Omia kokemuksia levossa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Erään kirjan takakannessa oli hyvä mietelmä:
"Jos et ole alamainen Jumalalle, sinulla on ongelmia paholaisen kanssa.
Jos olet alamainen Jumalalle, silloin paholaisella on ongelmia sinun kanssasi."
Parempi niin, vai mitä? :P :P
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joka uhraa kiitosta, se kunnioittaa minua. Joka pysyy oikealla tiellä, saa nähdä, kuinka Jumala pelastaa.
Psalmi 50: 23.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuossa eräänä päivänä uskovien ystävieni kanssa juttelimme näyttelemisestä ja minä ilmoitin, etten liiemmin ole näytellyt, muulloin kuin koulussa ala asteella, kun oli niitä tonttu näytelmiä jne. Eräässä näytelmässä olin herätyskello.
Sellainen vanha kunnon vekkari. :D Luokka oli pimeä ja kun sitten pirisin herätystä, syttyi valo ... :lol:
Siinä minun urani näyttelijänä. :lol:
Sitten heräsi tuon keskusteun jälkeen ajatus, vaiko annettiinko se ?
Tänään pirisen edelleen ihmisille herätystä ... ja toivottavasti, jollekkin todella siellä myös syttyy se Kristus Valo !!! :D
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, sain pitkästä aikaa näkykuvan; jossa oli kauniita pikkuorvokkeja, kuin sarviorvokit ja ne olivat sinivalkoisia ja ehkä hieman niissä oli keltaistakin. Kuva oli täysi noista orvokeista.
En tiedä onko tällä merkitystä mutta itse olen kokenut orvokit sellaisina iloisina kukkina.
Saamme Riemuiten elää Herramme Jeesuksen Kristuksen kanssa, Ylistää Häntä täydessä ilossa!
Amen.

Kuva
http://www.vastavalo.net/albums/userpic ... okkeja.jpg
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Orvokki: mietteliäisyys, muistot,
rakkaus / ajatukset ja jossain sanottiin myös uskollisuus.

... ihanaa, sillä tuo kuva oli täynnä orvokkeja...
olli

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja olli »

Puuttuuko meiltä aihealue "kiitosaiheet" ?

Tämä on vain retorinen kysymys, koska jos meillä olisi sellainen ketju, niin sen ketjun kuuluisi olla jatkuvasti täynnä uusia viestejä niin ettei kukaan jaksaisi niitä kaikkia lukea. Eikö ?

Mutta oma kokemukseni levossa on jälleen kiitos Jumalalle, joka on uskollinen ja jakaa omilleen juuri sitä mitä kukin tarvitsee. Ei liikaa, ei liian vähän, vaan juuri tarpeeksi, eikä yhtään liikaa.

Vaimoni on kärsinyt eräästä ongelmasta jo vuosia. Asuessamme muualla, hän pääsi jopa erikoislääkärin vastaanotolle ongelmansa vuoksi. Ja erikoislääkäri sitten totesi että varaa aika minulle muutaman kuukauden kuluttua, niin katsotaan miten edetään. Mutta kuinkas sattuikaan, tämä erikoislääkäri unohti tehdä merkinnät tietojärjestelmiin, joten vaimoni käynnistä siellä tai lääkärin diagnoosista ei ole mitään merkintöjä.

Tämän vuoksi vaimoni ei sitten saanut uudestaan buukattua aikaa sille erikoislääkärille, ja aina kun asiasta jollekin tavalliselle lääkärille mainitsi, niin ei se mihinkään edennyt. Pilleriä poskeen vaan ja silleen.

Muuttomme vuoksi emme sitten enää saaneet asiaa enää mitenkään eteenpäin.

Mutta nyt sitten, vaimoni kävi uudella paikkakunnalla lääkärillä ihan muusta syystä, määrättiin tutkimukseen ja piti varata aika tutkimuksiin lähettäneelle lääkärille sen jälkeen. Hän ei kuitenkaan saanut aikaa hänet tutkimuksiin lähettäneelle lääkärille sen vuoksi, että tämä oli vaihtanut toimipistettä. No, oli sitten toinen lääkäri, jolle tänään menimme (siitä ihan toisesta syystä).

