Myrsky on tyyntynyt!

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Myrsky on tyyntynyt!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen kokenut ja todistanut kuinka kahden viime päivän aikana homoseksuaalinen himo on otettu pois. Oli kauheaa olla melkein kolme viikkoa kuluttavassa himossa. Se tuhoaa sielun ja mielen. Koin että tämä oli myrsky jonka Jumala salli. Mutta Jeesus on voimallinen sanomaan myrskylle vaikene ja ole hiljaa. Eilen katsoin miesten kuvia netistä mutta se loppui lyhyeen sillä en kokenut enää mitään mielenkiintoa niihin. Olen kolmena aamuna käynyt uimassa ja hankin Tampereen kaupungilta erityisuimakortin joka maksaa vain 65e puoli vuotta.Sillä saa käydä uimassa joka päivä kerran. Kiitos rakkaat sisaret ja veljet että olette muistaneet rukouksin ja tukeneet ja rohkaisseet ei jätetä ketään langennutta yksin se on Jumalan tahto meihin nähden!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Myrsky on tyyntynyt!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Polish_20231129_063923661.jpg
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1250
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Myrsky on tyyntynyt!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sinä tulet olemaan siunaukseksi vielä monelle 🩷
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2830
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Myrsky on tyyntynyt!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Tuota olen niin rukoillut! Olen huutanut Herran puoleen että tekee sinusta rakas veli sellaisen voimallisen soturin mihin mikään paha ei enää pysty. Olet käynyt sellaisen koulun ja sen kokemus pohja on valtava todistus niille jotka ovat samoissa tuskissa ja ahdingossa. Sinä tiedät tämän kaiken kautta mistä puhut ja Herra on sinun Voimasi!
Amen.
🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Angelicus
Viestit: 412
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Myrsky on tyyntynyt!

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Voitto saatiin! Rukouksen voima on mahtava. Kiitos Herralle!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4817
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Myrsky on tyyntynyt!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, kiitos Herralle!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 359
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Myrsky on tyyntynyt!

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos Herra Jeesus armostasi, hyvyydestäsi ja rakkaudestasi. Kiitämme ja ylistämme Sinua.
Vastaa Viestiin