Omia kokemuksia levossa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

14.2.2017. Tiistai ja Ystävänpäivä!

Tänään sain kaksi kuvaa, oliko näkyjä, mene ja tiedä, mutta tämmöiset ne olivat:
Näin ensin vuoteella mahallaan makaavan ihmisen, nukkuiko hän, vai oliko sairas, vaiko peräti kuollut? En tiedä.
Sitten näin omakotitalon, joka oli lautarakenteinen, vaalea talo. Näin kun siitä oli irronnut ja lennellyt pitkin pihaa lautoja. Mitä olikaa tapahtunut?
Oliko tuo vertauskuvallista, mikä oli tapahtunut jonkun hengen maailmassa, vaiko jotain ikävää, joka pian meitä kohtaa? Ehkä se kuvasti omaa väsymystäni?
En tiedä, tuleva sen kertokoon.

16.2.2017. Näin yöllä unen jossa vedin itsestäni valtavan määrän heisi tai lapamatoa ja sain sen kaikki pois. Mietin mitä sille teen, kunnes keräsin sen laatikkoon, johon kerään kaiken poltettavan.
Olimme unessa ystävien kanssa mökillämme ja seurustelimme terassilla ja eräässä nurkassa oli pahvilaatikko, johon olin kerännyt monilta vuosilta kaikkea hengellistä sanomaa, mitä olin saanut kokea elämäni aikana.
Veljeni oli myös vaimonsa kanssa ja vaimo ehdottikin että voisimme lukea jotain hengellistä. Sanoin, etten muista ulkoa juuri mitään, sillä olin saanut niitä niin paljon. Veljeni vaimo käveli laatikkoa kohti, ilmoittaen:
”Täältähän näitä löytyy vaikka kuinka paljon...”
Edesmennyt isänikin oli mukana ja sanoi hieman paheksuen, että oliko edes hyvä, että olin saanut noita niin paljon? Hymyillen vain ilmoitin, että enhän sille itse mitään voinut, sillä kaiken olin saanut …
Googletin tuota matoa ja vertauskuvallisesti se edustaa vaikeita asioita ihmisessä, jotka kuluttavat tämän energiaa. Hyvää oli se, että sain aivan itse, revittyä sen kaiken pois itsestäni.
Ja nyt olenkin tehnyt muutamia asioita, joita olen puhdistellut elämästäni.
Illalla kun kävin nukkumaan, muutama minuutti vailla 24, näin pimeässä huoneessani näyn. Se ilmestyi huoneen pimeään nurkkaan. Näin sen avoimin silmin. Se oli kuin tv:ssä oleva valkoinen tekstivalo, mutta näyssäni se oli taivaansininen ja se muodosti ympyrän, jonka sisällä oli Kuninkaan Kruunu. Se oli kuin logo ja mieleeni nousikin kuningaskunnan logo.
Tiedän sen liittyvän tulevaan ... koetelkaa.
Kiitos ja kunnia Herrallemme ja Kuninkaallemme, Jeesukselle Kristukselle!
Amen!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 14 Maalis 2017, 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mä kiinnitin huomion tohon aikaan kun sen kirjotin ja aioin katsoa ; Matteus 13:15 mutta vahingossa katsoin
Mark 13:15 ...joka on katolla älköön astuko alas älköönkä menkö SISÄÄN NOUTAMAAN MITÄÄN HUONEESTANSA.
Toinen paikka joka tuli mieleeni oli
1Kor 3:14 JOS jonkun tekemä RAKENNUS KESTÄÄ ON HÄN SAAVA PALKAN,
Mielestäni tuo näky hajoavasta huoneesta on sekä vakava kehoitus että varoitus. Mistä rakennuksemme on rakennettu ja KUKA ON RAKENTAJA!
JEESUS KRISTUS ,minä itse vai sielunvihollinen!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Äsken olin rukouksessa, ennen ylösnousuani ja ihmettelin Herralle, mitä on tapahtumassa, kun näkyjenkin suhteen, on taas kovin hiljaista, onko minulle tapahtumassa jokin muutos, johon minua koulutetaan, vai miksi tämä hiljaisuus? Sitten vielä kysyen totesin lopuksi, vai takoittaako tämä sitä, että näyt on näytetty, että sinä Herra tulet pian hakemaan meidät omasi, Hääjuhlaan? Samassa aivan yläpuolellani, kävi kuin valtava tuulen puhallus? Vai oliko se iso enkeli, joka siipensä levitti ja siitä tuli tuo puhallus ääni? Vaiko näin Herra ilmoitti tulevasta tempauksesta, joka pyyhkäisee ylitsemme kuin tuuli, temmaten meidät mukaamme?
Katsoin vielä ettei lattialle pudonnut mitään peittoa, että se olisi kahahtanut, eikä ulkonakaan niin paljoa tuullut, että se olisi talon nurkassa noin puhaltanut, EI, ei mitään niistä ollut tapahtunut!
Mutta tuo puhallus kävi aivan yläpuolellani, miltei se olisi voinut koskettaa minua, niin läheltä sen kuulin. Ehkä se oli kuitenkin vastaus tuohon viimeiseen kysymykseeni: Koska tulet hakemaan meidät omasi? Tule pian!
Siunausta ja Rauhaa teidän kaikkien päivään!


