Todistukseni

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
sinulletarkoitettu

Todistukseni

Viesti Kirjoittaja sinulletarkoitettu »

Tässä on kertomus siitä, miten Jeesus on pelastanut minut.Olin nuoruudessani kiltti tyttö, mutta koin lapsena pahan kokemuksen, joka muutti sisintäni.Halusin peittää ja piilottaa kokemani ja aloin käyttäytyä huonosti lukioon päästyäni ja alettuani seurustella.Join alkoholia ja pidin huomiosta.Käyttäydyin yhä vain törkeämmin kunnes päätin lähteä ulkomaille opiskelemaan.Siellä kohtasin alamaailman ja se veti minua puoleensa.Menin syvemmälle, kunnes huomasin että kaikki itsekunnioitukseni on poissa ja olin aivan synkässä pimeydessä.Palasin kotiin ja onneksi pääsin kouluun.Vähän aikaa meni hyvin, mutta sisäiset haavani eivät olleet parantuneet, joten pikkuhiljaa pimeys veti minua taas puoleensa.Juhlat ja miesten huomio olivat tärkeitä elämässäni.Tapahtui niin,että lähdin taas ulkomaille opiskelemaan ja siellä ajauduin syvimmälle pohjalle ja olin jo niin pettynyt itseeni sekä siihen mihin olin sotkeutunut, että koin olevani hengenvaarassa enkä edes välittänyt enää.Onneksi ystäväni soitti minulle ja pyysi minua palaamaan, sain avun ja pääsin takaisin kotiin.Minulla oli vielä pitkä taistelu edessä,AA,velat, työttömyys,henkinen rikkinäisyyteni ja tuskani tehdyistä synneistä painoivat minua raskaana ja halusin pois.Mutta sitten Jeesus kutsui minut.Tuhlaajatytön,Yksinhuoltajaäidin, entisen alkoholistin ja narkkarin, huoran ja abortinkannattajan joka ei tuntenut rakkautta.Hän kutsui minut omakseen ja sain antaa elämäni hänelle.Hän rakasti minua niinkuin ei yksikään ihminen.Tunsin ensimmäistä kertaa olevani rakastettu.Sain elämäni takaisin, jonka luulin jo menettäneeni.Hän paransi haavani, vapauduin menneistä , pääsin velkajärjestelyyn, sain tyttären, pääsin kouluun, sain työpaikan ja täysin vastakkaisen elämän.Kaikki tämä on Jeesuksen Kristuksen ihmeellistä armoa minun kohdallani.Olen elävä esimerkki siitä miten syntinen nainen saa tuntea ja kohdata Jeesuksen elämässään.Tämä pelastus on myös sinua varten.Voit rukoilla näin Jeesusta:Rakas Jeesus.Olen tehnyt syntiä Sinua ja muita ihmisiä kohtaan.Kadun kaikkia syntejäni.Itse en pysty itseäni pelastamaan tästä.Tule sydämeeni,ole Herrani ja ota elämäni käyttöösi.Haluan seurata Sinua.Anna anteeksi kaikki syntini.Tätä pyydän Sinun rakkaassa nimessäsi Jeesus, Jumalan poika.Armahda minua.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Todistukseni

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Kiitos sinulletarkoitettu vaikuttavista todistuksestasi.Herran siunausta Sinulle tuleviin päiviisi.
Sinettisormus

Re: Todistukseni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos todistuksestasi rakas siskoni. Olet Siunattu Jeesuksessa Kristuksessa. Olen kuulut paljon kaltaisiasi tarinoita ja kuinka mahtavaa ja ihanaa on kun rakastava Jeesus saa tulla heidän elämäänsä, pelastajaksi, parantajaksi ja vapahtajaksi. Nämä ovat niitä valtavia pelastustarinoita, joilla on hyvä todistaa ja kirkastaa Jeesusta Kristusta. Kiittäkäämme ja ylistäkäämme Häntä alati siitä. Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle!

Niin alhaalla ei kukaan kulje: https://www.youtube.com/watch?v=b_2S7N5BmE8
Sinettisormus

Re: Todistukseni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja vielä tämä, siskoni, sinulletarkoitettu, Tervetuloa keskuuteemme, olkaamme yhtenä vahvoja Kristuksessa!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2222
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Todistukseni

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos avoimesta ja rohkeasta todistuksestasi " sinulletarkoitettu" ! :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Todistukseni

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Totisesti, kiitos avoimesta todistuksestasi. Ole tervetullut tänne meidän seuraan ja olet maailman onnellisin ihminen, löydettyäsi Jeesuksen elämääsi.
Sinettisormus

Re: Todistukseni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totisesti Amen,Jarmo sanoillesi:
olet maailman onnellisin ihminen,
Me kaikki, Jeesuksen löytäneet elämäämme, saamme kokea tuolla henkilökohtaisella tasolla, olevamme maailman onnellisimpia ihmisä, Jeesuksessa Kristuksessa.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 17 Syys 2016, 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Todistukseni

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Me kaikki, Jeesuksen löytäneet elämäämme, saamme kokea tuolla henkilökohtaisella tasolla, olevamme maailman onnellisimpia ihmisä, Jeesuksessa Kristuksessa.
AMEN! Juuri näin, HALLELUJA JEESUS KRISTUS ON MEIDÄN KOKO ELÄMÄMME HENKI!
sinulletarkoitettu

Re: Todistukseni

Viesti Kirjoittaja sinulletarkoitettu »

Kiitos rohkaisusta.Olen saanut niin paljon ja haluan siunata teitä ja olkoon Jumalan armo ja rakkaus kanssanne.Jesajan kirja on ollut minulle hyvin rakas kohta Raamatusta ja sen luku 54 on hoitanut sieluani.Olkaa siunattuja!
näkymätön ninni

Re: Todistukseni

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

:) Tervetuloa tänne "sekalaiseen seurakuntaan" ja kiitos hienosta todistuksestasi! :)
Vastaa Viestiin