Lapsen Usko

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Lapsen Usko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuolla netissä seikkaillessani, löysin tällaisen ihanan todistuksen, lapsen uskosta ja halusin sen jakaa tänne meidänkin iloksi:

Kuva
Tämä kertomus on totta. Sen sanotaan tapahtuneen aikoinaan Tukholmassa jossakin lähiössä.

Pieni lapsi halusi lemmikkieläimekseen hamsterin. Äiti ei kuitenkaan ollut innostunut asiasta ja keksi mielestään näppärän ratkaisun: hän sanoi lapselle, jotta pyydä sitä Jumalalta iltarukouksessa.

Kului vähäsen aikaa.

Äiti ja lapsi olivat kävelemässä torilla/aukiolla.

Läheisessä kerrostalossa poikaviikarit olivat touhuissaan: heidän mielestään perheen hamsterin tuli päästä kerran elämässään lentämään. Pojat kiinnittivät leijaan pienen pahvilaatikon ja laittoivat hamsterin sinne laatikkoon. Sitten pojat menivät kerrostalon katolle -miten lie päässeetkään sinne.
Leija lähetettiin matkaan leijalle otollisena aikana, sillä tuulenpuuska nappasi sen mukaansa.

No, ehkä jo lopun arvaattekin.

Äitinsä kanssa kävelyllä oleva lapsi huomaa, että taivaalta on tulossa jotakin alaspäin. Lapsi kiirehtii nappaamaan leijan ennenkuin se ehtii pudota maahan asti. Siinä se nyt on: Jumalan vastaus lapsen rukoukseen. Hamsteri suoraan taivaasta lapsen syliin.

Joku ehkä ajattelee nyt, että mistä tiedetään, mitenkä ja mistä tuo leija siihen ilmestyi. Asia selvisi vasta myöhemmin, kun joku pojista ja lapsen äiti sattuivat kuuntelemaan samaa radio-ohjelmaa, johon sai lähettää terveisiä ja viestejä. Näin asia paljastui puolin ja toisin.

Lapsi sai pitää hamsterin.
Sinettisormus

Re: Lapsen Usko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Room 8:
15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
Maaret

Re: Lapsen Usko

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Vaikka sille oli looginen selitys, se oli silti Jumalalta tullut. Jumala loi fyysisen elämän joten Hän osaa sitä myös ohjata niin että se palvelee Häntä. 💖
Maaret

Re: Lapsen Usko

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ehkä tähän sopii äsken kokemani asia.
Olin pesemässä hampaitani tänä aamuna ja päähäni tulee "ääni" joka sanoi suunnilleen näin : "Isä kutsuu teitä , tulkaa takaisin lapset!"

Se tuli ihmeellisen lempeänä tunteena ja minulle täysin vieras tunne. En ole koskaan omistanut isää joka huolehtisi mistään minun asiastani ja myös uskoon tultuani en ole osannut kovin hyvin suhtautua Isään. Joten tuo kokemus oli tosi uusi.

Siitä tuli tunne että taivaan Isä kutsuu kaikkia , siis kaikkia maanpäällä olevia ihmisiä noin.

On siitä jokin Raamatun paikkakin .... hetkinen.
Löytyi vain tällainen suht sopiva : Jer. 3:22 Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, niin minä parannan teidän luopumuksenne." -"Katso, me tulemme
sinun tykösi, sillä sinä olet Herra, meidän Jumalamme.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lapsen Usko

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon ihan samaa mieltä, että Herra hallitsee kaikkea, myös fyysistä maailmaa. Ja usein kuulee "maallikkojen" suusta vaikka että "se nyt vain on kemiaa". Mutta se on Jumalan luomaa kemiaa silti :)

Ja Herra todella kutsuu meitä koko ajan, joskus ihminen ei ole Hänen "taajuudellaan", eikä kuule, mutta Hän kutsuu silti.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Lapsen Usko

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Minä sain tänään nähdä sanoja ja niitä yritin tavata, mutta huonolla menestyksellä, teksti meni nopeaan, mutta jotain sain:
... ...., Jumalan olemus. ( tai sitten se oli oletus, mutta olemus sopii paremmin Jumalaan) Näin myös tumman vihreän jalokiven, joka oli sydämen muotoinen.
Mutta tuo oli hienoa Maaret! Sait kuulla Jumalan äänen ja niin lohdullisen Sanoman Häneltä. Hän meitä kutsuu! Kiitos että jaoit, sillä se on meille kaikille.
Kiitos Jeesus!
Vastaa Viestiin