Ja kuinkas "sattuikaan", vaimoni testitulokset olivat sitten jostakin syystä lähetetty sille lääkärille joka oli vaimoni testeihin määrännyt, eikä nyt sitten jostakin syystä tämä "varalääkäri" nähnytkään niitä. Joten näin ollen, kolme viikkoa odotettu aika olikin sitten "ihan turha".

Mutta kuinkas "sattuikaan", tämä "varalääkäri" oli sitten peräti ylilääkäri, joka oli itse asiassa, vielä kaiken kukkuraksi, erikoistunut juuri siihen ongelmaan joka vaimollani oli jo aiemmin toisen spesialistin tutkinnassa ollut.

Ja kuinkas sitten "sattuikaan", että kun kerran sitä lääkäriaikaa oli varattuna, niin ehdittiin tutkia oikein kunnolla se alkuperäinen ongelma, vaimoni sai ensi hätään lääkkeet juuri siihen, ja lähetteen jatkotutkimuksiin sekä vielä paremmalle spesialistille.

Ja kuinkas sitten "sattuikaan", että tämä ylilääkäri sitten totesi että hänen kokemuksensa mukaan, tämä ongelma josta vaimoni oli nyt tutkimuksiin joutunut, onkin itse asiassa sen "alkuperäisen" ongelman johdannainen, joten itse asiassa, ainoastaan se, että vaimoni "sattui" saamaan ajan juuri tälle lääkärille, olikin sitten suurin piirtein ainoa mahdollinen tapa selvittää oikeasti mistä tämä "nykyinen ongelma" johtuu.

Ja hän sai lääkkeet siihen varsinaiseen alkuperäiseen ongelmaan.

Kuinkas "sattuikaan", vaimoni on hiljattain aloittanut tutkimaan Raamattua systemaattisesti, joka päivä. Mutta tämähän on vain "sattumaa", eikö ? :o
Juhani

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Niin se Jumala meitä johdattaa, Hänen tahtomallaan tavalla.
Toivon pikaista paranemista ja Herran siunausta!
Herra kuulee rukoukset.

Rukoilen myös oman vaimoni puolesta, että Herra vetäisi häntä pelastukseen.
Uskon silti vakaasti Raamatun sanaan:
Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut ja sinun perhekuntasi...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4813
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herra johdattaa meitä kaikkia omalla tavallaan ja se näkyy niissä merkeissä, jotka huomaamme. Herra on ihmeellinen, Hänelle kiitos, kunnia ja ylistys!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, kunnia ja ylistys Jumalalle!
Olen oppinut tai Jumala on minulle opettanut että mikään ei ole sattumaa ja näin uskon.
Jumalalla on kaikelle tarkoituksensa. Niin myös Olli vaimosi kohdalla. Nämä tapahtumat saivat vaimosi tutkimaan raamattua... kiitos !
Rukouksissa on muuten ainakin 4 ketjua joissa on kiitos aiheita Jumalalle...
Siunattua päivää..
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En tiedä onko tälllä mitään merkitystä ... mutta tänä aamuna kun olin ylös nousemassa, näin hetkellisesti kuin youtube videota, mies tuli vasemmalta sivulta esiintymis lavalle vauhdikkaasti ja esitteli itsensä: "Olen Oraston Lassi .."
Siihen se loppui ja nousin sitten ylös, nyt olen yrittänyt googlettaa tuota nimeä , mutta tuloksetta. Harvoin kuulen tuntemattomien nimiä unissa tai näyissä, olisikohan tämä n. 4:s kerta?

