voisi tarkoittaa päivää 21. ja 12 minuutin shofar hetki keskipäivää, jolloin valo on suurimmillaan. Kesän valoisin päivä on 21.6, jolloin on kesäpäivän seisaus, silloin on päivä pisimmillään ja yö lyhyimmillään.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kes%C3%A4 ... A4nseisaus
1. Tessalonikalaiskirje 5
4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;
5 sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja katso7 »

https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Musiikkiketju

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vastaa Viestiin