Suojelusenkeli suojeli minua tulipalolta sulilla

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
rauhansoturi

Suojelusenkeli suojeli minua tulipalolta sulilla

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

No nyt on mukava sunnuntaipäivä, niin haluaisin vähän kertoa yhden enkelikokemuksen.

Sinä päivänä olin shoppailemassa. Kävelin kohti vaatekauppa ja ulko-ovesta sisääntullessani
huomasin heti viehättävän luonnonvalkoisen yöpaidan. Yöpaidan ruusukuviot oli klassinen tyyli
ja yöpaidalla oli kaikki reunapitsit, siis nyplätyt pitsit.

Mutta huomasin varoitusteipin, joka oli yöpaidassa. Siinä sanottiin herkästi syttyvästä kankaasta.
Aloin harmistella. :| Mutta katsoin hintaa. Minusta se ei ole kamalan kallis, vaan kohtuullinen hinta.

Niin päätin ostaa sen. Myöhemmin, kun sinä iltana se yöpaita oli päälläni.
Niin sytytin monta lämpökynttilää. Mutta en huomannut, että hihan alla oli
yksi lämpökynttilä, joka paloi vielä.

Yhtäkkiä hyvin kuuma aalto hyökkäsi päälleni ja kasvojani vastaan, niinkuin kova tuuli.
Näin suuria, vikivalkoisia ja kauniita sulkia, jotka oli ympärilläni,
vasten minun kasvojani ja ne sulat kiersivät ylöspäin. Siten tuli sammui itsestään.

Huomasin, että yöpaita, joka oli päälläni, muuttui ihan palanneen näköiseksi ja mustaksi.
Olin ihmeissäni. Siten huomasin, että kaikki lämpökynttilät, joita sytytin, eivät palanut yhtään.
Ihmettelin miettien, kuka sammutti ne kynttilät?!?

Kurkin yöpaidan alle ja huomasin, että vartaloni oli täynnä märkiä hikipisaroita.
Olin ihan ymmälläni. Siten katsoin yhden lämpökynttilän, joka oli minua lähempänä,
niin yhtäkkiä muistin varoitusteipin, jonka mukaan tämä yöpaita oli
herkästi syttyvä kangas ja tajusin saaneeni tulipalon.

Myöhemmin Psalmia lukiessani pysähdytin siihen kohtaan, joka puhui sulista, että Hän suojaa sulilla. :shock:
Tajusin, että suojelusenkeli taisi suojella minua tulipalolta. Suojelusenkeli taisi seisoa minun selän takana,
siksi en nähnyt kasvoja, kuin vain sulkia. :)

Ps. 91:4 Sulillansa hän sinua suojaa,
ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla;
hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
Sinettisormus

Re: Suojelusenkeli suojeli minua tulipalolta sulilla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Kiitos tästä lohduttavasta todistuksesta.
rauhansoturi

Re: Suojelusenkeli suojeli minua tulipalolta sulilla

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Kiitos, Sinetti! :)
Sinettisormus

Re: Suojelusenkeli suojeli minua tulipalolta sulilla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Koen vahvasti, että tuo enkeli tarina on tullut jossain minua ennenkin vastaan .. En vain saa yhdistettyä missä.
Vastaa Viestiin