... mutta tällaista tänään, ehkä tuo nimi kertoo jolekkin enempi? Mitä tuo Lassi halusi kertoa vaiko Herra tahtoo että Lassin puolesta olisi rukoiltava?
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Viikonloppuna lähden taas n. 4:ksi viikoksi Kainuuseen. Otan sieltä sitten yhteyttä mahdollisuuksien mukaan ja jos jaettavaa tulee ... mutta, tämä nousi mieleeni, uni jonka näin pari vuotta sitten; Uni -Armonkallio.
Tuossa unen lopussa olin Kainuussa ja puut kaatuilivat suuren pamauksen ansioista. Heittäydyimme maahan ja kun kaikki hiljeni, mietin olinko elossa, olin ... ja kun nousimme ylös näimme kaatuneiden puiden takaa kauniin näyn, pyöreän kallion jonka taustalla oli vihreitä puita pystyssä...
Uni loppui ja ymmärsin tuon kallion ,Armonkallioksi, Jeesuksessa Kristuksessa!
Tuolla päivittäisessä Markku mailasi taas suuria tapahtumia, ehkä jo ensi maanantaina 24.7. Jeesus tulee!!!
Toteutuuko tuossa kohtaa myös tuo uneni loppu?

2015 näin tuon unen ja toin sen silloin Profetiat Suomi24:lle : http://keskustelu.suomi24.fi/t/13512307 ... rmonkallio
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuohon armon-kallio uneen liittyen nousi myös täällä oleva ketju, jossa kerron vanhasta loppuun kuluneesta saappaasta; Näky; Loppuun kulunut Saapas, se kertoo myös siitä mitä tänään koemme, Herra valmisteli meitä jo tuolloin: viewtopic.php?f=4&t=198
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hei Sinetti !

Väestörekisterikeskuksen tilastoissa on alle 5 henkilöä Orasto-nimellä. Tarkemmin se ei lukumäärää kerro, koska henkilöitä on noin vähän.

Uskon tuon "nimen" olevan jonkun toisen, todellisen, henkilön "taiteilijanimi". Eli, näkysi on jollekin henkilökohtaista.

Itse ole muutaman kerran saanut unia, ja niissä nimiä. Kerran erään unen alussa sanottiin heti kahden henkilön koko nimi. Ne eivät koskeneet noita mainittuja ihmisiä itsinään vaaan liittyivät tapahtumiin ja myös tulevien tapahtumien toteutumisajankohtaan. Näin itse niitä tulkitsen.

Siunausta Sinetti ja hyvää Kainuun-matkaa !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ehkä tuo Lassi tarvitsee rukousta, kiitos sinulle AO ja kiitos matka toivotuksista, ole siunattu!
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Ei löytynyt mitään tietoja Lassi Orastosta,eikä Ossi Larastosta :D. Mutta Sinetille siunattua Kainuun matkaa.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos kiitosvirsi! Siunausta myös sinulle ja teille kaikille Siunattua kesää.
Liekkö kohta tapaamme, me kutsutut taivaan juhliin! Sitä odotellessa!!!
tuula

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja tuula »

:!: siunattua matkaa sinulle sinetti. ei mitään hajua oraston lassista. en tunne ketään sen nimistä.viime yönä taas näin näyn, että yksinäinen nainen seisoi sellasella kummulla ja katseli luontoa, kunnes hän lähti nousemaan ylös pyörimällä kohtisuoraan taivaalle. Kiitos Jeesus, että tulet pian.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos myös sinulle, tuula, olet Siunattu siskoni! (.. hauskaa, sillä minun oikea verisiskonikin, on Tuula..)
Liekkö tuot Lassia on olemassakaan ... mutta rukoilin kuitenkin hänelle , parannusta, pelastusta ja vapautusta että hän löytäisi Jeesuksen ja alkasi elää Jumalan tahdon mukaista elämää, mitä muuta voin ... kiitos Herra että Sinä tämän toteutat ja saamme kiittäen riemuita ilosta kanssasi tuosta Lassista!!!
Amen.
näkymätön ninni

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Siunausta sinetille sinne Kainuun kauniisiin maisemiin!

Ajeltiin perheen kanssa siellä suunalla, kun matkattiin Posiolle viikon lomalle.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ninni, siitä me taas lauantaina ajamme ohi. En tiedä pysähdymmekö nyt Leppävirralla, joskus niin teemme, sillä se on sopivasti puolivälissä matkaamme ... Siunausta myös sinulle siskoni ja siunattua kesää.
Vastaa Viestiin