Kuva


Joh. 3.
8. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

Amen, Herrani! Tuo jae on niin täydellinen vastaus kokemaani, Amen!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 14 Maalis 2017, 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyhän Hengen läsnäolo tulee tuulenpuuskan lailla, jonka jokainen voi kuulla ja tuntea. Jeesus oli sanonut Nikodeemukselle, että tuuli puhaltaa missä tahtoo. Nyt tuo Pyhän Hengen tuuli puhaltaa huoneeseen ja huone täyttyy Jumalan läsnäololla. Tuuli on hyvä kuvaus Pyhästä Hengestä. Se on näkymätön, täynnä voimaa ja kuitenkin sen tekemä työ nähdään.

2. Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
Ap.t. 2.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Johanneksen evankeliumissa liitytään Vanhan testamentin ja Uuden testamentin yhteiseen kuvaan Pyhän Hengen toiminnasta ikään kuin tuulena (Joh.3:8). Tämä tarkoittaa sitä, että Henkeä ei voi ihminen ohjailla, mutta me voimme jäädä Hengen vaikutuksille avoimiksi. Kun Ylösnoussut Jeesus lähetti opetuslapsensa; Hänen kerrotaan ”puhaltaneen heidän päälleen Pyhän Hengen …” (Joh.20:21-23). Tämä erikoinen kuvaus tulee ymmärretyksi sitä taustaa vasten mitä edellä on kerrottu Hengen toiminnasta ikään kuin tuulen tavoin.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun tuo, kuin tuulen lailla käynyt humahdus kävi ylläni, ei siinä ollut mitään pelkoa, mutta ensimmäisenä kyllä ihmettelin, mikä se oli?
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... niin te saatte Pyhän Hengen Lahjan.


Kuva
http://raamattusivut.fi/datafiles/userf ... pirit1.jpg
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen, Sinetti! Pyhän hengen lahjoista kun puhutaan, niin mulla on vasen polvi tosi kipeä. Jos teillä on parantamisen armolahjoja, niin rukoilkaa mun polven nivelen kivulle helpotusta.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Taivaallinen Jumala, Poikasi, Jeesuksen Kristuksen nimessä! Minä puhuttelen kipua Jarmon vasemmassa polvessa! Julistan sille, kuin vuorelle, että sen on poistuttava Jarmon vasemmasta polvesta ja joutkoon mereen, Herramme Jeesuksen Kristuksen Voimassa! Niin kuin vuoret väistyy uskossamme Jeesuksen parantavaan voimaan, väistyy tuo kipukin polvestasi!!! Totisesti, Herra on parantava polvesi, kun otat uskossa tämän vastaan, luottaen Herramme lupauksiin ja uskollisuuteen. Kiitos Herra, Jeesus Kristus, että veresi voimassa parannat tuon polven! Ylistetty olet Sinä!
AMEN!!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Usko tämä nyt Jarmo näkyväksi!!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Muistakaa, kun Herra lupasi Parantaa, Pelastaa ja Vapauttaa, ei Hän koskaan käyttänyt JOS sanaa, vaan Usko ainoastaan!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... Nyt Pyhä Henki nousi, ylleni kun rukoilin tuon polvesi puolesta, Parannus tulee! Ota vastaan!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jes. 53:4-5: Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Sinetti... tämä kyllä tästä varmasti kohta kun rukous alkaa toimia. Kävely ja tuolilta sekä varsinkin autosta nouseminen on vaikeaa ja tuskaista.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Parannus muuttuu näkyväksi, kun olemme ottanut sen vastaan. Tuon kivun on väistyttävä Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä, sillä sillä ei ole muuta mahdollisuutta, kuin väistyä ja paeta tuonne mereen!!! AMEN!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Herra tekee minkä parhaaksi näkee. Kipuunkin voi olla syynsä.... en tiedä.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun saamme lahjan, esim. syntymäpäivänä, me varmasti otamme sen vastaan, kädet ojossa. Näin tulee tehdä myös näiden RUKOUS lahjojen kanssa, vaikka ne eivät vielä olekkaan näkyviä, mutta ne muuttuvat näkyviksi, joskus heti ja joskus joitakin aikoja vieden.
Monesti, rukoukset, joissa pyydämme rukousta toistemme elämään, kestävät toteutua kauemmin, sillä Herra joutuu tekemään muutoksia itsemme ja läheistemme elämään, uudistaa niitä. Se voi viedä aikaa. Mutta kiittäkäämme tuo muutos tapahtuneeksi, niin kuin se teillä jo olisi. Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ajattelin tuossa, että itsellänikin on noita sairauksia ja polvet ja lonkat ovat nivelrikkoiset, mutta en ole niistä liioin jaksanut rukoilla, sillä koen ne kuin Paavali, piikkinä lihassani, että muistan Kristuksen kärsimyksen ja muistan olla nöyränä.
Ystäväni monasti sanoo, että pyysitkö itsellesi, sairauksiin rukousta, no vaivautuneena sitten saatan tehdä sen, mutta yleensä jätän tekemättä/ pyytämättä. Pyydän vain Armolahjoja elämääni, että olisin voimallisempi Herrassani ja uskontyössäni, näitä asioita janoen pyydän, ne koen tärkeämmäksi kuin terveyteni. Toki puolestani saa rukoilla terveyttä, mutta mieluummin sitä, että yhä enemmän ja vahvemmin saan olla Herran työssä. Amen.
Vastaa Viestiin