Papin enekelikokemus 2016

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Papin enekelikokemus 2016

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

En ole varma onko tämä täällä ollut ennen mutta kopioin sen tänne. Enkä ole tietoinen koska tämä on saatu muuta kuin että Facebookissa julkaistu joskus viime syksynä:
Eräs pastori ajoi maantiellä autollaan ja hän näki tien varressa vanhan miehen, joka pyrki päästä auton kyytiin. Pastori otti hänet autoonsa. Kun he ajoivat jonkin matkaa eteen päin, vanha mies sanoi: ”Poikani, tiedätkö mitä tapahtui viime yönä taivaassa?”

Pastori pelästyi ja pysäytti kiireesti autonsa. Hän kysyi: ”Herra, oliko se unta, vai miten saitte tietoa taivaasta?” Vanha mies sanoi: ”Viime yönä Jumala vihastui suuresti ihmiskuntaan ja pyysi enkeleitä puhaltamaan pasuunaan. Enkelit nostivat pasuunansa, ja kun he olivat aikeissa puhaltaa niihin, Jeesus lankesi maahan ja puhkesi kyyneliin. Veri, joka vuosi Hänen käsistään ja kyljestään, oli aivan tuoretta. Hän sanoi Jumalalle: "En ole kuollut turhaan!”

Jumala ei enää siedä pyhien kärsimyksiä ja ihmisten pahuutta. Niin Hän sanoi: ”Annan heille vielä viimeisen mahdollisuuden!” Jeesus kääntyi sitten enkelien puoleen ja käski heitä lähtemään alas maan päälle joukoittain ja kertomaan maailmalle, että ”Loppu on lähellä. Jeesus tulee hyvin pian!”

Pastori kysyi hikoillen ja itkien: ”Kuinka tiedät tämän kaiken?” Vanha mies vastasi: ”Minä olen yksi niistä enkeleistä, jotka on lähetetty maailmaan. Pidä tätä viestiä esillä joka paikassa. Ei ole enää aikaa hukattavana!” Sitten vanha mies katosi.

Tämä tarina on totta. Jeesus on tulossa pian. Tänään on pelastuksen päivä! Minä olen tehnyt osuuteni. Nyt sinun tehtäväsi on levittää tätä sanomaa. Mitään maailman rikkautta ei voi verrata iankaikkiseen elämään taivaassa. Jos olet valmis levittämään tätä sanomaa, sano: ”Amen!”

Saakoon Jumala siunata teitä kaikkia, älkääkä unohtako jakaa tätä viestiä, jotta maailma pelastuisi...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Papin enekelikokemus 2016

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

TUolla löytyy viime kesäkuun 27. päivä tältä kokemukselta jotain: https://ollihakala.blogspot.fi/2016/09/ ... isuus.html
Sinettisormus

Re: Papin enekelikokemus 2016

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katso7 toi tuon kertomuksen kerran jossain ketjussaan, kahdessa osassa ja minä hain sen silloin, yhdeksi tarinaksi .....
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Papin enekelikokemus 2016

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ok. Mä mietinki että olin jossain sen aiemmin lukenut mutten muistanu missä.
Sinettisormus

Re: Papin enekelikokemus 2016

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Se oli tämä ketju - viewtopic.php?f=4&t=739 ... ja siellä on yksi sinunkin kommenttisi, Jarmo! :D
Mutta kaiken kaikkiaan, hyvä Sanoma!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4823
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Papin enekelikokemus 2016

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuosta voisi päätellä, että ehkä vuosi on annettu lisäaikaa, enkä ihmettele kun tuntuu että maailma keippu yliajan yliajalla. Odotan myös kovasti Pääsiäistä ja jotenkin tuntuu että Pääsiäisviikko on vedenjakajalinja sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. En nyt tiedä olisiko Lähtö silloin, mutta jotain merkittävää kuitenkin.

Tule Herra Kristus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin