Jumalalla on huumoria

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Vieras

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

-jarmo- kirjoitti:Hyvä "vieras" vanha tuttava!
Voisit mielestäni ihan hyvin rekisteröidä itsesi. Emme me täällä kukaan lue tai käytä tietojasi mihinkään.
Et sitä paitsi tarvitse muuta kuin toimivan sähköpostin, siinä kaikki. Voit vaikka luoda sellaisen helposti.
Voit sen ihan hyvin tehdä! Se helpottais sunkin kommentointias.


(Matteus 18:12-22)
tää nytten on sanottava että älkää nytten jokaista vierasta nimimerkkiä sekottako minuun kyllä minun kirjoitukseni tunnistaa jos tunnistaa?

tuo vieras en ole tällä kertaa minä...

mutta kuten tuolla toisessa keskustelussa sanoin niin ehkä taivaassa nähdään?

tästä lähin suuni on sinetöity joten jos joku kirjoittaa vieraana niin se en oe minä...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Vaikee nähdä nimen taa ilman kasvoja tai muutenkaan vieras nimimerkin taakse. Sori, vaikka hyvähän se on kaikkien rekisteröityä samoiksta syistä.
Melkisedek!

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja Melkisedek! »

Olen ajatellut ja tutkinut Melkisedekiä viime aikoina. No menin käymään yhden uskovan kaverini luona. Muuten vanhempani ovat kuolleet. No kaverini oli ollut kuuntelemassa puhujaa joka opetti Melkisedekistä. Sit mulla yhtäkkiä viuhahti ajatus ja kysyin kaverilta No mulla ei ole isää eikä äitiä eli olenko mä Melkisedek. Kaveri kysyi että eikö sulla ole alkua eikä loppua. Vähän me naurettiin tälle vitsille ja mäkin lopuksi käsitin etten ole Melkisedek.Halleluja!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hauska tapaus, kiitos!

Melkisedekissä on myös kaikki esiolevaisen Jeesuksen tunnusmerkit. On aivan käsittämätöntä ettei tätäkään moni tajua.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

tämä päivän sana löytyy netistä osotteella Fatherheartministy.net prophecy sana tälle päivälle 05.07.2016 en osaa sitä tänne linkittää muutamia juttuja siitä
I created humor .we can laugh an smile. i created humor and injected it to the cagarahcter of man for no one other reason than give you pleasure and to enjoy your fellowship.as we love and laugh we also heal and mend proclaim liberty to the captives sight to the blind and proclaim the acceptable year of the Lord.
jos joku vois laittaa artikkelin tänne
terveisin Täydellisen epätäydellinen kun en osaa linkittää tai ehkä halua opetella jos rehellinen olen.siukkiukksia
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olen tässä monta päivää rukoillut Jumalalta viisautta siihen, kannattaako minun päivittää Windows 10 vai ei.
Olen rukoillut että saisin jonkin merkin tähän ongelmaani, miten minun kannattaa toimia ja sitten tänä aamuna sain humorsitisen vastauksen:
Fingerpori_20160710.gif
Sinettisormus

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No, tänään oli hyvä päivä siihen, 10.7. Kirkastussunnuntai. Huom. tuo numero 10! :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:No, tänään oli hyvä päivä siihen, 10.7. Kirkastussunnuntai. Huom. tuo numero 10! :D
Joo ja päivitän W7:n W10:ksi. Että nythän on 10.7.
Sinettisormus

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AA-MEN!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt asentui Windows 10 ja teksti oli melkeen sama ku sarjakuvassa.
Tietokoonesi on nyt päivitetty ja tiedostosi ja ohjalmasi ovat entisillä paikoillaan... jotenkin näin.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Yks pariskunta laitto mulle rohkasuks muutaman raamatunpaikan .yks oli et olet pää etkä häntä.no mä uskoin sen ja toimin sen mukaan.sit kun juttelin heidän kans ne oikein suuttu siit samasta lauaeests jonka itse lähettivät ja sanovat et jos sulla tommonen uskon henki on... niin mee sitten.sanoin et kuulun mielummin uskon liikkeesern kun epäuskon liikkeeseen .aika ristiriitaista. Nauroin jonkin aikaa valtaisasti.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Samuli

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tänään voi olla se päivä!
https://www.youtube.com/watch?v=UpAdW5WaCLQ
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Toi oli kyllä Samuli veljeni, tosiaan silmiä avaava.
Biisi olisi ollu kaikin puolin hyvä.... mutta se Jeesus... annan ykkösen ja sekin on liikaa... mä tunnen ton stoorin... jätin laulun sanat huomiotta jne.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Hei, tämähän oli oikeesti hyvä! Järvisen pisteet yllätti, aikoinaan jäi vähän tosikkona mieleen, mutta mieshän arvostaa hyvää Sanomaa. Ateistit tulivat myös voimakkaasti esiin ykkösillään ja nelosillaan.
olli

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja olli »

Ateistit tulivat myös voimakkaasti esiin ykkösillään ja nelosillaan.
Niin, mielenkiintoisia ovat nuo kommentit. Jos todellakin tuo laulu olisi ollut bolivialaisten, indonesialaisten tai thaikkujen omalla kielellään esittämä, olisi jopa voinut olla että pisteet olisivat menneet vähän toisin päin. :?:

Paitsi että tietysti joku olisi voinut erottaa sanan Jeesus siellä sanojen joukossa ja taas biasoitua ?

Mutta jälleen kerran huomaamme miten tosi on Paavalin kommentti asiasta:
2 Kor 2 kirjoitti:14 Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun!
15 Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa:
16 näille tosin kuoleman haju kuolemaksi, mutta noille elämän tuoksu elämäksi. Ja kuka on tällaiseen kelvollinen?
Samuli

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Muutama asia nousi tästä heti mieleen. Ensinnäkin minusta hieno biisi ja hyvin soitettu. Heikki Helan näyttelijän/laulajan lahjat tunnistaa jo tästä n 30 v vanhasta esityksestä ja niinkuin Olli toi tossa esille, että kuinka tämä tosiaan jakaa meitä, kuten noista kommenteista hyvin kävi ilmi. Ei ole siinä mielessä maailma muuttunut pitkään aikaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Toisaan ja eihän tuosta ole ku pari vuotta niin Hela esiintyi jo Kummelissa, eikä nämä raadissa sellaista olis arvannu. Tuskin noista monikaajälkikäteen edes tajus että Heikki Hela oli tossa juts se laulaja minkä lyttäsivät, niinku se viimenen kommentti.
Samuli

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kiitos Isälle eilisestä :)
2-vuotias poikani oli jossain eilisen illan leikien aikana tuonut yöpöytäni Raamatun päälle helikopterin. Huomasin tämän kun menin illalla sänkyyn. Oli aika iloinen yllätys. Let´s fly!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aika hieno :D
Halleluja!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Jumalalla on huumoria!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

2-vuotias poikani oli jossain eilisen illan leikien aikana tuonut yöpöytäni Raamatun päälle helikopterin
Tuollaiset laittaa hymyilemään, Jumala osaa käyttää lapsia selkeällä tavalla, ei jää epäselväksi mikä viesti on.
Vastaa Viestiin